[ brava_man @ 12.05.2009. 20:41 ] @
| Imam Fiat bravu 1600c, 16v, 98g
Problemi su sledeci:
- ler gas varira i to nema pravila. Najcesce se desava da kad se zagreje motor da obrtaji skacu i padaju, dok se auto ne ugasi. Kada skinem minus klemu sa akumulatora pa posle 10min vratim, radi odlicno. I tako traje dok ne napravim neku gresku( izleteo mi neki ludak na putu i ja na kocnicu bez kvacila, ugasi se auto i ni da opepeli vise. Upalim ga opet, odmah mi baci obrtaje na nulu.)
- auto trza kada mu dodajem gas u svakoj brzini, kao da ga nesto gusi
- krci mi menjac kada ubacujem u rikverc a menjao sam set kvacila pre 10 hiljada. Da li je to normalno
Mozda su glupa pitanja, jer dosta tema ima za ovo, ali nisam naisao na fiat brave pa rekoh da postavim.
Zna li neko dobrog majstora za fiate jer mi kazu da deltu zaobidjem |
[ vidan kv @ 12.05.2009. 21:11 ] @
Ja lično poznajem jednog ODLIČNOG majstora ali je u Kraljevu........nije normalno da krči menjač,da je normalno tako bi izlazili iz fabrike....razlog je u "neodvajanju" kvačila(loš set kvačila,sajla kvačila,noseća poluga druk ležaja,sklop pedala,itd-neki od razloga)......trzanje?mož bit barem 20 razloga:od svećica i kablova do ECU-a..........pravac na dijagnostiku!........pozzz!
[ Boobec @ 15.05.2009. 14:40 ] @
Da nisi slucajno prao motor ili polivao vodom, pa namokrio kablove...?To se meni jednom desilo i setio sam se sta sam uradio tek kad je poceo da trza, i gubi snagu...Produvao ih sa kompresorom i bilo sve ok.
A sto se tice menjaca i rikverca, ne desava ti se uvek verovatno, na mom bivsem autu (fiat bravu) i jos dva koja sam provozao + jedan punto, bio je taj slucaj tako da mi je to deluje normalno :) ali proveri za svaki slucaj...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.