[ PIGVIR @ 07.07.2009. 22:33 ] @
| Poštovani korisnici foruma, pitanje vezano uopšteno za navedenu temu, znači u pitanju je redak ali interesantan primer opelovog modela. Ko god ima iskustva, ko poseduje dotični automobil i zna nešto više o njemu neka se javi. Otvorićemo diskusiju jer me jako zanima ova "opelova nesvrstana klasa" :) |
[ tdatasic @ 20.09.2009. 17:46 ] @
Taj auto je odlican! Imam opele vise od deset godina ali ovo je zaista uzivanje. Signum 1.9 cdti daje sigurnost, snagu, udobnost i uzivanje! A tek sedista zadnje klupe, velicina i pomeranje, razmak predmnjeg i zadnjeg reda! Jednom recju, odlican i zaista odlican auto.
[ PIGVIR @ 23.09.2009. 00:42 ] @
Ok, performanse motora zaista jesu impresivne ali mene zanima nešto više o tom automobilu s obzirom da ga ne viđamo često na drumovima u Srbiji. Zašto, ne znam? Takođe čuo sam da ovaj motor od 110 KW generalno kod opela ima mnogo više problema od 88KW (naravno oba su 1.9 CDTI). Naime, problem prave sve moguće pumpe, za vodu, gorivo, ... koliko sam imao prilike da čujem. Pa me interesuje da li se isplati takva investicija u odnosu recimo na Vektru C. Uopšte rečeno cene servisa, održavanja, eksploatacije kod nas naravno? Ako ima neko iskustva neka podeli.
[ popovicvl @ 23.09.2009. 06:45 ] @
1.9 CDTI su Fiatovi motori, generacije MultiJet.Svakako je bolja varijanta 88 Kw jer je rastereceniji.
Verzija od 110 Kw ima nesto savremeniju konstrukciju i ima 16 V, a slabija 8V. Svaki deo sa Fiata pase na
Opelov motor. Konstrukcija vozila je Vektra karavan u sustini. Auto je redak i time bas primamljiv,ali
naravno Vektra Karavan je uvek bolja (i dosadnija) verzija istog vozila zbog nabavke nekih sitnica.
Generalno niko se nije pozalio na kvalitet poslednje Vektre, pa i nemas sta da razmisljas.
U AutoBildu na 100 000 na Vekti su se dosta zalili na bucne gume (mislim i oni bas serendaju) i to je sve.
Ocekuj da je auto presao bar 200 000 hiljada.Oni se i kupuju zbog putovanja,ali ni to nije lose jer su ta
vozila presla tu kilometrazu na auto putu, a to je bolje nego da je presao 100 000 u gradu.
Da meni treba toliki auto uzeo bih ga sa motorom od 120 KS. Dosta je to.
[ Nocni @ 23.09.2009. 14:41 ] @
Reklo bi se "dosta auta za malo para"...
Sa aspekta uspjeha na trzistu taj model je totalni promasaj kao renoov vel satis
Za njega vazi kao i za sva ostala auta, ako je ocuvan i ako ga je vozilo neki pristojan covjek onda je dobra kupovina...
Ja bih svakako od ova 2 izabrao jaci motor jer sam imao prilike da vozim taj auto sa 3.0 CDTI motorom pa mi se ovaj od 120 ks cini slab... U svakom slucaju mnogo je bolji posle restajlinga koji je bio 2005 god... ali taj je i prilicno skuplji...
[ ARCMIK @ 23.09.2009. 15:51 ] @
Pa sad ne znam kako se smatra taj promašaj? U kom smislu? Tržišnom uopšte u Evropi ili kod nas? Kao što neko reče šasija je kao kod vekre C karavan, motori su (CR) provereni i u ostalim opelovim klasama. Nije mi jasno...ili je to samo na našem tržištu? Auto jako interesantan (moderan, opet stvar ukusa) pogotovo restajling kao što reče "Nocni". Ako neko poseduje automobil neka se javi da podelimo mišljenja.
A da, čuo sam da je gepek skromne zapremine.
[Ovu poruku je menjao ARCMIK dana 24.09.2009. u 22:25 GMT+1]
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.