[ marinalkg @ 05.05.2009. 10:27 ] @
Da li ste videli kakav je Punto 188 iliti onaj koji dobijete za 5999 E ako date stari auto na reciklazu?
Pomenuti auto ima crne branike, tockove velicine 13", nema servo upravljac, nema predispoziciju za muziku(morate skidati, busiti tapacirung ako zelite ugradnju zvucnika), nema obrtomer .. a vrhunac nekorektnosti je da se prodaje bez ratkapni tj. sa golim felnama!!

Realno, cena treba da bude 5200 E (uz zamenu) a ne 5999.
[ cozmo_im @ 05.05.2009. 10:32 ] @
Za mene je cela ta stvar sa opremom sramota. Z10 u osnovnoj varijanti je imala branike u boji, obrtomer, 14/tice gume, servo volan...

U sustini jeste nov auto, ali nije to - to.

Pri tom jaca oprema kosta vise nego sto je kostala kod Z10, a vec za te pare je ogroman izbor modela sad na trzistu.
[ smatch @ 05.05.2009. 12:28 ] @
Jako nekorektno od strane Fiata. Zastava je bila darežljivija. trebalo je kupiti Z10.
[ demos034 @ 05.05.2009. 16:37 ] @
Pa takav auto mora minimalno da ima abs u standardnoj opremi,a ne ako zelite abs onda morate izdvojiti 9500e-najskuplja varijanta .Nema nista ni podizace stakala ni centralnu bravu...
Inace na njima je pisalo punto classic nigde nema ni napomena fiat-serbia
[ Horvat @ 05.05.2009. 16:43 ] @
sta,ima samo brzinometar?
svasta :(
a nema ni klime,el podizaca,centralne brave?
[ratkapne i nisu neki bitan detalj,tj bauk,po meni]
[ komosarz @ 08.05.2009. 09:24 ] @
Ljudi prije 10 godina,kad je punto 2 proizveden u svojoj goloj verziji bio je (ne)opremljen kao i ovaj sadasnji iz zastave znaci gume 155/80x13,bez serva i ostalih dodataka,samo sto mu je cijena bila ako se sjecam oko 9000eur.Prijatelj je kupio u full verziji i izasao ga je 12500eur...Nije rekla kazala vec je 100% istina.E sad u normalnom svijetu auto na zalasku se prodaje dobro opremljen za pare koliko kosta osnovni model.Sto Fijat-Zastava ne ide tim putem ,to je vjerovatno zato sto je veliko interesovanje za ovaj goli model tako da je fiat dobro izracunao koliko ce zaraditi i mozda ce tek poslije pustiti u prodaju model malo opremljeniji za iste pare...Vec sam i prije rekao da osnovni model ne bi trebao da kosta vise od 5000eur i ostajem pri tome.
[ smatch @ 08.05.2009. 15:42 ] @
I to je tacno. Zasto bi obarali cenu ako prodaje ide odlicno. Ovo je ipak najprodavaniji model u Srbiji.
[ sasa022 @ 08.05.2009. 23:56 ] @
Mogu da rade sta hoce dok god ima onih koji najosnovniji model smatraju dobrom ponudom i otimaju se za njega...
[ Horvat @ 09.05.2009. 09:18 ] @
ako nije tajna.a koliko su prodali osnovnog modela?[a moze i pored toga koliko ostalih],ako neko poseduje takve podatke
[ m4rk0 @ 09.05.2009. 14:39 ] @
Ja stvarno ne znam kako neko moze da kupi osnovni model kad su mu gume kao kod juga, a branici su razlicite boje u odnosu na boju karoserije. O (ne)opremljenosti da i ne pricam. Pa pobogu dodajte 1000 evra il kolko vec i uzmite kolko-tolko normalnije opremeljen model. Dajte, sta je jos 1000 evra na 7 godina..
[ m.g @ 10.05.2009. 18:51 ] @
Valjalo bi da bar pola kupaca klot punta otkaze svoja vozila. Pa onda malo da se Fiajat Srbija pocese po usima, da vide gde su napravili propust.
[ MMaarrCCoo @ 10.05.2009. 20:48 ] @
Ja jesam.
[ centaur @ 10.05.2009. 22:01 ] @
I ja sam se ozbiljno zagrejao za zunta, doduse ne ovog klot vec u najjacoj opremi.
Onda su izbacili ove bezobrazne cene i uplatih drugi auto.
Verujem da ce to uraditi dosta ljudi koje ne interesuje ovaj najslabiji (po opremi) model.
[ BBS @ 11.05.2009. 03:17 ] @
@komosarz

A dato ipak nije bilo u markama?

Inace za ivakav krs od automobila i 5000 je mnogo mnogo vise nego sto vredi
[ smatch @ 11.05.2009. 12:14 ] @
Citat:
BBS
Inace za ivakav krs od automobila


Ti se bas razumes u automobile. Bas se vidi. :)))
[ komosarz @ 11.05.2009. 12:24 ] @
U markama se prodavao i osnovni model je kostao oko 18000,sa uracunatim prevozom(za koji saznas tek kad odes da kupis auto),sa tablicama saobracajnom,znaci sa kompletnom registracijom(toliko je kostao u R.Srpskoj,kod vas je bio jeftiniji.
A cijena opet kazem da je 5000e realna cijena,jer ako uporedimo yuga koji kosta oko 4000e ipak je punto daleko bolji.Dobro Fiat je dosao da zaradi,ali je pretjerao sa cijenama.Do kada ce biti ovako vidjet cemo...
[ Zarko Silic @ 16.05.2009. 09:34 ] @
Pazi sad ovo:

http://de.cars.yahoo.com/21012...verkauft-panda-4-990-euro.html


Grande Punto vec od 6780 eura. Ide reklama na satelitu non stop.

"Grande Punto 1.2 8V Active schon für 6.490 Euro "
[ smatch @ 16.05.2009. 12:09 ] @
U Srbiji se preko neta ne moze saznati cena za grande punto. Nedostaje detaljan cenovnik. Ipak najjeftiniji grande punto već od 9500e.

http://www.fiat.rs/code/navigate.php?Id=12
[ kuntalo @ 16.05.2009. 14:50 ] @
@zarsilic:

Za cenu Pande i Grande Punta morali bi da pitamo Miška, mada su i njegove i kragujevačke cene sprega velikog sistema u kome najveću ulogu igra državni aparat.

U GDR Panda može da košta 5kEUR- znači da može.
Kod nas ne može. Zbog Italijana? Ne bih rekao.
[ Zarko Silic @ 16.05.2009. 15:59 ] @
Svakako da je tako.

Trenutno se na tv-ima vrte reklame:

http://www.langer.de/net/index...ew&id=10888&Itemid=210

Fiat Grande Punto 6.690 eura, ili na kredit 66,90 eura mesecno.

http://www.fiatangebote.de/


Moze se zamisliti sta bi se dogodilo kad bi se pojavile Pande za 4990,00 kod nas, ako su se za Zunta potukli.

[ Ivan Dimkovic @ 16.05.2009. 16:08 ] @
Citat:

U GDR Panda može da košta 5kEUR- znači da može.


Tesko, to "5K" je cena sa 2500 EUR koje dobijes od drzave ako imas neki matori krs da bacis na otpad...

Ne verujte bas svim reklamama - pise i na tarabi.... ;-)
[ Nebojsa Milanovic @ 16.05.2009. 16:08 ] @
Panda i Grande su nenormalno precenjeni kod nas.

Setite se samo da je Grande koštao 10k još pre nekoliko godina kada se pojavio, kada je carina bila duplo veća nego danas.

To znači da je od onda do sada praktično poskupeo
[ Zarko Silic @ 16.05.2009. 16:30 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: Tesko, to "5K" je cena sa 2500 EUR koje dobijes od drzave ako imas neki matori krs da bacis na otpad...


Jeste, ali je 2500 eura krajnje posteno i prakticno ovakvu beneficiju moze da dobije svako ko zeli kupiti novi Fiat. Jedini uslov je boraviste u GDR.
[ Ivan Dimkovic @ 16.05.2009. 16:38 ] @
Pa ne moze svako - moras da imas i matori auto, i to duze od godinu dana :)

Ja ga recimo nemam - i morao bih da platim punu cenu.
[ m.g @ 16.05.2009. 18:07 ] @
Ko uveze dobar kontigent ratkapni moze da napravi biznis. Gledajte sad kad pocnu na putevima da jezde punto klotare bez obicnih plasticnih naplataka.
[ m4rk0 @ 16.05.2009. 20:18 ] @
Posto ne moze trenutno da im se otvori sajt, dok je radio ja sma skinuo cenovnik pa kome treba..
[ kuntalo @ 16.05.2009. 20:39 ] @
Kod komšija Rumuna Panda 5.5k apoena. Znači da ipak može.

Sve u svemu, ko se zaleteo- debelo se z. Nadam se samo da će ti ljudi moći i da otkažu "rezervaciju".
[ smatch @ 16.05.2009. 20:44 ] @
Za cene Grande Punta kod nas su krivi isključivo Fiat i Misko. Ali da ne bude da je samo Fiat precenjen. Ja ne bih preskocio ni Reno clio 1.2 3v- 11000e, kao ni Pezo 207 vec od 12000e. Sto je mnogo mnogo je.
[ smatch @ 16.05.2009. 20:48 ] @
Citat:
kuntalo: Kod komšija Rumuna Panda 5.5k apoena. Znači da ipak može.

Sve u svemu, ko se zaleteo- debelo se z. Nadam se samo da će ti ljudi moći i da otkažu "rezervaciju".


Ma rezervacija moze da se otkaze bez problema, dok se ne potpoise konacni kupoprodajni ugovor. Problem je sto kod nas ne padaju cene. Evo prosao je i sajam automobila. Tresla se gora rodio se mis. Vratite se unazad pa procitajte prognoze i sta se ovde pisalo za cene u Srbiji. Evo stize i jun. Gde su ti ogromni popusti? Ajde da sacekamo i jesen.
[ Horvat @ 17.05.2009. 09:08 ] @
Citat:
kuntalo: Kod komšija Rumuna Panda 5.5k apoena. Znači da ipak može.



a kako bi u teoriji bilo moguce ,da npr odes u rumuniju,kesiras pandu i uvezes ovde?
da li bi dobio povrat poreza na granici iz rumunije?
i ostalo bi samo da platis carinu i registraciju ovde?
[ etjen @ 17.05.2009. 11:11 ] @
koliko ja znam, ne možeš da uvezeš nov auto koji ima svog zvaničnog uvoznika
[ vilil1 @ 17.05.2009. 12:15 ] @
Nisu valjda uvoznici toliko mocni da bi nekome odredjivali sta moze da kupi i uveze!? Ako auto ispunjava zakonske uslove, kakav bi problem bio da se uveze? Ne dozvoljava uvoznik? Iako po zakonu imas pravo?
[ etjen @ 17.05.2009. 12:22 ] @
mislim da po zakonu nemaš pravo (ili barem nije tako prosto kao kad uvoziš polovno vozilo, moguće da ti je obavezna homologacija nisam siguran...), ali to je bolje da objasni neko ko je upućeniji
Ranije sam se raspitivao oko ove tematike i samo se sećam da se to ne može uraditi (ili da se veoma ne isplati) Jedno od ta dva, u svakom slučaju...
[ Ivan Dimkovic @ 17.05.2009. 13:23 ] @
Zasto ne bi imao pravo da uvezes novo vozilo kao i svako drugo?

Homologacija je potrebna ukoliko niko do tada nije uvezao takvo vozilo - ako uvozis nesto sto vec postoji u prodaji u Srbiji i ima homologaciju - to je onda sasvim OK.

Jedino sto ce tebe dosta kostati cela ta peripetija - recimo kupis nov auto u Austriji, to neko treba da ti dostavi ovde - dakle ili ces platiti transport (puno) ili ces da odes i da dovezes taj auto, sto ce opet da kosta.

Mislim da bi se to isplatilo jedino ako mozes da nadjes nov auto tamo dosta ispod cene nego u Srbiji, sto je - cenim, sve teze i teze... I da budes siguran da garanciju mozes upotrebiti u Srbiji lako - jer cak i u slucaju medjunarodnih garancija cesto hoce da se desi da ako popravljas auto u drugoj zemlji (a u tvom slucaju bi Srbija bila druga zemlja) da ti prvo traze kes na ruke - a onda povracaj od proizvodjaca.

Eto pominjali smo na D klasama onu novu E klasu kupe - u DE moze da se kupi za 36 hiljada, u SR za 43 hiljade...

1. Prvo ces kupiti taj auto za 36 hiljada tamo, a onda odbiti PDV - dakle 29160 EUR
2. Onda taj auto treba dovesti do Srbije - to ce da te kosta bar 500-600 EUR
3. Onda ces Srbiji morati da platis porez i carinu na taj auto - boga pitaj da li ce oni hteti da ti to carine po ceni koju si ti kupio ili po nekom katalogu

Sve u svemu, u NAJBOLJEM slucaju ces proci sa nekom sitnom ustedom - a za jeftiniji auto je jos gore, tj. smanjuje se kolicina novca koji mozes da ustedis.
[ etjen @ 17.05.2009. 13:43 ] @
evo nađoh nešto na brzaka guglanjem, mada pokušaću da proverim celu priču...
nešto sa Wagenovog sajta za privredna vozila
http://www.vw-privrednavozila....uvoz_vozila/uvoz_novih_vozila/
Uvoz novog vozila



Ako uvozite novo vozilo (vozilo koje nikada ranije nije bilo registrovano), potrebno je da izvršite proveru saobraznosti vozila sa homologacionom dokumentacijom i važećim propisima. Ovaj postupak se sprovodi preko Instituta za standardizaciju, ul. Stevana Brakusa 2, Beograd i rezultira izdavanjem Potvrde o saobraznosti vozila. Pre nego što se upustite u ovaj postupak, potrebno je da od firme Porsche SCG dobijete pismenu Saglasnost o ustupanju homologacione dokumentacije. Saglasnost se izdaje na vaš pisani zahtev koji možete uputiti na naš faks: 011 3042 439. Zahtev treba da sadrži sledeće podatke:



*
Podatke o vlasniku vozila, odnosno podatke o firmi na koju će se vozilo registrovati (naziv firme, adresa, PIB broj, broj žiro računa, broj telefona i faksa osobe za kontakt – najbolje je da Zahtev uputite na memorandumu firme)
*
Podatke o vozilu: marka, tip vozila, broj šasije, broj motora.
* Vašu izjavu, da na vozilu nisu rađene nikakve naknadne izmene / dorade, tj. da je vozilo u fabrički neizmenjenom stanju

Sve detaljnije informacije o izdavanju Saglasnosti možete dobiti na telefone: 011/30 42 531 ili 30 42 536



Nakon dobijanja Saglasnosti, a prema instrukcijama dobijenim od Instituta za standardizaciju, dogovarate pregled vozila od strane odgovarajuće nadležne institucije. Napominjemo, da u tu svrhu morate izvršiti privremeni uvoz vozila. Po završetku pregleda, Institut za standardizaciju izdaje Potvrdu sa kojom možete dalje nastaviti postupak uvoza vozila tj. carinjenja.
[ Au197/79 @ 17.05.2009. 18:08 ] @
Citat:
smatch: Ma rezervacija moze da se otkaze bez problema, dok se ne potpoise konacni kupoprodajni ugovor. Problem je sto kod nas ne padaju cene. Evo prosao je i sajam automobila. Tresla se gora rodio se mis. Vratite se unazad pa procitajte prognoze i sta se ovde pisalo za cene u Srbiji. Evo stize i jun. Gde su ti ogromni popusti? Ajde da sacekamo i jesen.


Neki su automobili i sniženi. Npr. Hyundai i20 je sad jeftiniji nego sa popustom za vreme sajma. Verzija sa klimom i centralnim zaključavanjem je 10090 € ako se uzima za keš ili kredit i 400 € skuplji ako se uzima na lizing sa 2% kamate. Moguće je da će uskoro i drugi krenuti istim putem, mada se tržište oporavlja, prodaja raste u onosu na prethodne mesece, bar tako pričaju prodavci.
[ Horvat @ 18.05.2009. 11:57 ] @
kakva je to logika?
znaci ja platim uredno vozilo,u skladu sa carinskim zakonom je,tj "podrzava" euro3 i ja ga ne mogu uvesti...zbog monopola??

btw ovo sto si citirao za porse beograd,to svi automobili idu tamo,ili samo porsei vw i ne znam ciji su jos uvoznici?
[na stranu to da li bi kada bi se sve sabralo i oduzelo izaslo 10 eura vise ili manje]
[ smatch @ 18.05.2009. 14:25 ] @
"Ako Fijat zbog ekonomske krize nema nameru da počne proizvodnju novog modela u Kragujevcu u naredne dve godine, predložićemo da se uvede proizvodnja nekog drugog modela iz postojećeg Fijatovog programa..."-izjavio predsednik sindikata Zastave.

Ovo je potencijalno dobra ideja. Zašto ne bismo imali mogućnost da kupimo i Grande Punto ili Bravo bez carine.
[ etjen @ 18.05.2009. 15:56 ] @
Citat:
Horvat: kakva je to logika?
znaci ja platim uredno vozilo,u skladu sa carinskim zakonom je,tj "podrzava" euro3 i ja ga ne mogu uvesti...zbog monopola??

btw ovo sto si citirao za porse beograd,to svi automobili idu tamo,ili samo porsei vw i ne znam ciji su jos uvoznici?
[na stranu to da li bi kada bi se sve sabralo i oduzelo izaslo 10 eura vise ili manje]


Ne svi, samo za one čiji su oni uvoznici, tako i za druge marke a ukoliko ne postoji zvanični uvoznik tih kola koje želiš da uvezeš onda je tek zezancija... treba ti tonu papira...
[ Ivan Dimkovic @ 18.05.2009. 16:23 ] @
Citat:
Horvat
kakva je to logika?
znaci ja platim uredno vozilo,u skladu sa carinskim zakonom je,tj "podrzava" euro3 i ja ga ne mogu uvesti...zbog monopola??


Ne mozes uvesti vozilo jednostavno ako vec nije homologizovano jer ti onda moras da uradis ceo proces koji inace za tebe radi uvoznik.

Ako je vozilo vec uvezeno u Srbiju pre tebe, onda je procedura laksa - jer papiri postoje, ali i dalje moras da se zlopatis i da ides u SZS i kacis kojekakve potvrde..
[ Horvat @ 18.05.2009. 17:31 ] @
za homologizaciju treba da se uveze minimum jedan automobil tog modela,tako?
dakle,pomenuti primer uvoza iz rumunije,dakle treba samo carinjenje obaviti i registraciju
[sta je szs?]

a ta homo... se vrsi i za polovna vozila ako prvi put uvozis,dakle nista posebno...

e sad,je l postoji neki poseban razlog zasto bi ti morao ici kod "generalnog uvoznika" a ne na carinu da ti sredjuju papire?
[ Ivan Dimkovic @ 18.05.2009. 17:45 ] @
SZS.. .moja greska, lapsus - sada je to samo "Zavod za standardizaciju"

Da li moras ici kod uvoznika ne znam - u Nemackoj, kada uvozis kola iz USA ne moras jer drzava vec ima papire ako je taj auto ikada uvezen - u Srbiji, moras da pitas nekog speditera, mozda zaista mora da se trazi kopija od nekog ko je vec uvozio ta kola.

Mada, to je naopako - carina bi trebala da ima vec sve podatke o autu koji je vec ranije uvezen... ali ko zna, mozda je to malo komplikovanije u Srbijici :)
[ etjen @ 18.05.2009. 17:49 ] @
kažem vam, jeste komplikovanije. Valjda je to sve urađeno da bi se zaštitili uvoznici. Imam poznanicu koja je radila u špediciji, ona mi je i objašnjavala zašto je to komplikovano kad sam se ja raspitivao-e sad to je bilo pre nekog vremena pa sam zaboravio detalje, ali iz onog mog prethodnog posta se vidi otprilike suština.
[ bakara @ 18.05.2009. 20:49 ] @
Citat:
smatch:
Ovo je potencijalno dobra ideja. Zašto ne bismo imali mogućnost da kupimo i Grande Punto ili Bravo bez carine.

hehe...kamo lepe srece da su uzeli da proizvode bravo a ne punto...ali ako nam stari punto kosta 7000...
[ Horvat @ 18.05.2009. 21:42 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: SZS.. .moja greska, lapsus - sada je to samo "Zavod za standardizaciju"

Da li moras ici kod uvoznika ne znam - u Nemackoj, kada uvozis kola iz USA ne moras jer drzava vec ima papire ako je taj auto ikada uvezen - u Srbiji, moras da pitas nekog speditera, mozda zaista mora da se trazi kopija od nekog ko je vec uvozio ta kola.

Mada, to je naopako - carina bi trebala da ima vec sve podatke o autu koji je vec ranije uvezen... ali ko zna, mozda je to malo komplikovanije u Srbijici :)


aha,to znam sta je :)

pa ne znam kakva im je logika da mole uvoznika za papire
i sta,uvoznik kaze,nemam,sta onda?!

ova "drzava" ni za koru banane nije...