|
[ svashtara @ 27.06.2009. 10:17 ] @
| Treba mi dobar savet u vezi reklamacije akumulatora VESNA SAP 12V - 55Ah:
Kupio sam ga 10.12.2007. i nakon godinu dana oslabio je toliko, da nisam mogao da startujem Z-101 ni pri manjim mrazevima.
Ovlašćeni serviser u Kragujevcu je proveravao instalacije na autu kao i regler, i što se auta tiče sve je bilo O.K.
Zatim ga je "PREFORMIRAO", (izmenio tečnost u ćelijama), dopunio strujom i vratio ga meni (kupcu) kao ispravan.
Nakon kraćeg vremena primetna je bila SULFATIZACIJA po celoj okolini akumulatora.Isti serviser je tu pojavu pokušavao da minimizira i hoće da ispita akumulator "kompjuterski kojom se prilikom prikazuju svi parametri i eventualne greške na istom..."
Da li je sulfatizacija normalna pojava za ispravne akumulatore?
Neznam o čemu se radi pa Vas molim da mi u par reči objasnite na koji sada to način pokušava da me "zavlači" kako bi izbegao svoju obavezu servisera.
Garancija akumulatora ističe 10.12.2009 a ja se bojim da i akumulator neposredno nakon nje "ne istekne"!!!
Hvala unapred. |
[ bakara @ 27.06.2009. 10:27 ] @
Insistiraj na zameni, reci jednostavno da ne zelis vise da se vracas i da ga ponovo reklamiras.
Ne preuzimaj vise popravljan akumulator, trazi nov, ako odbiju pozovi inspekciju.
[ Zarko Silic @ 27.06.2009. 11:40 ] @
Tvoj akomulator je 100% neispravan.
Trazi zamenu jer se takva greska ne moze ispraviti servisiranjem. Sulfatizacija se pojavila zato sto nije dobar sastav elektrolita nakon njihove "popravke". Na novom akomulatoru ne sme da se pojavi.
Sa njihovom dijagnostikom mogu da ispitaju sve osim bas onog sto pogadja tvoj akomulator: realnu srtuju samopraznjena.
I zasto kupujete te "razne" akomulatore ako postoje na nasem trzistu odlicni, provereni, pouzdani i dugotrajni Marelli akomulatori po normalnoj ceni.
[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 27.06.2009. u 13:09 GMT+1]
[ kuntalo @ 27.06.2009. 16:45 ] @
Citat: zarsilic: I zasto kupujete te "razne" akomulatore ako postoje na nasem trzistu odlicni, provereni, pouzdani i dugotrajni Marelli akomulatori po normalnoj ceni.
[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 27.06.2009. u 13:09 GMT+1]
Ja ih nikada nigde nisam video. Ukoliko nije problem, može li PM?
[ Zarko Silic @ 27.06.2009. 17:10 ] @
Ne mora na PP.
Iza naziva EXIDE krije se, izmedju ostalih i Italijanski proizvodjac Marelli (prva ugradnja u Fiat). Uvoznik za Srbiju je jedna firma iz Temerina, a mogu se pronaci u maloprodaji sirom zemlje i svakako je bolja kupovina od bilo kog Metro "proizvoda" kome je davno istekao vek trajanja.
Inace, ovi akomulatori su posebno popularni madju motorasima :)
(googlanjem se lako ulazi u trag informaciji).
[ kuntalo @ 27.06.2009. 19:55 ] @
Pa sad, da li je EXIDE pristupačan, nisam siguran... Možda kvalitet pravda cenu, ali za nas, budžetlije, nije baš prvi izbor.
[ Zarko Silic @ 27.06.2009. 22:04 ] @
Ima tu vise tipova.
Verzije sa gelom su skupe, ali ima i "obicnih" po sasvim pristupacnim cenama. Nista vecim od tipova iz konkurentskog tabora. Imaju veoma mali procenat skarta (dostupne su mi informacije) i rade u skoro nazivnom kapacitetu za sve vreme radnog veka. Nekoliko puta sam ih kupovao za svoja vozila i obicno ih nisam menjao; osim u motociklima.
[ cozmo_im @ 28.06.2009. 11:21 ] @
Ne znam, meni je MONBAT na Corolli trajao 5 (PET) godina dok klinac nije ostavio 2 dana svetlo u kabini, pa ga nisam punio, zamenio sam ga novim (jer sam zurio negde), iako je posle punjenja (probao sam posle) - radio!
Pre toga sam isto imao Monbat i radio je 4 godine, zamenjen iz preventive, posle je radio jos godinu dana u nekoj Asconi.
Iz mog iskustva cini mi se jako dobar akumulator za manje pare, meni ga preporucise - manje zucno ime od Black Horsea a bolji je, sto se i ispostavilo. Nigde ne mogu da ih nadjem, sad ima samo Black Horse, Varta, Bosch...
Rekao bih jako dobar vek za domaci akumulator, ako ih jos ima negde...
[ Zarko Silic @ 28.06.2009. 17:27 ] @
MONBAT (koliko je meni poznato nije domaci proizvod. Trebalo bi da je uvoz iz Makedonije) su losi akomulatori. Nema previse skarta, ali podaci o nazivnom kapacitetu (narocito struji kratkog spoja) nisu tacni ni na primercima koji su toboz ispravni. Njihov kvalitet je na nivou no-name akomulatora iz Metro asortimana. U benzincima uglavnom rade (pod uslovom da nisu defektni) pun radni vek dok u slucaju dizelasa nisu za preporuku. Pogotovo su kriticni u uslovima extremno niskih temperatura (bas zbog relativno male struje kratkog spoja koja u takvim uslovima opadne jos nize).
Black Horse je domaci proizvod promenljivog kvaliteta. Nesto slicno kao sa Tigar gumama. Ako se "ubode" dobar primerak, radi kao Silver Bosch. Ako ne, onda nastaju patnje. Za kopovinu ipak predstavlja dobro resenje: poseduje relativno dug garantni rok i, sto je posebno pohvalno, svaki nedostatak se, bez pogovora, u servisu, zamenjuje novim.
Od jula ove godine pocinje proizvodnja u Somboru novog akomulatora, sa novom tehnologiom, koji ce nositi komercijalni naziv White-Horse i koji ce na odredjeni nacin biti pandan Silvru i Exideu. Koliko sam upoznat protagonista ovog projekta (ne finansijski vec podsticajno) je italijanski Fiat koji je u predugovaranju radi prve ugradnje u Zunta.
Ako projekat zazivi kako treba, ovaj proizvod ce biti za svaku preporuku i potpuno ce prestati potreba za uvozom.
[ cozmo_im @ 28.06.2009. 17:46 ] @
Meni je na -22 (par dana, 2 zime zaredom) palio ko metak sa Monbatom... ne znam, moje iskustvo je jako dobro, nikad problema, sto se ne bi reklo sa Black Horse u okruzenju (komsiluk, prijatelji, rodbina). Jednom sam ga merio iz radoznalosti posle par godina i sve je bilo po specifikaciji.
Ciji je - ne znam (Makedonski?), Ascona na kojoj je radio jos godinu dana je bila dizel 1.6.
Videcu kako se ponasa Black Horse, ovaj Monbat je kod kuma u rezervi i - radi i dalje (na njegovom drugom autu - Kadett benzinac, ovo ce biti sesta godina za taj akumulator)!?
Sad il sam "ubo" najbolje primerke il si ti "ubo" lose.
Burazer mi rece da niposto ne uzimam Bosch, Varta i sve ostalo tog tipa po Metrou i slicno.
Doduse, ove Monbat nisam kupovao u Metrou vec u radnjama gde prodaju japanske delove, Black Horse sam kupio na pumpi (koja je 50m od mene) jer nisam imo vremena da punim ovaj (koji je u sestoj godini sad!!).
Sad, za dizelase ne znam koji da preporucim, ali znam da je akumulator na dizelu najproblematicnija stavka.
[ FIREBIRD @ 28.06.2009. 20:26 ] @
Meni su prosle prosle jeseni otkazala 2 akumulatora, na BMW-u E46 je bio neki budjavi Buffalo 45A, istog jutra nisam mogo da upalim ni Golf-a 4, gde je bio krntavi BlackHorse 72ah koji je puko i pocela je kiselina curiti.
Odmah sam kupio Bosch S4 62Ah za BMWa, 72Ah za Golfa, koji su funkcionisali besprekorno.
Kada kupujete akumulator obavezno pbratita paznju kada je proizveden i koliko je stajao kod prodavca.
Ranije mi se desavalo da mi na kombijima otkaze potpuno novi Delphi star par dana, ali je stajao skoro 1god kod prodavca i nikada nije dopunjen za to vreme.
[ MatezYU @ 29.06.2009. 11:02 ] @
Kakav je Silver Bosch? Ja sam ga uzeo pre 4 godine i radi jos uvek lepo...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|