|
[ ivanelf @ 02.07.2009. 23:21 ] @
| Pozdrav svima,
Interesuje me da li neko ima iskustva Golfom I.Resio sam da kupim nekog polovnjaka u granicama mojih mogucnosti. S obzirom na to da se izbor svodi na nekog Yuga 89/90 ili Golfa I 81/82 (cena je oko 700e), koristilo bi mi par saveta oko Volkswagenovog vozila. Znam da su Golfovi II za nase uslove i na nasem trzistu neprevazidjeni i da su se dobro pokazali (ovde ne mislim na udobnost vec pre svega na jeftino odrzavanje i pouzdanost), ali nemam iskustva sa Golfovima I. Da li su dobri kao i popularne dvojke, kakvi su motori, limarija, da li imaju nekih fabrickih mana, na sta treba obratiti paznju prilikom kupovine istog i da li se isplati kupovati auto star 27, 28. godina, opet ponavljam sa obzirom na mogucnosti i fond kojim raspolazem?
Hvala unapred svima koji se jave i podele svoja iskustva ili informacije kojima raspolazu.
Pozdrav! |
[ sasa022 @ 02.07.2009. 23:55 ] @
Ukratko - sve je to vec jako matoro.
Bez obzira da li ces uzeti Golfa,Yuga ili bilo sta drugo gledaj da je limarijski citav.
Mehanicki deo se vec lakse sredjuje.
Ako budes imao srece da naletis na nekog matorca koji je "mazio i pazio" auto slatko ces se navozati i sa Golfom 1 ili Yugom 45
[ HoT_Steppa @ 03.07.2009. 07:29 ] @
Citat: ivanelf: Znam da su Golfovi II za nase uslove i na nasem trzistu neprevazidjeni i da su se dobro pokazali (ovde ne mislim na udobnost vec pre svega na jeftino odrzavanje i pouzdanost),
Od koga si ovo cuo? Zar je moguce da ima jos ljudi koji nesto ovako izjavljuju?
SVAKI auto toliko star ne vredi mnogo. Ako nadjes BILO KOJI auto BILO KOJE MARKE ovog godista da je posteno odrzavan, ti si na dobitku. To je ono sto tebe treba da interesuje, a ne marka, narocito ne G1, san svakog srpskog seljaka (pri tom ne mislim na poljoprivredne proizvodjace).
A mentalitet "Juga i Golfa cu uvek moci da prodam za iste pare za koliko sam ga i kupio" zaboravi, jer sta mislis koliko mozes da izgubis para ako kupis bilo koji drugi auto od 1000 evra? Vozices ga par godina i mislis da ce posle toga vredeti 10 evra? Posle nekog vremena (20+ godina) ne vaze vise zakoni trzista i takvom autu (bilo koje marke) jos neko vreme nece padati cena ispod te cifre jer ces jos uvek za te pare moci da ga das makar u delove.
Zato, halooglase u ruke (ili u tastaturu) pa popisi SVE automobile koji se nude do cifre koju nameravas da das, pa polako u obilazak.
[ mkvb @ 03.07.2009. 09:05 ] @
Ja imam G1 dizela, da li me to karakterise kao seljaka? Slatko se vozim sa njim, evo sutra krecem iz Vrnjacke Banje do Sida i nazad i samo cu da sipam naftu i da vozim! Odrzavam ga propisno, delovi nisu skupi ali sam odradio osvezenje motora i limariju i to me je kostalo poprilicno ali bio sam u istoj situaciji kao i ti, tj. ogranicen budzet za kupovinu a u narednih 3 godine sam odradio motor i lim, polako stekao pare i sredjivao. za te 3 godine sam presao preko 50 000 km i nikada mi nije stao na putu.
Ono sto moras da shvatis kad kupujes auto star 20+ godina je da je njegovo odrzavanje mnoooogo skuplje nego nekom mladjem autu, ja sam zbog sebe sredio sve elemente trapa, vesanja, kocnica i upravljanja, naravno jedno po jedno u zavisnosti od mogucnosti. Sada mogu slobodno da kazem da imam mator ali koliko toliko pouzdan auto, ko ne veruje neka dodje da proveri!
Sto se tice delova otprilike su cene kao za zastavu, kraj spone 500-800 din, lezajevi 800 din, Prednji amortizeri 2200, zadnji 1800 din (gasni Bilstein), delova ima na svakom cosku!
Treba obratiti paznju na zadnji most, odnosno patos gde se srafi zadnji most, tu dosta trune.
Moj savet ti je da se ne ogranicavas samo na Golfa nego kao sto je ovaj "gradjanin" napisao oglase u ruke i trazi, ima solidnih primeraka Peugota 205, Renault 5, neki manji japanci i sl. Samo gledaj da je limarija sto zdravija. Ja sam gledao jednu 205, jednog Escorta (koji je bio mehanicki fenomenalan ali limarija katastrofa) i ovaj Golf je bio u najboljem stanju i njega sam kupio.
[ HoT_Steppa @ 03.07.2009. 14:21 ] @
Citat: mkvb: Ja imam G1 dizela, da li me to karakterise kao seljaka?
Nista licno prema tebi, komentar je opsti:
Ako tvrdis da je to najbolji auto za te (ili bilo koje druge) pare, onda na zalost...
Mozes da vozis Golfa bilo koje generacije, ali svesno tvrditi da je to najbolji auto pored toliko kvalitetnijih, lepsih, udobnijih, isplatljivijih za voznju i odrzavanje ...
[ mkvb @ 03.07.2009. 17:40 ] @
Ova tema ponovo postaje "Vozaci Golfa protiv ostatka sveta"
Pa covece gde sam ja napisao da je Golf najbolji auto? Citiraj mi to molim te! Procitaj od reci do reci sta sam napisao i sta sam savetovao pokretaca teme!!!
Ja sam napisao moj stav, za pare koje sam imao najbolji auto sto sam nasao je bio G1, gledao sam i Jugice i 205-ice i Reno 5 i Eskorte i Suze i ZA TE PARE U NAJBOLJEM STANJU JE BIO GOLF 1 DIZEL! Kao i svaki polovan auto kad se kupi odmah se menjaju kaisevi, filteri, ulje i milion drugih sitnica na koje odu pare tako da bilo koji auto sto sam pronasao od tih boljih bi mi pojeo dosta vise para nego ovaj primerak Golfa! A budzet je bio strogo ogranicen i jako je nezgodno uklopiti se!
Sto ne das coveku konkretan predlog sta da kupi do 1000 Evra, ne do 700 nego do 1000! Ajd kad si toliko pametan da i mi seljaci nesto naucimo.
Vise o mom autu pogledaj ovde, ako te mrzi da citas makas pregledaj slike.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=3961.0
Moderatori ukljucite se malo u ovo pisanije, ima i poneka uvreda
[ HoT_Steppa @ 03.07.2009. 17:56 ] @
Napisao sam mu sta da gleda jos u prvom postu. Nebitna marka i model, bitno stanje.
[ etjen @ 03.07.2009. 19:36 ] @
najbolji savet koji ti mogu dati je da ne kupuješ auto za 700 Eura. Nećeš se navozati tim kolima to je sigurno...
Skupi ipak više para i već za oko 1000 možeš da uzmeš OK Juga.
Srećno!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|