[ jablan @ 24.06.2009. 08:04 ] @
Izgleda poučeni iskustvom beogradskog Infostana koji je probao na prepad da ljudima izvuče ogromne pare na ime nekih fiktivnih dugova, ljubljeni Telekom nam nudi da nas olakša za još nekih 140 dinara mesečno, zapravo ne nudi, nego ne pita:

http://www.elitesecurity.org/t...da-to-nisam-trazio-od-Telekoma

Ukratko, oni nam uključe uslugu bez pitanja, dva meseca je besplatna a ona počinju da je naplaćuju. Moje pitanje je imaju li to pravo. Znam da je potpuno iluzorno razmišljati o tuženju Telekoma, ali me samo interesuje kako zakon tretira to - ima li neko pravo da ti nešto proda bez tvog pristanka?
[ Darko Nedeljković @ 24.06.2009. 08:34 ] @
Nema.
[ combuster @ 24.06.2009. 09:05 ] @
Samim tim sto ne zoves da otkazes uslugu smatra se da si pristao... Jbg... Pricali smo o ovome...
[ jablan @ 24.06.2009. 09:19 ] @
Citat:
combuster: Pricali smo o ovome...

'De, nisam uspeo da nađem?
[ Horvat @ 24.06.2009. 09:55 ] @
a ima neko obavestenje da je to ukljuceno?
[ Goran Mijailovic @ 24.06.2009. 09:59 ] @
Bilo uz poslednji tlf. racun.
[ Hattalasat @ 24.06.2009. 10:14 ] @
To ukljucuju onima koji imaju adsl na tel liniji.Ako na broju nema adsl ili valjda i iptv onda je ok,ne ukljucuju nista extra.
[ Lesli Eldridz @ 24.06.2009. 10:20 ] @
Da ne bese ove teme ja ne bih to ni video jer nikad ne citam njihove skrabotine. A mangupi odstampali obavestenje bas na onom delu racuna koji ostaje kod njih kad se placa u posti. Sta sve nece da izmisle da pljackaju ljude. Sacuvaj boze. Ne kazem da te usuge ne valjaju ali necu da placam posebno za njih. Caller ID i tako i tako, moze ali za dzabe, kao na mobilnom, a ovo ostalo mi pa skroz ne treba.
[ Horvat @ 24.06.2009. 10:43 ] @
za prosli mesec? sad sam gledao izvod,ima pretplata ,porez i saobracaj ,tako da ne vidim cid [inace nemam iptv,imam eunetov adsl]
[ boki78 @ 24.06.2009. 11:00 ] @
@combuster

Uopste nije u skladu sa nasim zakonima i pravnom praksom da te neko primorava da otkazujes nesto na sta nisi pristao, znaci prvo pristanak pa ona otkazivanje kada se predomislis. Takodje ne mogu da verujem da su diskriminisali korisnike koji koriste neku od navedene 4 usluge (u mom slucaju Caller ID) i koji moraju da placaju tu uslugu dok traje promocija dok su preostale besplatne.
[ superbaka @ 24.06.2009. 14:41 ] @
da iskoristim temu...
u ugovoru za IPTV mi pise da se posle mesec dana promotivnog perioda kanali automatski prebacuju na osnovni paket a da ukljucivanje dodatnih treba aktivirati kroz meni... eto proslo mesec dana i svi kanali su jos tu... jesu li se oni nesto zeznuli (sto nije neuobicajeno) ili planiraju da se pravi Tose i naplate mi sve pakete u sledecem racunu?
[ jablan @ 24.06.2009. 14:45 ] @
Citat:
Lesli Eldridz: Ne kazem da te usuge ne valjaju ali necu da placam posebno za njih. Caller ID i tako i tako, moze ali za dzabe, kao na mobilnom, a ovo ostalo mi pa skroz ne treba.

Slažem se, posebno što njih ta dodatna usluga ne košta ama baš ništa, jedan čekboks u softveru i to je to.
Citat:
boki78: Uopste nije u skladu sa nasim zakonima i pravnom praksom da te neko primorava da otkazujes nesto na sta nisi pristao, znaci prvo pristanak pa ona otkazivanje kada se predomislis.

Probaću da napišem nekom mejl, barem to me ništa ne košta, čisto da smirim savest. Kome bi to trebalo da ide, nekom ombudsmanu, tržišnoj inspekciji, ministarstvu telekomunikacija?
[ combuster @ 24.06.2009. 15:01 ] @
@boki

Ma znam ja da oni nisu u pravu, samo sam objasnio na sta se svodi njihova politika oko toga, ako neces otkazi u suprotnom naplacujemo... :)

I ja imam Caller ID i smatram da je to extra korisna usluga, elem meni omnifon ne treba ni za kk, i ne zelim da placam 150din umesto dosadasnjih 80din... A da li treba da bude besplatno ili ne e sad jbg, znam da ovde kod nas ni kod babe nema dzabe...
[ Srđan Pavlović @ 24.06.2009. 18:06 ] @
O kojoj usluzi se radi, kako da proverim da li mi je ukljucena, i kako da je tacno otkazem ako jeste?


Baj d vej, je li neko dobio racune za ovaj (tj protekli) mesec? Kad ce vise??!
[ Horvat @ 24.06.2009. 18:40 ] @
prevario sam se,ipak i ja imam to ukljuceno,sad sam nasao pravi racun,evo i scan [inace,kao sto je neko rekao,ovo pise na onom parcetu sto NJIMA ostaje!!]


[pritisni sliku za vecu]
u specifikaciji usluga ovo NE POSTOJI!!!
tako da,pazite se!


edit:@ kernel,ako imas telefon [fiksni] koji podrzava caller id [a nisi ranije aktivirao],pozovi sam sebe,pa ako ti prikaze broj = aktivirano ti je
gasi se na broj koji pise na slici koju sam postavio
p.s. nije ti stigao racun za 5. mesec??
[ Srđan Pavlović @ 24.06.2009. 18:43 ] @
Ok, znaci proslo je 19h, sutra zovem 9813 da otkazem to.
Da, nije mi jos stigao za maj, niti papir kuci, niti poruka na telefon.
Do kad je krajnji rok da se plati? Jel 29-ti?
[ Horvat @ 24.06.2009. 18:45 ] @
off:a i inace ima obicaj da ti kasni? [racun]
mozda ti je postar zasrao nesto,sto ne aktiviras "mojr@cun"?
[ combuster @ 24.06.2009. 18:45 ] @
@Kernel

Pa ako si imao do sada aktiviran CallerID ili ako imas ADSL uveden na racunu za prosli mesec ti je stiglo na poledjini obavestenje o novoj usluzi koja ce ti biti aktivirana ukoliko je ne otkazes a kosta 150 din sa PDV-om i objedinjuje CallerID, konferencijsku vezu, preusmeravanje poziva i poziv na cekanju... Do sada smo placali 75din + PDV samo CallerID ali kako su im ove dodatne usluge bezvredne (makar vecini ljudi) moramo da zovemo 9813 da bi je otkazali... Eto maltretiraju nas samo bez ikakve potrebe... A racuni su mi dosli odavno, to mi redovno donose :) Kao i ove bezvezne usluge, kao i nekakve PIN kodove koje ako iskoristis mozes da zoves inostranstvo sa javne govornice a da meni dodje na racun (zato sam palio papir sa kodovima :D )
[ Srđan Pavlović @ 24.06.2009. 18:46 ] @
Pa i ako postoar kasni, opet bi mi stiglo na telefon (vas racun za ovaj mesec... bla-bla.. to mi je do sada stizalo oko 20-og)
[ Horvat @ 24.06.2009. 18:46 ] @
ma ovo je za FIKSNI telefon,ne mobilni
[ Srđan Pavlović @ 24.06.2009. 18:48 ] @
:D

ccc.... pogresno sam shvatio, izvinjavam se :)

Onda moram zvati moje kuci (posto imam ADSL kuci na fiksnom broju), da to otkazuju, tj
da mi kazu jel im pise sta na racunu u vezi toga, oni to verovatno nisu ni gledali.
[ barakuda111 @ 24.06.2009. 20:37 ] @
Gadi mi se i ova drzava i ljudi u njoj i kompletna ljudska rasa. Pokupiti se i otici u neku zabacenu planinu, napraviti sebi kolibu i odmoriti se od svih ljudskih gadosti. Ili to ili podici ustanak i svrgnuti svo djubre sa vlasti koje je pustilo korene i vise nikad nedozvoliti da neko drugi sedne u "fotelju" i da mala grupacija ljudi vlada vecinom. Svi kompletno treba u drzavi da stupe u strajk i da drzava apsolutno propadne.

Bas sam citao ovu temu o 2012 godini. User Bata je postavio veoma zanimljivo pitanje: "Pravo pitanje za svakog pojedinacno i za sve zajedno je da li se mi to plasimo takvih-nekakvih scenarija, ili im se nadamo ?" Kao stanovnik ove nase lepe drzave mislim da je moj odgovor prilicno jasan.
[ Catch 22 @ 24.06.2009. 22:38 ] @
Citat:
barakuda111:... Pokupiti se i otici u neku zabacenu planinu, napraviti sebi kolibu i odmoriti se od svih ljudskih gadosti...

Po mogućstvu na zelenom proplanku sa par belih ovčica, koje mirno pasu travicu...
Mobilni i ostala ćeresla pobacati u (upsss htedoh reći u Savu) kontejner za tehnološki opasan otpad...
[ Srđan Pavlović @ 25.06.2009. 15:56 ] @
Zovem sad prvo fiksni, kaze svi operateri zauzeti, ocekivano vreme duze od 5 min... onda perkinem
jer nemam nameru da cekam 5 minuta, okrenem mobilni (064/789), i kaze nema slobodnih operatera,
pozovite kasnije i prekine mi vezu :)))

Srvarno, jako kvalitetan servis.
[ barakuda111 @ 25.06.2009. 16:04 ] @
Citat:
Kernel-1: Zovem sad prvo fiksni, kaze svi operateri zauzeti, ocekivano vreme duze od 5 min... onda perkinem
jer nemam nameru da cekam 5 minuta, okrenem mobilni (064/789), i kaze nema slobodnih operatera,
pozovite kasnije i prekine mi vezu :)))

Srvarno, jako kvalitetan servis.


A zamisli situaciju sutra da odes kod njih i iskljucis se sa njihovih usluga i jednostavno se prebacis na nekog drugog provider-a :) Da vidis kako bi konkurencija resila probleme. Sve bi trcali da se jave na telefon i da budu extra ljubazni. Ovako mogu da gaze po tebi kako hoce.
[ Srđan Pavlović @ 25.06.2009. 16:14 ] @
Citat:
A zamisli situaciju sutra da odes kod njih i iskljucis se sa njihovih usluga i jednostavno se prebacis na nekog drugog provider-a :)


Zamisljam to vec duze vreme :)
[ Mefisto_soad @ 25.06.2009. 21:37 ] @
A cek mora bas preko telefona?
Ne moze da se ode kod njih licno i tako resiti problem?

Poz.
[ owim @ 01.07.2009. 15:28 ] @
Bila je tema koja se bavila samo Omifon uslugom, ali ne mogu sada da je nađem. Evo današnjeg saopštenja Telekoma, promenili su pesmu (boldovano)!

Promotivni period za OMNIFON do 1. decembra
Sreda, 1. jul 2009. 14:53

Telekom Srbije saopštio je da je do 1. decembra produžen promotivni period za uslugu OMNIFON.

Omnifon - paket objedinjuje čeitiri veoma korisne usluge: identifikaciju poziva, poziv na čekanju, preusmeravanje poziva i konferencijsku vezu.

Usluga Omnifon omogućava korisniku da, pre odgovora na poziv, na displeju svog telefona vidi broj sa koga je poziv upućen, zatim da tokom razgovora bude obavešten o drugom pozivu, koji može, po svom izboru, prihvatiti i ostaviti na čekanju. Ova usluga takođe omogućava korisniku da, kada nije kod kuće, sve pozive sa kućnog fiksnog broja preusmeri na bilo koji drugi broj telefona, kao i da razgovara sa više korisnika u isto vreme.

Korisnici Open ADSL Click paketa Telekoma Srbija imaju mogućnost da Omnifon uslugu koriste i nakon isteka promotivnog perioda samo ukoliko se prijave za dalje korišćenje pozivom na 9813 ili 064/789 ili u najbližoj poslovnici Telekoma Srbija.

Mesečna pretplata za paket Omnifon iznosi 119 dinara (bez PDV-a), a naplata se vrši putem telefonskog računa. Nakon isteka promotivnog perioda, ukoliko se korisnik ne prijavi usluga Omnifon će mu biti automatski isključena. Napominjemo da promotivni period usluge Omnifon važi samo za korisnike Open ADSL Click paketa Telekoma Srbija.
[ Srđan Pavlović @ 01.07.2009. 15:45 ] @
Pozdravljam (ovoga puta) korektnu i fer odluku Telekom-a.
[ jablan @ 01.07.2009. 16:29 ] @
Korektna i fer odluka bi bila kad bi prestali da naplaćuju tu glupost koja ide u paketu sa centralama i koja ih apsolutno ništa ne košta.

Šta je sa onima koji i dalje plaćaju CallerID?
[ owim @ 01.07.2009. 16:36 ] @
^ Ne zaboravi da se do toga došlo posle puno angažovanja korisnika, i
da nije Telekom "tek tako" preinačio svoju odluku.
[ Horvat @ 01.07.2009. 16:41 ] @
izgleda lelekom ima spijune na es-u

[ dralle @ 01.07.2009. 19:39 ] @
A mi koji placamo caller ID i poziv na cekanju ,JEL I DALJE PLACAMO ?
Da li za nas vazi promo period ili da otkazemo i mi sva ta sranja?
[ mrle 011 @ 01.07.2009. 20:04 ] @
Citat:
owim

Promotivni period za OMNIFON do 1. decembra
Sreda, 1. jul 2009. 14:53

Telekom Srbije saopštio je da je do 1. decembra produžen promotivni period za uslugu OMNIFON.....


ne mogu da verujem.
zvao sam ih na 9813 jedno 6-7 puta u proteklih mesec dana, da mi to iskljuce .... i nema sanse.

prva 2-3 puta nisu imali veze o cemu se uopste radi.
naredna dva puta su mi rekli da ce to iskljuciti u roku od 48 sati, pa naravno nisu.
pre 10-ak dana su mi rekli da ce iskljuciti 1. jula, tj. danas ..... medjutim ni od toga nema nista.

danas sam ih zvao 2 puta, slusao muziku i ono "svi operateri su zauzeti, molimo sacekajte" .... i na kraju prekinuo vezu.
nisam mog'o vise da izdrzim, a i racunam 'ajde pros'o je vec jedan mesec, pa proci ce i preostala dva ......
.... kad ono "qrac dragi gledaoci", "promocija" produzena na 6 meseci.

sad dok ovo pisem, na vratima mi zvonila neka i nudi mi neke papirice da dobijem nagradu.
jutros mi bili oni sto 'oce da prskaju bube .... dolaze neke budale i 'oce da mi uvale usisivac od 5 soma ojra ....... iz postanskog sanduceta svaki dan izbacujem tonu papirica ...... kace neke papirice po kvakama - idealno za ove klosare sto obijaju nasumicno stanove ...... citav ulaz mi oblepljen nekim reklamama ..... citav grad je izlepljen reklamama ...... bilbordi zaklanjaju nebo ....... imam jedan SIP broj u londonu, napravio da bih mogao da se cujem sa drugaricom, a ono svaki drugi dan zovu neke budale i nesto nude ......... ponekad se zayebem pa ukljucim TV da kao odgledam neku emisiju, film ili tako nesto, to je bre pakao od reklama .... sad su poceli i na ovom exploreru sa tim ....

..... yebomater ako je normalan onaj koji na kraju ne poludi od ove trzisne ekonomije.
da nemam proxomitron, ne bih ni na ovaj forum dolazio ... a u qrac ....
[ Srđan Pavlović @ 01.07.2009. 20:07 ] @
Polako mrle, disi duboko, prezivecemo mi ove, pa cemo pricati unucima ;)
[ combuster @ 01.07.2009. 20:10 ] @
Ma sta ti je Mrle, sad ne moras ni da ih zoves, iskljucice oni sami ako ne zatrazis da ti ostave uslugu... Sad mi je lakse...
[ owim @ 01.07.2009. 20:35 ] @
@ Mrle 011:

Hteli ste globalizaciju -- dobili ste je! :-)


p.s. Bravo za Proxomitron!
[ Deep|Blue @ 03.07.2009. 11:50 ] @
Ako se ne varam ovakva sranja smo imali i pre globalizacije.
Ako se jos neko seca famoznih EDB obracuna struje kad su "greskom" uvecali iznos duga, a posle izvinjenja korisnicima su vracali pare samo onima koji kod njih podnesu zahtev u pismenoj formi

Steta jedino sto ih ne tuze posto nasi zakoni, srecom, ne dopustaju ovo.

Inace Telekom je napravio solidnu kradju u oktobru prosle godine pri povecanju cena fiksne telefonije, za koje su dobili odobrenje od 01.10.
Ipak oni su iskoristili situaciju i u oktobru delili racune za septembar po novim cenama, iako su te usluge isporucivali po starim cenama.
Ovo je proslo manje-vise necujno, ali pare nisu vracali.
[ owim @ 03.07.2009. 14:00 ] @
^ Ovo si jako lepo zapazio:

"Inace Telekom je napravio solidnu kradju u oktobru prosle godine pri
povecanju cena fiksne telefonije, za koje su dobili odobrenje od
01.10.

Ipak oni su iskoristili situaciju i u oktobru delili racune za
septembar po novim cenama, iako su te usluge isporucivali po starim
cenama.

Ovo je proslo manje-vise necujno, ali pare nisu vracali."


Ako je zaista tako, kako je moguće da je prošlo nečujno, bar ovde, na
ES? Nije mala stvar. Grrrrr... naš Telekom.
[ Horvat @ 03.07.2009. 14:29 ] @
kako su naplacivali pretplatu dok je bila "nezakonita" [sad je kvazi "zakonita"] ;)

banana republika nije ravna...
[ Nevena79 @ 03.07.2009. 15:05 ] @
Evo mail koji kruzi na tu temu:

----- Valja znati, a kome treba i proslediti



Telekom pokušava da nas optereti dodatnim troškom:
Na poleđini poslednjih računa za fiksni telefon,sasvim sitnim i jedva vidljivim slovima,nude nam promotivne usluge "Omnifon" paketa (konferencijsko telefoniranje,pozivi na čekanju,....) koje će nam od 01.08.2009. fakturisati sa dodatnih oko 200 din. mesečno uz redovne račune,kao da ih koristimo,ukoliko ih ne odjavimo na tel.9813 ili mob 064-1789!
Ovo je klasičan APP(ako prođe-prođe) pokušaj prevare i takvo zasnivanje novih usluga je apsolutno ništavo.
Institut prećutnog produženja ugovora ( tacita reconductio) može da se primenjuje samo kod već zakonito zasnovanih ugovora, saglasnom izjavom obe ugovorne strane,ako se u dužem vremenskom periodu ugovor uredno izvršava pa&ui=33063

http://www.telekom.nadlanu.com.../Usluge.aspx?ac=solo&br=23 je istekao rok primene ugovora, a stranke se i dalje ponašaju na način koji ukazuje da one žele nastavak tog odnosa.
Nikakvo zasnivanje NOVIH prava i obaveza,na osnovu postojećih,nije zakonito i nije dozvoljeno bez izričite saglasnosti ugovornih strana a nedostatak otkazivanja nametnutih i izmišljenih obaveza nikada neće prerasti u zakonito proširenje ugovora.Ali"Telekom" verovatno smišljeno ulazi u ovaj pokušaj prevare,koja dok se konstatuje i formuliše,dok sudovi odreaguju i zauzmu stav (saglasno svojoj stručnosti i ažurnosti (!?) oni će nepovratno prikupiti nekoliko miliona dinara,korisnici će godinama obigravati njihove poslovnice i pokušavati da se izbrišu iz sistema usluga koje nisu tražili (i za koje većina nema ni takve specijalne tel.aparate da bi ih koristila) a "ispravka u kompjuteru" je kod nas poslovično nenaučena lekcija....

Diskusija o temi je na forumu

http://www.benchmark.rs/forum/showthread.php?p=1840826

a na Telekomovom sajtu ponesto o samoj usluzi

http://www.telekom.nadlanu.com/OPSTE/Vesti.aspx?ac=snews

[ owim @ 03.07.2009. 16:26 ] @
^ Tema je apsolvirana, mail koji kruži može u koš.
[ filip_caca @ 05.07.2009. 06:22 ] @
http://www.pcpress.info/info/osvrti/zablude-o-telekomu/
[ owim @ 05.07.2009. 07:21 ] @
MTS uzvraća udarac: http://www.elitesecurity.org/p2324578

[Ovu poruku je menjao owim dana 05.07.2009. u 09:31 GMT+1]
[ superbaka @ 05.07.2009. 07:46 ] @
Citat:
Iako je bilo teško poverovati da ovo neće važiti i za sve ostale korisnike, pozvali smo Telekom i saznali da je, u međuvremenu, promotivni period produžen do 1. decembra za sve korisnike i dobili uveravanja da se, posle toga, pomenuta usluga neće naplaćivati sem ukoliko se to izričito ne zatraži.


nisam ovo najbolje razumeo... da izricito zatrazim da mi naplacuju nesto sto ce biti besplatno za sve?!
[ Horvat @ 05.07.2009. 18:15 ] @
o svasta...pa jbte ko radi u tom lelekomu?!?!

ne mogu jedno prostoprosirenu recenicu srociti kako treba :-|
[ Serggio @ 07.07.2009. 15:11 ] @
heh,
Danas slucajno pogledao sajt lelekoma (kojeg moram svaki put da guglam, i kad guglam i onda je dole pri dnu stranice) i vidim promo usluga omnishita, reko bash fino vidim i besplatno je + sami ce je ugasiti 1.decembra...reko sve mi odgovara, ali kod mene to nije aktivno ni sada...pa nazovem 9813 i izprve dobijem, i sve lepo kao u normalnoj zemlji obavim razgovor sa finom curom, koja mi kaze da moram da platim omnifon uslugu jer: fiksni telefon i IPTV (kojeg imam od novembar-decembra) je na maminom imenu, a ADSL click 2 je na mom imenu a sve to je naravno na jednom tel broju u jednoj kuci... i ja pitam to nije besplatno za mene?...ne ne...mora na istom imenu da je i tel i adsl da bi dobio omni promotivnu uslugu.Doooobrooo...%$@#!%$
poz
[ Horvat @ 07.07.2009. 15:23 ] @
na osnovu cega su nama koji nismo kod lelekoma na adsl-u ukljucili ovo onda??
[ jablan @ 07.07.2009. 15:54 ] @
Na osnovu stručnosti zaposlenih u Telekomu.
[ Deep|Blue @ 08.07.2009. 08:28 ] @
@Serggio
Cek, jel to moras da platis i u promotivnom periodu iako nisi trazio ukljucivanje usluge.

A sto se tice sajta, uvek izludim dok nadjem neku uslugu koja nije reklama za adsl i iptv. Izgleda da im je sve ostalo zanemarljivo ili se trude da sakriju.
I jel to taj sajt na koji su svojevremeno platili poprilicnu sumu novca, upravo da bi bio "moderan, dobro osmisljen, informativan ....."
[ Catch 22 @ 08.07.2009. 10:07 ] @
Citat:
Horvat: na osnovu cega su nama koji nismo kod lelekoma na adsl-u ukljucili ovo onda??

Na osnovu vlasništva telefonske linije / priključka u centrali?

PS
Svi su kod Telekoma na ADSL-u, samo neki direktno a neki preko posrednika...
[ superbaka @ 08.07.2009. 12:59 ] @
s obzirom da ja vec duze vreme imam aktiviranu uslugu ID i uredno mi je naplacuju, da li to znaci da ce mi u ovom promotivnom periodu ta usluga biti besplatna? moracu da pogledam racun...
[ Horvat @ 08.07.2009. 13:54 ] @
Citat:
Catch 22
PS
Svi su kod Telekoma na ADSL-u, samo neki direktno a neki preko posrednika...


posredno,da
ali krajnji korisnici nisu svi kod lelekoma
[ reject @ 08.07.2009. 14:18 ] @
Citat:
superbaka: s obzirom da ja vec duze vreme imam aktiviranu uslugu ID i uredno mi je naplacuju, da li to znaci da ce mi u ovom promotivnom periodu ta usluga biti besplatna?

Trebalo bi da bude, a da ce nadalje biti free za sve cisto sumnjam, posto ne mora da bude
tako. Mada, verovatno ces morati da odes u postu i da popunis 5 papira da otkazes uslugu
identifikacije (koja je sad obsolete) posto je mala verovatnoca da ce oni to sami da urade.

Ja sam razmisljao da otkazem ovo, posto sam cuo za celu pricu mnogo pre nego sto sam
shvatio sta oni to nama prodaju za nase dobro, a kad sam procitao sta je i koliko kosta,
kontam nije to ni lose, ako stvarno bude 119 dinara mesecno, to dodje manje od dve kile
paradajza plastikanera (sto znaci da ako mesecno porodica jede 2 kile paradajza manje
dobija ovu uslugu free i jos i kusur, tako da telekom moze i da digne cenu da bi se narod
mogao odreci neke kolicine mesa koje ionako nije toliko zdravo, kako kazu debeli sa zapada).
[ owim @ 08.07.2009. 15:21 ] @
" s obzirom da ja vec duze vreme imam aktiviranu uslugu ID i uredno mi
je naplacuju, da li to znaci da ce mi u ovom promotivnom periodu ta
usluga biti besplatna?"

Neće. Ti si plaćao separatnu uslugu Caller ID (i možda još neke), ali
ne i uslugu Omnifon. Siguran sam da ćeš platiti, što mi je negde i
normalno (dve različite usluge).
[ owim @ 08.07.2009. 15:24 ] @
"ali krajnji korisnici nisu svi kod lelekoma"

I krajnji ADSL korisnici koji nisu kod Telekoma, nisu imali mogućnost
3 meseca besplatne IPTV usluge, recimo. Dakle, Telekom i te kako pravi
razliku.

Inače, Omnifon je uključen mojoj tetki (Beotel ADSL) i burazu
(SezamPro ADSL). Ja imam ISDN pa po default-u imam sve te usluge :-),
a čak nas ni povećanje pretplate 100% nije zakačilo :).
[ superbaka @ 08.07.2009. 17:22 ] @
dobro, i kako se sad vrsi recimo preusmeravanje poziva? probao sam ono standardno *21*broj# ali tako nece...
[ owim @ 08.07.2009. 23:08 ] @
^ Proveri da li ti je uključen Omnifon / preusmeravanje na prvom mestu
(9813, zoveš sa tog broja)!

*21*brtel# -- bezuslovno preusmeravanje (ako neće, dobiješ ili zvuk u
slušalici ili "na ovu uslugu niste pretplaćeni")

*67*brtel# -- aktiviranje preusmeravanja

___________________________________
Korisno za znati:
* je aktiviranje
*# je provera statusa
# je deaktiviranje

Znači, aktiviraš preusmerenje na neki broj sa *67*broj#
proveravaš da li ti je preusmerenje aktivirano na određeni broj sa *#67*broj#
a deaktiviraš preusmerenje sa #67#
____________________________________
[ Sopocanac2 @ 10.07.2009. 00:14 ] @
ovaj rezim vise ne zna kako da otme pare narodu tako da mozemo d aocekujemo da uskoro donesu uredbu po kojoj svako mora svaki dan da natoci 2 case od jogurta sopstvene krvi za budzet i vladu Srbije...
[ Catch 22 @ 10.07.2009. 22:58 ] @
Pošto su uslovi sada promenjeni, cela ova tema gubi smisao... (?)
Omnifon usluga će biti aktivna nakon promotivnog perioda samo onima koji eksplicitno zatraže uslugu, što je i logično...
Nije im trebao ovakav gaf!

[att_img]
[ Buum @ 10.07.2009. 23:52 ] @
Nije to nikakav gaf već sistem APP (ako prođe – prođe).