[ machi89 @ 25.06.2009. 19:11 ] @
| pozdrav,
imam vektru 1997godiste, 1.8 16v, i zanimam se da li da u nju stavim plin...kada bih ga stavio, stavljao bih sekvencijalni (tako da mogu da biram na sta da idem, plin ili benzin)..
dvoumim se jer mnogi kazu da auto gubi snagu i itd...da ima mnoge minuse..
da li neko moze da mi kaze kakvi su utisci? da li ima neko vektru sa plinom?
i ovo je najvaznije, da li mi se isplati ugradjivati plin? auto je starno 12 godina, ali sada je na satu 160.000km, trenutno, prelazim oko 30.000km godisnje..za koliko bi mi se to isplatilo?
gledao sam ovdje na forumu, stilo 1.8 ugradnja plina, ciijena za njega je oko 700e...sto i nije malo...
Hvala puno |
[ vidan kv @ 25.06.2009. 19:26 ] @
Prvo:koristi pretragu,bilo je dosta toga na tu temu.........drugo:kada ugradiš plin shvatićeš koliko si dosada bacio love vozeći na benzin........pozdrav!
[ machi89 @ 25.06.2009. 20:27 ] @
brate, koristio sam search, i procitao dosta...ali opet...pitam :) bas za ovaj model...preporuke da ili ne...
[ kokikokan @ 25.06.2009. 20:57 ] @
Moj Qm ima Vectru malo stariju ali ide na plin već godinama.
Otprilike u poslednje vreme je odnos cene gorivo-plin oko 2:1 (kada se uzme malo veća
potrošnja na plin i odnosi cena).
Prosečna ušteda za takve automobile tipa Vectre je reda 30.000 do 40.000 hiljada dinara
na pređenih 10.000 km. Ako godišnje pređeš oko 30.000 km i najbolji uređaj se isplati za jednu
godinu.
Što se tiče drugih nedostataka - nema ih. Vozilo na plin je malo tromije ali zato razvija veću
maksimalnu brzinu (ima veći oktanski broj). Ostalo je sve isto osim što smanji se malo prtljažni
prostor (to se može uzeti kao jedini nedostatak).
I možda poslednje - danas je lakše pronaći kvalitetan TNG nego li kvalitetno gorivo na
našem području. Ja sam čistio filtere za gorivo posle svakih 2-3 hiljade km a danas sam
zaboravio da postoje.
[ vidan kv @ 25.06.2009. 22:29 ] @
......gubitak snage na sequentu je 2% maximalno(govorim o orginalnom uređaju).Ako se pravilno podesi uz ugradnju i ostalih komponenti prilagođenih plinu(svećice,filter,itd) taj gubitak je takoreći zanemarljiv......a ni prtljažni prostor se ne gubi ako se ugradi manja boca tzv "burence" zapremine 27 ili 35l.....ne razumem zašto,i dalje,ljudi ugrađuju one velike bocetine kao da voze autobus?!....plina ima gotovo na svakom ćošku........o "kvalitetu" TNG-a neki drugi put ali je zasigurno bolji od benzina......pozzzz!
[ machi89 @ 26.06.2009. 07:34 ] @
ja bih ugradjivao ono burence, gdje stoji rezervni tocak,tako da imam citav gepek na raspolaganju ...moj drug ima alfu 145 na plin, sekvencijalni...kazi da se ne osjeti razlika...jos cu da se raspitam...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.