[ Zeleni zub @ 05.06.2009. 21:51 ] @
Audi 80/1988./1.8/karburator/66kW

Prakticno od kako ga imam, palim ga na benzin, pa prebacim na plin. Ponekad ga malo i provozam na benzin, znaci benzinski sistem je 'u formi'.
Danas kad sam zavrsio voznju i hteo da ga prebacim na benzin za ujutru - smrdi benzin. Pogledam ispod haube, a crevo koje ulazi u karburator se usled pritiska izvuklo zajedno sa onom metalnom cevcicom iz karburatora (crevo steglo selnom tu cevcicu pa se komplet izvukli). Vratim cevcicu, uglavim je, ali sad usled pritiska oko selne kaplje benzin.
S obzirom da Audi ima onaj sistem za vracanje viska benzina koji pumpa 'gura' u sistem, zakljucio sam da je povratni vod negde zapusen...
Duvao sam ustima ono crevo koje ide nazad - prolazi vazduh, ne znam koliki protok treba da bude, ali sam se dosta napinjao dok je vazduh polako isao, ucinilo mi se nedovoljno za onu kolicinu tecnosti koju pumpa izbaca u normalnom rezimu...

Posto majstora mogu da nahvatam tek oko srede (zbrisao covek u selo gde inace nema mobilne mreze, a idu Zadusnice i Trojica) zanima me da li da pokusam ja da otpusim to ? Ne znam koliko je komplikovano - na Samari sam sam skidao rezervoar i ispirao ga - ne znam jel kod Audija za ovu muku mora da se skida ceo rezervoar ili postoji neka finta za ovo ?

Hvala unapred na savetima !
[ vidan kv @ 06.06.2009. 22:23 ] @
S oproštenjem slabo duvaš.......treba ti malo jači pritisak.Valjalo bi neko kompresorče........valjalo je da i taj deo koji ulazi u karb malo iskirnerišeš(što bi se reklo po majstorski)......možda i da zameniš crevo pošto posle svih godina izgubi elastičnost tj ukruti se(eto nečega što se kruti kako stari,obično je obrnuto).......pozzz!
[ Zeleni zub @ 07.06.2009. 22:23 ] @
Eto, napravio sam propust oko kirnerisanja, a crevo cu svakako zameniti - u pravu si, ostarelo pa otvrdlo :D
Nadam se da ce se sutra majstor trezan vratiti iz sela, teram kod njega, jer ima i kompresor...