|
[ grubbshadow @ 27.04.2009. 21:55 ] @
| Golf 2,1.3 benzinac, pojavljuje se na tabli kantica za ulje i zvucni signal kad se vozi uzbrdo pod opterecenjem.
Kad se prebaci menjac iz trece brzine u drugu prestane zvucni signal i gasi se kantica za ulje...i gasi se kad se iz trece prebaci na ler i doda gas!Na ravnom kada se vozi taj problem nemaPomozite,Hvala!Sasa |
[ tamindus @ 27.04.2009. 22:03 ] @
Pa, proveri nivo ulja.
[ grubbshadow @ 28.04.2009. 14:51 ] @
Bio sam kod majstora tj.vise njih...cak sam promenio ulje novo...menja se na 15000km,meni je bilo na 7000km ali sam promenio,medjutim i dalje ista stvar.Promenio sam i termostat...
[ srdjan 68 @ 28.04.2009. 14:58 ] @
Verovatno mislis na davac pritiska ulja a ne na termostat.Kakav je filter za ulje, trebalo bi pregledati i pumpu za ulje.
[ grubbshadow @ 28.04.2009. 21:24 ] @
Ok.Provericu i pumpu za ulje...Davac pritiska ulja je u redu,promenio sam i filter za ulje...ali bojim se da cu promeniti jos dosta delova a i dalje necu resiti problem ZBOG TE LAMPICE!
Interesuje me A STA AKO BUDE I PUMPA U REDU,STA BI DALJE!?pozz,hvala
[ skorohaker @ 28.04.2009. 22:18 ] @
Onda se ja bojim da ćeš imati priliku da upoznaš motor svog automobila iznutra. Zamenićeš mu verovatno i neke delove koji se zovu ''ležajevi radilice''.
[Ovu poruku je menjao skorohaker dana 28.04.2009. u 23:30 GMT+1]
[ komosarz @ 03.05.2009. 23:39 ] @
Ako ti je uljna pumpa u redu,a motor pred generalkom,vjek mu mozes produziti(kratkotrajno)sa guscim takozvanim long life uljem gradacije 20-60(moze i galaksovo ako nemas para,jer je jeftinije od drugih).Nadji i temu o upotrebi raznih aditiva kao sto je ruski univerzalni modifikator.
[ slobodnoime @ 05.05.2009. 16:20 ] @
Drugar je imao isti problem,isto golf 2 1.3.Doduse kod njega nije bilo pravila kad se pali lampica i to dosadnooo zujanje.Promenio je brdo majstora,delova....na kraju je uradio osvezenje motora.
[ vladd @ 05.05.2009. 16:42 ] @
Lezajevi radilice i pumpa za ulje. I to treba ozbiljno uraditi a ne "osvezavati" motor, posto ti nije nikakvo osvezavanje nego osljarenje u popravci.
Pumpa za ulje se lako proverava, prikljucivanjem manometra na mesto davaca..
Lezajevi radilice se mogu proveriti stetoskopom, ali je malo komplikovanije, treba pokusati da im se pridje i konstatuje stanje..Ako je majstor iskusan, i prema ponasanju manometra, na raznim obrtajima, moze da dobije solidnu kolicinu informacija.
Ulje u tom motoru se menja na 5000, bez obzira sto na kantici ulja pise nesto lepo. Ili jednom godisnje, pa sta prvo pristigne.
Istina je da, na Balkanu, ni ludi ni drogirani ne menjaju ulje jednom godisnje, ali 5000km je vec vreme.
Ali, da ne bude da nije receno..
Poz
[ rinenad @ 05.05.2009. 21:33 ] @
Nemaš ti ulja u motoru, taj G2 ti na 1500 km može trošiti i litru. Ako ne kontroliraš to je to fali...
[ Nocni @ 05.05.2009. 22:30 ] @
Da nisu u redu lezajevi radilice lampica bi se palila bas na leru a ne kao tebi...
Tebi je pokvaren jedan elektronski dio na ploci table, to im je boljka ali da ti ne objasnjavam sad jer se ne isplati to popravljati... to se popravljalo prije 10-15 godina... kupi drugu tablu za 20 eur i nece ti se vise paliti ni zujalica ni lampica...
Ne muci se da provjeravas motor jer kad se pali na nacin kako si opisao do table je sigurno.
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 05.05.2009. u 23:44 GMT+1]
[ triger @ 07.08.2009. 13:57 ] @
nov sam na forumu. hteo bih prvo da pozdravim sve i da ispricam moju muku sa Golfom 2 1.6b.
kao i momku, koji je i zapoceo pricu oko paljenja lampice od ulja, i meni se to isto desava, vec 4 mes. vec sam promenio 3 automata pritiska ulja,braon boje, na motoru (saveti mehanicara) i posle svake zamene, do mes. dana sve ok. posle toga pocinje u voznji da se pali, ali pri vecim brzinama, a to traje po sekundu ili max dve pa se gasi i sve to prati zvucni signal.
kao sto je i pre mene napisano, i meni je par ljudi reklo da je to u instrument tabli, jedan kaze da je automat na filteru, a jedan meh. da proverim pritisak ulja. sutra mi je zakazao.
a Vas molim ako neko zna, da mi kaze koji je pritisak ulja u motoru zadovoljavajuci.
[ vladd @ 07.08.2009. 15:41 ] @
Minimalno 2, 2.2, ili 2,5 bara, na leru, zavisno od tipa motora. Kao univerzalan podatak.
Sve manje od 2 bara je los znak.
Na vecim obrtajima moze da se popne do 4,5 bara(kod nekih motora, u nekim zonama i do 6), u tolerancijama, zavisno od stanja raznih relaksirajucih ventila.
Za 1.6 motor ne bi smeo da ima manje od 2 bara, a na turazi, moze da prebaci 4,5bara.
Poz
[ Goran Mijailovic @ 07.08.2009. 17:29 ] @
Citat: Interesuje me A STA AKO BUDE I PUMPA U REDU,STA BI DALJE!?pozz,hvala
Treba proveriti da li je usisni filter (mrezica) od pumpe zapusen, to se nalazi u karteru kao i pumpa.
[ triger @ 07.08.2009. 19:58 ] @
hvala, vladd.
pozdrav, pa cu se sutra javiti sa informacijama, o pritisku.
[ triger @ 08.08.2009. 14:20 ] @
merac pritiska ulja (a bio je zakacen umesto automata pritiska ulja na FILTERU ulja i kako sam upalio auto, da izmerim pritisak, lampica od ulja se nije gasila, a pratio je i taj zvucni signal)kaze:
1,5 na leru,
a pri slabijoj turazi 4,5
a pri jacoj turazi izmedju 5,5 i 6
majstor kaze da je to OK.
interesuje me vase misljenje, sta raditi
i jos jedna stvar ako moze savet: primetio sam da su mi razliciti automati pritiska ulja: ne filteru ulja stoji automat crne boje (crn je vrh gde se kaci buksnica, vrh automata) 1,2-1,6bar, a ovaj drugi (koji sam vec tri puta menjao, stoji gore na glavi ili bloku, sta je vec) je braon boje vrh 0,15- 0,45 bar, interesuje me da i to nije slucajno uzrok, i da li treba razliciti automati da stoje, a ako ne koji gde treba da stoji,
unapred hvala
pozdrav
[ millko @ 08.08.2009. 21:11 ] @
koliko ja znam jedan upozorava na nizak a drugi na visok pritisak u sistemu.
[ vladd @ 10.08.2009. 20:50 ] @
Normalni su pritisci i sa te strane si miran.
Paljenje lampice ocigledno pravi poluispravan senzor na flansni filtera, tako da nije lose zameniti ga. Serijski broj dela je PN 056 919 081E.
Najverovatnije je neispravan, osim ako nisi eksperimentisao sa uljem, kod sledece zamene ulja, zameni i filter, i davac i tip ulja.
Poz
[ triger @ 11.08.2009. 14:56 ] @
Citat: vladd: Normalni su pritisci i sa te strane si miran.
Paljenje lampice ocigledno pravi poluispravan senzor na flansni filtera, tako da nije lose zameniti ga. Serijski broj dela je PN 056 919 081E.
Najverovatnije je neispravan, osim ako nisi eksperimentisao sa uljem, kod sledece zamene ulja, zameni i filter, i davac i tip ulja.
Poz
od subote mi se nije palila lamp, mada se samo vozilo u lokalu.
nisam eksp. sa uljem. ELF, kod prijatelja u radnji. danas cu zameniti i taj automat na filteru, pa cu javiti rez.
u svakom slucaju, Vladd, hvala na pomoci i trudu
[ milan simonovic @ 20.08.2009. 02:00 ] @
E ovako, ja sam vozio taj auto pre par godina, motor 1.6, i imao isti problem. Prvi put se ponasao isto kao tebi i problem resen zamenom table, doduse slucajno, tablu sam menjao zbog neceg drugog a od tad mi se vise nije palila ni lampica. I jos sam otkrio da kad se tako upali ako svirnes ili blicnes, ugasi se. E kasnije je pocela opet da se pali ali na leru, pritisak na leru bio 0.5bar, tad je problem bio stvarno u motoru, gubio pritisak na lezajevima male bregaste, koliko se secam ta osovinica okrece pumpu za ulje i vodenu pumpu, posle zamene pritisak na leru bio preko 2 bara. Znaci kod tebe bi trebalo gotovo sigurno da je tabla u pitanju.
Pozdrav
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|