[ daniel38 @ 24.07.2009. 23:58 ] @
Devojka je kupila automatik za male pare :) uglavnom ide ko lud ali je problem sa ler gasom, a problem je taj sto motor bukvalno ide cim se upali i to ne bas sporo, tako da uvek mora drzati kocnicu pri paljenju....e sad, covek od koga je uzela je rekao da se gas ne moze smanjiti jer tad nece hteti paliti(ili raditi)......tako da je gas namerno tako pojacan...


Mene zanima, koji se to deo mora zameniti da bi se ler gas mogao svesti na normalu kao kod ispravnih automatika.....dali je mozda rec o novom karburatoru?


[ Horvat I @ 25.07.2009. 05:39 ] @
Moguce da ima losu kompresiju,iglu u sipu karburatora podici na sledeci zarez i sve nastelovati sa sve paljenjem
[ daniel38 @ 25.07.2009. 10:11 ] @
Kompresija je dobra to mi bar kaze komsija koji je merio......
Kad sam njega pitao za jak ler gas, on mi je rekao u fazonu da je motor star i da mora tako, jer nebi isao, a ja sam pak vidjao iste motore da pale iz prve....tako da ja samo mislim da njega mrzi da cacka oko mog motora pa mi je tako rekao...

Zato sam pitao da mozda nije do karburatora.....dali moram rastavljati karburator da bi dosao do te igle o kojoj pricas?

Inace mi motor trenutno nije tu pa ne znam o kom tipu karburatora je rec, tek ce mi uvece doci ruke....



[Ovu poruku je menjao daniel38 dana 25.07.2009. u 11:33 GMT+1]
[ Horvat I @ 25.07.2009. 11:47 ] @
Citat:
daniel38: on mi je rekao u fazonu da je motor star i da mora tako, jer nebi isao
???
Citat:
daniel38:ga mrzi da cacka oko mog motora pa mi je tako rekao...

Vidis da znas i sam netreba ni da pitas.
Citat:
daniel38:.....dali moram rastavljati karburator da bi dosao do te igle o kojoj pricas?
Sa ovolkin predznanjem nediraj nista,pravac u servis!!!
Pre dizanja igle koja se nalazi izpod sajle gasa treba ustelovat paljenje
Kompresiju uporedi smotorom koji radi laganim potiskivanjem kurble
[ daniel38 @ 25.07.2009. 12:04 ] @
Poenta mog pitanja je bila da vidim dal se nesto moze uraditi po tom pitanju ili ne......iz tvog posta zakljucujem da moze...hvala



[ vladd @ 25.07.2009. 14:10 ] @
NAravno da moze. Ma koliko da je star, motor se moze srediti da radi kao satic.

Visok ler moze da bude i od lose podesenog paljenja + lose podesen karburator. A to je puno malog posla, sto "majstori" bas ne vole

Poz
[ korbatch @ 12.08.2009. 03:57 ] @
E vidis,ja sam imao suprotan problem na automatu a3,kupio sam 2 sajle za gas i svaka je bila duza nego sto treba[?!]i nisam imao ler..tad sam podbacivao neke platnice i matice na kosuljicu i resio problem..:D Ne razumem zasto ne bi smanjio ler pa kod paljenja dodao malo gas..Ja imam isti karb kao na kaisari sto je,dakle nema pumpica,nema ler dizna..
[ Horvat I @ 12.08.2009. 16:41 ] @
Verovatno si iz rucke izgubio uvodnik sa srafom za regulaciju.
[ korbatch @ 12.08.2009. 16:52 ] @
Citat:
Horvat I: Verovatno si iz rucke izgubio uvodnik sa srafom za regulaciju.
ne,sraf je otpusten do kraja..valjda mala privreda,'bem li ga
[ Horvat I @ 13.08.2009. 08:22 ] @
Slican uvodnik treba biti i na karburatoru.
Pogledaj na buvljacima rasparene "domino" rucke one su imale izrazito dugi uvodnik.
[ TOMOS NAJ NAJ 1234 @ 20.11.2010. 18:20 ] @
[img][/im[img][/img][img][/img][img][/img][img][/img]g]
[ teslijanac @ 28.04.2016. 17:38 ] @
Neznam dal' sam potrefio temu, ali da ne otvaram novu... hteo bih da nesto pitam.
Dakle kuci imam Tomos automatik ( A3ML) i on je poprilicno star ( 86 godiste ), nije koristen barem 12 godina (tako stajao u supi) i pre neki dan izvucem ga ja iz supe i reko da pogledam sta treba popraviti, i primetio da je zadnji tocak blokiran, tesko ide, i podigo ja zadnji tocak i probao da ga okrecem kao da ga nesto koci, i pri okretanju tocka, sam zacuo nekakvo skljocanje iz motora.
Sta bi to moglo da bude? Pitao sam prijatelje i kazu da je ili menjac otiso, ili klip motora (zaribao). Ali posto se oni jos nisu susreli sa automaticima, nisu sigurni sta je u pitanju, pa ako je neko imao slican problem, zamolio bih ga da kaze sta je u pitanju.