[ dushan.90 @ 24.07.2009. 12:55 ] @
e ovako imam dilemu,treba da uzmem auto,pa sad trazim i pitam se sta je bolje.....da li uzeti novu daciu sandero 1.6(90ks) u full opremi od 8820 evra,valjda e tolko ili uzeti polovan Golf v,benzinac 1.4 ili 1.6,koji je presao 100000 najmanje,pa ako je ito tacno ili je novo novo ,pamakar i dacia sandero....help pls

[Ovu poruku je menjao dushan.90 dana 24.07.2009. u 14:09 GMT+1]
[ Slobodan Miskovic @ 24.07.2009. 13:10 ] @
Ako ti je ~ 8800e max budzet a primanaj limitirana onda svakako Dacia. Spremi se da ako uzmes tog Golfa menjas stvari koje svakako idu na zamenu posle ~150 000km...
[ cozmo_im @ 24.07.2009. 13:58 ] @
Izaberi nesto sto je novo, i naravno ima garanciju od 3 godine. Dacia je losija od Golfa V, to stoji ali benzinci 1.4 u Golfu su tromi da tromiji ne mogu biti, a Sandero 1.6 vec lepo ide i ne oseca klimu (kao Golf V 1.4 recimo). Pri tom auto ima 0 km i garanciju, a uzimati auto od preko 100.000km predjenih, pa bio to Golf V je macka u dzaku.

Da je Golf jeftiniji za po 1000-1200e i da ima ispod 100.000km pa da tih viska 1000e ulozis u dobar veliki servis pa da se nesto i premisljas.

Nov auto je ipak nov, makar to bila i Dacia.
[ StORM48 @ 24.07.2009. 21:24 ] @
Meni Sandero izgleda toliko očajno unutra, da bih ga teško uzeo pre nekog pristojnog polovnjaka, u ma kakvom stanju.

Ne nagovaram nikog, nego samo komentarišem - subjektivno krajnje.

Pozdrav
[ vladd @ 25.07.2009. 00:16 ] @
Jeste, malo je brljiva finalna obrada, tapacirunzi bez poruba, plastike bez ivice, ali ipak mislim da je lakse nadogradjivati krpice i plastikice, makar na novom autu, nego se baviti preskupim ozbiljnim popravkama izraubovanog polovnjaka.

Pogotovo u nasim, siromasnim uslovima..

Poz
[ FIREBIRD @ 25.07.2009. 11:32 ] @
GOLF 4 moze se pronaci ocuvan u dobrom stanju.
[ kuntalo @ 25.07.2009. 11:48 ] @
Citat:
StORM48: Meni Sandero izgleda toliko očajno unutra, da bih ga teško uzeo pre nekog pristojnog polovnjaka, u ma kakvom stanju.


Ništa gori nije, u pogledu enterijera, od potpuno novih Modusa i Twinga, recimo.
[ StORM48 @ 25.07.2009. 12:17 ] @
Kad bi se zezali...

Pozdrav
[ vladd @ 25.07.2009. 14:00 ] @
Ne bas. Enterijer je bez ozbiljne zavrsne dorade.

Bio sam u ponedeljak i raspitivao se za operativni lizing za Sandero.

Rata je 180€..sa sve kaskom.

Elem, sve plastike imaju los zavrsetak, nekako "vise" u vazduhu, tapacirung gepeka je prosto odseceno parce museme, sa zalepljenom izolacionom vunom, sa donje strane. sve to viri, i cupavi...moguce je da bi moglo to priheftati, postaviti neko platno preko, sa porubom, ivice doraditi..

I jos jedna stvar mi se ne svidja, to je podsajtna, deluje uzasno, kao kod Yuga, i trebalo bi smisliti neki spojler da se to zastiti i sakrije.

Onako, deluje bas kao Yugo, samo sa boljim dizajnom i motorom...al sam lepo rekao

Taj superfinish je nesto sto bi trebalo doraditi, i ne smatram da je to problem, uz toliko aftermaket igracaka, ako ne zbog vizuelnog efekta, ono bar zbog neke trajnosti, kojoj svi tezimo.

Oprema je odlicna(klima, ABS, centralna..sitnice koje su potrebne..), nema radio, ali to nije nikakav problem, mozda cak i prednost, posto su fabricki modeli djubre i do cene vozila od 40k€..

Ugradnja plina je nekih 850€ dodatno, jednostavno nije nezanimljiv...

Sa 1,5 DCi motorom je nesto preko 10k€

Sa 8000 kesa, pre bih se odlucio na doticni lizing, ucesce 1500, a razlika bi sluzila za opremanje i jedno dve godine placanja ratica

Za dve godine...ko zna sta ce biti

Poz
[ yotsa @ 25.07.2009. 14:27 ] @
Naiđe period u životu kad voliš jedno ili drugo:

Da li si više za mladu devojku, tek napunila 18 a ti si joj prvi, laka za održavanja, nije zahtevna, ne traži i ne troši puno, uvek hoće i mnogo te voli i ljubav vraća istom merom i uvek ćeš pamtiti to iskustvo, jednostavno nezaboravno,

ili

iskusnu žensku, ne znaš ni koliko ih je imala i koji si joj po redu, stalno nešto traži, zahteva, mnogo troši i nepredvidljiva je, kad imaš problem ne znaš šta da radiš i kako da rešiš, neće uvek da (se) kresne i ljubav ti retko uzvraća, baš kad mora i ponekad misliš lepo je bilo u početku a sada postaje noćna mora.

Pa ti sad biraj... A i misli malo na sebe i potomstvo, spasi planetu kupi novi auto, pusti polovnjake, ne zagađuj prekomerno ako ne moraš.

P.S. Izvinjavam se na poređenju i upotrebi ženskog roda i vrste, nisam imao zle namere, naprotiv :))
[ StORM48 @ 25.07.2009. 14:48 ] @
Heh... sad već ulazimo u filozofiranje, ali moram:

Citat:
yotsa: spasi planetu kupi novi auto, pusti polovnjake, ne zagađuj prekomerno ako ne moraš.

Naizgled kontradiktorno, ali - kupovina novih automobila svakih par godina zapravo pospešuje zagađenje, jer je sve više i više automobila na otpadima, napuštenih na ulicama itd. Industrija bi trebala biti podstaknuta da pravi što kvalitetnije i trajnije automobile, koji su koncipirani da se upotrebljavaju u dužem periodu, a ne da se menjaju ko čarape i njima zatrpavaju ulice gradova, sela, a uskoro ćemo početi da zatrpavamo i planine, jezera, reke i livade, jer nećemo imati više mesta za skladištenje. Takav scenario je već godinama aktuelan sa elektronikom i deviza "kupuj novo" ne donosi baš onoliko benefita koliko smo svi očekivali.

"Predaja" polovnjaka u tuđe ruke je neki vid "reciklaže". Ono što si upotrebio, neko drugi je nastavio da koristi. Kada količina polovnih dostigne kritičnu (a dostići će vrlo brzo i kod nas, zbog dinamike ponovljavanja), biće mnogo ozbiljniji izazov izboriti se sa gomilom otpada čije skladištenje postaje nemoguće, a reciklaža preskupa.

"Hype" može biti koristan u vrlo maloj broju slučajeva. Inače je beskoristan i čak - štetan.

@Vladd
Zar Ti za koju hiljadu više ne zvuči neki Hyundai kao bolji izbor (potpuno sam ozbiljan)?

Pozdrav

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 25.07.2009. u 16:08 GMT+1]
[ yotsa @ 25.07.2009. 15:05 ] @
@StORM48

Ma potpuno si u pravu, malo sam se šalio. A gde je filozofiranje, tu je i politika :))) Kod nas ta kritična masa nije postignuta ali hoće veoma brzo dokle god transakcije automobilima (novim i polovnim) služe za "punjenje" budžeta. Ne postoji nacionalni plan i strategija rešavanja tog pitanja.

Uskoro će se oporezivati kad neko kaže javno "automobil" :))))
[ etjen @ 25.07.2009. 18:26 ] @
Citat:
kuntalo: Ništa gori nije, u pogledu enterijera, od potpuno novih Modusa i Twinga, recimo.


ja stvrano ne znam čemu ovakvi komentari? Jel si ti ovo mislio ozbiljno?

on topic:
Bolji izbor je novi auto.
[ kuntalo @ 25.07.2009. 18:55 ] @
Citat:
StORM48: Kad bi se zezali... 8)
Pozdrav


Pozdrav i Tebi...

Citat:
vladd:I jos jedna stvar mi se ne svidja, to je podsajtna, deluje uzasno, kao kod Yuga, i trebalo bi smisliti neki spojler da se to zastiti i sakrije.


Opet Twingo.

Citat:
etjen: ja stvrano ne znam čemu ovakvi komentari? Jel si ti ovo mislio ozbiljno?


Skroz-skroz. Radim svakodnevno sa sva tri pomenuta automobila. I zašto je to tako čudno?
[ etjen @ 25.07.2009. 19:39 ] @
zato što nije istina. Mada, ajde, ograničiću se, možda zavisi od nivoa opreme... Mada, zaista, sumnjam...
[ vladd @ 25.07.2009. 20:25 ] @
Citat:
StORM48
@Vladd
Zar Ti za koju hiljadu više ne zvuči neki Hyundai kao bolji izbor (potpuno sam ozbiljan)?


Pa kada skocis u vis licni rekord, a onda ti neko kaze "jos jedan cm"..

Zato je auto industrija i pogana, sto kada dostignes neku cifru, ZNAJU da mozes da se istegnes jos malo

I to je normalno, svi koji skupe 3500 za auto(npr, cifra je nebitna, koja god da je), plate ga 3600-3800, iako slede troskovi prenosa, lakog servisa, neko lickanje...

Ovaj Sandero je vec 20cm iznad licnog rekorda, drugo, 180€ je prihvatljiva(jos uvek) rata, ne racuna se u kreditnom birou, moze da ide do pola plate...ima klimu, sto je za mene najvaznije, a uostalom kakva vremena dolaze...ko zna da necu vaditi prastari bicikl iz podruma

Recimo moja racunica, prodam Lancera, platim ucesce, i od platice placam rate...ako ostanem na poslu..znaci, bez nekog mlacenja i honorara dobijem auto koji je nov, koji je pod garancijom, placen kasko...

Ako bih uzeo kredit, nasao polovnjaka sa samo 100kkm(bar skinutih), imao bih za nesto manje para auto kome bi trebalo menjati sve potrosno, voziti i moliti se da ne cikne neki skuplji deo, i to sve sa recimo raticom(kes kredita) od 130 evra, ili vise, posto ne daju povoljne kredite.

Poz
[ kuntalo @ 25.07.2009. 20:34 ] @
Citat:
etjen: zato što nije istina.


Znači da ja lažem. OK, lažov Te poziva da se dogovorimo. Koji god dan i termin da utanačimo, da detaljno pregledaš sva tri i dokažeš da ne govorim istinu. Piši na PM.


[Ovu poruku je menjao kuntalo dana 25.07.2009. u 23:52 GMT+1]
[ DrJekyll @ 25.07.2009. 20:55 ] @
Daciu, jer cak i da hoces golfa V ne mozes naci za taj novac a da je u nekom normalnom stanju i sa normalnom opremom.

Mozda si mislio na golfa IV?
[ cozmo_im @ 25.07.2009. 20:59 ] @
Ja sam vozio Sandero Laureate 1.5 dci 86KS (ide odlicno, prosto raketira, perfektan motor za tu karoseriju, tih, sumanuto male potrosnje) i 1.6 MPI 90KS (odlicno ide, medjuubrzanja nisu ko kod dizela, ali oko 11.5 do stotke je super, vuce lepo u petoj s klimom...).

Oprema Laureate je sasvim dovoljna a enterijer obogacen tkaninom na vratima i drugacijim plisom na sedistima, i hromirani detalji na plastici, bez one rupe kod kasete. Plastika na nivou Twinga i Modusa - identicna je na dodir (burazer zenin ima Modusa pa znam sta pricam, cak mi ono u Modusu izgleda bljak) - ali je dizajn table apsolutno ruzan. Medjutim to ne znaci da je kvalitet los, naprotiv, ima da traje ta plastika.

Sad, sta se ocekuje za ispod 9500e? Ovde dobijate metalik boju, servo, 1.6 MPI 90KS, el. podizace na sva cetiri prozora, MP3/WMA Blaunkpunkt sa 4 zvucnika, 2 airbaga, ABS+EBD (Bosch 8.1), klimu, elektropodesive retrovizore, centralnu bravu sa daljincem, alarm, podesiv volan, sediste (i lumbalno), maglenke, ISOFIX, veci gepek, prostraniji i tisi auto od recimo Punta Classic koji je 9600e bez pola navedene opreme!!! Dodajte jos 260e i imate bocne air bagove i 4* na NCAP testu. Znaci za pare za koje se prodaje Punto Classic sa klimom i ABS-om (Emotion) vi dobijate auto koji je prepun opreme, sa boljim i jacim motorom, ubedljivijom klimom, tisi auto i slicno...

Za 9990e imate recimo Hyundai I20 1.2 sa osnovnom opremom (klima, ABS) ali je motor prosto anemican, plus to izadje 10300e sa metalik bojom, kasko je skuplji, sve to izadje oko 1000e skuplje od Sandera. 1.4 I20 vec se priblizava cifri od 12000e a za 600e manje imate 1.5 dci 86KS Sandero u Full opremi (uracunao sam i bocne air bagove)...
[ Zarko Silic @ 26.07.2009. 00:22 ] @
Citat:
DrJekyll: Daciu, jer cak i da hoces golfa V ne mozes naci za taj novac a da je u nekom normalnom stanju i sa normalnom opremom.

Mozda si mislio na golfa IV?


Upravo tako. G5 se NE MOZE kupiti za te pare ni u jednoj varijanti. Ili je presao sito i reseto, ili je bio havarisan, ili je sumnjivog porekla. Cetvrto NEMA.

Zato je ipak bolje kupiti novo vozilo ma koliko ono bilo "losije".
[ vladd @ 26.07.2009. 08:23 ] @
Ima, u Sapcu

http://www.polovniautomobili.c...olkswagen/Golf_5_1.9tdi/172551

Takva je dilema, Golf V ili sandero, inace ga ne bi spominjali uopste..

To vozilo je toliko postalo simbol specificnog mentaliteta, da ga se normalni ljudi klone a policija puca bez upozorenja

I ko je lud da saucestvuje u precenjenosti i da placa "zeljene" cene, i profilisanje imidza.

Poz
[ bakara @ 26.07.2009. 10:04 ] @
Citat:
vladd: Ima, u Sapcu

Ovaj "iz sapca" je sa BG tablicama slikan na novom bgdu

I ja mislim da je sandero sigurica u odnosu na bilo kog (narocito) golfa.

Sto se tice unutrasnje plastike, mozda je ruzna ali u opste ne izgleda ni krto ni lomljivo i verujem da ce da traje, i ne bih bas rekao da je nesto mnogo losija od one u reno vozilima.
Losija je samo zavrsna obrada.
[ Zarko Silic @ 26.07.2009. 10:13 ] @
Nije bas tako.

Voznja u Sanderu i Golfu je kao dupe i oko. Nema veze jedno s drugim. Problem je samo sto se normalan G5 ne moze kupiti za cifru koja je postavljena kao "limit" (u ovo sam gotovo 100% siguran osim ako prethodni vlasnik nema nameru da svoje vozilo pokloni). I nista on, Golf 5 nije "policijski opasniji" od bilo kog drugog auta. Golf je samo jedno obicno narodno vozilo napravljeno na Zapadi sa najsavremeniom tehnologiom i ne predstavlja ni po kom kriterijumu statusni simbol, kako to neko ovde kod nas misli (na mislim pri tome na tebe Vladd), za razliku od Sandera koji je ipak, jos uvek na prekretnici izmedju zapadnog i istocnog vozila sa svim svoljim manama i benefitima. Nesto slicno je svojevremeno bila Skoda Favorit, ako se neko seca.

I kao sto je kuntalo zapazio, ima odredjenih, uslovno rceno nedostataka (nekom smeta dok nekom ne) od kojih ni maticni proizvodjac Renault takodje nije operisan.

Medjutim, novo je ipak novo i zbog toga sam pristalica ovakve preporuke.
[ etjen @ 26.07.2009. 11:09 ] @
Citat:
kuntalo: Znači da ja lažem. OK, lažov Te poziva da se dogovorimo. Koji god dan i termin da utanačimo, da detaljno pregledaš sva tri i dokažeš da ne govorim istinu. Piši na PM.


[Ovu poruku je menjao kuntalo dana 25.07.2009. u 23:52 GMT+1]


nisam mislio ničim da te uvredim, izvinjavam se ako je zazvučalo tako. Nema potrebe da gledam sva tri istovremeno, znam kako izgledaju i ne slažem se sa tobom. Dakle, smatram da je završna obrada bolja na Renaultu, ali ja ne bih više u off...
[ kuntalo @ 26.07.2009. 19:33 ] @
Kada se malte-ne svaki put pri startovanju Twinga posečeš na plastiku koja štrči dobrih 7-8mm oko boš-brave, kad nebo na Meganu počne da se izvlači iz dihtunga na 40kkm (nebo) a tapacirung sedišta se odšiva i visi, kad komplet instrument-tabla Modusa počne da zvrči i lupa, zapitaš se, šta je to u stvari završna obrada?
Po mom mišljenju, ili je ima, ili je nema. A materijali enterijera, tj. plastika, potpuno je ista u Twingu, Modusu i Sanderu.
[ cozmo_im @ 26.07.2009. 20:10 ] @
Sandero ima lepsi enterijer od Modusa, a plastika i zavrsna obrada su na identicnom nivou, unutrasnje kvake kod Sandera su iz Megana, volan iz Clia, razne sitnice su iz Megana ili Clia. Moduse mi je drasticno ruzniji unutra i na dodir je sve identicno. Posto zenin burazer ima Modusa, mogu ga sasvim lako uporediti sa plastikom u Sanderu. Enterijer Sandera je ruzan, ali meni lepsi od Modusa recimo. Pogotovo kad imate hromirane detalje kod Laureate opreme, tabla i sve je tamnije, beli cajgeri i slicno. Solidno izgleda ali je dizajn ruzan. No, dobro kolko para... jel...
Takodje, nista ne cvrci i slicno. Kod dizelke jedino na 1300-1400 obrtaja ima neka sitna vibracija table kad nije ukljucena muzika pa se nesto i cuje, ali samo za one istancanog osecaja (tzv. picajzle). Sedista su losija nego u Modusu.
[ etjen @ 26.07.2009. 22:20 ] @
iako sam rekao da neću više u off, ipak...

@kuntalo

ne znam šta da ti kažem. Moj Modus je dci i ništa ne zvrči niti lupa. U principu ni meni se ne sviđa odabir boja za unutrašnjost kod mnogih Modusa-previše sivo i bezlično...ali moj, na sreću, nije takav, već je kombinacija blago perla crvene i sive na instrument tabli a i ima više tkanine na vratima nego standardni modeli, tako da je kompletno utisak odličan (i sedišta su crvena sa sivo-metalize aplikacijama)
[ Marko_L @ 27.07.2009. 01:33 ] @
Meni lično unutrašnjost Sandera nit' smrdi, nit' miriše, jednostavno ima boljih, ali i gorih... u svakom slučaju, ko ima para, može i da bira, a kome je budžet ograničen, onda mora da pristane na neke kompromise, a u slučaju Sandera to je recimo baš ta unutrašnjost preuzeta od Logana koja se mnogima ne sviđa. Meni se recimo najviše dopada unutrašnjost Pežoa 407 i Škode Oktavije, ali ko ima para za te automobile, sigurno ne razmišlja o kupovini Sandera. U ovoj temi se pominje budžet od 8800 evra, prema tome, kada je u pitanju novi automobil, siguran sam da nema bolje kupovine od Sandera, pogotovo kada se uzme u obzir koji se nivo opreme može dobiti za te pare, a uz dodatnih 260 evra može se uzeti i sigurnosni paket koji na euroncap testu daje 4 zvezdice. Meni se to čini kao izuzetna kupovina. I ovo ne pričam napamet, jer i sam sam u fazi potrage za budućim automobilom, pa sam zagledao i vozio se u svemu onome što može da mi se uklopi u budžet i od onoga što može da se dobije za ispod 10.000 (recimo za 8800 evra, dobija se LAURÉATE sa 1.6 motorom) Sandero mi se definitivno najviše svideo (kada se uzme u obzir snaga motora, oprema, osećaj u vožnji i sve ostalo). Tako da, ako se nešto u mom budžetu dramatično ne promeni, sigurno uzimam Sandera.

Naravno, tu je uvek i opcija polovnjaka, što i jeste dilema autora teme i istina je da se za te pare može naći odličan polovnjak iz mnogo više klase od Sandera, ali sa druge strane, kupovina polovnjaka je pipav posao. Čak ni vođenje majstora za ručicu koje mnogi predlažu u dosta slučajeva ne pomaže, jer i oni koji prodaju auto nisu blesavi i znaju šta se proverava, a obično znaju i dobrog majstora koji će auto fino da nalicka za prodaju tako da izgleda kao bombona, i da mu zameni one delove koje baš mora, tj. koji su kritični i onda ti dođeš, pogledaš auto, super izgleda, provozaš, lepo ide, tvoj majstor pogleda, vidi nove delove i zaključi da je auto održavan i ti naravno to kupiš i posle mesec-dva samo krene da crkava jedno po jedno. Znam gomilu takvih slučajeva. Naravno, znam i za pozitivne slučajeve, ali to samo govori da je kupovina polovnjaka kocka, nekome dopadne super auto koji je pažljivo održavan, očuvan, malo se kvari, a nekome dopadne krntija koja ne izlazi iz garaže automehaničara, a košta te kao da si kupio nov auto iste klase. Polovnjaka bih jedino kupio od nekoga za koga znam da je prvi vlasnik i da znam tačno kako ga je vozio, održavao i slično. Sve ostalo je, kupovina mačke u džaku.
[ bufalo bil @ 27.07.2009. 07:37 ] @
Ukoliko si mlad tj.neozenjen, uzmi G5, ukoliko si mator tj.ozenjen, overi Daciu. :)
[ sasa022 @ 27.07.2009. 10:37 ] @
@bufalo bil

Znaci lakse ce da se ozeni ako ima G5 ????
[ bufalo bil @ 27.07.2009. 11:41 ] @
Ha ha, hoce ali to mu ne bih savetovao, jer ce posle morati da predje na Daciu kako bi se odbranio od "navalentnih klincica" :)))
[ FIREBIRD @ 27.07.2009. 16:05 ] @
Za zenidbu bolje Audi A4 B6, uzehe jedan sebi pre 2 meseca!
Lepe se ribe kao lude...
[ vladd @ 27.07.2009. 16:31 ] @
Ja bih zamolio da se drzite teme u racionalnom smislu.

Kome treba auto za devojke, pogotovo mladom momku.....moje saucesce

Poz
[ xspeed @ 27.07.2009. 20:22 ] @
Sta ti je to smesno ima u sapcu
[ Zarko Silic @ 28.07.2009. 18:03 ] @
Citat:
bufalo bil: Ukoliko si mlad tj.neozenjen, uzmi G5, ukoliko si mator tj.ozenjen, overi Daciu. :)


&


Citat:
vladd: Kome treba auto za devojke, pogotovo mladom momku.....moje saucesce:D:D



To se na kaze tako vec ovako:

Za mlade G5, a za zanemocale ne vec
[ skorohaker @ 28.07.2009. 21:43 ] @
^ Nema logike. Šta će nekom G5 ako nije zanemoćao :-D
[ Zarko Silic @ 29.07.2009. 00:48 ] @
Kako nema logike? Itekao ima logike.

G5 je kao izlog; da se lepi klijentela (radi veceg izbora). Zato i sluzi , jel? Onoga koga klijentela ne zanima, ne treba mu ni izlog.
[ gopop @ 24.08.2009. 22:56 ] @
Maločas se registrovah pa mi baš na ovoj temi zgodno da počnem. :)

Jedan moj stariji kolega, negde tamo od 70-ih godina a ukupno 19 (devetnaest) vozio lade...

Kleo se u žigulija, bilo da je 1200 standard, bilo 1500 specijal, pa riva 1300...te novo je novo, te nema boljeg auta, optimalna za naše puteve, laka za održavanje...


Tek negde polovinom devedesetih zapadne mu povoljno extra očuvan opel rekord 1.8E :))

Njegov komentar posle par dana vožnje istog: 20 godina vozim a nisam znao šta je auto!
[ xspeed @ 25.08.2009. 20:44 ] @
Ne volim golfa,ali za 5 god da ih uporedimo cenu koji auto je dugotrajniji itd...
[ stewuss je @ 25.08.2009. 23:55 ] @
Ili da za 5 godina uporedimo cenu osiguranja..