[ Phikret @ 31.05.2009. 21:10 ] @
Zna li neko nešto o ovome podrobnije? Čuo sam od poznanika da dnevno na carinu stigne po 50 automobila (uglavnom krševi stari po 15 godina i prešli basnoslovnih 200 000 km).

Naime, ljudi su iskoristili nedorečenost privremene uredbe o preregistraciji vozila sa stranim tablicama (ne samo crnogoroca) kojim je omogućeno da vozila za koja su vlasnici , državljani rep Srbije, imali ovlašćenje izdato prije 1. januara 2008. godine, budu preregistrovana carinjenjem i oporezivanjem bez obaveze da zadovoljavaju EURO3 normu.

Da li je neko uradio ovo ili zna nekoga ko ovo radi? Da li ovo stvarno funkcioniše i da li je tačno da može da se uveze bilo koji polovnjak ako je bio u vlasništvu državljanina Srbije koji živi u inostranstvu, recimo?


[ BioSQUAD @ 01.06.2009. 00:19 ] @
Funksionise ekstra. Ljudi na veliko registruju kola iz inostranstva. Bilo je 2 godine da si vlasnik, a Sad sam cuo da ne mora da si vlasnik 2 godine u inostrantsvo!
[ milancle @ 04.06.2009. 21:50 ] @
I ja sam cuo isto. Jedini je uslov da mora da se carini na osobu koja je bila vlasnik u inostranstvu.
[ deki77 @ 05.06.2009. 07:45 ] @
Već postoji TEMA