[ HoT_Steppa @ 14.06.2009. 09:03 ] @
Da li je moguce da ovaj auto nema temu ovde?

http://www.honda-srbija.rs/code/navigate.php?Id=14&ModelId=15

Cena (18 000) je vise nego privlacna za ovaj tip automobila.
[ sasa022 @ 14.06.2009. 14:38 ] @
Moguce je...
Pitanje je ko je u Srbiji spreman da se upusti u avanturu kupovine ovakvog automobila.
Nismo mi jos spremni za vozila na hibridni pogon ( nemoj zaboraviti kakav nam je mentalitet i koliko "kvalitetno obucene" servisere imamo )
[ HoT_Steppa @ 14.06.2009. 15:03 ] @
Pazi, da imam primanja koja mogu da ga priuste, prvi bi mi bio na listi.
[ HoT_Steppa @ 08.08.2009. 21:00 ] @
Evo i informacija zasto je Insight toliko jeftin. On nije full hibrid nego "lagani" hibrid, sto znaci da njegov elektromotor ne moze da radi samostalno i bez SUS motora. On moze da se vozi ili samo na SUS motor ili na oba motora.
[ Zarko Silic @ 08.08.2009. 23:54 ] @
Za 18.000 eura se moze kupiti bolji automobil od ove Honde.
[ bakara @ 09.08.2009. 10:20 ] @
Citat:
zarsilic: Za 18.000 eura se moze kupiti bolji automobil od ove Honde.

Koji, zivo me zanima?
Ja ne znam ni jedan slican, za slicne pare...

[ DrJekyll @ 09.08.2009. 11:41 ] @
Ne postoji razlog za kupovinu ovog automobila u srbiji, jer ne postoje nikakve olaksice (registracija) koje bi stimulisale ljude na kupovinu.

Drugo, SUS motor radi stalno, sto znaci da je potrosnja manje vise kao kod nekog dizela, sa kojim je voznja mnogo ugodnija, jer za 18 hiljada (oho-ho) moze da se kupi dizel koji ima eksploziju snage (TM)

Trece, pored obcinog motora imas jos jedan motor, znaci jos jedna stvar vise sada koja moze da se pokvari i da ti zakomplikuje zivot, a zbog cega?
[ Zarko Silic @ 09.08.2009. 16:11 ] @
Citat:
bakara: Koji, zivo me zanima?
Ja ne znam ni jedan slican, za slicne pare...


A zasto slican? Moze bolji: i udobniji, i jednostavniji, i brzi i startniji i jeftiniji za odrzavanje i sigurniji i ekonomicniji.

Delimicno je odgovorio DrJekyll

Dok VW i Fiat ne naprave serijski elektromobil , ovde u Evropi, nema o cemu da se diskutuje.


P.S. Osim toga, ova cena mi mnogo lici na akciju kojom je Miskovic prodavao "novi" Bravo: Ima samo jedan komad koji se nakon novinardke torture prodaje za 18.000.

Ova cifra nije u korelaciji sa cenama drugih (krstenih) modela koji se u Delti prodaju i ko zeli da ga kupi treba dobro da otvori cetvoro ociju.
[ StORM48 @ 09.08.2009. 22:36 ] @
Imam samo jedno pitanje (jes' mali trol, ali moram):

Da li samo ja to primećujem ili su iz nekog debilnog razloga svi hibridi stali u red dizajnerski najogavnijih automobila?
Znači, zašto ova Honda izgleda jednako ružno (da ne kažem - jednako u opštem smislu) kao i Toyota Prius?

Postoji li neko aerodinamičko opravdanje zbog kojeg su ovi hibridi ovako buđavi i pri vožnji unazad vozač posmatra zvezde i oblake umesto prepreka iza automobila?


Toyota Prius



Honda Insight


Pozdrav

P.S. Sad se setih - Lexus recimo proizvodi sasvim neverovatno sasvim prelepe automobile, kojima ove šklopocije nisu ni za prineti (dizajnerski)

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 10.08.2009. u 01:54 GMT+1]
[ etjen @ 09.08.2009. 23:08 ] @
ukusi su različiti, meni se i Prius i Insight sviđaju...
[ StORM48 @ 09.08.2009. 23:17 ] @
OK, to stoji, ali - šta ćemo sa situacijom gde Ti voziš unazad u lupiš me u mojim niskim kolima, koja fizički ne možeš da vidiš u ovom šifonjeru?
Koja je poenta toga da se danas svi utrkuju ko će da napravi što nepregledniji auto sa tragičnim osećajem za prostor?

Dok sam vozio Chryslera, kad stanem iza Logana, bukvalno mi je krov još malo pa u visini njegovog gepeka!
A sada sa terencem - njegov gepek je 'LADNO (!) visok koliko i moja hauba bre! A pritom je napred normalne visine. Svi stoje kao rakete, ali uperene u zemlju. Čudan neki trend.

Pozdrav
[ Skandy @ 09.08.2009. 23:43 ] @
^Ovi Japanci imaju parking senzore kao standardnu opremu.
[ StORM48 @ 10.08.2009. 00:19 ] @
Ma... parking senzori nisu svemoćni (da ne kažem da su često neupotrebljivi - na osnovu iskustva na nekoliko automobila).

A osim toga, kako parking senzori pokazuju situaciju pozadi uopšte? Vidiš da li Ti se neko približava, kojom brzinom i tako to? Ne bih rekao

Pozdrav
[ Zarko Silic @ 10.08.2009. 00:34 ] @
Nisu svi tako ruzni kao ova dva spomenuta.

Postoje i "normalniji".




Sa hibridima treba malo sacekati. Ta oblast je jos uvek u pelenama.
[ HoT_Steppa @ 10.08.2009. 07:42 ] @


Ovo je tonirano staklo, kao kod stare Honde CRX, tako da se sve vidi normalno pozadi.
[ Slobodan Miskovic @ 10.08.2009. 07:46 ] @
Razlog takvog dizajna zadnjeg dela vozila su baterije.
[ Ivan Dimkovic @ 10.08.2009. 08:54 ] @
Parking senzori na bazi ultrazvuka (koji se serijski ugradjuju) cesto mogu da grese, pogotovu u jakoj kisi i sl...

Uzgred, svi ti hibridi su za sada skupe igracke za puvanje new-born zelenih (visa srednja klasa, obicno... ciji je 'carbon footprint' enorman i ovako i onako ;-) - tek kada krenu da postaju mainstream, ko sto zarsilic rece, kada VW i Fiat krenu da ih stancaju, onda ce i imati nekog smisla.

Ovako, za iste pare mozes da kupis brzi, efikasniji (moderni dizel), udobniji i lepsi auto... Jedini "value add" koji ti hibridi imaju je davanje mogucnosti za puvanje u drustvu (kako si zelen i tako to ;-)

Moj dobar prijatelj i kolega vozi Lexus hibrid... mislim, da... zeleno do mojega + kosta ko sv. Petra kajgana, ne vidim sta je tacno ustedeo sa njim ali uvek mu se ozari faca kada ga pitaju sta ima (Lexus... Hybrid :)
[ Zarko Silic @ 10.08.2009. 11:03 ] @
A usteda je zestoka!?

Narocito kad dodje vreme zamene baterija pa ih doceka cifra od jedno 5.000 eura.
[ etjen @ 10.08.2009. 14:09 ] @
Citat:
StORM48: OK, to stoji, ali - šta ćemo sa situacijom gde Ti voziš unazad u lupiš me u mojim niskim kolima, koja fizički ne možeš da vidiš u ovom šifonjeru?
Koja je poenta toga da se danas svi utrkuju ko će da napravi što nepregledniji auto sa tragičnim osećajem za prostor?

Dok sam vozio Chryslera, kad stanem iza Logana, bukvalno mi je krov još malo pa u visini njegovog gepeka!
A sada sa terencem - njegov gepek je 'LADNO (!) visok koliko i moja hauba bre! A pritom je napred normalne visine. Svi stoje kao rakete, ali uperene u zemlju. Čudan neki trend.

Pozdrav


Slažem se da je preglednost kod ovih kola ravna nuli, ali takva je kod svih novijih kola... Valjda će se i taj trend promeniti uskoro
[ Zarko Silic @ 11.02.2010. 15:56 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic:
Moj dobar prijatelj i kolega vozi Lexus hibrid... mislim, da... zeleno do mojega + kosta ko sv. Petra kajgana, ne vidim sta je tacno ustedeo sa njim ali uvek mu se ozari faca kada ga pitaju sta ima (Lexus... Hybrid :)



Vrlo je zanimljiva sva ta prica i "zelenim" hibridima. Nakon proslogodisnjeg GREEN pobednika u liku "starog i nekultivisanog" TDI motora sa PD rezimom (Jeta-Golf),

http://www.msnbc.msn.com/id/27825003/

ove godine je na postolju ponovo jedan "obican", ponovo dizel automobil sa evropskog tla gde iza sebe ostavlja hibride poput Honde Insight, Mercurya Milan Hybrid i Toyote Prius.
Nije tesko pogoditi o kome je rec:

http://www.greencar.com/articl...r-year-clean-diesel-reigns.php

http://www.youtube.com/watch?v...vM&feature=player_embedded
[ cozmo_im @ 12.02.2010. 10:54 ] @
Kolika mu je emisija CO2?

Kod Priusa je to 89 gr/km, s tim sto je potrosnja oko 3.9 litara, dok je ruska testna ekipa uspesno potrosila 2.1 litru u proseku na deonici od 20km. Takodje Prius oko 2 kilometra moze da se vozi 50kmh samo na struju, idealno za kratke relacije u gradu. Znaci nulta emisija, nulta buka, ugodna voznja, nema potrosnje goriva. U gradu je to odlicna stvar... krenes iz centra Zemuna i vozis oko 2km na struju, zatim kombinovano ide, pa onda kad je ograncenje 50kmh opet ukljuci struju ako se malo dopunio i tako u krug. Za 10-15km po gradu mozes voziti par km samo na struju, naravno do 50kmh (sto je i ogranicenje). Em se nista ne cuje, em i ne trosi gorivo, pa moze da se nagruva 4 litre u gradu!

Performanse Priusa su odlicne kada se ne obraca paznja na stedljivost: Power mod 9.8s 0-100, ECO mod 10.4s 0-100 (ovo vreme se uzima u katalogu). PWR mode 90-130kmh - izmedju 7 i 8 sekundi (zato sto ima ukupno 352 Nm u PWR modu, 134KS). Medjuubrzanja su raketna kod Priusa (PWR mod). Mozete voziti u ECO modu lagano 90-100kmh, stisnuti PWR i dodati gas do daske, tada ubija sa tolikim obrtnim momentom u sprezi sa visokim obrtajima na beznincu + elektromotor. Buka je izrazenija (69db) ali nista strasno. Prilikom normalne voznje auto je APSOLUTNO NECUJAN. Samo pri naglim dodavanjima gasa kada se oglasi benzinac se cuje nesto i preko 130 na sat. Ne znam kako da vam opisem osecaj. Dakle on ide 90-100kmh, cujete vrlo blago sustanje vetra i malo zvuka od guma i pokoji priguseni tup na neku od nasih "malih" rupa. Udoban je perfektno, samo se zavalite, ukljucite ECO mod i bez ikakvih zvukova, osim muzike, uzivate u voznji. Nema cimanja, trzanja pri ubrzanju i usporenju (kazem osecaj ko u avionu prilikom ubrzanja ali bez cimanja) samo klizi.Sto znaci apsolutno lagan za voznju.

U ECO modu je bas fina voznja. Medjuubrzanja i ubrzanja su u klasi 1.6 16v motora od otprilike 120 konja (kao kod nekog Focusa ili Aurisa) uz potrosnju u gradu od 4 do 4,5 litara. Podesen je gas tako da tek kad stisnete do poda on se razjari, dotle funkcionise kao neki 1.6 motor (odokativno). PWR mode reaguje na gas vrlo pipavo, odmah polece:) Svidja mi se to. Najsmesnije je kad nekog vozis u ECO modu i kao ono "pa sta je ovo, ide ko obican neki auto"... e onda kliknes na PWR dugme i putnici u kolima izlanu jezik do poda "Auuuu kako leti";)))))

Na autoputu, pri 130-140kmh nam je trosio oko 6.5 litara. Na regionalnim putevima 3.9-4.2 lit. Logicno jer se i koristi dosta benzinac (mislim na ovo za brzine od 130kmh i vise). Inace u pitanju je motor sa Atkinsonovim ciklusom, 1.8 VVT-i, specijalno prilagodjen CVT menjacu (funkcionise kao san snova, ja osecajniju i bestrzajniju voznju dosad nisam doziveo, kao u Priusu). Apsolutno nikakve vibracije nema, sta god se desavalo!

Jedinu manu koju ja vidim kod Priusa je potrosnja na brzinama preko 130kmh (recimo na 140kmh) i buka malo od benzinca (onda je 71db, preko 140), kao i cesto ukljucivanje VSC-a.

Maximalnu brzinu od preko 180kmh sa 20% benzina u rezervoaru i jednom osobom (ja imam 83KG) dostize apsolutno za cas i bez trunke zamora. CVT menjac je SAN SNOVA.

U PWR modu stisnes gas do panje i katapultiras se bez trzaja bez ikakve buke, muke, do 180kmh. Osecaj je slican lebdenju i ubrzanju u nekom Learjetu.

Stari Prius je bio solidno los, novi je odlican! Jedna od mana je i dalje malo vise naginjanje u krivinama koje su zesce i preterana kolicina VSC-a koje primenjuje kompjuter, al dobro auto je orijentisan na porodicne ljude. Takodje ko ima preko 190, malo ce mu mozda biti nisko pozadi...

Kvalitet plastike je na nivou Avensisa ali ne i Lexusa (bolji je za dva koplja od Aurisa). Ostatak enterijera, hm, odlican, mesta kolko oces, sedista perfkenta, udobna, pozicija za volanom milina... osim prekidaca za grejanje sedista, tutnuli su ih u rupu ispod konzole (!?) U sustini osecaj u voznji je kao da sedite u nekoj svetloj, udobnoj i mirnoj dnevnoj sobi koja je pravljena za vas. Displej jeste mu malo natrpan ali uvek znate o cemu se radi, komande na volanu nisu dugmici vec su osetljive na dodir i samo pipkate... ima i HUD na soferki, dosta zgodno. SOL verzija nema navigaciju niti automatsko uparkiravanje.

Prius je mene osvojio kao auto. A verujem da niko nikad od vas nije ni probao da se raspita i da ga provoza.

Probajte, razbicete predrasude i bicete apsolutno odusevljeni.

Ukoliko skinu carine i uvedu olaksice, SOL verzija Priusa ce biti 21000 eura, dok osnovni model moze da bude i ispod 20.000e.

Inace je drasticno ozbiljniji automobil od Insight-a.

Videcemo kakav ce biti hibridni Auris.

Jos da dodam za preglednost. Odlicna, osim pozadi iako je poboljsana (baterije su u pitanju). Aerodinamika je 0,25 i odatle takav dizajn pozadi i celog auta.
[ DrJekyll @ 12.02.2010. 11:23 ] @
Citat:
Na autoputu, pri 130-140kmh nam je trosio oko 6.5 litara. Na regionalnim putevima 3.9-4.2 lit.

Prius je mene osvojio kao auto. A verujem da niko nikad od vas nije ni probao da se raspita i da ga provoza.




Pa sta ima da se proba kad ovoliko trosi svaki prosecan dizel danas a pri tom ima duplo manje stvari ispod haube+baterije.


Ako bi ga kupio jer se plasis globalnog zagrevanja usled zagadjenja, baci pogled kroz prozor.
[ cozmo_im @ 12.02.2010. 11:46 ] @
To je na brzinama preko 130... na brzinama ispod 130 je 3,9 - 5 zavisi... na magistrali otprilike oko 4,2 na 90-100kmh.

Po gradu malo koji auto trosi u proseku 4,1 litre (toliko je meni bilo). Ide to i do 4.5 ali ako malo stiskate jace gas kada vise radi benzinjara.

Mislim taj podatak je odlican, uz emisiju u gradu od 90 do 92 gr/km!!!

Sa 50 litara goriva prelazite preko 1000km u gradu!

Sta je mene odusevilo jos - krenete na Bubanj potok, podesite 100kmh na tempomatu... i uzivate. Nema buke, nema muke, nema zamaranja vozaca da trazi pogodniji stepen prenosa uz dodavanje gasa, auto je samo uklizio na vrh brda, uz 4 litre potrosnje. Nije kao klasican automatik, nema promene stepena, on samo klizi uz tiho oglasavanje benzinca kad treba.

E to je fora na Priusu, znam ja da dizeli trose na otvorenom kao i ovaj Prius kad je velika brzina u pitanju.

Ali za grad i regionalne puteve je neprikosnoven, sto sa stanovista potrosnje i performansi i lakoce voznje.

Idealan porodicni auto, vrhunski udoban i ergonomican pogotovo za ljude koji ne zele ni trunke vibracije od dizela, kao i buke od istih motora a pri tom dobiju manju potrosnju uz najmanje zagadjenje!

Jedino Polo Bluemotion 1.2 TDI ima mislim 87 gr/km ali to u nekim uslovima (50kmh, peti stepen prenosa i slicno), ali performanse su truba i potrosnja je veca no na Priusu (a Prius tezi).

Ne znam kako da ti opisem, vozis 50 na sat, otvoris prozor i ne cujes auto (sopstveni). Zamisli osecaj u kabini!
Isto je i na 90-100 kada je najekonomicniji na putu (kazem 3.9-4.2 litre u proseku). Mozes saputati i cuce te onaj iza koliko je sve tiho.
[ Nocni @ 12.02.2010. 11:49 ] @
cosmo, vidio si ti da je kod audija emisija 99 g/km ali kod njega je to prilicno realna vrijednost i nikada ne prelazi 109g... cak i 3.0 tdi ima oko 120 g... dok je kod priusa ovo naduvana vrijednost.
Sa ovim novim tdi motorom se vw svakako narodski receno po*rao na sve hibride koje mozemo naci na trzistu...

Nije potrebno ovoliko pisanje o voznji priusa bez pominjanja detalja kao sto su cijena servisa, mozda nesto o cijenama djelova i samim kvarovima ovog elektricnog dijela vozila... da ne idemo u krajnost pa da pominjemo cijenu samih baterija ili papucu gasa
Sto se tice ovog oko lakoce voznje... sa svakim modernim, pametnim automatskim menjacem u kombinaciji sa tempomatom dobijas isto ili bolje u zavisnosti od snage motora...
Nije cak ni sama potrosnja bila primarana kad se ljudi odluce za hibridno vozilo vec sami taj zeleni osjecaj cuvanja planete koji se sada mora staviti pod navodnike...

[ DrJekyll @ 12.02.2010. 11:53 ] @
Citat:
Po gradu malo koji auto trosi u proseku 4,1 litre (toliko je meni bilo). Ide to i do 4.5 ali ako malo stiskate jace gas kada vise radi benzinjara.

Sa 50 litara goriva prelazite preko 1000km u gradu!



Uh polako, kolko si bese rekao da ima autonomiju na struju kad vozis 50?

2 kilometra?

I kako ti onda zamisljas da predjes 1000km sa 50 litara?


Citat:

Sta je mene odusevilo jos - krenete na Bubanj potok, podesite 100kmh na tempomatu... i uzivate. Nema buke, nema muke, nema zamaranja vozaca da trazi pogodniji stepen prenosa uz dodavanje gasa, auto je samo uklizio na vrh brda, uz 4 litre potrosnje.


Verovali ili ne, isto to moze i TDI od pre 15 godina...kasnije su i ostali to omogucili.


Citat:
Jos da dodam za preglednost. Odlicna, osim pozadi iako je poboljsana (baterije su u pitanju). Aerodinamika je 0,25 i odatle takav dizajn pozadi i celog auta.


Da dodam jos i za ovo, siguran sam da bi dizeli jos vise potukli hibride kada bi imali ovakav koeficijent, ali malo ljudi bi ga onda kupili jer bi zaista izgledao kao grozota.

[Ovu poruku je menjao DrJekyll dana 12.02.2010. u 13:03 GMT+1]
[ cozmo_im @ 12.02.2010. 12:11 ] @
Ne razumes za Bubanj Potok. Stani u podnozju i kreni sa TDI/CR masinom gore. Kolko menjas brzina? Koliko iscima automatik?

E ovde toga nema, podeses 100kmh na tempomatu, das gas i on klizi do gore. Ne cujes nista, niti imas utisak da se nesto desava. Nemas uopste utisak menjanja broja obrtaja motora niti bilo sta slicno.

Prosecna potrosnja po gradu u ECO modu je 4,1 do 4,2 litre. Izracunaj koliko je to km sa 50 litara benzina.

u ECO modu naravno - kombinovano struja/benzin.

EV mod - samo na struju.

Da pojasnim: ukljucis EV mod. On ide na struju do 2km, brzinom od oko 50kmh, cim baterija se isprazni da nema snage, ukljuci besumno ECO mod, po malo dodaje benzinski motor. Kad stisnes gas, benzinac jace pomaze. Pustis gas, pali struju. Znaci optimalno odredjuje sta i kako. Kad na displeju pokaze da su baterije OK, mozes da stisnes EV mod i opet klizis kilometar na baterije i automatski prebaci u ECO, mada i u ECO modu on moze sam da koristi samo struju.

U sustini te u gradu ne interesuje sta se desava, to toliko besumno i bezprimetno radi. Samo vozis.

Naravno kad si u EV modu cim pritisnes jace gas ide u ECO mod.

Inace, podatak za emisiju isparenja je apsolutno tacan. 89 gr/km kombinovano. Nista nije naduvano vec realno.
[ DrJekyll @ 12.02.2010. 12:33 ] @
Citat:
Da pojasnim: ukljucis EV mod. On ide na struju do 2km, brzinom od oko 50kmh, cim baterija se isprazni da nema snage, ukljuci besumno ECO mod, po malo dodaje benzinski motor.



Kako "po malo" kad si rekao da se baterija ispraznila? On tu snagu za el. motor mora stvoriti od negde nece pasti s neba.


Izracunaj ti ukupan trosak po kilometru,
znaci odrzavanje za jedan motor, odrzavanje za drugi,
odrzavanje baterija (i tu su nesto smislili garant) kvarovi na jednom kvarovi na drugom,
pa na to dodaj 25% vecu startnu cenu od prosecnog dizela,

pa onda da vidimo da li se isplati ta voznja od 4.5L u gradu, ako je uopste ostvariva u realnom svetu.
[ Zarko Silic @ 12.02.2010. 13:33 ] @
Citat:
cozmo_im: To je na brzinama preko 130... na brzinama ispod 130 je 3,9 - 5 zavisi... na magistrali otprilike oko 4,2 na 90-100kmh.


Recimo moj G5 TDI (136 KS) pri konstantnih 100 km/h na ravnom putu bez vetra, letnje doba, pri temperaturi spoljnog vazduha od 25 C, trosi 3,8 L
(Zimi, zimske gume, -5C ovaj podatak je na istom putu 4,0 L)


Citat:
Nocni:
Sa ovim novim tdi motorom se vw svakako narodski receno po*rao na sve hibride koje mozemo naci na trzistu...


Upravo tako: bacio je prasinu u oci svim hibridima.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 12.02.2010. u 15:56 GMT+1]
[ cozmo_im @ 12.02.2010. 13:54 ] @
Trosi 3,8 al zamalo... (lako se proverava, pito sam burazera). Zare nisam ocekivao od tebe da farbas...

Pri tom nadji benzinca koji trosi 3.9 na otvorenom pri 100kmh? A znas li koliko Prius manje zagadjuje od tvog Golfa...

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 12.02.2010. u 15:10 GMT+1]
[ cozmo_im @ 12.02.2010. 14:08 ] @
Citat:
DrJekyll: Kako "po malo" kad si rekao da se baterija ispraznila? On tu snagu za el. motor mora stvoriti od negde nece pasti s neba.
Izracunaj ti ukupan trosak po kilometru,
znaci odrzavanje za jedan motor, odrzavanje za drugi,


Ne razumes kako radi. Skini katalog pa prouci. Rade upareno, dovoljno je da benzinac radi na 1000 obrtaja da pogoni elektromotor koji daje vecinu snage u gradu (otprilike). Cim je napunjenost dovoljna, odma gasi benzinac. Ti to ne primecujes u voznji osim ako naglo dodas gas pa ga cujes.

Prosek po Zemun-BGD - 4.1 litra. Napravite to sa dizelom pa onda da pricamo.

Odrzavanje:

5 god garancije na hibridni sistem

Redovni servis 93,70 eur servis na 15.000km

Veliki servisi na 60.000km (158.40eur) i na 90.000 (204.40eur).

Nema kaiseva na agregatima:)
[ cozmo_im @ 12.02.2010. 14:14 ] @
Da dodam, kocenje i usporavanje takodje puni bateriju.

Inace, PWR mod u gradu (centar BGD) i teska noga na gasu daju 5.2 lit na 100km. Znaci to je max potrosnja. Zimi.

ECO mod 4,1 zimi. Mozda i moze 3.9 leti.

Po gradu. Nista mix, nista otvoreno.
[ Zarko Silic @ 12.02.2010. 14:58 ] @
Citat:
cozmo_im: Trosi 3,8 al zamalo... (lako se proverava, pito sam burazera). Zare nisam ocekivao od tebe da farbas...

Pri tom nadji benzinca koji trosi 3.9 na otvorenom pri 100kmh? A znas li koliko Prius manje zagadjuje od tvog Golfa...

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 12.02.2010. u 15:10 GMT+1]



http://www.spritmonitor.de/en/detail/122029.html



Pozdravi burazera.

A znam i koliko manje zagadjuje. Sve to pise ovde

http://www.greencar.com/articl...r-year-clean-diesel-reigns.php

Citat:
This is the second year in a row that a clean diesel has risen to the top in Green Car Journal’s annual award program, a remarkable showing considering the competition. This year’s stellar field of nominees also includes the Honda Insight hybrid, Mercury Milan Hybrid, and Toyota Prius, along with the clean diesel VW Golf TDI, a high fuel efficiency hatchback that runs the same 2.0-liter TDI engine that powers last year’s Green Car of the Year® winner, the VW Jetta TDI.
[ cozmo_im @ 12.02.2010. 15:48 ] @
Sine pa mogu i ja nastelujem na spiritmonitoru za Corollu da trosi litar i po... Zare... Zare...

Licno cu izmeriti potrosnju;) Javljam za koji dan.

Prius NAJMANJE zagadjuje.

Nema drugih stetnih materija, pri tom ne zagadjuje nista u EV modu! Dizel stalno ispusta gasove;)

Malo proucite materiju i pod kojim uslovima se meri sve to.

Kao kad je BMW M3 manje potrosio od Priusa u Top Gearu a oni gazili Priusa 170kmh na kruznoj stazi a IZA ide BMW. Iza? Hahahahaha, smanjen mu je zesce otpor vazduha bio i sporije je isao.

Medjutim, to je bio Prius II koji trosi litru do litru i po vise;))))

Nesto vidim da ne smeju da ga uporede sa priusom III?;)))) Bio bi debakl za BMW...

Vi izgleda ne znate za Prius III????
[ Zarko Silic @ 12.02.2010. 23:28 ] @
A jel to taj Prius III sa famoznim kocnicama koje pune akumulator?

i koji kosta 29 tisuca eura

http://www.youtube.com/watch?v...-M&feature=player_embedded




http://www.javno.com/hr-profit/toyota-povlaci-prius_292997

Citat:
U SAD-u je Nacionalna uprava za sigurnost prometa na autocestama (NHTSA) u četvrtak objavila da otvara istragu oko problema za sigurnost za oko 37,000 vozila Prius. Brojni vlasnici su prijavili da kočnice ne regiraju na pritisak odmah, ili da imaju osjećaj da ne drže stalno.


Da to nije mozda zbog japanske logike: dok ne napuni akumulator, nema nista od kocenja; samo Ameri to nisu najbolje razumeli?


Citat:
cozmo_im: 5 god garancije na hibridni sistem

Redovni servis 93,70 eur servis na 15.000km


Jeste,

i nakon 5 godina platis zamenu baterija jedno 5.000 eura pa te tako godisnji servis kosta 1093 eura sto je vise nego kod Majbaha.

[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 13.02.2010. u 00:46 GMT+1]



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 13.02.2010. u 12:51 GMT+1]
[ MatezYU @ 17.01.2017. 14:53 ] @
Citat:


Jeste,

i nakon 5 godina platis zamenu baterija jedno 5.000 eura pa te tako godisnji servis kosta 1093 eura sto je vise nego kod Majbaha.



I cozmo_im jesi li menjao bateriju posle 5 godina na Priusu?
[ MatezYU @ 18.01.2017. 14:17 ] @
Tema je jako stara ali posto nisam pronasao na ES nijednu drugu temu gde je spomenut Prius moram da dodam jos nesto.

Prius nikako ne moze da se poredi sa G5 TDI (kao sto je to Zare poredio). Prius je jednostavno svetlosnu godinu ispred G5 TDI po svemu. Pocevsi od toga da 95% Priusa moze da se reciklira, preko toga da je vodjeno racuna o svakoj najmanjoj sitnici, ekologiji, aerodinamicnosti kao i sto vecoj ekonomicnosti vozila. Kao primer navescu sijalice u prednjim farovima koje su pravljene da nadzive radni vek automobila. Takodje auto je toliko savrsen da postoji mehanizam koji ispumpava tecnost za hladjenje motora iz hladnjaka u termos koji se aktivira kada se auto parkira. Ovim se cuva toplota tecnosti kako bi se sledeci put kada se pokrene auto postigla sto brze radna temeperatura motora i samim tim smanjila potrosnja goriva. Razlicite tehnike voznje poput pulse & glide su posebna prica o kojima necu sada a sa kojima se moze napraviti jos veca usteda.

Sto se tice zamene baterije od 5000 evra to nije tacno. Baterije su napravljene da se nikada ne menjaju. Moze se desiti da crkne jedna celija na bateriji ali se to lako moze detektovati i popraviti menjanjem samo jedne celije za male pare.

Najbolji dokaz za to da je Prius najbolji auto u klasi je da ga svi taksisti voze. Kada sam pitao taksiste sta misle o Priusu - samo radi redovno servis i vozi. Kazu jedino je Tesla bolji od Priusa :)