[ misha252 @ 18.07.2009. 23:16 ] @
| Prvo se izvinjavam mozda negde ima ovakva tema,mada ja je nisam uspeo videti....
Interesuje me imam passata 2003godiste model 3bg i uvek sam u dilemi koje je gorivo pravo za moje auto euro ili noramlni d2?
molim vas za konkretan odgovor |
[ Zarko Silic @ 18.07.2009. 23:19 ] @
505.01, ulje
Euro Dizel, gorivo. (Moze i Eko50 ako negde postoji).
[ misha252 @ 19.07.2009. 14:24 ] @
Hvala puno na odgovoru,
sto se tice goriva i sipam euro ali sam cuo da je previse suvo gorivo i da brzo strada bosh pumpa,i da ukoliko se koristi treba dosipati malo ulja sad koliko je to tacno?
a izvini i uvezi ulja te nisam bas najbolje razumeo,mislis da treba da sipam bilo koje iz ove liste 5w40 ?
[ vladd @ 19.07.2009. 20:36 ] @
Od tih sto si cuo o "suvom" gorivu, nemoj vise nista da slusas. To su samoumni zakljucci polupismenih, starih "majstora", ili njihovih ucenika, koji slabo razumeju nove dizele, ili prosto vole da pricaju "majstorske price"(mnogo zu bezopasnije "ribolovacke":)). Nema tu vise "bos" pumpi, sada su pumpe na vecem pritisku i drugacije rade, pa njihove teorije o "posnom" gorivu, koje nema fosfora i sumpora(cak i parafin spominju, iako je on cisto zlo za filtrer goriva i pumpu) za podmazivanje..nisu za daljnje spominjanje.
Poz
[ Zarko Silic @ 20.07.2009. 11:42 ] @
Citat: misha252: i da brzo strada bosh pumpa,
Tvoj auto nema Bosch pumpu. Nema ni pumpu visokog pritiska vec Bosch EDC15P unit inektore.
Citat: misha252: izvini i uvezi ulja te nisam bas najbolje razumeo,mislis da treba da sipam bilo koje iz ove liste 5w40 ?
Ne svako ili bilo koje 5-40 ulje vec samo ono koje nosi standard:
VW 505.01
[ misha252 @ 02.08.2009. 13:35 ] @
oke hvala puno na odgovorima!!!
Jos jedno pitanje uvezi ulja,znaci svako ulje sa ove vas liste koje je VW 505.01 je 5w40 a predhodi vlasnik mog auto je stalno,znaci odkad je kupio auto sipao shell 0w ulje u njega...sad pitanje dali je bolje 5w40 sa vase liste,ili da nastavim sa ovim shellovim 0w?
[ Zarko Silic @ 02.08.2009. 14:15 ] @
Zavisi gde nameravas pretezno vozititi svoje vozilo. Ako je to Austrija, nastavi da koristis ono sto je koristio i prethodnik.
Ako je to Srbija, predji na 5-40.
[ misha252 @ 03.08.2009. 22:33 ] @
oke hvala jos jednom
Sada imam jos jednu nedoumicu,nije u vezi moje postavljene teme ali da ne otvaram novu pitacu ovde.do sada sam imao vw golf 2 i 3 i ni jedan auto ni malo ulja nije trosio ali bukvlano uopste,ni kap...
Jedan prijatelj imam istog passata kakog sam ja kupio i on mora da dosipa ulje redovno u njega,i tvrdi mi da cu morati i ja,i kao normalno je to.
nerazumem sam dali je normalno da auto trosi ulje?ili je to ipak neki kvar?
unapred zahvalan
[ Nocni @ 03.08.2009. 22:58 ] @
Kod tvog vozila postoji mogucnost podesavanja dijagnostikom izmedju 2 rezima servisiranja u koje spada i zamjena ulja. Ako se podesi na long rezim interval do zamjene je drasticno duzi ali u tom rezimu vozilo iako je ispravno mora da trosi ulje.
Najbolja varijanta ti je da se podesi na normalan rezim, da sipas neko kvalitetno ulje kao npr mobil1 5w-50 koje je idealno za ove vrucine, da ga mijenjas na 15000 i tada ako je sve ispravno nece trositi ulje... Tacnije, moze se tolerisati neka minimalna potrosnja od 1 litar na tih 15000 sto je u stvari raspon od maksimuma do minimuma na fulu za mjerenje... Znaci trebalo bi da bude bez dolivanja od zamjene do zamjene.
Ako je potrosnja veca onda je vozilo neispravno ili je ulje loseg kvaliteta...
[ misha252 @ 04.08.2009. 12:29 ] @
oke,znaci da sipam ulja koja nisu "longlife" nego ova "normalna",da menjam uredno i trebalo bi biti sve u redu!?
hvala puno
[ Nocni @ 04.08.2009. 14:00 ] @
Ja bas to i nisam rekao... rekao sam da treba provjeriti dijagnostikom kako je vozilo setovano...
Ne znam sta podrazumijevas pod tim "normalna ulja"?
Ovaj mobil je 13 eura litar... ne moras njega mozes bilo koje kvalitetno ulje kao sto je Motul, Liqui Moly, Castrol itd naravno sintetika a izbor gradacije jos treba prilagoditi godisnjem dobu i rezimu exploatacije
Sva ta ulja su itekako "long life" jedino je bitno da su u pitanju originali
[ Zarko Silic @ 04.08.2009. 19:11 ] @
Nema tu mnogo da se razmislja.
Ako se odlucis za long life rezim onda MORAS koristiti 507.00 ulje.
Ako se odlucis za standardan rezim onda MORAS koristiti 505.01.
Ni u jednom u ova dva rezima NE smes koristiti neka druga ulja bez obzira sto bi po svojoj gradaciji odgovarala.
Dao sam ti spisak proizvodjaca sa tipovima ulja koja smes koristiti (rec je o standardnom rezimu).
Ako ipak zelis nastaviti ono sto je prethodni vlasnik koristio, onda to slobodno ucini, ali se moras pomiriti sa cinjenicom da ce u tom rezimu postojati permanentna potrosnja ulja.
[ FIREBIRD @ 04.08.2009. 19:34 ] @
Mozes koristit i neko jeftinije ulje.
Galax Racing zavrsava poso odlicno mozes bez problema 6000-7000km.
Cuveni Castrol zaobidji, katastrofalno je los 99% je falsifikat kod nas.
Vozio sam 1 god Golf-a 4 1.9 TDI PD, preso 66.000km. Koristio sam GALAX SINT 10w40 ulje menjao na 4000-5000km, tako je gurao bez problema.
Uzo sam ga na 75400km sa pohabanim cilindrima, zamenio karike, oslajfovao ventile. Mana je bila teze paljenje ispod -5c.
Trosio je nekih 400-500ml na 4000km, turbina je zvizdala ali je radila bez problema.
Jednom sam sipao Castrol TXT Softec 505.01, potrosio je 1L na 3000km, ulje crno kao katran. Jednom sipao i nikad vise.
505.01 je sarena laza po meni, samo da uzimaju novac za kao neko bolje ulje. MARKETING cini cuda.
Praksa je jedno a teorija drugo.
[ FIREBIRD @ 05.08.2009. 09:11 ] @
Juce sam vido otvoren motor Audi A6 3.0TDI 2006 preso je 120.000km vlasnik je iz holandije tamo je vozio i menjao ulje na 30.000km cuveni LONG-LIFE.
Motor je katastrofa, cilindri su pohabani do kraja, karike takodje, lezajevi radilice kao papir. Bregaste imaju tragova ostecenje.
[ Zarko Silic @ 05.08.2009. 11:23 ] @
Nije to merodavno.
Postoje i totalno suprotni primeri:
Prvi vlasnik. Golf 4 TDI. Resio da uopste ne menja ulje (cak ni filter). Prelazio oko 200.000 km godisnje. Presao 750.000 sa tim LongLife rezimom i naravno uljem i onda uradio generalku. Na svo zaprepascenje servisera u VWu koji su prvi slinuli filter sa prve ugradnje.
To su pojedinacni primeri koji sami za sebe nista ne govore. Najsigurnije i najbolje resenje ako se vlasnik vozila pridrzava uputstva.
[ FIREBIRD @ 05.08.2009. 13:08 ] @
Nikad se nezna!
Ovaj A6 je propao potpuno, ulje crno kao katran, nema mazivnih svojstva. Isti covek ima Audi 100 2.5tdi 5cilindra, preso je 470.000km nista nije dirano na motoru, sipa GALAX SAE30 menja na 4000-5000km kaze ne isplati mu se skuplje ulje jer taj auto u holandiji ne vredi vise od 300e. Zao mu da ga proda nikad ga nije ostavio na putu.
Imam kamion hladnjacu, Magirus motor 130ks, zamenjene su karike pre 3 god otprilike 380.000km. Trosi 1l na 3000km, ni vise ni manje tako radi i radice ko zna jos koliko. Svakog dana prelazi 270-330km, najpouzdaniji motor koji imam u voznom parku.
Koristim Galax SuplerLong 15w40 zamena na 5000-5500km strogo.
Jednom prijatelji se produvala nova Honda Acord 2.2 posle 27.000km izbacila svo ulje na auspuh i zaribala.
Auto je sluzbeni, doduse vozen je malo ostrije.
Nema pravila danas kome se kako zalomi.
[ Bojan922 @ 16.08.2009. 20:41 ] @
Pozz...Moj otac je kupio fiat bravo 1.6 16v 1996 god.Zna li neko koje gorivo trosi?
[ Bojan922 @ 17.08.2009. 13:02 ] @
Zna li neko bar gde mogu da nadjem,gde pise koje gorivo trosi?
[ koschava @ 17.10.2009. 07:47 ] @
Izvinjavam se ako nekome pitanje zvuci glupo, ali bolje je da pitam. Moj taka je trenutno vani, a auto Golf 1 1.1 je kod kuce, pa da njega ne bih cimao da napunim gorivo, moze li mi neko reci koji benzin da sipam u rezervoar, jer to ja ranije nisam radio vec uvek on. Hvala puno na odgovoru.
[ Zarko Silic @ 17.10.2009. 10:08 ] @
Bilo koji samo ne dizel.
Kada smo vec kod G1, samo mali osvrt. Postoje lepo ocuvani primerci koji nisu ni malo jeftini.
Ovo je jedan sa nekom srednjom cenom
http://suchen.mobile.de/fahrze...=&lang=de&pageNumber=1
a ovo je jedan od skupljih
http://suchen.mobile.de/fahrze...=&lang=de&pageNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrze...erIdsAsString=&tabNumber=2
[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 17.10.2009. u 11:21 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 17.10.2009. u 22:42 GMT+1]
[ koschava @ 17.10.2009. 11:49 ] @
Hvala za odgovor, sada mogu da idem na benz.pumpu. Pozdrav
[ Goran Mijailovic @ 17.10.2009. 19:34 ] @
Citat: Bilo koji samo na dizel.
Ja ovu poruku mnogo lose shvatih.
[ Zarko Silic @ 17.10.2009. 21:41 ] @
Uf, sta uradi jedno slovo
Bilo koje samo NE dizel.
Dobro je sto si primerio, inace ode mast u propast.
[ sanibo @ 11.03.2010. 18:53 ] @
U pitanju je rasprava pa me zanima:
Koji dizel u Fiat punto 1.7 TD 1998. godište, dakle sa euro 2 motorom?
Da li je svejedno sipati D2 ili Euro dizel, ustvari šta je ispravno i zašto?
Hvala.
[ nidzola @ 30.03.2010. 18:26 ] @
Da ne otvaram novu temu molim nekog da mi napise za Fiat Bravo 1.9 TD 55kw / 75ks da li D2 ili Eurodizel? godiste automobila je 98. Hvala!
[ Zarko Silic @ 30.03.2010. 18:47 ] @
U oba Fiata se moze koristiti D2.
[ nidzola @ 30.03.2010. 18:52 ] @
ok, jer od skoro sam vlasnik fiata brava 1.9 td gore pomenuti, pa su misljenja podeljena, pa me interesuje na koje od ova dva goriva je bolje da se vozi za motor i uopsteno, potrosnja itd...?
[ bakara @ 30.03.2010. 19:50 ] @
Posto sam par godina vozio auto sa pomenutim motorom... ja sam sipao samo euro dizel, kada god sam sipao d2 primetno je vise dimio.
[ nidzola @ 30.03.2010. 20:09 ] @
ok, ja sam cuo da je bolje euro zbog katalizatora i lepseg rada motora, sad neki spominju D2 zbog boljeg podmazivanja motora... Posto si vozio ovaj auto mozes li mi reci neke prednosti mane, koliko je torsio, grad, otvoreno itd..? hvala
[ bakara @ 31.03.2010. 20:15 ] @
Citat: nidzola: Posto si vozio ovaj auto mozes li mi reci neke prednosti mane, koliko je torsio, grad, otvoreno itd..? hvala
Euro dizel sam sipao zato sto motor lepse radi sa njim, tisi je i ne dimi...
Po gradu je trosio 8l sa klimom 9l, odrzavanje je jako jeftino, jedino je potrosnja malo veca za jednog dizelasa, nikakvih drugih problema nisam imao.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|