|
[ centaur @ 27.04.2009. 20:26 ] @
| Doslo vreme da se kupi auto.
Cifra je 11000 evrica.
U najuzi izbor su ostali hyundai i20 i skoda fabia.
Hyundai je definitivno vizuelno lepsi, mada sam skodu (stari model) vozio dugo vremena i u nacelno bio zadovoljan.
Sta vi mislite?
|
[ madamov @ 27.04.2009. 21:18 ] @
Dodaj 2000 i kupi i30.
[ centaur @ 27.04.2009. 21:34 ] @
11000 je krajnji limit sto se tice cifre.
[ Zarko Silic @ 27.04.2009. 22:50 ] @
[ etjen @ 27.04.2009. 23:25 ] @
moram reći da bi se i ja pre odlučio za Punta, a došao bi još u obzir i Clio, Swift, Yaris... Pa onda prevagne lični utisak, motor i oprema
A od dva navedena verovatno Hyundai
[ Zarko Silic @ 27.04.2009. 23:38 ] @
Ovaj novi Swift stvarno ne deluje lose. Naprotiv.
Malo sam skeptican zbog drndavosti prethodnog modela, ali pretpostavljam da su ovaj bolje skockali. Bar tako izgleda. Nisam ga vozio.
Grande Punto sam vozio i nemam znacajne zamerke. Odlican auto (ne autic).
Skodu ne bih uzimao. Narocito ne benzinca.
i20 se jos nije dokazao. Eventualno Getz koji nije los.
Clio je solidan. Lepo ga je voziti. Tih je. Nije preskup za odrzavanje, ali je manji od Grandea.
Yaris me je razocarao. 130km/h ide sa 4000 obrtaja u petoj i vristi kao da ga kolju. Trosi 8 L pri tim uslovima. Previse. Menjac mu je lose projektovan.
Treba mu Nesin overdrajv ko lebac nasusni. Ostalo je solidno.
[ Nebojsa Milanovic @ 28.04.2009. 00:21 ] @
Overdrajv treba svakom autu. Kada kažem autu mislim pravom autu, tj. onom koji ima dovoljno snage da podnese overdrajv.
Taj motor u Yarisu nije loš, ali je to ipak mali 1,0 motor i normalno je da mu ni overdrajv ne može biti previše dug.
4000 obrtaja na 130km/h uopšte nije mnogo za 1,0 motor koji razvija max. snagu na 6000.
Ne postoji nikakva šansa da takav motor pri toj brzini ima manje obrtaja. Ako se to želi, jedina je mogućnost ići na jači motor.
[ Zarko Silic @ 28.04.2009. 00:26 ] @
Ja govorim o motoru 1,3 a ne 1,0.
Na hiljadarku ne bih ni stavio primedbu.
I ne mora biti jaci motor. Moj Seiceto (1100) 140 ide bez vriske. Opusteno. Šamo švirka.
[ Nebojsa Milanovic @ 28.04.2009. 00:31 ] @
Nisi naznačio da govoriš o 1,3 motoru.
Taj motor su kod novog Yarisa napucali na 100 KS, ali sa strašno velikom kompresijom. To u kombinaciji sa našim benzinom nikako ne valja, i samo knock-senzor (verujem da ga ima) može da ga spasi od detonacija, naravno po cenu smanjenja snage.
Seicento je par stotina kg lakši, nije za poređenje...
[ Zarko Silic @ 28.04.2009. 00:35 ] @
Nema to veze sa detonaciom. Menjac je los.
Auto ima snage i ide odlicno samo su 500 obtaja trebali spustiti.
[ Nebojsa Milanovic @ 28.04.2009. 00:38 ] @
Nisi realan.
Hajde reci koliko VW ima obrtaja na 130, tačnije koliki procenat maksimalnih obrtaja koristi. Sasvim sigurno još više nego taj Yaris.
[ Zarko Silic @ 28.04.2009. 01:13 ] @
Mesas babe i zabe. Taj procenat nista ne govori. Auto se vozi i isprobava, a kakav je procenat, koga to briga.
I drugi auti u klasi imaju slicnu snagu i zapreminu pa ne vriste na 130. Ni Klio ni Fiat, a ni Fabia.
[ Nebojsa Milanovic @ 28.04.2009. 01:17 ] @
Ne mešam babe i žabe nego želim da budem objektivan.
Taj procenat naravno govori dosta, tj. govori koliko je dug menjač, a od toga buka umnogome zavisi.
To što ti misliš da on vrišti, ne znači da je tako, zavisi sa čime ga porediš.
Uporedi ga sa npr. Polom od 60, pa i onim od 70 KS. Oni zasigurno urliču, i to iz prostog razloga što na toj brzini zbog kratkog menjača koriste još veći procenat max. obrtaja od tog Yarisa.
[ Zarko Silic @ 28.04.2009. 01:20 ] @
Jesil ti vozio, ili izracunavao?
Ja ne mislim, vec cujem da vristi.
Racun me uopste ne zanima, a verujem ni 99.9999% kupaca.
Ni Polo ne vristi i trosi za 2 litre manje. Cak i onaj bangavi trocilindras sa lancanikom.
Mozda postoje verzije Yarisa koje bolje rade, ali ovo sto sam video nije dobro. Za grad je ok, al za autoput ne.
[ Nebojsa Milanovic @ 28.04.2009. 01:22 ] @
Govorio sam ti da sam mnogo puta računao prenosne odnose na mnogim autima i VW ima najkraće u klasi.
Ako ti se čini da Yaris vrišti to nije zbog kratkog menjača, jer njegov menjač nije kratak, nego zbog drugih razloga, ali sam spreman da se kladim da ukupna buka u Yarisu nije veća nego u Polu iste klase.
btw, jel ti govoriš o onom prvom Yarisu ili aktuelnom?
[ Zarko Silic @ 28.04.2009. 02:02 ] @
Pri vecim brzinama sigurno jeste bucniji, mada ni Polo nije sjajan. Ima jos i drugih mana pa zato ni Skodu ne preporucujem. Al ako se nekome bas svidja, neka je kupi. Grande Punto je bolji od oba.
Govorim o Yarisu 2007.
[ madamov @ 28.04.2009. 07:20 ] @
Citat: 11000 je krajnji limit sto se tice cifre.
Miliš što se tiče iznosa, najveća cifra dekadnog sistema je 9 B) ? Ako govoriš o kešu, onda čak ne treba ni 2000 da dodaš, već 1200. Veruj mi, prošao sam kroz istu dilemu, dok opremiš i20 da ima barem sličnu opremu kao i30 u osnovnoj verziji, dođeš do toga da je razlika u ceni minimalna, a imaš veći auto.
[ centaur @ 28.04.2009. 09:31 ] @
^
Naravno da je u pitanju cifra koju sam resio da dam za auto, uopste nije sporno da postoje i veci brojevi :)
Racunica jeste takva, medjutim posle debelog vaganja, odlucio sam da 1200 (ili vec koliko) evra mogu da ulozim (sacuvam) za neke druge stvari posto mi i20 zadovoljava potrebe.
@zarsilic i @nebojsa
Drugari, uz svo postovanje i vase nesumnjivo poznavanje materije, trujete ga.
Otvorih temu jutros, i vidim 16 odgovora, rekoh extra, imace sta pametno a vezano za temu da se procita, kad ono svega 3 posta vezana za temu.
Mene prvenstveno interesuje direktno iskustvo vezano za i20, nov je auto, ne znam nikog ko ga ima ili ko ga je vozio, pa sam to hteo da vidim ovde.
[ vipp @ 28.04.2009. 09:41 ] @
Ja sam narucio i20 za vreme sajma, cekam ga da stigne.
Budzet mi je bio 10000.
[ Nebojsa Milanovic @ 28.04.2009. 09:45 ] @
centaur, evo ti direktno iskustvo:
Vozio sam sve, I10, I20, I30, sva tri su odlična u svojoj klasi. Realna razlika u njihovoj ceni je mala, potiče samo od razlika u spoljnim dimenzijama, jer su napravljena istog "mesa".
I20 ne košta 11.000, nego 10.000 sa kompletnom opremom (erbegovi, klima, cd mp3, zvučnici, daljinsko centralno, bord kompjuter itd.) i sa najsavremenijim 1,25 16 V Kappa motorom.
I30 košta 12.200 sa još jačom opremom (6 erbegova itd..) i još jačim 1,4 109 KS motorom, pri čemu je razlika u snazi između ta dva motora manja nego što brojevi govore zato što je 1,25 Kappa realno jači od onoga kako je deklarisan.
Odlučni sam šta ti odgovara, reću ću ti lično iskustvo da je i20 samo mrvicu veći od I10, i to samo zato što je napred napred malo širi, a i30 je već osetno veći i komforniji auto.
Lično, za jedan auto u porodici odlučio bih se za I30, zbog prostora i komfora.
[ centaur @ 28.04.2009. 10:07 ] @
@nebojsa
E to je odgovor, to sam pitao.
Puno hvala.
i20 1.2 sa energy opremom kosta 10590 evra (trebalo bi da ima na lageru).
i20 1.4 sa istom opremom kosta 11090, ceka se 90 dana.
Ako ima 1.2 uzeo bih njega, ako ne onda bih cekao 1.4.
Cifra za i30 je preko limita koji sam odredio, i on, iako je strasan auto, ne ulazi u konkurenciju.
[ cozmo_im @ 28.04.2009. 10:08 ] @
Citat: zarsilic:Ja govorim o motoru 1,3 a ne 1,0.
Ja imam suprotan dozivljaj Yarisa od tebe. Niti vristi, niti se cuje nesto specijalno na 130 totalno je tih, cuje se tek na oko 150. A ide izmedju 3500 i 4000 o/min. Ovaj sto sam ja vozio. Uopste ne vristi motor, ima lep rezak zvuk iznad 5000 o/min a do 5000 o/min je relativno tih. Sto ne bih rekao za Fabiu recimo.
Sta cemo sad?
[ Nebojsa Milanovic @ 28.04.2009. 10:09 ] @
Fabia je ispod nivoa auta o kojima se ovde priča. Počev od spoljnog izgleda, tehnike, pa redom...
centaur, raspitaj se dobro kolika je trenutna cena za I20. Na sajmu je sigurno bila ova ponuda koju sam opisao.
Ako više ne važi, to znači da su ukinuli taj sajamski popust, probaj da ga iščupaš, makar i da ga jesu ukinuli.
[ centaur @ 28.04.2009. 10:14 ] @
U auto tehniku se ne razumem (znam razliku dizela i benzinca ) :)
Sto se tice nekog prvog utiska, hyundai i20 je najjaci u klasi vozila za te pare.
Gledao sam i fabiu, i dizel fiestu, i logana i sandera, i chevroleta ... nijedan mu na prvi utisak nije ni blizu.
Naravno ovo je licni utisak, i ne vredi raspravljati o njemu, koliko god da sam u pravu ili gresim :)
@nebojsa
Bio u salonu u subotu, na cene sa sajta daju popust od 400 evra i to je to.
U Beogradu ih nema na lageru, cekaju se 90 dana, medjutim nisam bio lenj (tj zena nije bila lenja) pa sam zvao ostale dilere i oni kazu da ima 2 auta 1.2 energy.
Ludo, ali istinito.
Sto je najveca fora, ta dva auta su u Beogradu.
Sad cekam da mi rezervisu i da im uplatim kaparu.
Uz auto se kod jednog dilera dobijaju i parking senzori ili GPS.
[ cozmo_im @ 28.04.2009. 11:39 ] @
Ovaj novi Yaris 1.33 ide bolje od Hyundai I20 1.4 iako oba imaju 100KS a Yaris malo manju kubikazu. Bolje ubrzava i bolje vuce.
Nekako je 1.4 letargican kod I20, vlo slican onom u Getzu od 97KS iako nisu bas identicni motori (isti su, samo je kod I20 poboljsan malo). Tj. ne ocekuj od tih 100KS nesto puno. Lepo ide, ali nije trkac, tij 100KS je samo na papiru.
On vuce lepo i ubrzava lepo, ali ne kao sto bi mislio sa 100KS.
Svejedno, sveukupno je BOLJA kupovina od Yarisa ili Fabie. Veci je, prostraniji, dosta opreme za pristojnu cenu.
P.S. Imali smo neku prezentaciju pa...
[ Nebojsa Milanovic @ 28.04.2009. 12:40 ] @
Jeste, postoji razlika u korist tog najnovijeg Yarisovog motora.
Najviše se ogleda u nižim i srednjim obrtajima, jer su sa Dual-VVTi tehnikom uspeli da naprave vrlo preciznu regulaciju punjenja i da dodaju snagu na nižim režimima što takvim motorima najviše nedostaje. Problem je samo što je stepen kompresije (pre)visok, pa donekle gubi sa našim "superom" od diskutabilnih 95 oktana.
Posebno mi se sviđa što je to prvi auto u toj klasi sa šestostepenim menjačem.
Ko je manje upućen, predlažem mu da pogleda razlike između tog motora i recimo VW 1,2 i 1,4 starina.
[ Zarko Silic @ 28.04.2009. 13:00 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: Posebno mi se sviđa što je to prvi auto u toj klasi sa šestostepenim menjačem.
.
Ima i drugih sa 6 brzina. Grande PUnto je jos 2005. imao u serijskoj opremi, ali mislim da je na vozilima ispod 100 KS nepotrebna 6. brzina. Pogotovo na benzincima.
[ Nebojsa Milanovic @ 28.04.2009. 13:10 ] @
Ako miliš na dizelaša Multijet 90 KS, to je druga stvar, on daleko izlazi van ove cene.
Alko misliš na benzinca 1,4 90-95 KS (vrlo redak, kod nas se ne prodaje), njima šesta brzina zaista i nema svrhe, jer zbog slabog momenta na nižim i srednjim režimima ona ne može biti duga, i onda gubi smisao.
Da bi auto zaista imao korist od šest brzina, njegov motor mora da ima tu vrstu snage da omogući da ona bude dovoljno duga, a ti Fiatovi motori nisi takvi.
[ Zarko Silic @ 28.04.2009. 13:28 ] @
Da, multijet (i 90 i 75), ali ima i benziskih. Fiat je ubacio 6. i u manju klasu. Fiat500.
Postoji i Clio sa 6. brzina ali su retki (nisu serijski). Corsa takodje. Fiat je prvi proizvodjac koji je u B segment ugradjivao menjace sa 6 stepeni prenosa. Jos 1988. je u Unu postojala opcija sa 6. stepeni. Takodje vrlo retki.
VW ga nudi u nizem segmentu u DSG verziji (sa dvostrukom spojnicom).
[ Nebojsa Milanovic @ 28.04.2009. 13:50 ] @
Jasno naravno, govorio sam o tome, ali nije bitno da auto samo ima formalno 6 brzina na spisku (kao taj Punto), nego da su one dobro raspoređene, i da je šesta dovoljno duga.
U protivnom, vožnja se svodi na (pre)često menjanje, što može da bude smorno, naročito u gradu, i da praktično nikakav drugi efekat nemaš.
[ bakara @ 28.04.2009. 20:33 ] @
A da se ipak vratimo malo na temu?
Nema smisla da brisem pola teme, a ne pada mi napamet da je secem.
Hvala!
[ Nebojsa Milanovic @ 28.04.2009. 20:45 ] @
Diskusija je, verujem da vidiš, završena, a nadam se da delimo mišljenje da je bila korisna ;)
[ brankos @ 28.04.2009. 23:04 ] @
Ne osporavam pomodarstvo, ali da baš niko nikad na ovom topiku nije prokomentarisao "staru dobru" OPEL Astru "klasik" koju su na sajmu sa sve klimom, ABS ,centralnim, podizacima, gume 195...etc. opremom sa 1.4 TWINPORT motorom 90KS (koji se ugrađuje i u nove astre) i metalik farbom "delili" za 10290 EUR. Bez metalika 9990 EUR.
Po meni je to bio BEST BUY za te pare u toj klasi. Dobro, jest možda malo demode karoserija, ali se unutra čovek oseća kao u pravom autu.
Kvalitetan precizan menjač. Elastičan motor, dobar u gradskoj vožnji.
Nije što sam ga i sam kupio pred novu godinu (Kao fol bila fora "vratiće mu carinu posle n.g.), a spustili ga za još 1200 EUR na sajmu. Jeste da nema CD, ali ima instalaciju i zvučnike, tako da je moja astra za 11000 din. dobila i LG CD+mp3+bluetooth sa mikrofonom za hands-free, a to u i20 ne može ni da se ugradi.
Sedeo sam na sajmu i u i20, al su mi se ipak malo "zakosile oči" u njemu. Menjač kao i finalna obrada su mi ipak za nijansu slabiji od Astre klasik.
[ Zarko Silic @ 29.04.2009. 00:51 ] @
U pravu si. Malo je zapostavljena pred ovom najezdom skakavaca. (i20 sam vidjao samo u toj boji).
Astra G (trenutno Clasic) je odlican izbor za cetvotoclanu porodicu (karavan narocito) gde se, uz porodicne potrebe obavlja i manja privredna delatnost. Cvrsata i robustna, pomalo demode, ali ako to nekom ne predstavlja problem, dobar odabir.
[ cozmo_im @ 29.04.2009. 06:37 ] @
Citat: brankos: Kvalitetan precizan menjač. Menjač kao i finalna obrada su mi ipak za nijansu slabiji od Astre klasik.
Sa ovim se ne slazem. Menjac u Astri je losiji i neprecizniji u odnosu na Hyundai. Getz, I20 i I30 imaju zakon menjac za Astru Classic II.
Sve sam ih vozio a Opelov menjac, je u kranju ruku, cudan, spor, neprilagodjen motoru.
Ako bi zanemarili menjac, Classic II stvarno nije losa kupovina u klasi do 10.000e.
[ centaur @ 29.04.2009. 07:19 ] @
Ja sam razmisljao i o astri.
Astra je dobar i proveren auto. Ja sam ga odbacio pre svega zato sto je to najstariji model od svih o kojima sam razmisljao.
U krug, da kazem, favorita su bili I20, fabia, reno thalia i astra.
Astra je prva otpala, pa onda i thalia.
Najvece razmisljanje je bilo oko fabie i i20.
Odlucio sam se za i20
[ cozmo_im @ 29.04.2009. 10:24 ] @
Odlican izbor.
Drugar iz Top Speeda je vozio ovu novu Thaliu i utisci su sledeci (cisto da prenesem):
- Motor odlican za karoseriju - 956KG spreman za voznju! Nosivost 544kg! Sa 4 osobe s lakocom pretice i ubrzava, sa jednom osobom 11.3s do stotke, preko 185kmh po cajgeru maksimalna brzina, obrtni momenat je 127Nm na oko 3700 o/min (ali vuce dobro vec i na nizim obrtajima, prosto zalepi za sediste), 98KS.
- Prostran, tisi od Sandera na visim obrtajima, meksi na trapu malo i tisi generalno od Punta recimo. Dosta mesta ima, materijali su bolji negou Daciji i Puntu.
- Stabilan, lepo se vozi, udoban, menjac renoovski mekan i precizan, kao i komande.
Mane:
- Volan cudno stoji ako ste visoki pa ga podesite navise.
- Nema preklop zadnje klupe
- Nema el. podesavanje retrovizora
- Potrosnja: 6,5 na otvorenom ali u gradu... od 8,5 do 10 lit. Ali je idealan za plin.
Cena 10590 u full opremi.
Ozbiljan konkurent kad mu cena padne na 10.000, mada je i sad poremetio malo Daciu i Punta sa full opremom. Baziran je komplet na restilizovanom Cliu II plus neka resenja od Megana II, ali je enterije lepsi i kvalitetniji od Sandera recimo. I ima Reno znak.
[ hexter @ 29.04.2009. 10:45 ] @
Zašto ze zapostavlja u svim diskusijama Mazda 2?
[ vipp @ 29.04.2009. 11:21 ] @
Citat: Zašto ze zapostavlja u svim diskusijama Mazda 2?
Ja sam se dvoumio izmedju Mazde2 i Hyundai i20,
i odlucilo je to sto je Mazda2 osetno manja,bar u prostoru za vozaca.
Sedeo sam u oba,podesavao sedista, volan.. i u Mazdi jednostavno imam malo mesta za sebe(191cm,120kg)
[ centaur @ 29.04.2009. 11:47 ] @
^Isti slucaj, ja sam mazdu prvo "probao", provalio da mi je nekako mala (195cm, 115 kg) i odmah je odbacio.
I Thalia, koja je vizuelno veliki auto je problematicna pozadi za ljude moje velicine.
U i20, sednem napred, podesim sediste, onda sednem pozadi i malo je frka za noge dok je krov skroz OK.
[ Ka2 @ 29.04.2009. 20:12 ] @
Citat: cozmo_imSa ovim se ne slazem. Menjac u Astri je losiji i neprecizniji u odnosu na Hyundai. Getz, I20 i I30 imaju zakon menjac za Astru Classic II. Sve sam ih vozio a Opelov menjac, je u kranju ruku, cudan, spor, neprilagodjen motoru.
Znas i sam da sam pre mesec dana kupio i30. I znas da sam se na drugom forumu zalio na menjac. Znaci menjac je KATASTROFA !!! I to svi kazu i znaju ali isto tako svi kazu da je to "normalno" za Hyundai, ne samo za i30. Previse robotast, saltovanje se cuje, ubacuje tesko u prvu i drugu, u rikverc svaki sedmi put ubaci iz prvog. To je jedina stvar koja me strasno nervira na i30, menjac je zaista ocajan. Znas sta je bio moj menjac na Fordu KA za ovo... izmislio menjac bre...
[ Nebojsa Milanovic @ 29.04.2009. 22:30 ] @
Citat: Hyundai i20 1.2 EY - 5 vrata, 78KS, ABS, vazdušni jastuk za vozača, podesivi servo upravljač, centralno zaključavanje, el. podizači prednjih prozora..
Cena sa PDV-om: 8.990,00 EUR
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|