[ Bata @ 14.08.2009. 07:00 ] @
Postoji tvrdnja da je za uslove gradske vožnje, gde se misli na vožnju po povremenim potrebama (kupovina, izlasci, ponekad i na posao...)
isplativije koristiti taxi nego posedovanje i korištenje sopstvenog automobila.
Ta teorija takođe govori da je značajna stvar i to što ste korišćenjem taksija, osim novčanih ulaganja u sopstveni automobil, lišeni i mnogih
(uslovno rečeno) stresova posedovanja i korištenja automobila. U te stresove spada na prvom mestu bezbednost u vožnji, snalaženje u gužvi,
parking i čuvanje od krađe.

Šta mislite o tome ?
[ HoT_Steppa @ 14.08.2009. 07:29 ] @
Sve zavisi koliko ko shvata rec "povremeno". Kilometraza je presudna.
[ ctrl alt del @ 14.08.2009. 07:46 ] @
Nema tog taksija koji može da ti zameni sopstveni auto.
- Sa sopstvenim automobilom imaš komfor da opušteno ideš kad hoćeš i gde hoćeš, da prevezeš razne stvari po potrebi, otputuješ gde hoćeš... Ne mogu da zamislim putovanje na odmor ili organizaciju vikenda bez kola. Odlazak u veće kupovine, razvoz dece na treninge, muzičke škole, porodične posete, izlasci...
- Na taksi se često ne možeš osloniti - kad je pljusak, sneg ili neko nevreme - svi su zauzeti. Za male relacije neće da dođu (Jedne zime sam bio bez kola mesec dana, dete mi se razbolelo, stanujem na 1km od doma zdravlja i napolju pada ledena kiša. Zvao sam sve moguće taksije i niko nije hteo da dođe.)
[ Max024 @ 14.08.2009. 07:49 ] @
Jednom su prilikom neki likovi u Nemačkoj izračunali da je potrebno preći minimum 20.000 km na godišnjem nivou , da bi se posedovanje auta isplatilo. Kombinacija gradski prevoz - taxi je isplativija ako nemate potrebu za toliko.
[ Dr.sima @ 14.08.2009. 08:24 ] @
U Nemackoj se mozda i isplati (metro, normalni autobusi...), al posto kod nas i dalje voze Krstici ... Neka hvala...
[ Zarko Silic @ 14.08.2009. 08:56 ] @
Citat:
Max024: Jednom su prilikom neki likovi u Nemačkoj izračunali da je potrebno preći minimum 20.000 km na godišnjem nivou , da bi se posedovanje auta isplatilo. Kombinacija gradski prevoz - taxi je isplativija ako nemate potrebu za toliko.



To su nekakve kvazi i demagoske teorije (i u Nemackoj ima mudrijasa), a njihovo znacenje je poznato vec vise od 40 godina. Naravno da su netacne i nedosledne. U protivnom ne bi se kupovali automobili i ne bi im se broj ovoliko povecao.


[ vladd @ 14.08.2009. 09:48 ] @
A sto trcite i poredite se sa Nemackom, ili kojom god drugom zajednicom, zar ne postoji analiza situacije i odgovor, vec stalno mora "i drugi tako rade..."??

Ulazimo u filozofiju potrebe posedovanja vozila, a to lako prelazi u stvar ukusa. Ekonomski, iz nase pozicije je neisplatljivo, ma sta o tome mislili Svajcarci

Poz
[ Ivan Dimkovic @ 14.08.2009. 10:09 ] @
Citat:

Max024: Jednom su prilikom neki likovi u Nemačkoj izračunali da je potrebno preći minimum 20.000 km na godišnjem nivou , da bi se posedovanje auta isplatilo. Kombinacija gradski prevoz - taxi je isplativija ako nemate potrebu za toliko.


Eh u Nemackoj - pazi tamo su sasvim drugacije cene nego u Beogradu a i sasvim je drugacija situacija sa parkingom itd...

Moguce je da postoji situacija kada ti se taxi u Beogradu vise isplati nego svoj auto - cisto finansijski. Pogotovu kada se doda na to uzasno malo parking prostora i skup parking, dranje za benzin i sl...

Medjutim sa svojim automobilom dobijas mnogo vecu slobodu - ako ti se cefne da odes do negde, ne moras da mislis, samo upalis auto i palis... Sa taxijem nije tako - ajd skokni ti do Madjarske sa taxijem :)

Uzgred, ja sam u Nemackoj preziveo 5 godina bez kola - medjutim od kada sam se motorizovao, ne pada mi na pamet da se vracam na staro... a finansijska racunica me apsolutno ne zanima kada je uporedim sa drndanjem sa prevozom :)


[ etjen @ 14.08.2009. 11:43 ] @
sve i da malo km prelaziš i da ti auto treba samo za po gradu, taxi nikada ne može da zameni kola (čak ni da zameni a ne da bude bolji).
Razlog za to je sledeći:
taxi se ne može uzeti za male relacije, za koje biste redovno koristili svoja kola
taxi se ne može uvek dobiti i na svakoj lokaciji, a svoj auto može
taxi je uglavnom nedostupan kad je neko nevreme ili vreme praznika - a tad ti najviše i treba, a ako ga i dobiješ-čekaš na njega, a sa svojim kolima svega toga nema
neisplativo je da te taxi čeka dok negde svratiš ako ideš u kupovinu (znači smaraš se sa različitim taxistima i njihovim ispravno/neispravnim, higijensko/nehigijenskim vozilima)
i ovo sve navedeno je samo za grad, dodajte tome i potrebu da se ode van grada i eto...
Nema o čemu da se priča, auto je nezamenljiv
[ DrJekyll @ 14.08.2009. 12:25 ] @
Vise se isplati otici taxijem na posao svakog dana nego sopstvenim automobilom.

Medjutim, isplativost taxija pada u vodu kada treba 5-6 puta u toku dana da "skoknete" negde.
[ vladd @ 14.08.2009. 13:35 ] @
Upravo tako.

Taksi se isplati za vozikanje po gradu, za neke srednje relacije, nema problema oko parkiranja, ne pravi se guzva...Kratke relacije nije nezanimljivo prepesaciti.

Za auto treba iskesirati brdo para, odrzavati, placati kojesta, uz rizike kvara, sudara...

Trenutna(pokvarena) racunica govori da je bolje biti bez kola nego biti vlasnik. I za potrebe zvrndanja van grada, koristiti autobus, voz, ili rentakar, ako nije bas svakodnevni provod.

A najpokvarenija varijanta je uvaliti se ortaku u kola i obaviti transfer ..

Naravno, postoji asocijalana opcija, kec od 300 evra i plin i eto srecnog ucesnika u saobracaju, koji ne odrzava kola dok nesto ne otpadne, ali koji bas i ne moze puno i daleko "van grada"...

Medjutim, posedovanje vozila nije samo puka potreba prevoza, tu je vazan faktor sepurenje, uspesnost, "poruka" okolini o pametnom odabiru vozila...a to je uvek varijanta "neka kosta koliko kosta, pa duplo...ko bre nema pare za kartu"..

Konfor je na poslednjem mestu, tako ispada...

E sad, postavlja se pitanje i licnog odnosa prema poslu, neko vodi "uredan zivot", a neko vitla za poslom. Fakat je da je u BG-u spic preko celog dana, kao da svi rade u kolima, na ulici..

Toliko celodnevnih transportnih potreba gradjana sam retko po svetu vidjao, to je ipak mesavina banana drzave, nediscipline, mentaliteta i loseg rejtinga drzave.

Tako da je pitanje vise sociolosko, nego u cilju ekonomicnosti..

Poz
[ Marko_L @ 14.08.2009. 15:39 ] @
To su dva potpuno različita vida transporta i kao takva ne mogu se porediti iz čisto finansijskog ugla. Kada bi se tako gledalo, onda je taxi možda i isplativiji, jer posedovanje automobila nosi gomilu troškova koji ponekad nisu uočljivi na prvi pogled... redovan servis, nepredviđeni kvarovi, gorivo, registracija, osiguranje... a pored toga, ume da bude i zamorno, pogotovo u špicu kada svi krenu da se guraju, pa moraš da paziš i na one ispred i iza tebe, ali i one koji dolaze iz sporednih ulica i koji pokušavaju da se uguraju bez obzira na prednost, pa onda i traženje parking mesta i sve ostalo. U taxi jednostavno sedneš, kažeš odredište i uživaš. Međutim, kao što su neki već rekli, taxi nikako ne može da zameni sopstveno vozilo iz više razloga. Recimo, često ne možeš da nađeš slobodno vozilo baš onda kada ti treba, te ako žuriš negde velika je verovatnoća da ne stigneš na vreme. Takođe, šoping sa taxijem je nezamisliv. U stvari, ajde ako ideš po neku tačno određenu stvar u tačno određenu radnju i može da prođe, ali ako ideš u nabavku namirnica, to obično potraje, pa onda moraš da uračunaš i čekanje koje može biti i preko sat vremena, što košta, pa ti onda taksista naplati i prtljag, pa kad sve sabereš izađe papreno, a da ne pričamo o situacijama kada trebaš da obiđeš više mesta ili ako kupuješ nešto, a nisi siguran koji model bi uzeo, pa moraš da obiđeš više radnji i da razgledaš. Dalje, dosta taxista će jednostavno odbiti neke stvari, recimo da prevezu neki kabastiji materijal (ili će barem skupo naplatiti) ili da voze kraće relacije i slično. A ne treba zanemariti ni činjenicu da taksistu ne možeš da biraš, nego kada pozoveš, koga ti pošalju, tj. ko je najbliži, taj dolazi po tebe... pa ako ti padne neki veseli baja sa nekom drndavom šklopocijom i još odvrne neki turbo-folk, možeš da zaboraviš na udobno putovanje. Doduše, u poslednje vreme sve ređe viđam ovakve, što je dobro. Posedovanje sopstvenog vozila, iako košta, eliminiše sve ove stvari. A pored toga, tu je i "socijalni status" deo priče, pogotovo kod mlađe populacije, jer u društvu su gotovo uvek omiljeniji oni sa kolima, a imaju i bolju prođu kod devojčica :)

Dakle, taxi je više kao neko pomoćno sredstvo koje koristiš kada recimo putuješ negde dalje, a rešiš da ideš autobusom ili avionom, pa uzmeš taksi da te prebaci od/do stanice/aerodroma ili kad se uroljaš, pa nisi u stanju da voziš, ali kao nekakvo svakodnevno prevozno sredstvo za sve namene, nikako.

Sve u svemu, odabir prevoznog sredstva ponajviše zavisi od konkretne situacije svakog pojedinca. Neko ko ide negde jednom nedeljno, za njega bi bila ludost da ima svoj automobil i mnogo mu je bolje da koristi taxi. Sa druge strane, neko ko često mora da ide na više različitih mesta, što zbog posla što privatno, njemu se nikako ne isplati taxi. Logično.
[ maksvel @ 14.08.2009. 18:09 ] @
Naročito kad imaš decu, dese se lako takve situacije kada ti je neophodan prevoz, a taksi kasni ili uopšte ne dolazi, da se taj stres ne može lako izraziti u novcu A bude i naizgled prostih situacija (kako je već gore pomenuto) u kojima je potreban prevoz nekih stvari koje taksisti neće drage volje da voze ili vožnje na kratkim relacijama po kijametu, čekanja itd.
Opet zavisi i od grada - sigurno je u BG stresnije voziti nego u Čačku npr, zbog gužvi, raznih zastoja, manjka mesta za parking itd.
E, da, u svojim kolima obično imaš jedno mesto više, jer si ti vozač

[ tomasd @ 14.08.2009. 19:29 ] @
Dilema koja to nije. Taxi ima svoju funkciju, ograničenu i to je to. Tu nema svrhe pričati o isplativosti jer se ne radi čisto materijalnoj strani već i o stvarima koje je nemoguće izmeriti novcem vreme, komfor a da ne govorimo o situacijama kad je nešto hitno. Jednostavno neuporedivo.
[ rinenad @ 15.08.2009. 00:27 ] @
Žare je sve rekao. Taxi ti se isplati ako si ti taksista .
[ reject @ 15.08.2009. 11:51 ] @
Ako dvoje ljudi treba da odu gsp-om od tacke a do tacke b i da se vrate, a menjaju
dva autobusa, treba im 8 karata sto mu dodje 8x50 = 400 dinara.
Za te pare se moze sipati skoro 4 litre corbe, da obidjes ceo grad dva puta. :)
Sa 400 dinara taxijem nemozes stici daleko.

Naravno, auto moras da odrzavas i registrujes, ali:
Citat:
vladd:Naravno, postoji asocijalana opcija, kec od 300 evra i plin i eto srecnog ucesnika u saobracaju, koji ne odrzava kola dok nesto ne otpadne, ali koji bas i ne moze puno i daleko "van grada"...

+ ako odrzava kola pre nego sto nesto otpadne sreci nikad kraja.
Sa trulim kecom od 300e mozes i da pisas na semaforu sto nema sanse
da bi mogao u taxiju.

Nema sanse da se taxi vise isplati. Mozda gradski prevoz nekako, mada
recimo nocni prevoz kosta bezobrazno mnogo u odnosu na "kvalitet
usluge" dok je cena odrzavanja auta i cena benzina ista i posle 12 uvece,
ali taxi da se isplati - nema teorije, ako neko ima bilo kakvu ofrlje racunicu
koja ovo krpi bas bi da cujem.
Mozda se isplati nekome ko zivi u centru i uglavnom se krece po centru,
ali tesko.
[ DrJekyll @ 15.08.2009. 12:53 ] @
Citat:

ali taxi da se isplati - nema teorije, ako neko ima bilo kakvu ofrlje racunicu
koja ovo krpi bas bi da cujem.


Za pocetak registracija, aj za neki manji auto neka bude oko 20.000, plus godisnji servis (ulje filteri) koji i sam da radis tesko da ce ispasti ispod 100e dakle 29.500, plus akumulator koji crkava svake 2 godine godisnje te kosta 25e dakle 32.000, plus svakog meseca ce biti neka sitnica za kupovinu (brisaci npr) ili neka djunta da se promeni, neka bude u proseku 20e mesecno, i stigli smo do cifre od 55.000

A ostalo je jos da se plati gorivo i parking...a ako zivis blizu posla sa onom cifrom bez goriva i parkinga vec imas oko 180 voznji.

E da, racunaj i da ce ti pauk jednom odneti auto.


PS:rekoh vec ranije, i sam se slazem da je automobil bolje resenje, ali ako se ne koristi svaki dan vise puta onda je taxi bolji. Ne morate da ispravljate cifre, trazena je ofrlje racunica.
[ jablan @ 15.08.2009. 13:54 ] @
Kad si bio tako pesimističan po pitanju troškova automobila, budi i po pitanju taksija, pa pretpostavi da je cena vožnje 600, a ne 300 din.

BTW, ako se auto koristi ređe, manji su i troškovi.
[ DrJekyll @ 15.08.2009. 14:42 ] @
Citat:
BTW, ako se auto koristi ređe, manji su i troškovi.


Trosak ce biti isti kao sto sam naveo, pa makar presao i samo 5 hiljada. Jedino ces dati manje za benzin i parking ali taj podatak uopste nisam uneo jer varira dosta.
[ HoT_Steppa @ 15.08.2009. 19:08 ] @
Citat:
DrJekyll: Za pocetak registracija, aj za neki manji auto neka bude oko 20.000, plus godisnji servis (ulje filteri) koji i sam da radis tesko da ce ispasti ispod 100e dakle 29.500, plus akumulator koji crkava svake 2 godine godisnje te kosta 25e dakle 32.000, plus svakog meseca ce biti neka sitnica za kupovinu (brisaci npr) ili neka djunta da se promeni, neka bude u proseku 20e mesecno, i stigli smo do cifre od 55.000


Prilicno pesimisticna prognoza i naravno, za pogresan auto. Jer, registracija od 20 000 din je za auto sa 1800-2000 ccm a to siguno nije neki mali auto. 1.1,1.2 litra automobili imaju registraciju oko 12-13 000 din.

Za normalnog vozaca malih auta koji nisu pred riknjavanjem je dovoljno 200 evra godisnje za sve troskove.
[ Marko_L @ 15.08.2009. 21:39 ] @
Citat:
A ostalo je jos da se plati gorivo i parking...a ako zivis blizu posla sa onom cifrom bez goriva i parkinga vec imas oko 180 voznji.

Jeste, samo moraš da računaš na to da ako živiš blizu posla, teško ćeš svaki put uspeti da nađeš taksistu koji će pristati da se cima za tako neku kratku relaciju. Jedino ako imaš komšiju taxistu koji izlazi na teren otprilike u isto vreme kad ti ideš na posao, pa mu se isplati da uzme koji dinar i pre nego što je izašao na teren. Sa sopstvenim automobilom nemaš taj problem, nego kad god i gde god da ideš, pa nek je i 1km, lepo sedneš u auto i pičiš.

Tako da, džaba sve te finansijske računice kada se te dve stvari ne mogu porediti finansijski. Ako se poredi tako, onda je taxi sigurno isplativiji, jer pored regsitracije, goriva i troškova održavanja, treba uračunati i ono što niko nije pomenuo, a to je kupovina samog automobila. Dakle, normalan polovan auto košta minimum 8.000-10.000 evra, a nov i do 15.000 i onda kada na to dodaš i registraciju i ostale troškove, za te pare imaš da se voziš taxijem 5 godina. Međutim, ono zbog čega je nemoguće poređenje jesu ograničenja samog taxi prevoza kao što su česta nedostupnost vozila onda kada je najpotrebnije, izbegavanje voženja kratkih relacija, dranje kada su u pitanju veće relacije (međugradske vožnje), izbegavanje vožnje kojekakvog tereta, nemogućnost obavljanja neke veće kupovine i slično...
[ reject @ 16.08.2009. 00:31 ] @
Citat:
Marko_L:  Dakle, normalan polovan auto košta minimum 8.000-10.000 evra, a nov i do 15.000

Al imamo standarde.
Nov auto imas za 8k evra i to da biras sirok dijapazon izmedju dacie i punta, moze tu uz malo natezanja i micra da upadne. :D
Polovan, da bude ko casa moz da nadjes za 2-3k evra i da u njega ulozis jos 1k i da ga teras 5 i vise godina bez da razmisljas.

Jeste frljamo sa sa brojcicima, ali ovo je malo previse. :D

A ako je nekom posao toliko blizu da taxista nece da ga vozi onda je on ili razmazena slina ako mu treba taxi ili
zaradjuje toliko da mu se isplati da svaki dan dva puta placa start iz cega sledi da ima dovoljno da kupi auto
i uopste ne mora da razmislja koliko time stedi ili ne.
[ Darko Nedeljković @ 17.08.2009. 09:37 ] @
Citat:
DrJekyll: ...i stigli smo do cifre od 55.000

A ostalo je jos da se plati gorivo i parking...a ako zivis blizu posla sa onom cifrom bez goriva i parkinga vec imas oko 180 voznji.

E da, racunaj i da ce ti pauk jednom odneti auto.

OK, da zaokruzimo na 70.000 godisnje + gorivo i parking...

Ja imam godisnju parking karticu za nesto manje od 5.000, ako zivim 3-4 km od posla (jedino tako se uklapam u tu cenu taksija) godisnje samo za to treba da platim 500 taksi voznji + nek svake nedelje treba da imam jos tako jedan odlazak negde to je jos 100, znaci 600 ukupno, sto je 180.000 dinara.

Tih 600 voznji je 2.000 km, sto nek bude 300 litara plina, znaci 15.000 dinara. Ukupno sopstveni auto izadje 90.000 godisnje, sto je upola manje sve i da nikad ne odem van grada i predjem tako smesno malu kilometrazu (cisto ilustracije radi, predjem 12.000-15.000km godisnje i to je neki prosek na ovim prostorima).
E, da, auto sam platio 2.500 EUR-a pre 5 godina i recimo da sada hocu da ga bacim, to je dodatnih 50.000 godisnje, tj. 140.000 ukupnih troskova koriscenja automobila. To nije tako daleko od 180.000 ali jos jednom, retko ko sa kolima prelazi samo 2.000 km godisnje. Primera radi, odlazak do crne gore vozom za 4 osobe kosta 250 EUR-a, a kolima 50 EUR-a.

Taksi se isplati jedino penzionerima, ljudima koji zive blizu posla i onima koji ne idu negde svakodnevno.
[ Darko Nedeljković @ 17.08.2009. 09:42 ] @
Citat:
Jeste, samo moraš da računaš na to da ako živiš blizu posla, teško ćeš svaki put uspeti da nađeš taksistu koji će pristati da se cima za tako neku kratku relaciju.

Sesnaesti put na ovoj temi neko pominje relaciju. Taksista uopste ne sme da pita za relaciju pre nego sto vas pusti unutra, narocito ne sme onaj radio operater. Ja cesto koristim taksi za kilometar voznje i nikad nisam imao problem sa time. Lepo pozovem, kazem odakle krecem i to je sve. Kad dodje, kazem dokle idem i da mi bilo sta kaze, momentalno bih ga prijavio. Njegova obaveza je da vozi, pa ako ja hocu 100 metara, onda 100 metara, zasto inace naplacuju start?!
[ vladd @ 17.08.2009. 10:35 ] @
Citat:
Darko Nedeljković:  Primera radi, odlazak do crne gore vozom za 4 osobe kosta 250 EUR-a, a kolima 50 EUR-a.

Taksi se isplati jedino penzionerima, ljudima koji zive blizu posla i onima koji ne idu negde svakodnevno.


Ne mozemo ovako uproscavati..

Cena kola mora da ucestvuje. Dao je neko 1000-20000 evra da bi ga "kostalo" 50 evra.

I kako samo 50 evra...sa 4 osobe?

Samo gorivo?

U voz se udje i izadje, spava ili banci, u svakom slucaju ne bulji se u ludake na putu...to je jedan "benefit". Da ne spominjem iscrpljenost 4 osobe koje dodju do CG kolima...kojim god..

Drugo, na 1000 km odu malo gume, ode malo trapa, raubuju se malo razni detalji vozila...a to nas ne zanima na vozu ili autobusu

Dalje, spomenut je "ekonomski" deo, ali neko ne moze da se odrekne sitne racunice ni na odmoru. Ako je odmor, onda taksi do aerodroma, i na odmor. Stigne se zacas, cio i odmoran. Ako treba zvrndanje, uzme se rent-a car na par dana, ili ceo odmor, i to sve izadje 1000 evra za jednu osobu, za dve nesto manje.

Lepo je zakljuceno da posedovanje kola ima specifican znacaj za svakoga POJEDINACNO, i ne moze se generaliizovati i pogresno zakljuciti da je taksi za penzionere koji jedva sastavljaju kraj sa krajem..

Ili da ko radi u NS a zivi u BG(lepa "americka" tura za posao, sezdesetak milja), da mu se ISPLATI odlazak na posao kolima..duga relacija..ali ne bih rekao da je tacna tvrdnja..

Poz

P.S>
Govorimo o nekom aspektu, gde se provlaci vise stvari, od pocetnog velikog ulaganja, preko obaveznih troskova, do direktnih troskova eksploatacije licnog vozila, naspram koriscenja dugacijeg prevoza. Inace, sa markicom od oko 2400(ili 25 evra) din, moze da se "predje" vise hiljada kilometara..ali takav parametar nije nekako referentan...
[ cvijic_ltd @ 23.08.2009. 03:05 ] @
GSP pretplatna karta je zakon :)

Elem, računica kaže:
nabavka automobila: €4000 = 372000din
amortizacija: 74400din
dizel gorivo za godinu dana (15000km): 100000din - prosečno 40+km dnevno.
suma: za 5 godina (sa blagim rastom cene goriva) = 1352600din

taxi:
samo po km: 15000km * 5 godina * 48din/km = 3600000din.

Prosto: automobil je jeftiniji minimum tri puta.
[ kuntalo @ 23.08.2009. 03:19 ] @
Citat:
vladd:Ako treba zvrndanje, uzme se rent-a car na par dana, ili ceo odmor, i to sve izadje 1000 evra za jednu osobu, za dve nesto manje.


Ukoliko je odmor standardan, od 10 radnih dana, evo, ima kod mene za 900EUR...

Dobro bre vladd, gde nađe 1000EUR?

U stvari, može da bidne- sa Tuaregom...
[ reject @ 23.08.2009. 06:32 ] @
Citat:
vladd: Drugo, na 1000 km odu malo gume, ode malo trapa, raubuju se malo razni detalji vozila...a to nas ne zanima na vozu ili autobusu

U Srbiji ode malo vise trapa. :D

Citat:
Inace, sa markicom od oko 2400(ili 25 evra) din, moze da se "predje" vise hiljada kilometara..ali takav parametar nije nekako referentan...:)

Danju. Ako slucajno neko zavrsava sa poslom posle 12, mora da kupi kartu, markice za zaposlene
ne vaze nocu, sto je teski idiotizam.

Citat:
cvijic_ltd:Prosto: automobil je jeftiniji minimum tri puta.

Ova racunica i procena mi se svidja pa cu je uzeti kao tacnu. :D

Citat:
Darko Nedeljković: Sesnaesti put na ovoj temi neko pominje relaciju. Taksista uopste ne sme da pita za relaciju pre nego sto vas pusti unutra, narocito ne sme onaj radio operater

Jeste, ali isto ima prava da ne vozi stranku ukoliko to ne zeli. Tako da kad ga prijavis moze
da kaze da si mu delovao pijan ili drogiran te da si bio potencijalna pretnja po zivot.

Citat:
Darko Nedeljković:Taksi se isplati jedino penzionerima, ljudima koji zive blizu posla i onima koji ne idu negde svakodnevno.

Penzionerima se ne isplati ni onaj taxi u kome se lezi.