[ djosavl @ 04.05.2009. 18:40 ] @
[ djosavl @ 04.05.2009. 18:40 ] @
[ cozmo_im @ 05.05.2009. 06:32 ] @
Vidim da imas plin... pa sto se tice lampice economica proveri da li je cist njen senzor, oce da se zaprlja i da zeza. To moras kod majstora koji cisti karburatore i sisteme ubrizgavanja - da ti pogleda te vakuume, senzore, dizne... da li se to desava na benzin ili na plin... pa onda nek vidi.
Saug se pali uvek, samo kad je toplo, radi jako kratko, 15-30 sekundi, sacekaj kad napolju bas otopli pa ako radi dugo (recimo 2 minuta) i kad je preko 20 stepeni napolju, nek ti ga neko nasteluje malo, nije to strasno. Ulje - 10W40 ili 15W40 SL/CF na 10.000km (i filter naravno) ili na 6000km ako vozis samo po gradu. Svecice, filter goriva i vazduha u nasim uslovima na 20.000km ili 30.000km ako ne vozis po gradu, ja bi preporucio na 20.000km. [ skorohaker @ 05.05.2009. 08:14 ] @
Zao mi je sto kvarim zurku ali covek ocigledno poseduje Toyotu Corollu XLI. Naime, to je motor sa direktnim ubrizgavanjem.
[ djosavl @ 05.05.2009. 08:51 ] @
Upravo tako model je XLi 12V EFI, ma prava raketa svako ko je proba se odusevi kako vuce i ubrzava. Sauh mi je automatski i bez obzira da li je napolju 40C ili -10C kada je motor hladan obrtaji idu do 2500 i kontinualno se smanjuju dok se motor ne zagreje do svoje radne temperature. Da li neko zna gde se stelue sauh na ovom modelu?
[ biotech @ 05.05.2009. 09:22 ] @
kako moze da bude "prava raketa" sa 55KW?
[ djosavl @ 05.05.2009. 09:31 ] @
Tako sto drug vozi fiata mareu, 1.6 16v sa preko 60kw i do 100 km/h ne moze da mi pridje! Ko nevozi toyotu mozda nezna ali poseduju izuzetno startne motore, pogodne za bezbedno preticanje itd... Probao sam dosta automobila u tom rangu i nisam nasao ko moze da parira bar po meni, Golf 3 1.4 zaostaje... Sa ovom kobikazom i konjazom je prava raketa, sa sigurnoscu tvrdim!
[ cozmo_im @ 05.05.2009. 09:57 ] @
Citat: skorohaker: Zao mi je sto kvarim zurku ali covek ocigledno poseduje Toyotu Corollu XLI. Naime, to je motor sa direktnim ubrizgavanjem. Ja sam mu lepo rekao gde da ode - znaci kod majstora koji se bavi ciscenjem i opravkom karburatora i ubrizgavanja. Saug je vrlo slican i kod njega i kod karburatorca, elektronsko-vakuumski, to moze nasteluje i sam, ali bih ipak prepustio to majstoru. Economy lampica, kao sto rekoh, ima senzor na usisnom vodu koji se zaprlja pa je red da se ocisti. Taj EFI sistem je kod njega maltene kao karburator sa brizgacem, prost je. Nadji majstora nek proveri plin da li je nastelovan i nek ti pogleda to oko sauga i senzora economy lampice, pa ako nemas drugih simpotma, ne moras da cistis nista. [ cozmo_im @ 05.05.2009. 10:03 ] @
Citat: biotech: kako moze da bude "prava raketa" sa 55KW? Fabricki ovaj model, kao i karburatorac, ubrzavaju 10,7 0-100kmh, a medjuubrzanja u 2. i 3. brzini se ponasaju kao katapult kod njega. Bez problema mozes da sibas sve moderne benzince sa motorima 1.6... Recimo Golf 5 1.6 ne moze ni da prismrdi toj Corolli po ubrzanju. Eventualno noviji motori koji su u Hyundai ili Kia (i Toyoti) od 1.6 i onaj 1.33 VVti bolje ubrzavaju. Karburatorac je cak i malo agilniji od EFI verzije po pitanju medjuubrzanja (ali i vise trosi kad se gazi). Ko nije probao, ne veruje... Prosto, do stotke odlicno ubrzava, preko toga gubi malo dah u odnosu na savremene motore ali bez problema ide 170 u petoj. Uzbrdo vuce lepo, a posebna draz su medjuubrzanja u trecoj i drugoj, kada iz 4. prebacis u 3. ili 3. u 2. - auto se prosto raketira, sto izaziva zabezeknute face vozaca besnih automobila:) Lepo ih je gledati kako se muce da te stignu:) Inace, ovaj motor se vise i bolje vrti od 1.6 koji se ugradjivao u te Corolle. [ djosavl @ 05.05.2009. 10:16 ] @
Ko nije probao, ne veruje... Prosto, do stotke odlicno ubrzava, preko toga gubi malo dah u odnosu na savremene motore ali bez problema ide 170 u petoj.
Upravo tako kog da sam vozio odusevio se kako ide, vidite i sami kako izgleda 1 farba smo ispolirana i to je to nigde korozija patos kao zvono nigde ne ogreban, jure me ocde po gradu da je prodam ali nema tih para! [ djosavl @ 05.05.2009. 10:18 ] @
Ko nije probao, ne veruje... Prosto, do stotke odlicno ubrzava, preko toga gubi malo dah u odnosu na savremene motore ali bez problema ide 170 u petoj.
Upravo tako kog da sam vozio odusevio se kako ide, vidite i sami kako izgleda 1 farba smo ispolirana i to je to nigde korozija patos kao zvono nigde ne ogreban, jure me po gradu hoce da je prodam ali nema tih para! Vidite i samo na 5200 o/m 170km/h, nije stigao drug da uslika ali ide 180 bez ikakvih naprezanja i mucenja. [Ovu poruku je menjao djosavl dana 05.05.2009. u 11:29 GMT+1] [ skorohaker @ 05.05.2009. 11:28 ] @
Ja ne zelim da ucestvujem u ovom "raketiranju", "sibanju", "katapultiranju", slikanju kilometar sata u voznji i slicnom, ali bih voleo da vidim fotografiju tog saug-a na motoru sa direktnim ubrizgavanjem. Nadam se da cozmo_im-u nece biti tesko da baci jedan jpg. Ili da djosavl slika ceo motorski prostor, pa da cozmo pokaze. Unapred zahvalan...
[ cozmo_im @ 05.05.2009. 12:00 ] @
1.6 motor EFI ima isti saug kao moj samo drugacije upakovan... vakuumsko/elektronski regulator sa suvozacke strane. Imam slike kod mene, a pretpostavljam da je slicno, samo u drugom kucistu, na EFI motoru. Ceo taj sistem je isti, ovaj karburator koji ja imam NIJE klipni, on je neki polu-injection sistem. V (klipni) je klasican neki ali se vise kvari, ovaj je pun elektronike i vakuumskih regulatora, ima senzor temperature vode za saug... isto radi i kod EFI-a, vakuum, elektronski senzor temp. vode i elektronika koja drzi obrtaje. Verovatno je samo drugacije upakovan kod EFI motora. Inace taj motor nema nikakve kompjutere i slicno, samo jedan mali ECU cini mi se i to je to. Potpuno isti komutator, bobina koji su zakaceni na taj komandni modul zbog kontrole ubrizgavanja. Identican vakuumski regulator paljenja...
Da dodam da se na 4AGE motoru identican vakuumski regulator sauga nalazi iza kucista ubrizgivaca, a elektrosnki deo napred... 4AFE ima sve preslikano ko na motoru 2E s desne strane EFI sistema... [ djosavl @ 05.05.2009. 13:45 ] @
Evo slike motora kod corolle 1.3 XLi. Ovde gde sam obelezio se steluje ler gas tj kada motor dostigne svoju radnu temperaturu, tako mi je bar majstor rekao. Mozda gresim ali u svakom slucaju bi voleo da cujem jos nekog ko ima ovaj model, kakva su njegova iskustva. Nevolim da se nadmecem jer je necu prodavati i nema potrebe da se hvalim samo iznosim svoja licna iskustva. Unapred zahvalan na savetima!
[ cozmo_im @ 05.05.2009. 14:02 ] @
To je isto ko moj motor osim usisnog dela. Pogledaj vakuume i kucista iza usisnog dela ili sa strane (tako je na 1.6), jedan je sigurno vakuum od high idle-a (saug), mora da ima i davac senzora toplote vode koji meri i elektronski deo. Ovo je bukvalno karburatorski sistem preradjen za prosto ubrizgavanje... cak mu i predpaljenje steluje od vakuumskog regulatora na razvodniku, sve identicno ko na karburatoru.
[ djosavl @ 05.05.2009. 14:06 ] @
Jer tebi nije problem da ti to obelezis na ovoj slici i postavis posto bas i nisam najbolje upucen oko sistema? Hvala
[ cozmo_im @ 05.05.2009. 14:11 ] @
Odslikaj kad stignes iza kucista, levu i desnu stranu, odavde se ne vidi najbolje.
[ etjen @ 05.05.2009. 14:38 ] @
svaka čast ako je ovo prva boja na njemu-iskreno (bez ikakve uvrede) na slici deluje kao da je farban.
Sve u svemu, uživaj u njemu, ja bih ga za drugi auto kupio ''na keca'' [ djosavl @ 05.05.2009. 15:26 ] @
Da zato sto je slikan odmah nakon poliranja inace je 1 farba, mada mi bas nisu preporucili poliranje jer kao japanac koristi neku farbu koja je izuzetno tanka..., ali nisam imao izbora jer je hauba bila bas izbledela ali sad je kao nov i posle 2 god nije se narocito promenio!
[ skorohaker @ 05.05.2009. 19:48 ] @
Citat: cozmo_im: To je isto ko moj motor osim usisnog dela. Pa naravno da je isto, zasto bi bilo razlicito, u usisnom delu i jeste poenta injection sistema, kao i eventualni problem. Svakako proveriti vakuum creva, da nije neko napuklo ili zapuseno. Uzgred, ne postoji polu-injection, polu-turbo, polu-generalna i slicno. Ili postoji injektor za svaki cilindar ili je neka varijanta karburatora. Svakako je za postovanje trud Japanaca u cilju usavrsavanja karburatorskog sistema. Djosavl, hvala za sliku. [ cozmo_im @ 06.05.2009. 09:11 ] @
Ovo nije nikakav multipoint injection, taj EFI sistem je singlepoint, pola delova je sa mog karburatora... rekoh vec, sve isto, sistem paljenja isti kao na karburatoru (vakuumi tojest). Bukvalno su uzeli karburator i prepravili ga u monopoint sistem za ubrizgavanje (znaci jedan usis razvodi na cilindre).
Moj karburator ima slican usis u motor kao taj EFI:) Karburator je samo zato sto je gornja ploca sa klasicnim leptirom, donja nema veze sa klasicnim karburatorom. Sve je elektronika. Klipni je vec nesto drugo, to je klasika, ali taj ne valja, brzo se kvari i zeza taj klipni sistem. Ja imam isti sistem high idle - low idle kao na tom EFI-ju;) Inace, 70% Corolla ima klipni karburator a ne ovaj sto ja imam, takvih je 30% otprilike: [ skorohaker @ 06.05.2009. 10:11 ] @
^ Hvala za sliku. Tu se lepo vidi "saug".
Da li si bas siguran da ovo na slici djosavl-a nije multipoint? Ja bih rekao da jeste. Mozda gresim, ne vidi se lepo "rail", a injektori nikako, nije bas najsrecniji ugao. Djosavl, prebroj injektore ili slikaj iz ugla meraca ulja. [ cozmo_im @ 06.05.2009. 10:27 ] @
Na ovoj mojoj slici fali vakuum s prednje strane koji podesava high idle u sprezi sa onim senzorom temperature vode. Elektronski saug s leve strane samo blokira leptir pod uglom...
Inace, mi smo skidali 1.6 EFI, on je singlepoint, jedan usis ide ka cilindrima. [ djosavl @ 07.05.2009. 16:53 ] @
Ovako sad uploadujem slike moje lepotice, danas radio generalno ciscenje enterijera :)!
I jos nesto voleo bih da mi neko napise sve sta bi trebalo da se zameni oko trapa sav neki potrosni materijal koji se odprilike menja na 130000km. Npr. kvacilo mi hvata dosta visoko da li je to znak da ce da mi otkaze lamela ili....! Unapred hvala na pomoci! [ skorohaker @ 08.05.2009. 08:20 ] @
Hvala za fotografije, ipak je multipoint. Sto se trapa tice, nema razloga za nekakvim periodicnim zamenama, ali ako zelis da budes siguran, odvezes na proveru trapa kod pouzdanog majstora. Najcesce stradaju krajevi spona, desni cesce od levog, ume da muci biksna letve volana... To sto kvacilo visoko "hvata", moze a ne mora da znaci da ce da otkaze, mozda "luft" nije dobro podesen... Vazno je da ne proklizava.
[ cozmo_im @ 08.05.2009. 08:35 ] @
Kod Toyote retko stradaju krajevi spona, kugle i biksna letve ume da ode nakon 150.000km (i onaj duzi kraj spone ako se biksna zanemari). Ako ti nesto kucka preko sljunka i sitnih izbocina, to je biksna.
Ja sam presao 213.000km i krajevi spona su OK, ali sam menjao desnu kuglu i biksnu letve i homokineticki pre nekih 50.000km recimo (doduse kugla je stradala jel sam izleteo s puta desnom stranom auta izbegavajuci direktan sudar. Takodje pocepala se tad manzetna za homokineticki pa sam i to kasnije promenio). Ovaj EFI je drugaciji od 1.6 4AGE motora, ali svejedno imas onaj vakuum dole za saug (ovde se to zove high idle) koji treba proveriti, s suvozaceve strane. Tu je verovatno negde i senzor za economy lampicu. Ono u crnoj kutijici je mali ECU, a u razvodniku imas komutator i bobinu koji crkavaju obicno nakon 150.000km (cim teze pali uglavnom je to uzrok, jeftina je zamena). Inace, ne izgleda lose sa 130.000km... evo mog koji je napakovao 213.000km (ovo je slikano sa 200.000km, ali je identicno stanje): Motor - nikad opran!! Samo je pordjavela ona maska za izduvnu granu, to cu prefarbati kad budem menjao gumice ventila, tamo negde planiram ih na 250.000km kad menjam i zupcasti) I sedista idu na dubinsko pranje: Ja sam zadivljen koliko enterijer kod njih ume da traje, moj je neogreban. Doduse, nepusac sam, ali svejedno - nikad nisam koristio presvlake za sediste. Soferku sam zamenio prosle godine, pogodio me kamen s kamiona pa je pukla dole! (imo sam srecu da nije bila kamencina i da je udario u cosak dole desno). [ djosavl @ 09.05.2009. 14:34 ] @
Hvala na pomoci ja sam stvarno odusevljen automobilom, mislim da se vise takvi automobili ne proizvode. Mene najvise odusevljava sto u mom modelu imam fabricki sva cetiri elektro podizaca, elektro siber centralna mislim stvarno za ono vreme kad su je moji kupili 91 bio je vrh auto! I sad ne zaostaje meni se svidja i bas zbog toga necu nikada da je prodam!
[ ingvlajko @ 16.05.2009. 08:45 ] @
Citat: Nemoj sedista na dubinsko pranje, bas deluju cisto, nisu za dubinsko pranje, a bojim se da ce ona zica sa leve strane vozackog sedista da ti izleti kroz platno tom prilikom. Osim toga, auto ti mnogo dobro izgleda. Pozdrav [ SpinneR.sr @ 02.06.2009. 11:55 ] @
Baš lep auto!
Sva ta oprema za to vreme, ja bih voleo da imam podizače stakala na mojoj babyRolli :D Što se tiče tog glavljenja sauha na 2500 rpm sličan problem je i mene mučio. Prašina se zaglavi na nekom nezgodnom mestu i drži taj sauh previsoko, ili sve dok ne opališ nogom pedalu gasa pa se to smiri na 800 rpm. Evo slike motora iz nekog prethodnog perioda Petljao sam se tako dok nisam otišo u kršteni servis. Momak koji tamo radi, bukvalno je za 30sec rešio stvar. I plakni malo taj motor neće ništa da mu fali :) [Ovu poruku je menjao bakara dana 02.06.2009. u 21:39 GMT+1] [ celawi @ 24.06.2009. 16:54 ] @
Meni se pre neki dan isto tako zaglavio saug...a sad imam problem, kad vozim na plin posle 20 minuta auto se gasi. I to odmah u sekundi, npr. dok menjam brzinu. Mastor za plin kaze da mi negde vuce fals vazduh odnosno da treba da se nasteluje karburator i neki vakuum. Kad vozim na benzin negasi se, ali neravnomerno radi...kao da sam dodaje i oduzime gas. Skoro sam promenio filter plina. Jel ima neko neki savet?
[ cozmo_im @ 25.06.2009. 06:32 ] @
Pogledaj vakuume oko sauga, sraf za regulaciju high idle-a... prvo spe isprskaj WD-om pa ako nece, idi u karburator servis (Gavra je odlican recimo, na Karaburmi)... mozda zapekne, desava se.
[ 1985 @ 26.07.2009. 11:52 ] @
Da li je neko vozio kod Gavre stariju Corollu? '85 DX ili slicno. Kako radi te karburatore. Doduse, kada sma zvao telefonom, kaze da radi, ali bih da cujem necije iskustvo.
Da li zna neko da li su ti karburatori slicni kao ovi kod 1,3 XL? Desava mi se kada u drugoj ili trecoj brzini pustim gas, a menjac ostane u brzini da se cuje kao kasnije sagorevanje u auspuhu. Ne jako, ne puca, ali se cuje. Ima neko predlog? [ cozmo_im @ 26.07.2009. 14:08 ] @
Mislim da su isti karburatori, ili slicni. Zavisno od modela.
[ djosavl @ 24.09.2009. 08:41 ] @
Jedna mala molba za ljubitelje toyote, hteo bi da narucim neke sitnice za toyotu, pa me interesuje da li neko od vas ima broj tel. od neke prodavnice u Bg, nebitno koja salje svoju robu nekom kurirskom sluzbom? Sve odgovore slati na PM! Hvala unapred!!
[ djosavl @ 25.01.2012. 13:11 ] @
pozz drugovi, nije me bilo neko vreme e sad krecu pitanja...
I dalje se vozi Toyota i ne menja se... Interesuje me sada sam presao vec 160000km da li uopste trebam da zamenim ulje u menjaču, do sada nije nikada menjano a i dalje lepo ubacuje... Ako mi preporučujete zamenu koje bi ulje trebao da kupim i koliko staje u menjac.. Veliki pozdrav!!! [ djosavl @ 13.03.2013. 13:10 ] @
MOLIM ZA POMOC...
Pre par dana naresim se ja posto me je zezao desni prekidac za podizanje i spustanje stakla (morao je jace da se pritisne), naresim se i rasturim, osmirglam lagano kontakte i za nijansu povecam uglove pipaka da po mojoj logici imam bolji kontakt vratim prekidac i primetim da se greje... (napravio sam verovatno neki kratak spoj...) Brzo izvadim prekidac, zamenim osigurac jer je izgoreo ali nikako da podignem staklo, lagano mi neradi uopste ni centralna brava ni prekidaci za bilo koje od cetiri stakala... Molim vas za pomoc kako to da resim, bio sam kod nasih elektricara ali nemaju poima, jedino su uspeli da mi podignu staklo i to je to... Molim vas ako imate nekog dobrog elektricara koji ume to da resi ili bar da mi pomognete na neki nacin bicu vam zahvalan... Hvala unapred... [ codeNO @ 13.03.2013. 15:25 ] @
Mogu ti dam moj da probas dal je do prekidaca ili el motora
I pitanje...a sto si to uopste cackao???!!!!! [ djosavl @ 14.03.2013. 10:12 ] @
Jao cuti ne pitaj me to...
Sada se i ja kajem ali eto, kazem opet jednom sam isto tako ocistio kontakte i radilo je punih 6,7 godina ali sad sta mi bi da sipravljam pipke ne znam... Eto pogresio sam i kajem se... Cuo sam se sa nekim majstorom iz Leskovca koji ugradjuje centralne brave, podizace i dr. kaze da to moze da resi, idem u subotu pa cemo videti... Kako sam se iznervirao nemate poima... dodje mi da se ubijem.. e to je ono J... te Kolumbo radoznalog... [ anon70939 @ 14.03.2013. 12:19 ] @
nemoj da se ubijes
[ codeNO @ 14.03.2013. 20:07 ] @
Popravi ti to dok ne dodju lepsi dani jer ces umreti u kolima, jer sada nemas spustanja prozora
[ goat @ 17.03.2013. 21:00 ] @
dotična Toyota 1.3 XLi je nastala pre četvrt veka i baš takva me danas natera da pocrvenim - na autoputu uz Bubanj potok sa Beogradske strane me prođe "kao u čezi"... ja u skoro novoj low cost dačiji sa dva saputnika... pretekoh corolla-u na ravnom putu pre NIS pumpe, ali me Toyota ubrzo na uzbrdici stiže i olako preteče, a ja nisam mogao da pritisnem više gas jer je patos bio odmah ispod pedale...
bruka [ djosavl @ 18.03.2013. 12:16 ] @
Citat: goat: dotična Toyota 1.3 XLi je nastala pre četvrt veka i baš takva me danas natera da pocrvenim - na autoputu uz Bubanj potok sa Beogradske strane me prođe "kao u čezi"... ja u skoro novoj low cost dačiji sa dva saputnika... pretekoh corolla-u na ravnom putu pre NIS pumpe, ali me Toyota ubrzo na uzbrdici stiže i olako preteče, a ja nisam mogao da pritisnem više gas jer je patos bio odmah ispod pedale... bruka Sta da vam kazem, stvarno je kao raketa (dodje rec :)...). Lepo ide motori su zaista startni i dobri za preticanje sto je najbitnije ali godine je gaze i to je najveca problem... Ja trenutno posto sam se malo uozbiljio ne prelazim sa njom 120km/h i to po autoputu jedino nekada kada zelim da je razradim malo nagazim po gasu, ovako ne... Opet napominjem da mi najvise prija startnost jer sa lakocom obilazim auta tokom preticanja... A da i da se pohvalim za vikend sam resio problem sa staklom, tj sa podizacima i bravom, bila neka sitnica kada sam ja cistio prekidac napravio sam neko s... Tako da sam to resio cak sta vise ugradio sam i daljinsko zakljucavanje tako da je sada FULL nema sta... E sad da vise ne cackam potreban mi je ispravan prekidac za suvozacevo staklo ako neka ima da kupim ili gde mogu da nadjem bio bih vam preko zahvalan... Planiram da nabacim i neke alu felne pa ako i to neko prodaje neka me trzne, mada voleo bih da cujem neke predloge koje felne da pazarim, dimenzije, izgled...? Hvala unapred... Pozdrav drugari... svako dobro [ djosavl @ 05.04.2013. 13:30 ] @
Nazalost niko nije hteo da da neki predlog oko izbora felni pa sam morao sam da se odlucim...
Evo pala je 14" a vi presudite da li lepo cuce... :) . [ Cezar Corolla @ 05.04.2013. 20:16 ] @
Auto je kao bombona, a da li lepo stoje, to je stvar ukusa. Bitno da se tebi svidjaju.
[ codeNO @ 05.04.2013. 21:14 ] @
Samo jos da ofarbas branike u boji auta..nije skupa investicija a i mozes sam
[ cozmo_im @ 05.04.2013. 21:25 ] @
Dobra je Corolla, felne nisu lose, lepo stoje, samo da nisu balonke na njima i bilo bi super.
[ etjen @ 05.04.2013. 21:43 ] @
super je Tojotica, svaka čast!
[ VuleK @ 18.06.2013. 11:29 ] @
Zdravo, imam corollu 1.3 XL iz '90.-te i zaista sam extra zadovoljan. Već duže vreme tražim elektro podizače stakala (makar samo prednje) ali nigde ne mogu da nađem.. Zanima me da li zna neko gde mogu da ih nabavim ili odgovara li od nekog drugog auta?
Pozdrav! [ codeNO @ 18.06.2013. 23:24 ] @
Znam ja ali mislim da te cena nece obradovati
[ VuleK @ 19.06.2013. 07:43 ] @
Uh, misliš na nove ili polovne? Tražio sam ja i na ovim našim autootpadima, ali ovde kod nas (Požarevac) tog auta NIGDE nema..
[ codeNO @ 19.06.2013. 13:08 ] @
Nove...hahhaha...ne
Polovne, na otpadima ti vise naplate ruke sto vade to iz kola nego sto to zaista vredi Mogu da ti saznam cenu, ali budi spreman da bez min 80-100e ne razmisljas...problem su el motori koji i dizu cenu i mehanizam je drugaciji neg na kurblu, pa prekidaci, pa tapacirunzi...tako da u stvari dobijes veliku kolicinu ...svacega....jedino je lako za povezati u celoj ovoj prici [ VuleK @ 20.06.2013. 07:29 ] @
Hm.. Znaš li možda odgovaraju li od corolle liftbek? Čini mi se da vrata nisu ista ali našao sam na oglasu tu ponudu? Ali svejedno ako možeš pošalji mi gde ima za XL. Pozdrav!
[ codeNO @ 20.06.2013. 09:58 ] @
Kod nas nikad se sedan nije prodavao sa el prozorima, sve sto nadjes su ili iz SWISS sedani ili liftback, za prednja mogu da ti garantujem ali za zadnja nisam 100% siguran
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|