|
[ SuperBB @ 16.08.2009. 23:45 ] @
| Od decembra, automobili stariji od 15 godina moraće dva puta godišnje na tehnički pregled. Novim pravilnikom uvodi se videonadzor, strožiji kriterijumi za izduvne gasove, ispravnost pneumatika, trapa i kočnica. Stručnjaci kažu da bi pravilnik, ako se bude dosledno primenjivao, mogao da isključi i do 50.000 vozila iz saobraćaja.
Automobili stariji od 15 godina, što je i prosek u Srbiji, moraće dva puta godišnje na tehnički pregled.
Pavilnikom je propisano da Vlada određuje cenu tehničkog pregleda, a RTS nezvanično saznaje da će on poskupeti. Cena bi trebalo da bude od 3.500 do 4.500 dinara.
Kompjuteri koji su internetom povezani sa MUP-om, direktno će slati podatke o ispravnosti kočnica i izduvnog sistema. Automobil će biti detaljno pregledani, a sve će nadzirati kamere.
"Sve operacije koje se budu radile prilikom tehničkog pregleda moraju biti vidne na snimku", rekao je načelnik za saobraćajno-tehničke i prekršajne poslove Branimir Pejović.
Novi automobili ići će na tehnički tek posle dve godine, ostali na godinu dana, osim onih automobila koji su korišćeni duže od 15 godina ili služe u javnom prevozu, kao autobusi i taksi vozila koji će morati dva puta godišnje na tehnički.
Najveći problem biće izduvni gasovi, koji ne zavise samo od starosti vozila. Problem sa izduvnim gasovima jeste i što u Srbiji nema kvalitetnog goriva, kažu u servisima.
http://www.rts.rs/page/stories...C5%BEija+kontrola+vozila+.html
-----------------
sto ste ga , vozali narode, vozali ste ga
ova vlast svakih mesec dana smislja nove harace za narod
Ovoga puta smislili su foru, da poskupe tehnicki pregled sa 1000 dinara koliko iznosi sada na 4.500 dinara , servisi koji vrse tehnicki ce dobijati kao i do sada 1000 dinara a ostatak ce biti drzavni harac. Takodje svi oni koji voze automobile starije od 15 godina morati da placaju dodatni namet od 100 evra godisnje.
Srecno bilo!
[Ovu poruku je menjao SuperBB dana 17.08.2009. u 01:10 GMT+1] |
[ Horvat @ 16.08.2009. 23:55 ] @
di pise to za 100 e/mesecno?
[Ovu poruku je menjao Milan Gligorijevic dana 17.08.2009. u 10:48 GMT+1]
[ SuperBB @ 16.08.2009. 23:58 ] @
pa pise u tekstu da ce cena tehnickog biti 4500 dinara . Puta 2 komada godisnje to je 9000 dinara ili skoro 100 evra....
za vecinu ovih krseva je registracija od 100-200 evra tako da je ovo poskupljenje od najmanje 50%
[ Horvat @ 17.08.2009. 00:00 ] @
Citat: SuperBB: Takodje svi oni koji voze automobile starije od 15 godina morati da placaju dodatni namet od 100 evra mesecno.
tebi godina traje 2 meseca?
[ SuperBB @ 17.08.2009. 00:02 ] @
lapsus mislio sam 100 evra godisnje .
[ Horvat @ 17.08.2009. 00:02 ] @
mogao bi se onda ispraviti
[ SuperBB @ 17.08.2009. 00:10 ] @
kjavlja mi se da ce sledeci namet biti putem kontrole izduvnih gasova
tacnije siv ovi sto ne voze euro3 automobile morace da placaju i neku dodatnu taksu za zagadjenje od 200-400 evra godisnje
[ ptak 13. @ 17.08.2009. 00:57 ] @
Opa veselo a ..... ovo stvarno vise nema smisla, plate ostaju iste u ovoj zemlji ali zato gorivo, derivati, cene, pa sad i tehnicki sve ode navise samo plate ostadose iste...stvarno mi nije jasno kako moze ministar da izadje i kaze da nismo najskuplja zemlja u Evropi i da kaze da je prosecna plata 30 000 dinara...samo za onoga ko vozi automobil mora da izdvoji za registraciju pa onda ako ima vise od 2000ccm da plati onu novu taksu pa sad jos i ovo da ide dva puta na tehnicki ako je starije vozilo od 15 god. epa fino...ima da se sklone sa ulice fice, zastave i ostale krsine ali ima i kuka i motika da se digne pred vladu
Imam utisak da cu ispariti odavde sto pre, mislim iz zemlje !
[ a1200 @ 17.08.2009. 00:57 ] @
Pa zar je iko normalan ocekivao da ce da smanje drzavno-birokratsko-besposlicarski aparat? I da uvedu strogu kontrolu trosenja buzetskih para, na primer? :)
Ovako je mnogo lakse... malo zacepis ovamo, malo tamo, i nakupi se... vozi Misko
[ ptak 13. @ 17.08.2009. 01:12 ] @
Samo jos fali porez na luksuz da uvedu za one koji koriste mobilne telefone i onda smo kompletni :))
[ a1200 @ 17.08.2009. 01:20 ] @
Pa to je vec uvedeno :)
Citat: Odlukom Vlade Srbije korisnici usluga mobilne telefonije plaćaće dodatni porez od 10 odsto počevši od 1. juna ove godine. Vladin “Porez na upotrebu mobilnog telefona”, obračunat na osnovu uputstva Ministartstva finansija, privremena je mera, a odnosi se na sve razgovore, slanje tekstualnih (SMS) i multimedijalnih (MMS) poruka, prenos podataka (Internet saobraćaj), kao i posebne usluge, u zemlji i inostranstvu.
Porez se obračunava na cenu usluge mobilne telefonije bez PDV-a, a naplaćuju ga od korisnika, za račun države, sva tri operatora na teritoriji Srbije...
http://www.naslovi.net/2009-05...za-na-mobilne-telefone/1174766
[ ptak 13. @ 17.08.2009. 01:30 ] @
Hahaha ipak smo kompletni...nisam znao za ovo...hahaha da nije smesno bilo bi tuzno majke mi ovo je haos....."neverovatno koliko ljudi koji donose zakon imaju visok IQ stvarno brilijantno "
[ Aleksandar Đokić @ 17.08.2009. 04:52 ] @
ah pa daaaaaa, tooooo majstoje, **** nam kevu, nema problema, mi u srbiji svi vozimo mladja kola od 15 god. pa nece imati ko da TI ide 2x na tehnicke, znaju oni na koga na udare...uh uh..no comment
[Ovu poruku je menjao Kernel-1 dana 18.08.2009. u 21:47 GMT+1]
[ Kosuth @ 17.08.2009. 05:18 ] @
Dobro je to sve narode,dooobro je...
Pa jedino će ovako veoma brzo nestati para iz kućnog budžeta za internet konekciju,e onda ćete umesto da lupate po tastaturi imati prilike,a bogami i potrebe,da NJIH lupate po glavi...
Dobro je sve ovo,ne mož' bolje da bude...
[ Flo33 @ 17.08.2009. 08:11 ] @
Zakon je delimicno ok, cena za drugi tehnicki bi morala biti manja. Koliko ce se to postovati, ne znam, i sumnjam da ce doneti potrebna poboljsanja u saobracaju. ALI!!!! Ako kopiramo Evropu, gde je zakon o benefitima manjih zagadjivaca? Zasto ljudi koji voze na plin nemaju popuste, jeftiniji parking? Licno vozim dizela, tako da me ne tangira to, ali me boli licemerje nasih vlastodrzaca.
[ hobbista @ 17.08.2009. 08:43 ] @
I stari Zakon je OK, ali kada se primenjuje. I to na sve učesnike u saobraćaju.
I po starom (važećem) Zakonu zabranjeno (kažnjivo) je:
Voziti pod dejstvom alkohola, skretati na mestima gde je to zabranjeno, obilaziti preko pune linije, voziti brže od ograničenja, upravljati tehnički neispravnim vozilom, prolaziti kroz raskrsnicu kada je crveno svetlo na semaforu, voziti teretno vozilo (preko 5 tona) kroz gradske ulice (pogotovo gde postoji znak zabrane za to). Takođe, zabranjena je vožnja kamionima preko 5t na delu auto puta kroz beograd (postavljeni saobraćajni znaci), zabranjena je vožnja pretovarenim teretnim vozilima (natovaren šljunak/zemlja/... preko gabarita, pa se rasipa po putu), vožnja jednosmernom ulicom u suprotnom smeru... i tako dalje. Obzirom da dnevno pravim 70 - 80 km po gradu (a nisam taxi :) ) svakodnevno se susrećem sa ovakvim situacijama, a često je i policija prisutna (koja naravno ne reaguje).
Ovo se ne kažnjava ili se retko kažnjava. Čekaju gospoda novi Zakon, a priželjkuju da što kasnije počne da se primenjuje da ne bi morali da rade.
Koliko god neki zakon izgledao kao dobar, ako se ne primenjuje, ili se selektivno primenjuje - ne vredi ničemu.
A za tehnički i nove cene - nemam reči. Strašno.
Btw, zna li neko da li u nekoj normalnoj zemlji (ili onoj koja bi želela to da postane) DRŽAVA određuje cenu tehničkog pregleda?
[ Flo33 @ 17.08.2009. 09:29 ] @
Pricamo o zakonu za tehnicki pregled u okviru ZOPS-a. Ne o samom ZOPS-u.
[ SuperBB @ 17.08.2009. 09:29 ] @
Citat: Samo jos fali porez na luksuz da uvedu za one koji koriste mobilne telefone i onda smo kompletni :))
da si ti ziv i zdrav, taj porez je vec uveden od juna meseca imamo porez na upotrebu mobilnog telefona od 10%
i jos povrh svega na iznos tog poreza se placa i PDV
[Ovu poruku je menjao Milan Gligorijevic dana 17.08.2009. u 10:50 GMT+1]
[ madamov @ 17.08.2009. 09:48 ] @
Citat: SuperBB: i jos povrh svega na iznos tog poreza se placa i PDV
Ne plaća se PDV na PUMT, pogledaj bolje svoj račun.
[ SuperBBB @ 17.08.2009. 09:58 ] @
u tom slucaju to znaci da je PDV na mobilnu telefoniju 28%
[ bugsu @ 17.08.2009. 10:55 ] @
mene najvise brine cena i izduvni gasovi ...
cena je velika a izduvni gasovi sa ovakvim gorivom ...
i lepo je to sto nece (mozda) biti krseva na putu ali bi onda trebali omogucitti neke povlastice svima za uvoz EURO3(ili popust za nasu bajnu desetku..pardon punta) auta svim vlasnicima ciji auto nije prosao tehnicki..
[ hobbista @ 17.08.2009. 11:09 ] @
Citat: Flo33: Pricamo o zakonu za tehnicki pregled u okviru ZOPS-a. Ne o samom ZOPS-u. U pravu si. Izvinjavam se, ponela me "pesma" :D
U Italiji (ukoliko se nije promenilo u prethodnih 4-5god.) prvi tehnički se radi na 4god, sledeći na 2 god, pa onda na godinu dana.
Kod nas, cena i način utvrđivanja cene za tehnički je priča za sebe.
Pitanje: Kako će proći tehnički neispravna vozila policije (neispravna zadnja svetla, kao svojevremeno na kečevima)? Ili njih ne dotiče odredba o tehničkoj ispravnosti?
[ Slobodan Milivojevic @ 17.08.2009. 12:38 ] @
Ili pre neko vece me zaustavlja policajac, dajem isprave, odmah pita... aha... vozis na plin... imas li atest, ja dajem i taj papir, to sve ok, i kaze mi ne rade ti stop svetla?! Ja kazem normalno da ne rade jer su kola ugasena. I onda me ubedjuje sa njegovim kolegom da ne rade. Samo sam rekao da li sad treba ovde da zaustavljamo jos nekoga da bi imao jos svedoka da svetla naj normalnije rade?!
Samo gledaju kako da ti izvuku pare iz dzepa. Stvarno su nemoguci... Sad jos i povecavaju cene svega moguceg! U jednoj Makedoniji bre 1L TNG kosta od 25-29 denara, a kod nas? A za tehnicki, ja nemam nista protiv da se ide dva puta godisnje na tehnicki, ali da drugi bude besplatan! Da drzava da pare servisu za taj drugi, pa neka prvi naplate i malo skuplje. Nekako kolko god radio u ovoj drzavi, covek da veci deo para drzavi za sve i svasta.
Ponavljam, nemam ja nista protiv dva tehnicka godisnje, to je uredu, ali imam protiv ponasanja raznih lica u uniformi i pokusavanja da izvuku sto je vise moguce kad "ne ispune normu za taj dan"!
Smanjite drzavni aparat, i nemojte od nas koji posteno radimo da uzimate sve vise i vise, uskoro necete imati od koga da uzmete.
[ Flo33 @ 17.08.2009. 13:34 ] @
Ali, gledaj, i ta policija, i ti putari, i na kraju ta vlast nije pala sa marsa, oni su svi nasi sugradjani. Dokle god se ne promeni svest ovoga naroda, nece biti nista od svega toga. Ne mozes ti protiv vecine, ali na zalost nasa vecina je apaticna, svi kukaju, niko nista ne preduzima.
Godinama se prica o monopolu Delte, i svi idu u taj maxi, itd..
A da se svi suzdrze samo dva meseca od ikakvog odlaska tamo, propali bi garantujem.
Da ne teram pricu na drugu stranu, kada bi svako od nas odbio da plati ''pojas'' panduru, pa makar bio stvarno kriv i po vecem pitanju, drugacije bi bilo.
Takva nam je svest, ja sam se zaprepastio kada sam bio kod zubara skoro, privatnika, i zena pre mene plati popravku, casti zubara i na vrh toga pola kila kafe??!! Privatnika??! Tako je godinama unazad radjen tehnicki, ako si znao nekog, nisi ni morao kola da dovozis, kupis mu kafu... U zivotu sam vecu korupciju video samo u Africi. Na svim nivoima.
Zakljucak je da je zakon u segmentima ok, nedostaje jos stvari, i siguran sam da ce se koliko 15. Decembra raspravljati o bar 5 nacina kako zaobici tehnicki.
[ smrcko @ 18.08.2009. 18:58 ] @
Flo 33 SVAKA ČAST!!!
Za Srbiju je to jedini način da se izbori za nešto, ako niko ne plati tu istu registraciju ili se ne ide u njihove robne kuće tek tad može nešto da se promeni.
Inače ovako ništa.
Mislim ja da plaćam registraciju od 1000 eura godišnje za 16 godina star auto, mi nepada na pamet.
A ja sigurno ne bi vozio takav auto da imam para da kupim novi.
Može sve to, ali neka obezbede da visoke plate i jeftine automobile pa nećemo da se bunimo
Pozz
[ Aleksandar Đokić @ 19.08.2009. 01:27 ] @
2. tehnicki bespatan ili prepolovi, pa po pola cene jedan i drugi, neeeeeee, oni su kad treba da se uvede drugi tehnicki poskupeli isti za.............ne 1%, ne 10%, ne 100%, neeeee 200%, vec 350%, umesto 1000din kosta ce 4500din (min), i sad, shvata li neko sta se radi i kako se radi...necu da pljujem nikog, volim demokratsku vlast, ali pobogu pogledajte sta nam rade
[ HarryTuttle @ 19.08.2009. 02:19 ] @
Pa kad smo vec krenuli, red bi bio da "skoci" i TV pretplata :)
Ipak, nije red da ostane na ovom nivou - kad je vec uveden dodatni porez na mobilnu telefoniju. Mislim da bi jedno 1000 dinara bilo "podnosljivo". Jedino se sa tim parama moze odrzati dosadasnji "kvalitet" javne kuce (ovaj, javnog servisa svih gradjana...).
---
Takodje, uvesti - pod obavezno - "porez na internet" za sve koji imaju konekciju jacu od 33600 bps (a ne idu preko telekoma :)). Naravno, sa specijalnim, dodatnim oporezivanjem, za ove sto pishu po forumima, jer gube vreme - a mogu da rade!!! - sto znaci, da ustvari njima pare ni ne trebaju, jer zive u "luksuzu".
Za korisnike Skype-a uvesti godisnju taksu od barem 100-200 EUR-a, jer oni ustvari rade protiv drzave, izbegavajuci da placaju sulude cifre za medjunarodne razgovore - sto je direktna steta za drzavu!
---
Kao sto vidite, nema mesta panici - ima jos mnogo prostora za "poboljsanje" stanja budzeta...
Treba ustvari da smo srecni sto imamo ovakve experte, i sto nam jos uvek nisu uveli ova dodatna (dobrovoljna) davanja. Ipak, oni se nadcovecanskim snagama bore za svoje fotelje i ministarstva, kao i svoje odano partijsko telo, strateski rasporedjeno u drzavnim i javnim preduzecima, kao i lokalnoj samoupravi - jer bez njih, gde bi mi bili sada???
I zato, svaka zrtva je opravdana.
U ime naroda.
[ dachony @ 19.08.2009. 02:39 ] @
Da stvar bude jos zanimljivija,na sve te njihove nove zakone o ovom ili onom,koji se naravno na kraju svode samo na to da se ljudima uzmu pare,gospoda je nedavno donela zabranu za bilo kakve javne skupove tj. strajkove itd.
Al kao sto je vec neko rekao...nema nista od ovog naseg j**anja mame i price u prazno...izgleda da to narodu odgovara...svi samo kukamo a nista ne preuzimamo...
[ bachi @ 19.08.2009. 09:20 ] @
Citat: guslac: necu da pljujem nikog, volim demokratsku vlast, ali pobogu pogledajte sta nam rade
Mazohista?
[ Nabukodonosor @ 19.08.2009. 10:31 ] @
Nesto sumnjam da ce sve to da zazivi od decembra. Pogledajte samo koliko ima privatnih firmi za obavljanje tehnickog pregleda. Kako ce stici da svima njima uvedu video nadzor i te sisteme za pracenje preko interneta?!
Znate sta ja mislim da je najgore od svega....sto kada dodju sledeci izbor, ova marva od naroda ce ponovo da izabere ovu isti vlast. Garantujem! Znali smo i do sada da izaberemo kako treba.
[ bakara @ 19.08.2009. 11:24 ] @
[ NenadSM @ 19.08.2009. 11:26 ] @
Vratite nam milosevica i sankcije - bilo nam je mnooooogo bolje :):):):)
Pa masa ljudi je i do sada skupljala pare godinu dana za registraciju, placala cekovima i ko zna kako, a ako i kad ovo uvedu - mislim da ce biti svasta.
jesu li oni svesni da 90 % ljudi koji voze automobile od 16 i vise godina nemaju para za bolji i da ih ne voze iz hira vec iz nuzde.
Samo me zanima dali ce pod tu kontrolu spadati i vozila GSP-a, policije i drzavnih sluzbi jer i tamo jos uvek ima mnogo krseva od kamiona, dizalica, autobusa itd., u kojima se voze ljudi. Samo mi nisu jasni ljudi koji tvrde da ce se povecati bezbednost u saobracaju. Pogledajte crne hronike na TV, ni u jednom udesu nije ucestvovao krs, vec neki AUDI, BMW X5 i ostala fensi vozila. Problem je u vozacima, oni bi trebalo da idu na tehnicki dvaput godisnje a ne automobili.
[ Zeleni zub @ 19.08.2009. 11:29 ] @
HarryTuttle wrote:
Takodje, uvesti - *pod obavezno* - "porez na internet" za sve koji imaju konekciju jacu od 33600 bps (a ne idu preko telekoma :)). Naravno, sa specijalnim, dodatnim oporezivanjem, za ove sto pishu po forumima, jer gube vreme - a mogu da rade!!! - sto znaci, da ustvari njima pare ni ne trebaju, jer zive u "luksuzu".
Za korisnike Skype-a uvesti godisnju taksu od barem 100-200 EUR-a, jer oni ustvari rade protiv drzave, izbegavajuci da placaju sulude cifre za medjunarodne razgovore - sto je direktna steta za drzavu!
Cek da uvedu carinu na slanje i prijem mailova :|
[ boccio @ 19.08.2009. 11:42 ] @
Iako ovo sasvim sigurno nije doneto iz altruistickih pobuda, moram da priznam da se u potpunosti slazem sa tim da automobile starije od 15 god. treba sklanjati sa ulica. Mozda ovaj nacin nije idealan, ali ce se ako prodje sasvim sigurno pokazati kao manje-vise delotvoran.
Da se ne lazemo, svi znamo kako vozaci raznih Golfova dvojki, koji nazalost imaju plitak dzep, vode racuna o odrzavanju vozila. Kocnice se arce dok nema ni milimetra plocica vise, cak i kupuju polovne (?!), gume su redovno celave, pola retrovizora fali a 90% automobila koje su po 15-20 godina stari a svi ih vidjamo po ulicama ne bi odokativnim pregledom prosli tehnicki. Tako da... sorry, but sorry.
[ stewuss je @ 19.08.2009. 13:38 ] @
Nije problem u dva tehnicka pregleda godisnje, vec kakve nam drzava za njih postavlja uslove.. Previsoka cena svakog od ta dva teh. pregleda kao i sanse da prodjes kontrolu izduvnih gasova sa nasim gorivom i starim motorima jednostavno nisu prihvatljive. Moj auto ce zaglaviti garazu na neodredjeno vreme osim ako se ne desi neko cudo (loto mozda?) pa budem u mogucnosti da priustim sebe vozilo mladje od 15 godina..
[ Flo33 @ 19.08.2009. 13:44 ] @
Boccio, svakako da je to dobra stvar, ali i komunizam je bajka u knjizi, ali realno.. Well.. Ne moze na silu i za jednu godinu nista. To mora postupno i sto je najbitnije jednako za sve!! Oni palamude o istrosenim kocnicama, i trulim sasijama, a pola gsp-a je takvo! Poljuprivredne masine, gradjevinske? Pa i ti putevi. Najlakse je udariti po mucenim ( nemam prikladniji izraz) vozacima starijih kola. To je neverovatno kako idu samo na neke stvari koje su jedva priustene. Sve se slazem sa tehnickom ispravnoscu, bla, bla, ali hajde da ne glumimo svajcarsku u bivsoj turskoj koloniji.
Nabukodonosor, ne sumnjam da ce poceti, i onda ces cekati u redu da das Miskovicu pare i za to. I onom drugom, gazdi parking servisa
[ boccio @ 19.08.2009. 15:20 ] @
Citat: stewuss je: Nije problem u dva tehnicka pregleda godisnje, vec kakve nam drzava za njih postavlja uslove.. Previsoka cena svakog od ta dva teh. pregleda kao i sanse da prodjes kontrolu izduvnih gasova sa nasim gorivom i starim motorima jednostavno nisu prihvatljive. Moj auto ce zaglaviti garazu na neodredjeno vreme osim ako se ne desi neko cudo (loto mozda?) pa budem u mogucnosti da priustim sebe vozilo mladje od 15 godina..
Ne radi se tu o tebi uopste, ali nazalost takav auto i treba da zaglavi garazu. Meni samo i dalje nije jasno koliko retardirana ova drzava moze da bude da sa jedne strane eliminise vozila koja zaista ne trebaju biti u opticaju, a sa druge zabranjuje uvoz polovnjaka i nabija cenu tim istim krsevima... ja samo ne znam kako se to zove, da li pucanje u koleno, ili secenje grane na kojoj sedis :)
Citat: Flo33: Boccio, svakako da je to dobra stvar, ali i komunizam je bajka u knjizi, ali realno.. Well.. Ne moze na silu i za jednu godinu nista.
Ko kaze? :) Itekako moze, pogledaj kako su sprovedeni zakoni o zabrani pusenja na javnim mestima po EU zemljama...
Za ostalo se potpuno slazem, jer kod nas je vec poznato da se apsolutno nista ne resava sistemski, pa tako ni ovo.
[ Flo33 @ 19.08.2009. 19:31 ] @
Pa ne baš celoj Evropi, na sreću :)
A, ne ne zove se to pucaj u koleno, granu, šta god, to se zove ajde da vidimo dokle su ovce spremne da idu za čobaninom.
[ balavi @ 19.08.2009. 21:49 ] @
A sta ce da bude ako ja odem na tehnicki, uplatim lovu, i auto bude neispravan, a sigurno ce, i ponovo se vratim da ponovim tehnicki, da li opet pucam kintu ili sta ....
Ma sve u svemu ovo je veliko sr****, izvlacenje kinte ljudima iz dzepa i smaranje ...
Pa ja se nesecam kada sam platio registraciju i tehnicki kesom, sve sam placao cekovima, onako, ovako, i sve se to razvlacilo do ponovne registracije ....
Jos citam da ce da uvode i nove propise za ugradjeni TNG, pa ako ih zadovoljavas ne dobijas nalepnicu koju lepis na vetrobranskom staklu, da bi mogao da natocis gas na pumpi.
Naravno, i to se placa. A ja ugradio TNG da prodjem kao jeftinije, a sta sam dobio, popust pri registraciji od citavih 200 din.
Ma sta sve nece da izmisle ....
Neznam ko bese rece, ovde samo da se isparis iz ove drzave, jel kad treba da se nesto popunjava, krpi, opiče po nama ....
[ Ivan Dimkovic @ 19.08.2009. 21:56 ] @
Citat:
A ja ugradio TNG da prodjem kao jeftinije, a sta sam dobio, popust pri registraciji od citavih 200 din.
pa zar nije usteda na samom gorivu a ne na nekim registracijama?
[ Horvat @ 19.08.2009. 22:11 ] @
Citat: balavi: A sta ce da bude ako ja odem na tehnicki, uplatim lovu, i auto bude neispravan, a sigurno ce, i ponovo se vratim da ponovim tehnicki, da li opet pucam kintu ili sta ....
pa naravno da ces opet platit,sta je tu cudno?
[ boccio @ 20.08.2009. 11:04 ] @
Horvat, jesi ti registrovao nekad auto?
[ Horvat @ 20.08.2009. 11:22 ] @
direktno,ne
cekaj,do sada je ako ti je neispravno vozilo na tehnickom,ne platis tehnicki? [ne pricam o registraciji,nego samo o tehnickom pregledu]
[ Skaarj @ 20.08.2009. 13:06 ] @
Koliko se secam, ako ti je auto ne prodje tehniciki imas tri dana da ga ponovis na istom mestu. Doduse, nikad mi se nije desilo da nisam prosao tehnicki iz prve (cak i kad sam vozio Bubu) tako da ne znam da li ovo jos vazi.
Mada mozda je bolje pitanje koji nivo krsa treba da ti bude auto da danas ne prodjes tehnicki. U buducnosti ce biti mnogo rigoroznije...
[ superbaka @ 20.08.2009. 17:13 ] @
-------------------------------
prodajem Ladu Samaru 1991, ugradjen plin, sredjivana da joj sve radi... platio sam je 900e, ulozio jos najmanje 1000e, za 1300e cu da vas poljubim i u guzicu ako je kupite...
-------------------------------
i ako ne spadam u onu grupu ljudi koja svoje neimanje ili nesposobnost pravdaju krivinarenjem u komsijskom dvoristu, prosto ne mogu da se otrgnem utisku da ova drzava u nastojanju da precicom uskladi sopstvene zakone sa evropskim, ostavlja ogromnu kolicinu djubreta iza sebe...
dok citam ovu vest, ne mogu da se ne setim cinjenice da Paracin ima jednog (ili mozda dva) pauka koji nisu u mogucnosti da podizu teze automobile i dzipove, a i mnoge manje ali luksuzne ne smeju da diraju da ih ne bi ostetili jer pauk nije pouzdan... i tako luksuzni automobili mogu da parkiraju gde hoce bez bojazni da ce biti kaznjeni zbog toga... uz to ide i cinjenica da policajci iz straha ne zaustavljaju vozace luksuznih automobila i onda kada cine ocigledan prekrsaj ali zato redovno skacu na haubu vozacima starijih automobila...
voleo bih da vidim tu statistiku o saobracajnim nesrecama i da se licno uverim da je neispravnost automobila glavni uzrok nesreca... ako nista drugo, barem znam kako se ja ponasam - kada vozim stariji automobil, vozim ga daleko opreznije nego kada sednem u noviji... verujem da je slicna situacija i sa ostalima...
[ NenadSM @ 20.08.2009. 19:53 ] @
[ BataKiza @ 25.08.2009. 07:54 ] @
SRBI BRAĆO! ne klonite duhom!
Pa nisu uveli ništa na rolere,rolšule,skejt....(Nisu se setili)smislićemo mi već nešto?
Oćel neko kupi kola prodajem skoro džabe...
[Ovu poruku je menjao BataKiza dana 25.08.2009. u 09:04 GMT+1]
[ Savoy @ 25.08.2009. 16:38 ] @
i benzin po nalogu vlade poskupljuje na 105 dinara za litar od srede
odem ja na forex i nadjem da se nafta Ural koju mi kupujemo prodaje za $72 dolara /barel
I onda malo vratim film nazad pa se setim da je prosle godine, kad je nafta kostala rekordnih 150 dolara za barel, litar benzina na pumpama bio 120 din za litar
A danas, barel $72 a benzin skoro 110 din?
To znaci da su akcize i reketi drzave na litri benzina danas skoro duplo veci u odnosu na proslu godinu.
[ Nabukodonosor @ 25.08.2009. 17:29 ] @
Jebiga, ovi majmuni sa vlasti moraju od necega da zive. Tvoje je da cutis i da im to obezbedis po svaku cenu. Zato tisina. Niko nemoj da se buni slucajno. Trpecemo i ako bude 210 dinara litar. Kad ne umemo da se skupimo i oteramo balavurdiju tamo odakle su dosli.
[ 223 @ 25.08.2009. 18:02 ] @
Pogledajte to sa vedrije strane, ako spojimo 2x tenicki pregled sa vecom registracijom za automobile preko 2000cm3 => gomila krsheva ce se skloniti sa ulica, jer im godisnji nametai prelaze vrednost automobila => bice bezbednije voziti.
[ Horvat @ 25.08.2009. 18:06 ] @
^^zasto mislis da ce se skloniti sa ulica? samo ce voziti neregistrovani
[ ventura @ 25.08.2009. 18:48 ] @
Citat: Horvat: ^^zasto mislis da ce se skloniti sa ulica? samo ce voziti neregistrovani
Teško da će se to omasoviti pored drakonskih kazni... Da kazne nisu drakonske, mi bi već sada imali gomilu pametnjakovića koji voze neregistrovan auto...
[ Horvat @ 25.08.2009. 20:11 ] @
pa pazi,kazna za vozvnju neregistrovanog vozila je ,koliko ? 5000 ?
dok je cena za registraciju vozila,onih od preko 3 L nekoliko desetina hiljada
pa ako te uhvate,platis 5 000,a dok te ne uhvate ti se vozas ,a i bolje ti platiti 5 000 nego par desetina ;)
[nemojte misliti da ovo podrzavam ili primenjujem]
e sad,ako je kazna nekih 500 000 dinara [i ako se primenjuje],onda sigurno nece biti nelegalaca...
[ Savoy @ 27.08.2009. 03:21 ] @
Ispravka - cena tehnickog pregleda ce iznositi izmedju 4.000 dinara i 8.000 dinara po tehnickom pregledu
Automobili i dva puta na tehnički
27. avgust 2009. | 01:31 | Izvor: Večernje novosti
Beograd -- Najava saobraćajne policije da će od sledeće godine automobili stariji od 15 godina dvaput godišnje ići na tehnički pregled zabrinula većinu vozača u Srbiji.
Iako nema zvaničnih podataka, procenjuje se da je prosečna starost vozila na srpskim drumovima čak 18 godina. To znači da novi pravilnik "kači" bar polovinu četvorotočaša, od 1,6 miliona automobila, pišu "Večernje novosti".
Najveće negodovanje izazvao je propis - predviđen novim Zakonom o saobraćaju - prema kojem će vozači morati da plaćaju oba tehnička pregleda, a cenu će određivati Vlada Srbije. I, dok sada pregled košta od 600 do 2.000 dinara, u javnosti se uveliko pominje moguće poskupljenje na 4.000 do čak 8.000 dinara.
Damir Okanović, direktor Srpskog komiteta za bezbednost saobraćaja, smatra da, iako sa stanovišta sigurnosti na drumovima nova mera nije loša, ona predstavlja snažan udar na vlasnike starih vozila, među kojima većina ima plići džep.
"Država će morati da pronađe način da zaštiti vlasnike starih automobila koji su 'tankog' imovnog stanja. To se može učiniti ograničavanjem cene tehničkog pregleda ili smanjenjem dažbina za registraciju vozila", napominje Okanović.
Međutim, u Komitetu za bezbednost saobraćaja napominju da je starost vozila najređi faktor koji utiče na izazivanje saobraćajnih nesreća. U najvećem broju slučajeva, udesima, uglavnom, "kumuje" vozač koji ne poštuje saobraćajne propise, ili loše stanje puteva.
Osim što predviđa dvostruku proveru ispravnosti starijih vozila, novi pravilnik o tehničkom pregledu donosi i strože kriterijume za izduvne gasove, gume i ispravnost kočnica, trapa i pneumatika. Svi tehnički pregledi, uz to, obavljaće se pod video-nadzorom.
Pravilnik propisuje da će na tehnički pregled dva puta godišnje morati da idu i sva motorna i priključna vozila kojima se obavlja javni prevoz, autobusi, vozila za prevoz otrovnih materija, vozila auto-škola koja se koriste za obuku kandidata, vozila pod pratnjom i s pravom prvenstva prolaza, motorna i priključna vozila čija masa prelazi tri i po tone i vozila za iznajmljivanje.
Iako još nije poznato kako će ova mera biti primenjena u praksi, kalkuliše se da će učiniti da gotovo 50.000 vozila bude isključeno iz saobraćaja.
[ Savoy @ 27.08.2009. 03:24 ] @
Citat: pa pazi,kazna za vozvnju neregistrovanog vozila je ,koliko ? 5000 ?
dok je cena za registraciju vozila,onih od preko 3 L nekoliko desetina hiljada
pa ako te uhvate,platis 5 000,a dok te ne uhvate ti se vozas ,a i bolje ti platiti 5 000 nego par desetina ;)
[nemojte misliti da ovo podrzavam ili primenjujem]
e sad,ako je kazna nekih 500 000 dinara [i ako se primenjuje],onda sigurno nece biti nelegalaca...
u mom mestu vidjam ovih dana gomilu automobila bez tablica. to su ovi koji nisu preregistrovali crnogorce i nisu imali da plate....
verovatno....
kazna za upravljanje neregistrovanim vozilom je 5000 dinara , dok je kazna ako upravljas vozilom na strane table 15 do 30.000 dinara sto znaci da se vise isplati upravljati autom bez tablica tj kao neregistrovanim.
represija nad vozacima kao i haraci aktuelne vlasti su nikad veci samim tim jasno je da veliki broj gradjana nece moci da placa sve to i vozice neregistrovana vozila.
[ Nabukodonosor @ 27.08.2009. 12:08 ] @
Citat: Međutim, u Komitetu za bezbednost saobraćaja napominju da je starost vozila najređi faktor koji utiče na izazivanje saobraćajnih nesreća. U najvećem broju slučajeva, udesima, uglavnom, "kumuje" vozač koji ne poštuje saobraćajne propise, ili loše stanje puteva.
Bas tako. Bas sam hteo da napisem da je cista glupost ono sto pojedini ovde pricaju kako cemo da imamo bezbedniji saobracaj. 90% udesa koje vidim na putu napravi neki majmun sa nekim besnim autom iz razloga sto voli da divlja sa istim.
[ Savoy @ 27.08.2009. 14:30 ] @
Ma jasno je bre , da su to sve samo izgovori.
Vlast je pokusala da odere ljude as automobilima koji imaju motore vece kubikaze,a vlasnici su odgovorili na nacin tako da ih ne registruju vise. Onda posto im je taj finansijski efekat izostao, uveli su harac na one kojih ima najvise - automobile starije od 15 godina, i to tako sto su im prakticno registraciju poskupeli za vise nego duplo
Jer ljudi ce morati da daju najmanje 12-15.000 dinara dodatno za 2 tehnicka pregleda godisnje....
[ Ivan Dimkovic @ 27.08.2009. 14:35 ] @
@Nabukodonosor,
PA imacete bezbedniji saobracaj zbog ovih mera - zato sto gomila ljudi nece imati da plati tehnicki i nece voziti kola.
[ cozmo_im @ 27.08.2009. 14:45 ] @
Netacno.
50 ljudi godisnje pogine zbog tehnicke neispravnosti vozila. Ne pominje se godiste tih vozila a u razgovoru s bivsim nacelnikom bezbednosti saobracaja sam saznao da oko dvadesetak zrtava je bilo u Ladama i Jugicima (spona, kugla, tocak, kocnice), a ostali su poginuli zbog "budzenih" automobila iz uvoza (koji su presli par stotina hiljada kilometara).
Preko 900 ljudi pogine zbog nepostovanja propisa. Znaci skoro 20 puta vise pogine zbog voznje u alkoholisanom stanju ili zbog nepostovanja prava prvenstva/prevelike brzine nego zbog neispravnosti vozila...
A nece uopste biti bezbedniji saobracaj jer vecinu udesa izazivaju vozaci novijih vozila zbog prevelike brzine, alkohola, nepostovanja propisa i bahate voznje.
Mislim da ce broj poginulih biti isti i kad te mere stupe na snagu.
Poenta nisu dva tehnicka.
Poenta je striktno sprovodjenje zakona o bezbednosti saobracaja, cak i ovoh postojeceg. Kad bi se rigorozno sprovodio tehnicki (po starom zakonu, kako i pise) i sprovodila ostala kaznena politika kako treba - e tad bi bilo manje zrtava i udesa.
Nista nece time postici jer ako ne krenu da kaznjavaju bahate vozace, alkoholisane nema napretka.
A nijedan auto kod nas ne moze da prodje tehnicki svejedno (po tim kriterijumima) iz prostog razloga jer nase gorivo nema EU norme i izduvni gasovi i novih automobila su ispod svih parametara. To je, eto druga krajnost.
Takodje, putna infrastruktura.
Umesto da krenu od pocetka, stanja puteva, stanja goriva, kaznjavanja nepostovanja propisa rigorozno, oni se samo setili kako da uzmu pare.
[ Ivan Dimkovic @ 27.08.2009. 15:29 ] @
Nisi ukapirao,
Nisam ja rekao da ce se smanjiti broj udesa zato sto ce u saobracaju biti ispravnija vozila - vec zato sto ce biti >manje< ljudi - jer ce dosta stanovnistva odustati od voznje automobila.
Cista statistika - ako ti se broj vozaca smanji za 10%, vrlo verovatno ce se smanjiti i broj udesa za isto toliko u proseku.
[ zid-024 @ 27.08.2009. 15:57 ] @
ako i uvedu tako poostren zakon, skocice sami sebi u stomak.
pretpostavimo da u "prvom talasu" izbace iz saobracaja odredjen broj vozila, onda taj broj vozila ne kupuje vise gorivo jer mu ne treba i nema vise prihoda od akcize na gorivo, od registracije, putarine, ....
[ Nabukodonosor @ 28.08.2009. 02:37 ] @
Ma prolazice sve na tehnickom, i krsevi kao i do sada, ali ce sada samo biti skuplje i cesce.
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|