[ misaT89 @ 02.07.2009. 14:52 ] @
hocu da kupim fiat bravo i dvoumim se izmenju ova dva... pa mi treba "mala" pomoc... :) |
[ misaT89 @ 02.07.2009. 14:52 ] @
[ vidan kv @ 02.07.2009. 16:07 ] @
......1.8GT.....jeftiniji i lakši za održavanje,takođe ide odlično+ako se još malo "doradi" onda je extra......većina HGT-a koji se valjaju po našim drumovima su poprilično izjahani.......mana oba modela je prednji trap koji je inače po tradiciji bolna tačka na Fiatima ali,naravno,i za to ima leka...pozdrav!
[ misaT89 @ 02.07.2009. 16:37 ] @
hvala... i mislio sam... moj burazer je imao 1.8GT... i nije imao velikih problema... ali ja eto da proverim... :) jos jednom hvala... pozzz
[ sasa022 @ 02.07.2009. 23:08 ] @
@vidan kv
Da li moze malo vise detalja ( 1.6,1.8 i 2.0 ) ??? [ misaT89 @ 03.07.2009. 15:14 ] @
ono sto ja znam... 1.6 ima oko 100ks, kazu da je to idealan motor za brava i koliko ja znam pouzdan je... 1.8 GT je nesto jaci ima oko 115ks, a 2.0 HGT redni motor sa 5 cilindra od 150ks, od opreme valjda ima sve (koza, klima itd... samo ne znam da li ima siber)... ovi 2.0 su uglavnom (kao sto bi rekao moj cale) "silovani"... terani do maximuma... od 1. do 5. ...
[ vidan kv @ 03.07.2009. 20:41 ] @
Da se ne lažemo,1.6-16V je izvrstan motor i to mogu odgovorno da tvrdim.Pouzdan,nije skup za održavanje ima sve ono što se od tog modela i motora traži.......HGT je bio po sistemu "i mi konja za trku imamo"-fantazija od motora...."malom" doradom postaje prava aždaja.Problem je,kako sam i naveo u predhodnom postu,to što je i koncipiran za teranje na max od 1.-5. tako da je jako malo modela ovde stiglo u nekom perfektno stanju.....u stvari bilo ih je ali su i u Italiji bilo popriličo skupi.Skup je bio za održavanje prvenstveno zbog svojih 5 cilindara pa je recimo za zamenu zupčastog kaiša potrebno izvaditi motor.Tradicionalno bolna tačka svih Fiata je prednji trap te je stoga bilo potrebno "malo" ga prepraviti kako bi trajao a to već košta solidno para.........moj ljubimac je 1.8GT-ima sve ono što fali 1.6 a s druge strane i ne treba mu ono sve što opterećuje HGT-a......cena im je dosta povoljna s obzirom na ono što pružaju........pozzz!
[ misaT89 @ 04.07.2009. 01:57 ] @
imam pitanje za Vas, posto vidim da se razumete... cuo sam da su fiatovi motori 2.0 i 2.0 turbo (iz coupe-a) u sustini isti... i cuo sam je jeftinije da se nabavi turbina i svi prateci delovi (naravno i montiraju) nego da se ubacuje ceo motor iz coupe-a... jel to tacno? e da... i jos nesto jel znate mozda nekog ko prodaje brava 1.8GT stranca? :) unapred sam Vam zahvalan... pozzz
[ vidan kv @ 04.07.2009. 21:04 ] @
...........e pa problem je baš u tome što su u "suštini isti"........i šta misliš koliko košta zajebancija zvana ubacivanje turbine i prateće prepravke?........pozzzz!
[ misaT89 @ 04.07.2009. 22:06 ] @
ne znam... samo sam cuo da moze... iskreno ja to ne bih radio... mislim da bi to bilo vec previse za brava...
[ inobradovic @ 05.07.2009. 16:57 ] @
imam bravo 1,8 gt odlican je i najbolje resenje jer nema kao recimo kod 1,6 dve vrste bombina dve vrste ovog onog kad kupis deo to je to a trap nije toliko strasno ko sto pricate 50e za 5god. prodajem auto u perfektnom stanju sa spojerima vise info na pp.
[ mkvb @ 06.07.2009. 08:08 ] @
HGT ima zvuk da se smrznes... Obozavam taj zvuk
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|