[ axone @ 11.05.2009. 17:32 ] @
Danas sam primio resenje od prekrsajnog sudije ili sta vec da sam kriv, jel'te.

Sta se desilo.
Pre metar i nesto dana snime me panduri radarom da sam vozio 78km/h. Ok, ne poricem.
Radi se o Iarskoj magistrali u, van naselja, kod G.Milanovca.
Ali im ukazem da je zadnji znak koji regulise brzinu osim okrugle table sa natpisom "60" ispod ima tablicu sa nacrtanom pahuljom.

Te im objasnim sta taj znak znaci.
Ako se dobro secam to znaci da to ogranicenje od 60 km/h vazi samo za vreme sneznih padavina.
Na sta mi pandur odogovri da to nije tacno, nego da to znaci da ja moram da vozim pazljivo a da brzina ogranicenja(ovde, 60 kmh) ostaje.

Tada ni P od padavina(nikakvih) nije bilo.

U resenju pise da na dodatnoj tablici stoji znak koji upozorava na mogucnost iznenadnog stvaranja poledice. Jel' to to?

E sad, da li sam ja lud ili sam nesto zaboravio, ali cini mise da je znacenje znaka od strane saobracajnih policajaca pogresno protumaceno?
[ Joker @ 11.05.2009. 18:10 ] @
http://www.vozite.com/dopunske_table.html
Dopunska tabla koja oznacava pocetak dela puta , odnosno mesta na kome postoji opasnost od neocekivanog nastanka posledice
[ axone @ 11.05.2009. 20:15 ] @
OK, to je onda to. Hvala na linku.
Da li sam u pravu, t.j. moje tumacenje znaka(sa sve dopunskom tablicom)?
[ ctrl alt del @ 11.05.2009. 20:41 ] @
Ups... izgleda da sam i ja zaboravio saobraćajne znakove. A kako onda izgleda znak koji važi ZA VREME SNEŽNIH PADAVINA ako ne kao dodatna tabla sa pahuljom. Često se po gradu sreće znak zabrane prolaza - za vreme snežnih padavina al sam zaboravio tačno kako izgleda.
[ axone @ 11.05.2009. 21:54 ] @
Pa i ja sam tako mislio prvo, da je to "za vreme sneznih padavina", ali
vidim u resenju mi pise ovo za poledicu. Verovatno su promenili/preformulisali
znacenje dopunske tablice.
[ vilil1 @ 11.05.2009. 22:35 ] @
Pa, realno, to je samo dopunska tabla. I ja sam bio ubedjen da pahulja vazi samo kada je sneg, a ne poledica.

Evo, pravne nedoumice -

http://www.kbs.org.yu/kbs/pages/pravni-okvir.php
[ furia @ 12.05.2009. 07:04 ] @
Ovo je sve jedna velika glupost koliko puta sam video ogranicenje 80km a 20m kasnije stave 60 sa pahuljom. uzgred na oba ova linka dopunska tabla je uz znak opasnosti ne uz ogranicenje brzine.
[ StORM48 @ 12.05.2009. 09:15 ] @
@axone
Ti si u pravu, zato što baš slučajno znam jednu deonicu magistralnog puta gde je ograničenje 80km/h, a nekoliko metara dalje stoji 60 sa pahuljom, koji označava da je ograničenje 60 kada pada sneg, susnežica, ima leda i šta ti ja znam...

Dopunski znak važi isključivo uz znak za koji je zakačen, ali i sam znak važi isključivo uz dopunsku tablu. Tako recimo imaš znak potpune zabrane saobraćaja (žuti krug u crvenom okviru, za nevozače) uz koji stoji tabla sa natpisom "od 6-20h", što znači da je saobraćaj na toj deonici zabranjen za sva vozila u naznačenom periodu. Da je tako kako je glupson Tebi objasnio, onda bi to značilo da je saobraćaj zabranjen non-stop, a čemu bi onda služila dopunska tabla?

Pozdrav

[ zex24 @ 12.05.2009. 09:44 ] @
Na auto putu (NS-BG) stoje table sa ogranicenjem 60 i znakom pahulje ispod a pre toga stoji ogranicenje 120. Malo mi je nelogicno da na autoputu ogranicenje bude 60 kada nema padavina.
[ etjen @ 12.05.2009. 10:00 ] @
ja sam ubeđen da pahulja ispod znači ''za vreme snežnih padavina''
Na linku što je ostavio Joker se vidi da je dopunska tabla uz trougao, a ne uz ograničenje brzine-velika razlika. Kad je pahulja uz trougao onda to i znači Pažnja-poledica! (ili kako već) a kad je ispod ograničenja brzine-za vreme snežnih padavina!
[ vilil1 @ 12.05.2009. 10:36 ] @
Nadjoh na netu ovu sliku -


Da li to znaci da je ogranicenje 60, obavezna zimska oprema, i nailazak na poledicu? Ili da ogranicenje vazi samo kada je sneg?

edit Postavio sam i pitanje Komitetu za bezbednost saobracaja, pa cemo videti sta oni kazu. Ako znamo da dopunska tabla moze da ogranici znak Izricite naredbe, zasto "pahulja" ne znaci da je znak ogranicenja brzine takodje ogranicen uslovima voznje.

[Ovu poruku je menjao vilil1 dana 12.05.2009. u 12:36 GMT+1]
[ axone @ 13.05.2009. 16:42 ] @
OK, hvala svima.
Sad znam da sam citav :)
Pozdrav.
[ Horvat @ 13.05.2009. 20:08 ] @
prvo kada si zaustavljen? [tj da li je bila zima ili neko toplije doba?]

drugo,koliko ja znam, storm je potpuno tacno napisao

a to sto ti je pandur rekao,je toooliika nebuloza da nema smisla
tako bi i one table za naplatu parkinga od7-17 znacile da imaju pravo da naplate parking i kada prodje 17 sati...

a sto se tice zbog opasnosti proklizavanja...pa...usko vezano sa snegom,zar ne?
kada pada sneg,zamrzne se,pa je vrlo moguce proklizavanje i izletanje iz puta [mada ponekada je moguce proklizavanje i smrzavanje puta bez snega]

Citat:
vilil1
Da li to znaci da je ogranicenje 60, obavezna zimska oprema, i nailazak na poledicu? Ili da ogranicenje vazi samo kada je sneg?

hehe :D
obavezno nosenje lanaca u slucaju sneznih padavina i ogranicenje brzine od 60km/h

bas me zanima sta ce ti oni odgovoriti

edit:sada vidim tablu u pozadini,tako da ti je prakticno svejedno da li je stalno 60 ili samo za vreme snezne oluje,jer moras usporiti na 40 na razdaljini od 100m
[ axone @ 13.05.2009. 21:20 ] @
30. mart o.g.
Napisao sam da nije bilo nikakvih padavina, temperatura neka normalna,
ne secam se, verovatno oko 15-ak stepeni.
[ Joker @ 14.05.2009. 08:06 ] @
Citat:
Horvat
tako bi i one table za naplatu parkinga od7-17 znacile da imaju pravo da naplate parking i kada prodje 17 sati...

Da si pogledao link koji sam postovao u ovoj temi video bi da za svaku dopunsku tablu imas objasnjenje, pa za tu koju spominjes pise:
Dopunska tabla koja oznacava vreme za koje izricita naredba vazi , ako ne vazi neprekidno .
U dopunskoj tabli "pahulja" postoje nelogicnosti, ali treba procitati sta pise u ZOBS-u, kada budem imao vremena potrazicu.
[ Horvat @ 14.05.2009. 10:50 ] @
sta ako ne?
ako ne postoji dopunska tabla?

ili ako ne odredi gosn plavac drugacije?

pomalo je sturo napisano...
[ vladagrujic @ 14.05.2009. 18:01 ] @
Moj problem je sledeći. Vozio sam putem gde važi opšte ograničenje od 60 km na sat (kretao sam se brzinom od oko 55 km na sat. Prošao sam pored radara (koji uzgred i nije bio nešto sakriven). Nešto mi nije dalo mira, pa sam u povratku proverio da li postoji znak i koliko je ograničenje na datoj deonici puta. I ne lezi vraže, vidim znak ograničenja na 50 km na sat. Dati znak nisam bio primetio, zato što sam vozio bržom trakom, odnosno obilazio sam neki kamion, koji se vukao možda i manjom brzinom od 20 na sat. Faktički, između mene i znaka je u tom trenutku postojala fizička prepreka, tako da nisam bio u mogućnosti da isti primetim. Kako da to dokažem kada mi stigne čestitka od plavaca.
[ axone @ 18.05.2009. 17:47 ] @
E, ovako.
Bio sam danas kod sudije za prekrsaje(poznanica) da vidim koje su mi opcije(zalba).
Ona se spremila, trazla da joj iskpiraju deo ZOBS-a koji se tice dodatnih tabli. Konsultovala se
i sa dva profesora Saobracajnog fakulteta.

Znachi,
Ta tabla(pahulja) oznacava da +pocinje deo puta gde je moguca pojava poledice+, A NE
kao sto mnogi laici misle(i ja sa njima) samo +za vreme padavina+.

U prevodu, maksimalna brzina je ogranicena na 60km/h, ali s obzirom da stoji pahulja,
to znaci da se treba kretati prilagodjenom brzinom(zbog moguce poledice). A to znaci kojom god se kretao brzinom
(dok god je ispod 60) bilo 20, 30 40,50 km/h, ako se desi neka nesreca sa tvojim ucescem
ispada da si koristio neprilagodjenu brzinu.

-------------------------------------------
!!!Ispod ove linije su moja zapazanja i misli, da ne bude zabune da mi je to sudija rekla!!!

To su one sive zone kojih ima u svakom zakonu
i koje ne podlezu preciznom utvrdjivanju.
Treba primetiti da ta dopunksa stoji tu preko cele godine, znaci da nije vezana za godisnje doba(citaj "za vreme padavina").
Uopste mislim da ovo "za vreme padavina" se pojavljuje na nekim dopunskim tablama ali samo u obliku TEKSTA.

Slicno je sa "potrebnim" rastiojanjem izmedju dva automobila, jel'te. Sta znaci potrebno?
Pa nigde ne pise koliko je to nekih jedinica(metar i sl.), vec da ako ovaj ispred ukoci naglo da ti imas vremena da ukocis/izbegnes sudar.
Ako se cukanje ipak desi===> nisi postovao potrebno rastojanje(cak i ako si bio na 5-10-30 metara od prednjih kola)
[ etjen @ 18.05.2009. 17:51 ] @
svašta ću naučiti na forumu :)
[ vilil1 @ 18.05.2009. 19:01 ] @
Ja to stvarno ne razumem...Pricao sam sa prijateljem iz Beograd puta, i on mi je rekao da je pahulja zamenila dodatnu tablu na kojoj je pisalo "Za vreme sneznih padavina".
Znak ispred Brankovog mosta, sa novobeogradske strane, tamo je ogranicenje 40km, znak za klizav kolovoz, i pahulja. Ako pahulja znaci to sto oni kazu, pa zasto onda stoji i onaj drug znak za klizav put? I zasto onda policija dopusta da se vozi preko 40km. na mostu, iako, pogotovo za vikend je cesto postavljen radar!?
Inace, ovi iz Komiteta za bezbednost nisu nista odgovorili. Ce da cekamo...
[ etjen @ 18.05.2009. 19:39 ] @
i meni je to stvarno čudno, obavezno javi kad ti odgovore
[ vilil1 @ 18.05.2009. 21:06 ] @
Javljam obavezno.

@axone
Citat:
Ta tabla(pahulja) oznacava da +pocinje deo puta gde je moguca pojava poledice+

Ovo ne bi trebalo da je tako. U zakonu pise :
Citat:
Saobraćajni znakovi su: znakovi opasnosti, znakovi izričitih naredbi i znakovi obaveštenja, sa dopunskom tablom koja je sastavni deo saobraćajnog znaka i koja bliže određuje značenje saobraćajnog znaka, ili bez nje, svetlosni saobraćajni znakovi, oznake na kolovozu, trotoaru i sl. i svetlosne i druge oznake na putu.

Ne moze sama pahulja da nesto oznacava. Onda bi mogla da se postavi i bez znaka. Nije pahulja znak, to je dopunska tabla. Za te stvari sluze Znakovi opasnosti. Znak ''Klizav kolovoz'' postoji. "Klizav kolovoz" - oznacava blizinu dela puta na kome kolovoz pod odredjenim atmosferskim uslovima ili slicnim okolnostima ima klizavu povrsinu.
Citat:
Treba primetiti da ta dopunksa stoji tu preko cele godine, znaci da nije vezana za godisnje doba(citaj "za vreme padavina").

Pa ako oznacava pojavu poledice, ili snezne padavine, a stoji non stop, i leti i zimi...To znaci da putare mrzi da je skinu. Sta bi onda znacili oni znakovi na fotografiji par postova iznad? Obavezna zimska oprema usred leta? :)
[ Horvat @ 18.05.2009. 21:39 ] @


sta ovaj znak oznacava ako ona pahulja oznacava opasnost od klizavog puta?!?!?

sad ti treba da vozis jbnih 40 kada napolju przi sunce jer je pahulja znak koji upozorava na mogucnost klizavog kolovoza?!?!

[ axone @ 19.05.2009. 00:56 ] @
Nemash ljutish. I ja sam mislio kao i vi i zato sam i hteo da teram shegu sa pandurima
ako treba i da vidim koje su mi opcije/zalba, ali eto ubedila me je sudija(poznanica) da
sam bio u zabludi i da mnogi brkaju tu pahulju sa "samo za vreme sneznih padavina" i da imaju dosta zbrka sa tim.

Poledica po meni(nisam meteorolog/saobracajac ili sta vec) ne mora da se pojavi samo u zimu ili za vreme padavina, verovatno je to podrucje nekako posebno, vlaga, vetar i sta ti ja znam, pa moze i nenadano da se pojavi ista.

Poledica i klizav put ne moraju oznacavati isto. Klizav moze biti iz vise razloga, akod poledice je klizav- pa zbog "leda".

@vili
nisam ja rekao da tabla moze sama da ide, vec je isla ispod znaka ogranicenja brzine.
[ zex24 @ 19.05.2009. 01:21 ] @
Samo mi objasni kako to poledica moze da se javi u toku leta kad se temperatura retko spusta ispod 25 stepeni?!
Konkretno na auto putu NS-BG (za to znam da sam video znak).
[ etjen @ 19.05.2009. 08:41 ] @
takozvano ''kriogeno'' područje
[ vladagrujic @ 19.05.2009. 09:31 ] @
Otprilike, samo je policiji i putarima led u glavama kada ga očekuju leti na putu na 40 stepeni. Onaj znak, gore na postu, znači obavezna zimska oprema (lanci, zimski pneumatici).
Inače, zakon je takav, da šta god da se desi, makar ograničenje bilo i 80 km na sat, a mi vozili i 20 na sat, mogu da se pozovu na onu čuvenu "nisi prilagodio brzinu uslovima puta".
Poznajući našu policiju a i ove što pišu propise, ovaj novi zakon može da bude samo još gori (po nas vozače, a po policiju i sve ostale još bolji (više će para uzeti od kazni)).
Za ovakve gluposti i dvosmislenosti u zakonima u normalnim zemljama bi mnogi završili u zatvoru. Ali avaj, ovo je Srbija. Ovde policija piše (i pita se najviše) o zakonu o saobraćaju, a ne pravi stručnjaci.
Narode, da li se sećate onih gluposti u testovima kada smo svi polagali vožnju. Pa sve je napisano, ne da te nauči nečemu, nego da te zezne i da pogrešiš i padneš na polaganju.
[ vilil1 @ 19.05.2009. 09:42 ] @
@axone
Hocu da kazem, da po zakonu dopunska tabla, u ovom slucaju "pahulja", ne oznacava nista. Ona samo blize odredjuje saob. znak. U tvom slucaju, objasnjava razlog-uslov, zbog cega je ogranicenje brzine. Ukoliko takav razlog ne postoji, onda ne vazi ni ogranicenje. Nebitno da li je poledica, mecava, neociscen sneg na kolovozu...
[ Horvat @ 19.05.2009. 10:08 ] @
^^pa da ,upravo to
onaj znak sto sam ja postavio je da uvek postoji mogucnost proklizavanja [mozda sljunak na putu,neke masnoce...nebitno]
a dopunska tabla pahuljica u slucaju smrzavanja,dakle kada je temp ispod nule...

stvarno bih voleo da neko "strucan" ovo objasni,ima i instruktora voznje na ovom site-u
[ axone @ 19.05.2009. 12:40 ] @
@vili
Pa tu mozda i lezi zez.
Je l' sta znaci "inzenadna pojava"? Znaci -nisi se nadao-.
Kada pada sneg, kisa, hladno je onda i ocekujes(nadas se :) )
neke otezavajuce uslove(proklizavanje, veci zaustavni put i sl.)

@Horvat
Nije mi poznata dinamika fluida ili sta vec i kako se formira led
ali mislim da se ne moze reci da se samo ispod nule stvara poledica.
Na 0 C moze voda i da se ledi a moze i da se topi(led) -zavisi od jos
nekih faktora, verovatno pritisak, vetar i sl.

Pritom ovde se pominje poledica a ne led, sto verovatno znaci neki tanak sloj
mozda i neprimetan koje su stvorile kapljice koje su u nekom prelaznom stadijumu
izmedju leda i vode.
[ vilil1 @ 19.05.2009. 13:09 ] @
@axone
Slazem se ja sa time, ali slozices se da znak ogranicenja vazi samo tada. Npr. ne moze da vazi leti, ili kada su normalni uslovi za voznju. Trebao si da pitas tu drugaricu, ukoliko je tako kako ona kaze, da ti objasni vazenje onih znakova sa slike gore. Da li to onda znaci da ti je obavezna zimska oprema iako je leto?
Pa ne, naravno, zato je ispod postavljena dodatna tabla-pahulja, koja odredjuje kada je obavezna zimska oprema, i kada vazi ogranicenje brzine.
[ StORM48 @ 19.05.2009. 13:28 ] @
Ma jasno ko dan.

Svako drugo obrazloženje je nebuloza za posmatranje.

Pozdrav
[ axone @ 19.05.2009. 13:51 ] @
Ma u redu je.
I ja sam tako mislio, znaci mislio sam da nikako
drugacije ne moze da bude, vec da to ogr. vazi samo kada su snbezne padavine.
Zato i nisam hteo da platim kaznu, niti da potpisem zapisnik(iako sam uneo primedbu-na pocetku posta).
Ja sam samo preneo sta sam "naucio", usled cega sam resio da platim kaznu(mada je sudija rekla da ako hocu
mozemo da se zalimo, pa da se to razvlaci, ali nisam hteo ako nisam u pravu).

I drugo, hteo sam da vas obavestim(ne da vas ubedjujem) pa da eventualno
ako se nekom to desi ima mozda i drugu sliku.

Znakovi na putu( :) ) se stavljaju neki sa odredjenim razlogom neki
sa ne bas odredjenim ili pak pogresnim razlogom. Verovatno i tu ima dosta
zaboravljenih znakova ulsed neazurnosti, aljkavosti. Naravno
to ne znaci da treba da zanemarimo znakove uopste.

Ne znam sta je posredi; Da li sam ja pogresno instruiran od starne auto skole
ili sam jednostavno sam pormenio znacenje dopunske table na meni logicnije,
ali mi je nejasno kako je u resenju(time se bavi neku sluzbenik u panduraciji verovatno zaduzen za male prekrsaje)
pise da saobracajac taj i taj me je zaustavio i konstatovao tu brzinu(78kmh) ali da je ogranicenje bilo 60kmh ispod
koga stoji dopunska da pocinje deo puta...-...poledica. Cak se pominje u resenju moja primedba
o tome da "stoji pahulja sto znaci da vazi samo po snegu".

Znaci sve to stoji u resenju, napismeno, + je taj policajac izgleda dosao na
prekrsajni postupak(u BGu se ovo retko desava, ali dole imaju dosta vremena)
i potvrdio to.

Cini mi se malo riskantno da policajac licno dodje i on the record tvrdi
to sto tvrdi. Ja bi rekao da on ili ima balls of steel ili je stvarno u pravu.
[ dr.NPN @ 19.05.2009. 14:08 ] @
Citat:
axone:  usled cega sam resio da platim kaznu(mada je sudija rekla da ako hocu
mozemo da se zalimo, pa da se to razvlaci, ali nisam hteo ako nisam u pravu).
Nisi ti bas svoj prijatelju?
Da platis kaznu jer nisi u pravu... E... Sta jos necu cuti! :)
Citat:
axone:Ja bi rekao da on ili ima balls of steel ili je stvarno u pravu.
Ja bih rekao da ili si mlad, ili si imao jako jako malo prekrsaja, tj. posla sa pandurima i saobracajnim propisima, ili jednostavno imas strah od uniforme.

Pa pandur na sudu moze da kaze da te je suvozac guzio za volanom dok si ti vozio 78 kmh, i znas sta ce se desiti?
Sud ce pokloniti poverenje uniformisanom licu, jer je on ipak predstavnik zakona.

Znaci, moze da te zaustavi, da ti napise kaznu jer nisi imao rezervni tocak, iako je on uredno stajao u gepeku, ti odes da se zalis, zalba se odbacuje, na sudu se desava ono sto sam vec napisao... Ne mora on da dokazuje da si ti napravio prekrsaj, ti moras da dokazujes da nisi.
E to je razlika izmedju nas i civilizovanog sveta, ovde mogu bez dokaza da te osude... Kad im se digne.
Klosarska posla. Nemoj da im platis kaznu, ako mislis da imas sanse da se izvuces, samo treba da ti je retorika dobra na sudu i prolazis...
Sta sam ja njima sve pricao, pa smo se nekoliko puta i zajedno smejali mojim izgovorima, ali nisu bili u stannju da dokazu suprotno i oslobodjen sam... Dosta puta.

Tako da, samo teraj, nemoj da im platis.
[ axone @ 19.05.2009. 17:59 ] @
Nemam neki (preterani) strah od policajaca.
Plus, mislim da teret dokazivanja pada na policajca a ne na mene. A ako mene nema na sudjenju naravno da se uzima u obzir(prepise)
njegovo svedocenje ili zapisnik(ako se ne pojavi).

Kao sto napisah pre, na osnovu reci poznanice-prekrsajnog sudije, i njenong raspitivanja kod nekih profesora na Saobracajnom,
zakljucio sam(mozda pogresno, ostavljam i tu mogucnost) da ja ipak nisam bio u pravu te sam kaznu platio(ista kao i na licu mesta 2.000 rsd + sudski troskovi).

Da se razumemo, mogao sam ja da teram to na sud, da razvlacim to(sudija bi mi pomogla, valjda ona zna kako to ide :) ), ali:

1. Izaslo bi me skuplje da idem do G. Milanovca i nazad + dorucak+ vreme+ nerviranje. A i pitanje kakav bi bio ishod. Da je u BG-u sigurno bi se pojavio na prekrsajnom postupku.
2. Mozda zvuci cudno ali ne zelim da zloupotrbljavam pravosudni sistem, koriscenjem tih rupica,
kasnjenja ili cega vec ako mi je predoceno da nisam u pravu.

Eto, sta ces, ne zelim da arcim tudje vreme ako nemoram, pa nisam hteo da teram inat po svaku cenu.

Ne interesuje me ta satisfakcija kao , zaheb'o sam sistem- nisam platio, a napravio sam gresku.

Ali poenta cele price nije da li sam mogao da izbegnem ili da se borim na razne nacine(i konacno, mozda, pobedim) da ne platim kaznu,
vec da ustanovim pravo stanje stvari a to je- Kako se tacno tumaci taj znak, tj. ta dva zajedno? Eto.
Ovde preovladjuje misljenje koje sam i ja imao u startu, ali sad vise nisam siguran.

[ vladagrujic @ 20.05.2009. 20:11 ] @
Stvarno ne znam mnogo ljudi koji su uspeli da dokažu da policajac nije u pravu, kada napiše prekršajnu prijavu. Pitajte tu vašu prijateljicu sudiju, kome se više veruje na sudu, vama ili policajcu. Čak kada i imate svedoka, nije sve gotovo. Može jedino da vas izvuče ne dolazak policajca (kojeg je sudija prethodno pozvao pošto ste doveli u pitanje njegov zapisnik), ili izjava policajca da se ne seća datog događaja.
Zar sada ne šalju onaj dopis u kome ti lepo opišeš i svoju verziju događaja? Znam da je tako ranije bilo (pre 10-tak godina, pa i za vreme one najgore inflacije, vozio sam kamion), odnosno naslušao sam se i nagledao svakavih policajaca. Ima onih koji su stvarno u najmanju ruku smešni, a ima i onih sa kojima ne možeš da se zezaš, zato što sve stvarno super poznaju i znaju sve cake. Pa na koga naletiš kada te dohvate, tako ćeš proći.
Da li si potpisao zapisnik?
[ axone @ 21.05.2009. 13:07 ] @
Nisam.
A i sumnjam da se ne bi on tamo pojavio, posto je to ipak manje mesto, a i pojavio se na inicijalnomsaslusanju ili
kako sevec zove.
Opet, nije mi cilj da ne platim po svaku cenu.