[ igor888 @ 08.05.2009. 09:38 ] @
Evo mojih muka sa vectrom b 1.6 16v iz `97 godine:

1. Ponekad kada je palim nece da upali iz prvog nego iz drugog pokusaja,
i to prvi put je zaverglam i nista a posle samo pet sekundi pali k`o mina.
(ovo se desava samo kad je ujutro palim)

2.kada joj dam jaci gas u drugoj ili trecoj brzini pocne da stuca i nikako da
ubrza, posle joj smanjim i dajem polako a ona tek tada krene da ubrzava.
(ovo mi se desava samo ponekad)

Ako neko zna odgovor na moje probleme neka mi kaze.
[ vladd @ 08.05.2009. 11:38 ] @
Lici na probleme u sistemu za dopremanje goriva do dizni. Ili je pumpa, ili zapusen filter ili regulator pritiska goriva ne radi kako treba.

Bez pregleda, ne moze se locirati tacno mesto izvora problema.

Poz
[ igor888 @ 08.05.2009. 13:19 ] @
sve je to vec provereno i ispravno.....
[ hexter @ 08.05.2009. 14:39 ] @
Filter u rezervoaru goriva, tj. trunje u rezervoaru????
[ vidan kv @ 08.05.2009. 19:04 ] @
Citat:
igor888: sve je to vec provereno i ispravno.....
...lepo bi onda bilo kada bi napisao šta je već sve urađeno.Pomoglo bi da ne nagađamo......pozzzz!
[ igor888 @ 08.05.2009. 19:36 ] @
promenjena je pumpa, filteri.

stvarno ne znam sta da radim dodje mi da je prodam u staro gvozdje,
jednostavno kada joj dam veci gas kao da je nesto gusi.

dajte neke savete pa da jos i to probam.
[ Mobtel @ 08.05.2009. 19:38 ] @
Tesko da mozes naci za ovakve stvari odgovor na netu,eventualno ako te bas ubode pa je neko imao neka ovakva iskustva ali je to bas tesko,uostalom odes kod majstora i nek pravi zato je i majstor,ako nezna odes kod drugog!ako ovaj prethodni nije napravio neplacas i ponavljas postupak dok se ne vide rezultati.
Najkrace objasnjenje i veruj mi najbolje.ovi auti noviji nisu ko j ugici da ih svako zna praviti.
Pozdrav
[ igor888 @ 08.05.2009. 20:53 ] @
dosta mi je davanja 100 evrica ovom 100 evrica onom,
svaki nesto pocacka kao promeni neki deo a ustvari nista.
cisto sam pitao ako se neko sreo sa ovakvim problemom,
ili ima savet neka kaze.
[ vidan kv @ 08.05.2009. 21:57 ] @
.......hmmmm,ovakve situacije su uvek kompleksne.......ajmo redom:1.šta kaže comp dijagnostika?ima li kakvih memorisanih grešaka?jeste li pratili parametre u toku vožnje pogotovo kada se te situacije sa trzanjem dešavaju?....2.pritisak goriva kada neće ujutru da upali,ventil benzinskih para,EGR ventil?........3.stanje benzinskih brizgača i prigušnog leptira-čišćeni ili ne?.......aj sad malo ti odgovaraj...pozzzz!
[ igor888 @ 09.05.2009. 06:47 ] @
dijagnostika je ok,nema gresaka.

nije odredjeno kada se desava trzanje,
jednostavno kada npr.vozim trecom 40km/h i dam gas veci od polovine itd.

pritisak goriva je dobar(leti pali samo zimi nece zaboravio sam da napomenem),
a EGR ventil je za pola godine jednom prijavio gresku i to nevezanu sa ovim.

brizgace i prigusni leptir nisu cisceni rucno (nisu skidani) nego sa nekim "wurth" sprejom.


.............hvala na interesovanju...... pozz
[ Zarko Silic @ 09.05.2009. 08:01 ] @
Citat:
Mobtel: uostalom odes kod majstora i nek pravi zato je i majstor,ako nezna odes kod drugog!ako ovaj prethodni nije napravio neplacas i ponavljas postupak dok se ne vide rezultati.



Nikako ovako!!!

Takvi kvarovi se, pozitivno po tebe, jedino mogu resiti na jedan jedini nacin.

Odes kod JEDNOG majstora koji misli da moze resiti ovaj problem i NE PREUZIMAS VOZILO dok ga ne uradi. To je ubedljivo najjeftinija i najbezbolnija metoda. Sve drugo vodi u propast i tvoje vozilo u staro gvozdje.

Najbolje da takve kvarove prepistis svom majstoru kod koga inace nosis vozilo na servis.
[ vladd @ 09.05.2009. 10:21 ] @
Citat:
zarsilic
Najbolje da takve kvarove prepistis svom majstoru kod koga inace nosis vozilo na servis.


Ovo je sustina, narocito kod onog sto je menjao pumpu i "zavrsio" posao.

Citat:
igor888: sve je to vec provereno i ispravno.....


I koliki je pritisak goriva pre i posle regulatora? Podatak bi nam pomogao.

Ako nije su sistemu goriva, onda treba preci na paljenje, senzore polozaja radilice, ali to su vec elementi koji se prate dijagnostikom..

Poz.
[ igor888 @ 09.05.2009. 11:28 ] @
za pritisak je rekao da je uredu.
sve u svemu sve je ok ali i dalje nesto nevalja.

nista drugo mi ne ostaje nego da je prodam nekom nesrecniku,
kao sto sam ja.
[ Zarko Silic @ 09.05.2009. 12:21 ] @
U najgorem slucaju, sa par stotina eura, popravak ce biti zavrsen zamenom komputera. DELCO ume da pravi takve probleme. Simtec se redje srece kod tvog tipa vozila.
[ igor888 @ 09.05.2009. 13:32 ] @
neisplati mi se da vise ulazem u nju.
lepo bubanj potok pa sta bude...
[ Mobtel @ 10.05.2009. 15:21 ] @
Citat:
zarsilic: Nikako ovako!!!

Takvi kvarovi se, pozitivno po tebe, jedino mogu resiti na jedan jedini nacin.

Odes kod JEDNOG majstora koji misli da moze resiti ovaj problem i NE PREUZIMAS VOZILO dok ga ne uradi. To je ubedljivo najjeftinija i najbezbolnija metoda. Sve drugo vodi u propast i tvoje vozilo u staro gvozdje.

Najbolje da takve kvarove prepistis svom majstoru kod koga inace nosis vozilo na servis.


a ako taj majstor nezna da napravi auto?!
da mu stoji auto dok se ne nauci?!