[ Flo33 @ 11.08.2009. 12:51 ] @
Dakle,

da li su isti? Ako imamo dva automobila istog proizvodjaca, iste oznake? Konkretno treba da uzmem |Brembo kocioni set ( rotore, plocice i kablove) ali diler nije siguran jesu li isti, em nikada nije ni video EU BMW-a, a u autodati nemaju za EU naznacene. Ja vidim da su vizuelno isti, e sad da li su i u mm tacni nemam pojma. Takodje me zanima da li serija e46 deli na svim modelima iste rotore? Bar za manje kubikaze 2.0, 2.5l. u pitanju je dizel ako je bitno. Dakle, meni treba za dizela e 46 318d a oni imaju za e46 325, 330, itd..

Hvala na pomoci
[ Ivan Dimkovic @ 11.08.2009. 13:14 ] @
Ne razumem se u BMW tako da moj savet nije potpun (a i nema puno BMW-ova sa Brembo kocnicama iz fabrike po EU) ali ako je model isti, postoji jako dobra sansa da ce kociona kljesta pasovati (Brembo pravi kociona kljesta po nalogu proizvodjaca, i rupe su obicno iste kao i za plivajuca kljesta - posto se radi ustede obicno prave isti ostali delovi) - ali ovo ti moze neko reci ko ima pristup BMW-om tehnickom softveru za servise

Ono gde moze biti razlike je glavni kocioni cilindar (master brake cylinder kako kazu Ameri) - obicno su povrsine klipova vece kao sto to hoce da bude u slucaju Bremba i otvor kocionog cilindra jeste veci... Efekat je da ces imati manju mogucnost doziranja kocione moci sa manjim obimom otvora kocionog cilindra.

Takodje, obrati paznju - ako ces menjati samo prednje kocnice, i ako su prednje mnogo jace od standardnih (ako je veci rotor i/ili ako je povrsina klipova sa jedne strane veca) obicno i zadnje kocnice imaju vece rotore. Ako ne uparis prednje i zadnje kocnice doci ce do poremecaja balansa prednje i zadnje kocione sile, sto moze dovesti do >duzeg< kocenja (ABS ce imati problema)

1. Ako menjas samo prednje kocnice - proveri koje su dimenzije zadnjeg rotora u Brembo konfiguraciji - kao i da li su zadnja kljesta ista - ako nisu, i ako se previse razlikuju (tipa, ti imas 300mm a sa Brembom su 330mm), trebao bi da zamenis i prednje i zadnje kocnice ako ZAISTA zelis da imas manji zaustavni put.

2. Proveri dimenzije glavnog kocionog cilindra u tvojoj i Brembo konfiguraciji - u principu, radice ti i Brembo kocnice sa manjim cilindrom, ali ne kako je predvidjeno (u DE, recimo, ne bi ni mogao da ih registrujes) - ako vec zelis da sve radi "ko iz fabrike", gledaj i da glavni kocioni cilindar bude isti



[ Flo33 @ 11.08.2009. 13:28 ] @
Ok,

Naravno da sve 4 ide zamena, cak i gume kad menjam, menjam uvek sve 4 iako prednje budu u mnogo boljem stanju nego zadnje. Nije mi cilj tuning kocnica, nego jednostavno ne volim da me neko zeza, pa da placam 500e u Srbiji za turske delove kad za manje pare cu da posaljem sam sebi proverene stvari. Dakle, cilindri i kljesta ostaju, nema potrebe za njima, samo disk rotori i plocice. I senzori plocica naravno. Ukoliko neko ima info, ili autodatu za BMW, znacilo bi mi da saznam odgovor.

Kad smo kod kompatibilnosti, jel autokasetofoni iz US i dalje nemaju neparne stanice?
[ Flo33 @ 11.08.2009. 22:42 ] @
Ukoliko nekome zatreba, da, iste su dimenzije 286x22 i nazad 276x22
[ OffShore @ 12.08.2009. 12:09 ] @
ovde mozes nabaviti polovne dijelove za sva vozila;)

http://www.woodfins.com/


na primjer motor za yugo koji je presao pola miliona km;)

High Mileage (over 322000)

1986 YUGO GV Engine $974.49