[ tajfun @ 16.07.2009. 14:06 ] @
Majstori pomoc:
Imam problem sa skuterom moze da se upali i radi normalno,medjutim kada mu dam gas on se gasi.
kada stoji malo upalim ga i radi i prima gas normalno,
medjutim posle 10-tak sekundi ponovo isto.na leru radi normalno cim dam ga gasi se.



izvinjavam se sto je doslo do greske prilikom postavljanja teme.
[ vladd @ 16.07.2009. 17:40 ] @
Bilo bi korisno jos malo podataka, npr koji je skuter.

Moze da bude neki problem sa karburatorom, ili sa filterom vazduha, odnosno fals vazduhom u okolini karburatora(npr naprsla usisna lula).

Obicno, sa ovim simptomima, je uklopljeno jedno dva kvara, npr prljav karburator i jos nesto skriveno..

Poz
[ tajfun @ 16.07.2009. 17:54 ] @
Explorer Spin GE50

Leistung: 1,7 PS
Max. Leistung: 1,25 kW / 5500 U/min
Hubraum: 49,2 ccm
Höchstgeschwindigkeit: 45km/h
Luftgekühlter 1-Zylinder / 2-Takt Motor
Kraftstoffsorte/Motoröl: Bleifrei Benzin Super / 2-Takt-Motoröl
Kupplung: Automatik/Fliehkraft
Leergewicht: 88 kg
Zulässiges Gesamtgewicht :260 kg
Verdichtungsverhältnis 6,9 : 1
Auspuff mit Katalysator (Euro2)



http://images.google.de/images...roup&ct=title&resnum=1
[ vladd @ 17.07.2009. 11:17 ] @
Mislim da je poslednji red moguc uzrok. Mada meni bas nije najjasnije kako su provukli konstrukciju "katalizator u dvotaktni motor", i da bude, jos, euro2.

Posto je dvotaktni, kod njega je najvazniji pravilan protok vazduha-fluida, od ulaza u filter karburatora, do izlaza iz auspuha.

Trebalo bi pogledati kakva je regulacija dotoka goriva, zavisno od signala sa katalizatora. Odnosno lambda sonde.


Poz
[ vladd @ 28.04.2012. 14:32 ] @
I kod mene je slican problem samo sto cetvoritaktni skuter kinez...mislim da nije do korbarutara, vec nesto drugo a taj problem ne mogu da resim...Pomoc???
[ vladd @ 16.10.2012. 23:49 ] @
I ja imam isti problem.Naime,sve je u redu ispocetka tj.prvih 15 km.Poslije kada je masina zagrijana dovoljno skuter se gasi kada stanem i hocu da krenem.Napominjem da je skuter od 150 ccm kinez.Da li mi neko moze pomoci da to rijesim?
[ Freerunner @ 16.01.2013. 19:03 ] @
za cetvorotaktne vlasnike:

vama je problem DEFINITIVNO u karburatoru jer igla karburatora ne izlazi pravilno prilikom veceg gasa, i glavna dizna natapa smesu preko mere. sta uraditi:


1. provera membrane - najcesce je membrana karburatora (bez da rastavljate karburator, samo otvorite poklopac dok je na mestu) BLAGO pokidana, jer kad je vise pokidana nema uopste ni paljenja. taj mali procep membrane je dovoljan da poremeti rad igle.

2. propust glavne dizne - postoji jedno malo sra*njce koje sluzi kao "vodilja" igle, ujedno i da spreci benzin da izlazi iz glavne komore karburatora. ne bih znao kako se zove, izgleda kao crevo dimenzija 5x2 mm. znaci jako sitno, kao vrh ciode. ona kad se pomeri, osteti ili bilo sta drugo, izaziva identicne simptome o kojima govorite. ler gas radi (jer tad nije odgovorna nijedna dizna), cim das gas, benzin pobegne kroz mesto gde to malo rteba da stoji i gasi se.



cetvrto sa DESNA, ovo sto izgleda kao da ima pojas, zlatne boje.
[ Freerunner @ 09.06.2013. 05:04 ] @
ljudi ja imam problem sa Suzuki Adress50 dvotaktni je motor..stavio sam novu svecicu inace pali samo na kurblu jer je alnasek davno vrisnuo ali sad nece ni na kurblu da upali,ima extra varnicu,prima gorivo u karb ali nece pa nece,kada ga zakurblam krene da pali ali ne uspe da upali,pa bi vas zamolio za pomoc ako neko ima predstavu u cemu je problem..