|
[ jakalazu @ 18.08.2009. 13:34 ] @
| Cena ovih vozila je oko 4500 e .Trenutno je mnogo veća ponuda astri i to sa boljom opremom....ali ako to zanemarimo, jer mi je naj bitnije stanje limarije i motora i njihovo stanje nakon buduće eksploatacije narednih 5-6 godina,zatim održavanje, potrošnja.....nameravam da stavim plin...Šta bi ste vi pre kupili i zašto? |
[ sdurut @ 18.08.2009. 14:16 ] @
Posedujem Logana 2005 godiste. Imao sam prilike i da vozim Opel Astru. Sto se tiče konfora i udobnosti sve preporuke za Logana. Po meni ta dva auta ne mogu da se porede. Jedino rezervni elovi su nesto skuplji i mislim da su precenjeni za Logana. Ali posto je auto noviji i verujem da je presao manje kilometara ja bih se odlucio za Logana.
[ BioSQUAD @ 18.08.2009. 14:21 ] @
Citat: nameravam da stavim plin
Moj drugar vozi Astru G 1.6 iz 97, sa plin, ekstra se pokazao.
[ popiosam @ 18.08.2009. 14:23 ] @
Ja bih se u svakom slucaju odlucio pre za Opel nego za Rumune, inace recimo u engleskoj je Astra 2004 g, motor 1.6 , oprema full (sem koze), servisna knjizica naravno, oko 1500 funti, moj savet ti je recimo Vectra isto godiste, sa ugradjenim fabrickim plinom i motorom od 1.8 za oko 2200 funti. Pozdrav
[ jakalazu @ 18.08.2009. 14:59 ] @
Da, video sam i vektre 98-99 sa motorima 1.6 i 1.8 oko 4000 hiljade.....treba mi porodičan auto koji nije skup za održavanje i kome bih ukoliko već nema ugradio plin....zna li neko koliko je ugradnja plina u logana, jel mora sekvent ?Trenuto vozim suzu 1.4i sa plinom( sa 45 litara plina pređem 520km) s kojom sam prezadovoljan ali koja je 90 g. pa hoću da uzmem nešto mlađe.
[ Laki024 @ 18.08.2009. 19:20 ] @
mislim da u te aute mora sekvent, a ugradnja je od 700eur pa navise, mada za te aute koje ti pitas i koji nemaju turbo kompresore, mislim da bi ugradnja + atest bili max 800eur.
Nacuo sam da neki "priuceni majstori" znaju da i u aute koji ide sekvent plin, da "preprave i da stave obivca, ali tada navodno autop gubi na snazi, tako da ti takve majstore ne bih preporucio.
[ skorohaker @ 18.08.2009. 21:07 ] @
^ Šta je "obivca"? Pitanje isključivosti "sekventa" je pitanje materijala od kog je napravljena usisna grana, i naravno, dobrog ukusa.
[ popusicko @ 18.08.2009. 21:16 ] @
450e brat ugradio pre 4 dana.Kočija Logan 1.4 na putu za Veternik.
[ bakara @ 18.08.2009. 21:35 ] @
Sequent mora u oba auta nema to veze sa usisnom granom.
[ skorohaker @ 18.08.2009. 22:18 ] @
Odnosilo se generalno na izbor vrste plinskog uređaja, ne o ova 2 modela.
[ jakalazu @ 18.08.2009. 23:13 ] @
a koji bi ste auto od gore navedenih uzeli-------plus vektra 97. 98
[ sasa022 @ 18.08.2009. 23:24 ] @
Za oko 4500€ - FIAT Marea karavan 1.6 sa vec ugradjenim plinom 2001.godiste.
[ Zarko Silic @ 19.08.2009. 00:51 ] @
Automobili koji iz inostranstva dolaze sa ugradjenim plinom godisnje prelaze oko 100.000 km.
Imajte to na umu.
[ Nebojsa Milanovic @ 19.08.2009. 01:00 ] @
Oni bez plina su vrlo blizu tome...
[ Zarko Silic @ 19.08.2009. 01:07 ] @
Nisu.
Vozila sa ugradjenim plinom uvezena iz inostranstva su neopisivi krsevi. Mnogo veci od dizelasa. Vecina je u poodmakloj fazi raspadanja od kojih majsori dizu ruke. Takvim vozilima bi, bez obzira na E3 normu, trebalo zabraniti uvoz.
Najsigurnija kupovina su najobicniji benzinci.
[ jakalazu @ 19.08.2009. 08:26 ] @
video sam da ima fiata brava.bravo ,marea oko 2000 godine oko 4000 e...ali sa svih strana ,,pršti,, kako treba bežati od fiata....a sa druge strane baš se voze i grad ih je pun i izgledaju super očuvano( limarijski)....stvarno više nisam pametan....
[ vladd @ 19.08.2009. 10:21 ] @
Normalno da "prste" preporuke koje mnogi ne slusaju. Zato je i ponuda bajatih opela velika. Ispostavilo se da nije dugo vremena trebalo da se tvrdoglavi mentalitet nasanka.
Uzmi sto mladji auto koji ti odgovara, na marku ne obracaj paznju, na glasine o "lakoprodaji", "kvalitetnim plastikama" mozes da se nasmejes.
Starija vozila ce ocigledno biti sibana taksama, tako da se to moze dodati u troskove odrzavanja..
Poz
[ popiosam @ 19.08.2009. 11:14 ] @
Citat: zarsilic: Nisu.
Vozila sa ugradjenim plinom uvezena iz inostranstva su neopisivi krsevi. Mnogo veci od dizelasa. Vecina je u poodmakloj fazi raspadanja od kojih majsori dizu ruke. Takvim vozilima bi, bez obzira na E3 normu, trebalo zabraniti uvoz.
Najsigurnija kupovina su najobicniji benzinci.
Ma dajte ljudi o cemu vi to??? Pa najveci krsevi na kugli zemaljskoj su zastavina vozila i vecina automobila koja se sklapaju u Sapcu, nemojte uopstavati molim vas ako auto ima fabricki ugradjen plin, servisnu knjizicu neka je presao i 200 000 to je mnogo manji krs nego bilo koji jugo! Uostalom ako je suditi po ovolikoj pomami u Srbiji za Zastavinim Punticima onda je suvisno govoriti bilo sta u vezi kvaliteta automobila jer jednostavno zalosno je, bar meni. Vec mi je muka komsija koji su oterali svoje krseve u staro gvozdje i doterali novo Zastavino cedo bez ABS,Serva, Airbaga, i duvaju se po komsiluku kako su dobro pazarili????Covece i sve to na odlozeno placanje???Zalosno!
Ukratko Opel je Opel a Dacija je Dacija pa neka je i nova, ko razume shvatice.
[ bakara @ 19.08.2009. 11:34 ] @
Citat: zarsilic: Nisu.
Vozila sa ugradjenim plinom uvezena iz inostranstva su neopisivi krsevi. Mnogo veci od dizelasa. Vecina je u poodmakloj fazi raspadanja od kojih majsori dizu ruke. Takvim vozilima bi, bez obzira na E3 normu, trebalo zabraniti uvoz.
Najsigurnija kupovina su najobicniji benzinci.
Slazem se...s` tim sto benzinaca nema jer su "uvoznicima" skupi pa uvoze samo dizelase koje kupuju na licitacijama od firmi.
Ceo taj "biznis" oko uvoza automobila je tako mutan da je to vise nego zalosno.
bdw...juce gledam belog megana (dci) koji je presao ko zna koliko a na poklopcu motora mu belom bojom upisana kilometraza 122k (fora kada su menjani kaisevi), moram priznati da su nasi "uvoznici" puni ideja!
Sramota!
Citat: popiosam:
Ukratko Opel je Opel a Dacija je Dacija pa neka je i nova, ko razume shvatice.
Bas mi je zao ako ti to tako shvatas
[ Zarko Silic @ 19.08.2009. 11:36 ] @
Ne postoje fabricki plinovi. Svaki plin je naknadno ugraljen. Kako u polovljacima, tako i kad je rec o novim vozilima.
I jos jednom ponavljam: Plin se ne ugradjuje bez razloga. Previse iskustva imam da bi me neko ubedio u suprotno, a sto se tice tehnicke knjizice, ni ona ne predstavlja bukvalno nikakav dokaz o predjenoj kilometrazi. Lako i jednostavno se podatak o realnoj kilometrazi zaobilazi, a o tome da se za 20 eura moze naruciti i dobiti knjizica po zelji, ne zelim ni da diskutujem.
I jos jedan bitan momenat koji dodatno potvrdjuje ispravnost tvrdnje o enormnim kilometrazama plinjaka. Na Zapdu ugradnja plina kosta izmedju 2 i 3.000 eura u zavisnosti od tipa vozila te se namece pitanje zbog cega bi neko ovako nesto radio bez "preke" potrebe?
A ni Opel vise nije Opel vec Moskvics
http://www.blic.rs/svet.php?id=96053
P.S. Na kilometrazu manju od 200.000 km u plinskim vozilima mozete biti sigurni samo pod uslovom de je ono godiste 2006, ili mladje.
[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 19.08.2009. u 13:27 GMT+1]
[ Horvat @ 19.08.2009. 11:51 ] @
@popiosam,koji se to automobili prave[sastavljaju?] u sabcu?
sto se teme tice,mladje vozilo i sa manje predjenih km,i naravno,ono u kojem ces se osecati udobno
[ sasa022 @ 19.08.2009. 13:47 ] @
@Horvat
Sabac je poznat po tome da je pun autootpada - mozes da nadjes gotovo svaki deo za skoro svaki auto.
A pored toga su tu i "vesti majstori" koji nista ne bacaju pa od par krseva sastave auto - e @popiosam
prica o toj "proizvodnji - sastavljanju automobila"
[ etjen @ 19.08.2009. 13:54 ] @
Citat: zarsilic: Nisu.
Vozila sa ugradjenim plinom uvezena iz inostranstva su neopisivi krsevi. Mnogo veci od dizelasa. Vecina je u poodmakloj fazi raspadanja od kojih majsori dizu ruke. Takvim vozilima bi, bez obzira na E3 normu, trebalo zabraniti uvoz.
Najsigurnija kupovina su najobicniji benzinci.
apsolutno tačno.
Samo bih dodao da ako kojim slučajem nisu prešli ''boga oca'', onda su sigurno bili havarisani.
[ Horvat @ 19.08.2009. 14:09 ] @
hvala na informaciji,sasa
[ popiosam @ 19.08.2009. 14:30 ] @
Pre svega Dacija Logan je iskljucivo model za istocnoevropsko trziste, Logan nigde na zapadu ne mozete kupiti i to samo zbog toga sto kupci sa zapada nisu gradjani drugog reda, a mi jesmo, odnosno oni zele da se mi, tako osecamo, zato nam i uvaljuju svakojake gluposti, svakom slucaju moje subjektivno misljenje je da ono sto nece Nemac da vozi nije ni vredno pomena. Druga stvar, na stranu sto ovde takozvani majtori rade sve i svasta pa su ljudi naplaseni do zla boga, u bogatijim evropskim zemljama, tu mislim na Nemacku, Francusku, Englesku, obilazeci njihove auto parkove, kao i privatna lica koja prodaju automobile moze se videti da je izuzetno mali procenat laznjaka (tu mislim prepravljanih na svaki nacin) u odnosu naravno na nas.
U principu to je vecita dilema ovde dali je bolji novi Jugo ili polovni Golf, sada ja uopstavam ali s obzirom da sam vozio i Juga i Golfa (mislim na dvojku) Juga ne bih vozio ni da mi plate, a Daciju ni dzabe!!!
Ponavljam samo moje subjektivno misljenje!
btw. pod fabrickim plinom se podrazumeva rucno ugradjen plin (od strane ovlasnjenih servisera) u fabrici sa atestom i overenom garancijom!
[ Skaarj @ 19.08.2009. 14:41 ] @
@popiosam
Logan se prodaje sirom Evrope, a i sire.
[ Ivan Dimkovic @ 19.08.2009. 15:16 ] @
Citat:
svakom slucaju moje subjektivno misljenje je da ono sto nece Nemac da vozi nije ni vredno pomena.
http://www.dacia.de/
http://suchen.mobile.de/fahrze...amp;ambitCountry=&zipcode=
Citat:
model za istocnoevropsko trziste
Dacia Logan nije nikakav model za "istocnoevropsko trziste" vec se prodaje sirom Evrope a i sire sto kaze Skaarj.
Ne znam uopste odakle ljudima toliki 3p sa tim "za istocnu Evropu"
[ popiosam @ 19.08.2009. 15:25 ] @
E da celih 1300 primeraka Logana na mobile.de to ja bas reprezentativno__)))))))
Ubise se nemci vozeci Logana, gde god krenem na put sve Nemci u Loganima jure 222kmh!!)))))
Siguran sam da imaju vise modela Juga na sajtu ali ne znaci da ga voze))))
[ Slobodan Miskovic @ 19.08.2009. 15:27 ] @
Ja u Bugarskoj vise vidim S klasu i Aston Martin nego Logana....
[ cozmo_im @ 19.08.2009. 15:28 ] @
Samo da kazem da Dacia radi danonocno da pokrije potraznju za Sanderom - upravo u toj istoj Nemackoj...
Zbog toga kupci kod nas po 3 meseca cekaju na Daciu Sandero, 90% se proda u kapitalistickoj Nemackoj...
Naravno, Astra je bolja od Logana, ali uvek je bolje kupiti noviji auto sa manje km pod tockovima.
[ popiosam @ 19.08.2009. 15:48 ] @
Citat: Slobodan Miskovic: Ja u Bugarskoj vise vidim S klasu i Aston Martin nego Logana....
A sta vidis u Srbiji? Logane, i Zastave 10, odnosno puntice!
Pa Bugarin ne zeli da bude deo istocne evrope, zele da voze dobar auto, na zalost u Srbiji je komunizam zatucao sve redom, pa je ovde 19 vek, zato tako tesko idemo napred sto razmisljamo unazad, Lada Niva, Dacija Logan, Jugo, Stojadin, to su vozila prosecnog Srbina, a Sandero je vrh vrhova!!Takav kvalitet uz vrlo povoljnu cenu se retko vidja!))
U principu neka vozi ko sta hoce stvar licnog izbora, ja cu uvek pre za sebe doterati neki BMW 2002 god za 6 - 7000 jevreja nego za iste pare voziti Rumunsku nacionalnu klasu! Ili je novo ipak novo???)))) Stvar izbora i stila!
[ StORM48 @ 19.08.2009. 16:00 ] @
@cozmo_im
Je l' i ta informacija insajderska... mislim to - za "danonoćnu proizvodnju"?
Ja koliko sam čuo u toku Juna, Dacia je čak privremeno suspendovala kompletnu proizvodnu liniju u Rumuniji, zbog krize. Da li je to aktuelno i kojim se tempom radi sada - ne znam, ali Ti izgleda znaš.
Pozdrav
[ DrJekyll @ 19.08.2009. 16:26 ] @
Citat: Ivan Dimkovic
Ne znam uopste odakle ljudima toliki 3p sa tim "za istocnu Evropu"
Koji god tehnicki uredjaj (TV npr.) ovde da kupujes, ako ukucas iguglas model izbacuje samo ukrajinske, poljske, turske, bugarske i rumunske sajtove.
[ Ivan Dimkovic @ 19.08.2009. 16:54 ] @
Citat:
E da celih 1300 primeraka Logana na mobile.de to ja bas reprezentativno__)))))))
Pa ti si rekao da se Logan prodaje samo u istocnoj Evropi - kad ono, prodaje se i svuda drugo.
Sad, koliko Nemci voze Logana... ne znam, ne vidjam ih puno, ali znam da obozavaju da uvale neke Opele sa 200 hiljada kilometara nekom Turcinu ili Srbinu nakupcu - cisto da se oslobode starog gvozdja :)
Citat:
U principu neka vozi ko sta hoce stvar licnog izbora, ja cu uvek pre za sebe doterati neki BMW 2002 god za 6 - 7000 jevreja nego za iste pare voziti Rumunsku nacionalnu klasu! Ili je novo ipak novo???)))) Stvar izbora i stila!
Vozaci matorih BMW-ova isijavaju stilom... sto bi Englezi rekli - chavs... sorry ;-)
[ cozmo_im @ 19.08.2009. 16:59 ] @
Citat: StORM48: @cozmo_im
Je l' i ta informacija insajderska... mislim to - za "danonoćnu proizvodnju"?
Ja koliko sam čuo u toku Juna, Dacia je čak privremeno suspendovala kompletnu proizvodnu liniju u Rumuniji, zbog krize. Da li je to aktuelno i kojim se tempom radi sada - ne znam, ali Ti izgleda znaš.
Ne, nego koliko ja znam bas je upravo ove godine pokrenuta ponovo proizvodnja Sandera u dve smene zbog prevelike potraznje u Nemackoj. Nemam ja insajderske informacije, vec je to bilo na vise vesti (inostranih) i to bas skoro. Vrlo dobre rezultate belezi u prodaji.
[ Zarko Silic @ 19.08.2009. 17:39 ] @
Nije ovde pitanje koji je auto bolji: Astra G, ili Logan jer je svima potpuno jasno kojni je, i bolji, i udobniji, i na kraju, lepsi.
Pitanje je da li je Astrea 6 godina starija bolja kupovina od Logana, a to je nesto sasvim drugo i ne njega je gotovo nemoguce dati pametan odgovor.
Trikova ima na sve strane, a ne znaci da ga i kod Logana 2005 nema.
[ popiosam @ 19.08.2009. 17:47 ] @
Citat: Ivan Dimkovic: Vozaci matorih BMW-ova isijavaju stilom... sto bi Englezi rekli - chavs... sorry ;-)
Da svuda se prodaju ali u promilima ali najvise kod nas i slicnim zemljama, ne treba sve bukvalno shvatati, dobro znas na sta sam mislio.
A sta je za tebe matoro?? Pa decko kupuje auto 1999god ili 2005god, ovo je tema o polovnim automobilima, i obratio se ovde da cuje neki savet ili predlog.
Daleko od toga da je BMW 2002god. mator auto, voze ih bas u Engleskoj kad si vec pomenuo i to u ogromnom broju, s obzirom da sam tamo proveo vise od 2 godine mislim da sam kompetentan da o tome posvedocim, a to koliko je presao je manje bitno od toga gde je i kako vozen, s obzirom da je zivot tamo uglavnom van gradova (nije toliko skoncentrisan na same gradove, 3 velegrada i ostalo je boranija) uglavnom se automobili koriste na duzim relacijama, i sam sam imao prilike cesto da prelazim po 30 milja do posla vozeci po lokalnim putevima, prosecan Englez ubije sigurno 10 puta vecu kilometrazu nego prosecan Srbin za isti vremenski period, tamo tih 200 000km i ovde su dve razlicite vrednosti kada je u pitanju generalno stanje motora i automobila uopste, (o kvalitetu goriva i puteva i da ne govorim suvisno je), dok recimo 200 000km predjenih po Beogradu samo, sigurno je zrelo za otpad to budi siguran!
[ vladd @ 19.08.2009. 18:19 ] @
A sta nas to zabole sta voze Nemci i zasto????
Da li ce coveku Bundes banka dati kredit ili odobriti povlasticu 2500 evra??
I "balkanski ukus", i valjda podrijetlo, nam nalazu "vrh vrhova", kvalitet , super ultra mega giga.
Rumuni su fuj??? Sa sve EU standardima, koje mi ne mozemo ni da primirisemo??
Znaci, za domace kaljuge, raskopine i iskopine, najbolji je Bentli
Ovde se pita za savet, a ne za odusevljenje nekim brendom, i u Balkanskom slucaju, pobeci sto dalje od Astre, i uzeti Logana.
Zato sto je mladji, bolji, nije bio u dodiru sa ekstremnim mentalitetom balkana. Prosto...kao pasulj
Poz
[ popiosam @ 19.08.2009. 18:41 ] @
Citat: vladd:
Zato sto je mladji, bolji, nije bio u dodiru sa ekstremnim mentalitetom balkana. Prosto...kao pasulj:)
Poz
Odlicno receno, svaka cast, nije zvaka za seljaka! Kakvi smo za bolje nismo!))))
Ziveo Logan!!!!! Decko kupi Logana!!!Jos Danas, sutra ce mu skociti cena!!!)))))
[ bakara @ 19.08.2009. 19:19 ] @
@popiosam
Postovi koje se trudis da napises su ti jako niskog kvaliteta...(jbga tolerancija )
Nisam ti obrisao ni jedan, ali ako zelis i dalje da ucesvujes u diskusijama moraces malo vise da se potrudis
Svakako ti preporucujem i da procitas http://www.elitemadzone.org/t360692-Pravilnik-Foruma-Auto-Zone
Ako pises samo da bi nesto napisao...`fala ali, netreba!
Pozdrav
Bakara
[ vladd @ 19.08.2009. 22:49 ] @
Citat: popiosam: Odlicno receno, svaka cast, nije zvaka za seljaka! Kakvi smo za bolje nismo!))))
Ziveo Logan!!!!! Decko kupi Logana!!!Jos Danas, sutra ce mu skociti cena!!!)))))
Uzgred, popularnost opela je dovela do odredjenih situacija, koje bi neko da zanemari, da ne postoje, da to nije istina.
U pocetku sam, zaista, pomalo krivio vlasnike doticnog brenda. Onda sam shvatio da verovatno postoji dobra namera vlasnika, bar prema sebi, da ne voze bas krs. Culi ljudi za kvalitetne nemacke proizvode, ocekuju bar neki nivo, i zamalo da ga i dobiju.
Saglasno sa lakomislenoscu vlasnika, pojavljuje se armija snalazljivih(da ne kazem prevaranata), koji, negujuci glasine i mentalitet, uvoze vagone izraubovanih vozila, krpe ih na najjeftinije nacine, sastavljaju vozilo od dva(znam za pojedinacan slucaj korse iz tri dela) razbijena, smanjuju besomucno kilometraze i "drza cenu"...
Da li nadalje davati savet, da se udje u avanturu kupovanja osrednjeg(donja srednja klasa, plus zastareo model) vozila, koje je dozivelo solidno raubovanje i nesolidno krpljenje...
To je sa Loganom nepoznat slucaj, neisplatljivo je, ne "prodaje se dobro"...
TA "zvaka" je u pitanju, a ne zablude i mastarije uvrezenih misljenja..
Poz
[ Deep|Blue @ 20.08.2009. 07:35 ] @
Citat: popiosam: A sta je za tebe matoro?? Pa decko kupuje auto 1999god ili 2005god,
...
Daleko od toga da je BMW 2002god. mator auto,
...
prosecan Englez ubije sigurno 10 puta vecu kilometrazu nego prosecan Srbin za isti vremenski period, tamo tih 200 000km i ovde su dve razlicite vrednosti kada je u pitanju generalno stanje motora i automobila uopste, (o kvalitetu goriva i puteva i da ne govorim suvisno je), dok recimo 200 000km predjenih po Beogradu samo, sigurno je zrelo za otpad to budi siguran!
Svakako stoji da prosecno vozilo sa 200k km predjenih u engleskoj moze biti u boljem stanju nego slcicno vozilo u srbiji, ali
200 000 km je poprilicna cifra.
Poprilicno delova je dotrajalo, limarija vec postaje sumnjiva, a i vlasnik koji je planirao da ga se otarasi je verovatno malo smanjio odrzavanje u poslednje vreme.
Sto je najgore, na nasim auto-placevima tesko da ces naci vozilo >200k km, jer na vecini stoji oko 180k, dok su ta vozila u stvarnosti bliza cifri od 250k.
Na BBC Prime ide emisija lika, koji kupi polovnjaka u osrednjem stanju, sredi ga i pokusa da preproda po visoj ceni. Lik ima iskustva i bavi se time duze vreme, ali opet s vremena na vreme naleti na fino izreklamiranu krntiju gde potrosi poprilisnu sumu novca na dovodjenje u ispravno stanje.
Dakle davanje nekih 5000 eur na logana starog par godina ili na uvoznu astru staru 10 godina dobija drugaciji ton, pogotovo ako u tu racunicu ukljucimo i bembaru staru 7 godina sa potencijalnih 200k km. Ako ti je do imidza ici ces na bembaru , ako gledas stanje vozila i troskove odrzavanja izbor se pomera prema loganu. Naravno sve je stvar licnih afiniteta.
Lepo je sto na trzistu moze da se nadje bmw star 7 godina za neke sitne pare, al ida bi dobio bmw-a u dobrom stanju ipak moras da pogledas primerke sa nekih 20-30% vecom cenom. I to je samo pocetak.
Citat: popiosam:
svakom slucaju moje subjektivno misljenje je da ono sto nece Nemac da vozi nije ni vredno pomena.
Tipican sindrom balkanskog vozaca. Ocigledno te ovo i sprecava da malo realnije posmatras stvari i sasvi mje normalno da ti je polovna bembara ideal.
Inace niko loganom ne proziva istocno-evropljane gradjanima drugog reda. Rec je o prostoj ekonomiji, jer realno su plate u istocnoj evropi manje nego u zapadnoj. Ipak ne postoji razlog da fabrike ne zaradjuju na istocnoj evropi, stoga je lakse napraviti jeftiniji auto koji ce imati prodju nego forsirati prodaju bembara od 30k eur. zar ne?
[ popiosam @ 20.08.2009. 09:55 ] @
@Deep Blue u potpunosti se slazem sa tobom, ali ljudi zanemaruju jednu vro bitnu cinjenicu, a to je da i Logan a i Novi punto koji se radi kod nas u osnovnoj verziji nemaju takoreci nista od opreme (koju su nemci recimo jos pre 15 godina ugradjivali u svoja vozila). Ukoliko uzmete Logana sa full opremom to vas izadje mnogo vise nego sto od u stvari vredi, to je mislim sustina. Po meni danas kupovati auto bez ABS, Serva, Air Bag-a, je suludo. Ti automobili su jeftini upravo iz tog razloga sto nemaju nista od opreme, kad im dodas jedno po jedno dodjes do cifre od nekih 9000e sto je dati za takav auto previse. Neko ce reci, sta ce mi sve to treba mi nov auto, ali dovoljno je da vam se samo jednom u zivotu desi situacija da vam recimo Air Bag spasi zivot, sta vise treba?
Mislim da su ti automobili u stvari mnogo skuplji nego sto vam na prvi pogled izgleda, a jedina njihova prednost je to sto su novi (a ko ih je i kako sklapao to nije vazno) u ostalom cinjenica je i da im vrlo brzo pada cena s godinama, dok kod nemackih vozila to nije slucaj. Zovi to i /balkanskim sindromom/ ali vreme je pokazalo zbog cega su neka vozila na ceni, opravdano ili ne, to je tako. Sutra kad budes prodavao Logan (jos ako je osnovna verzija) koliko ce sve to vredeti ne znam, ali nisam optimista.
[ vladd @ 20.08.2009. 10:12 ] @
Previse je predrasuda i pogresnog aspitanja izlozeno da bi na dalje raspredali o licnim stavovima ili ukusima.
Niti su Nemci etalon, niti su Rumuni(pod francuskom licencom) vise zaostaliji od nas, naprotiv, daleko su ispred.
Tendencija drzave Srbije je da se resi krseva, i ne treba plivati protiv matice, samo moze da kosta vise.
Mozemo slobodno zaboraviti na obicaj da je minimalno odrzavamo vozilo(ako se ispostuju zakonske norme tehnickog pregleda), da ce da nam miljenik "traje" desetinama godina, posto ce biti neisplatjivo drzanje oldtajmera, tako da u spletu tih okolnosti, uz dodatak poznavanja okruzenja i nacina kako treba pazariti polovno vozilo, treba otvoriti vise od nekoliko pari ociju, i gledati malo dalje od nosa.
Polovni uvozni automobili su vise izvor zarade za preprodavce, nego sto su predmet srece za kupce.
Uzgred, kupovina polovnjaka u Nemackoj, nudi i garanciju odredjenog trajanja, za razliku od situacije u Srbiji.
A odluku kako trositi pare, neka donosi svako prema nahodjenju...
Poz
P.S.
Tacno je da automobili nemaju puno od opreme, ali ni mi kao kupci nemamo puno od para. I tacno je da su preskupi, kao i svi elementi u auto industriji. Preskup je i Logan za ono sto nudi, ali i "bembara" za cenu jednosobnog stana..ili bilo koji model na trzistu. Filozofija auto industrije...
[ etjen @ 20.08.2009. 10:24 ] @
Citat: vladd:
P.S.
Tacno je da automobili nemaju puno od opreme, ali ni mi kao kupci nemamo puno od para. I tacno je da su preskupi, kao i svi elementi u auto industriji. Preskup je i Logan za ono sto nudi, ali i "bembara" za cenu jednosobnog stana..ili bilo koji model na trzistu. Filozofija auto industrije...
i na kraju dolazimo do zaključka da je najbolje prodati stan i kupiti novog BMW-a (naročito ako imate neki bezveze stan) jer ribe će se ložiti na vašeg novog BMW-a a ne bi se sigurno ložile na vaš mali stan, a pogotovo ako uzmete polovnog BMW (starog godinu dve) pa vam ostane para da iznajmite neki ultra mega stan u BG-u za recimo soma Evra mesečno... E tada imate pun paket uspešnog čoveka i ribe koje čekaju u redu da se provozaju u novim kolima i prespavaju u novoj gajbi.
E, a sad, koliko će to sve da traje, nije bitno, ionako treba živeti kratko i kvalitetno i bez puno razmišljanja-tako ćete biti najsrećniji - to je suština!
izvinjavam se na offu ali nisam mogao da odolim
[ ventura @ 20.08.2009. 10:50 ] @
Citat: popiosam:
Mislim da su ti automobili u stvari mnogo skuplji nego sto vam na prvi pogled izgleda, a jedina njihova prednost je to sto su novi (a ko ih je i kako sklapao to nije vazno) u ostalom cinjenica je i da im vrlo brzo pada cena s godinama, dok kod nemackih vozila to nije slucaj. Zovi to i /balkanskim sindromom/ ali vreme je pokazalo zbog cega su neka vozila na ceni, opravdano ili ne, to je tako. Sutra kad budes prodavao Logan (jos ako je osnovna verzija) koliko ce sve to vredeti ne znam, ali nisam optimista.
Kupiš novog Golfa za 30 hiljada, i posle četiri godine jedva da možeš dobiti 10 hiljada za njega... Pri tom niko osim ovlaštenog servisa nije dizao haubu na tom autu što te košta sigurno dodatnih 5-8 hiljada... Ako to nije drastičan pad vrednosti onda ne znam šta jeste.
[ Slobodan Miskovic @ 20.08.2009. 10:56 ] @
To sam upravo hteo da napisem ali bolje je da neko iz licnog iskustva kaze. Logan nov da kupis cena mu nece pasi vise od duplo za 5 godina, a to je 4500e gubitka vrednosti dok je kod Golfa recimo 20000e. :) Na stranu sto je Golf udobniji, startniji, brzi i slicno, ako ces ga koristiti po gradu samo i jednom mesecno van grada onda je kupovina Golfa bacanje para ako mislis da menjas auto posle 5 godina.
[ bakara @ 20.08.2009. 11:03 ] @
O boze...mislim da davno nismo imali ovoliko povezanih kvalitetnih i realnih postova
[ vladd @ 20.08.2009. 13:34 ] @
Da, da...kriza je aktivirala resurse, bar razmisljanja, ako vec nema para
Da dosolim, kada vec nema Dimkovica da se ukljuci , da je pitanje kupovine novog golfa, npr, potpuno razlicito za nas ili za Nemce.
Nemcu je kupovina nemackog proizvoda deo potrosnje, standarda, ulaganja u domacu privredu, jacanje drzave kao celine, a nama je mladalacki hir, cef, ili prosto cisti trosak, cak i kada je kupljen uz neku kombinaciju popusta..i zarad prezentiranja statusa.
O kvalitetu nema ni govora, nitije bitno...
Ali zasto bismo razmisljali globalno, sladje je sebicno.
U trenutnoj situaciji, najmanje racionalno je oslobadjati se kesa bez neke izvesnosti u obrt novca.
Ali kupovina polovnjaka spada u neku medju kategoriju, velikog troska(trenutnog i ocekivanog) i rizika.
Pri tome, siromasna drzava otima svaku paricu, zarad opstanka.
I zato nije zgoreg uvrstiti sve uslove u okruzenju pri odabiru vozila. Pomeriti kriterijume, i broj godina postaviti na prvo mesto, za pocetak...a na kraj liste postaviti drzace za case i divne naslone za ruke.
Poz
[ Ivan Dimkovic @ 20.08.2009. 13:50 ] @
Ne verujem da Nemci nesto preterano razmisljaju o "pomoci svojoj drzavi" kupovinom VW automobila - kupuju rado oni bolje a da nije iz DE (tako im je propao Grundig, recimo)
Mislim da je razlog zasto Nemci kupuju VW je duboko ukorenjen u njihovoj psihologiji - VW Golf ne nudi nista spektakularno, ali u svakom kriterijumu nije ni los + postoji vise-decenijski imidz sto stvara osecaj kupcu da kupuje nesto sto:
a) Svakako nije lose ni po jednom kriterijumu (da kazemo, prosecno u svim)
b) Dolazi od respektabilne firme koja je u DE sinonim sa nekim odredjenim vrednostima koji ljudi povezuju sa njim
Cena VW-a je prosto prilagodjena nemackom standardu - koji je relativno visok u EU. Prosecan Nemac je jedan od najracionalnijih kupaca, ne voli da eksperimentise, ne voli da rizikuje (dakle, par decenija imidza ima svoje...) i ima para da plati nesto... i tako VW lepo prolazi - cak im polazi za rukom da cesto uvaljuju nesto sto je daleko ispod nivoa za cenu koju traze.
E sad sto se srpskog trzista tice - slazem se sa Vladd-om i uopste je jako tesko zamisliti i jedan normalan razlog da se Srbi ravnaju sa Nemcima kada je kupovina automobila u pitanju, zbog milion razloga:
a) Zivotni standard - sasvim drugaciji, a samim tim i prioriteti prilikom kupovine
b) Stanje na putevima, servisna mreza - sasvim drugacije nego u DE, znaci dobar auto u DE nije nuzno dobar u Srbiji
c) Generalno Srbi su takodje "sareniji" i vise vole da eksperimentisu od Nemaca, i imaju drugaciji stil.... dakle, maksimalna nemacka proracunatost i racionalnost nema bas veze sa impulsivnim i emotivnim kupovinama kod nas
Na to da dodamo i fakat da ono sto kao polovno dolazi u Srbiju iz DE je... kako da kazem, krs - sorry. Ako BMW u Srbiji iz 2002 kosta 7 hiljada EUR, taj BMW je kupljen u DE za upola para... sta se za te pare moze kupiti u DE? Nista ispravno i nista dobro.
OK, i "imidz" ima svoju cenu - ako neko kupuje auto zbog "imidza" onda OK.... ako neko kupuje auto zbog cene odrzavanja kao cisto transportno sredstvo onda nisam bas siguran da neki DE auto sa 250 hiljada km moze da se poredi povoljno sa nekim daleko novijim autom iz "istocne Evrope".
Pogotovu sa benzinskim motorom... pa to ce da kosta boga oca u popravkama.
Nisu ti Nemci krelci pa da valjaju te automobile skoro za dzabe - ima jako dobrih razloga za to.
[ popiosam @ 20.08.2009. 13:51 ] @
Jos nesto u prilog Nemaca, ondosno VW u ovom slucaju, motor godine 2009 (1.4 TSI cetvorocilindricni benzinski)
http://www.b92.net/automobili/vesti.php?nav_id=366956&fs=1
Btw, novi golf VI kosta 18 999e sa svom pratecom opremom, kaskom itd.
[ jablan @ 20.08.2009. 14:06 ] @
@racionalni tabor:
Ima tu još jedna stvar koju ste, čini mi se, smetnuli s uma: mislim da korisnik popiosam govori iz perspektive nekog ko zapravo uvozi automobile, što znači da ima mogućnosti (a i znanja) da za sebe odabere bolji polovni auto, manje pohaban, da lično upozna i proceni vlasnika itd itd, tj. nešto što pokretač teme a i ogromna većina ljudi koji ovde kupuju auta nemaju. "Običan" kupac ovde, koji nema nikog ko bi dovezao nešto "odabrano" za njega, osuđen je da bira između polovne mačke u džaku (koja je u većini slučajeva crknuta) i manje kvalitetnog, ali novijeg automobila, u kom slučaju je ovo drugo po svemu sudeći bolji izbor.
[ ventura @ 20.08.2009. 14:23 ] @
Citat: popiosam:
Btw, novi golf VI kosta 18 999e sa svom pratecom opremom, kaskom itd.
I pedalama pomoću kojih se pokreće... Čim uzmeš neki normalan motor (2.0TDI recimo), staviš neku normalnu opremu (klimu, alu felne, el. podizače, naslon za ruku, maglenke i sl.) eto te na 25-30 hiljada...
[ DaliborP @ 20.08.2009. 14:48 ] @
Citat: ventura: I pedalama pomoću kojih se pokreće... Čim uzmeš neki normalan motor (2.0TDI recimo), staviš neku normalnu opremu (klimu, alu felne, el. podizače, naslon za ruku, maglenke i sl.) eto te na 25-30 hiljada...
Alu felne su normalna oprema? 1.6 je nenormalan motor? Zasto?
[ popiosam @ 20.08.2009. 14:51 ] @
@Jablane, samo se nadam da ce sa ukidanjem viza sutuacija na auto trzistu biti umnogome lepsa, da ce svako moci za sebe da odabere ono sto mu odgovara i da ce mnogo manje biti macaka u dzaku, kada se svako ko pazari auto, licno bude uverio u cenu i kvalitet onog sto uzima bice mnogo manje krseva na ulicama, u principu u Srbiji je jos uvek luksuz imati auto zato su i cene polovnih automobila ovakve kakve jesu.
[ DrJekyll @ 20.08.2009. 15:22 ] @
Citat: jablan
"Običan" kupac ovde, koji nema nikog ko bi dovezao nešto "odabrano" za njega, osuđen je da bira između polovne mačke u džaku (koja je u većini slučajeva crknuta) i manje kvalitetnog, ali novijeg automobila
Moze i sada da bira nesto za njega ali onda mu se obicno ne dopada cena.
Problem je sto svi hoce da kupe za 5.000e auto koji je kostao nov 30.000e a da nije presao vise od 50 hiljada km...
Evo pravi primer za to.
http://suchen.mobile.de/fahrze...e&lang=de&pageNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrze...&lang=de&pageNumber=10
[ ventura @ 20.08.2009. 15:25 ] @
Citat: DaliborP: Alu felne su normalna oprema? 1.6 je nenormalan motor? Zasto?
Aluminijumske felne smatram da su normalan deo auta... Nije neka stavka za iživljavanje poput navigacije/kože/grejanja sedišta i sl...
Moje mišljenje je da je 1.6l motor preslab za auto srednje veličine... Ok za nešto tipa Yaris, ali za auto kao Golf, Logan, Megan i sl. je preslab... Išao sam sa prijateljem do Crne Gore u Audi A3 1.6 i vozio jednim delom, i sve što mogu reći je da je taj auto sa tim motorom krajnje nebezbedan... Manje prostora treba jumbo jetu da poleti, nego tom Audiju da obiđe kamion ispred sebe. 2.0 motor je po meni sasvim prosečan motor za auto te veličine... Za nešto veliko tipa A8/Bmw7/neki džip to bi verovatno bilo 3.0, za ta velika auta je 2.0 preslab motor...
[ Ivan Dimkovic @ 20.08.2009. 16:24 ] @
Evo ja bas odoh na VW-ov sajt u DE, i probah da iskonfigurisem Golf...
Znaci najmanja 1.4 varijanta (smesan motor) + automatska klima... sve ostalo klot (celicare, nema svetla za maglu, itd...)
Cijena? Prava sitnica - 16.995 EUR ..... LOOOL :)
A da vidimo, koliko kosta "posten" Golf sa 2.0 TDI motorom, metalik farbom, automatskom klimom, maglenkama, zimskim paketom i 17" felnama... znaci minimum sto se danas ocekuje od OK novog evropskog auta...
26.810 EUR.... hahahahahaha aaaaaa :) zlo pa Audi A4 moze da se nadje za te pare :)
27K za fakin GOLF - i to ne GTI... Odlicna kupovina, bog te mazo Golf dosao danas do toga da kosta ko jedna garsonjera... pazi kad mi za te pare Mercedes nudi CLS star 2 godine sa 40K kilometara, pitam se sta bih pre uzeo :)
A sad da vidimo koliko kosta Golf star 4 godine sa TDI motorom: ima ih postenih (<100K km) za od 9000 EUR.
Dakle, za 4 godine splasne sa 27 hiljada na 10-tak hiljada.... :)
[ DrJekyll @ 20.08.2009. 16:42 ] @
Citat: popiosam
U principu neka vozi ko sta hoce stvar licnog izbora, ja cu uvek pre za sebe doterati neki BMW 2002 god za 6 - 7000 jevreja nego za iste pare voziti Rumunsku nacionalnu klasu! Ili je novo ipak novo???)))) Stvar izbora i stila!
Citat: Ivan Dimkovic
bog te mazo Golf dosao danas do toga da kosta ko jedna garsonjera... pazi kad mi za te pare Mercedes nudi CLS star 2 godine sa 40K kilometara, pitam se sta bih pre uzeo :)
Pa sto terate onda coveka da kupi Daciju :)
[ Nebojsa Milanovic @ 20.08.2009. 16:44 ] @
Prešao si se Ivane :)
Trebalo je da gledaš Golfa dvojku pa da vidiš šta je držanje cene :D
Govorio sam da je stvar u našem mentalitetu i da nema nijednog racinalnog razloga da Golf procentualno bolje drži cenu od bilo kog drugog pouzdanog auta iste klase (kojih je, uzgred, sve više).
Zahvaljujući konkurenciji i VW se malo urazumio i sa cenama, a i počeo da produžava garanciju tako da će na kraju svi profitirati. Rekoh da posle ove krize više ništa neće biti kao pre.
[ popiosam @ 20.08.2009. 16:46 ] @
Citat: Ivan Dimkovic: Evo ja bas odoh na VW-ov sajt u DE, i probah da iskonfigurisem Golf...
Dakle, za 4 godine splasne sa 27 hiljada na 10-tak hiljada.... :)
U potpunosti se slazem sa konstatacijom da su cene Golfova previsoke za ono sto se nudi, ipak je to samo narodni auto, u odnosu na BMW, Audi, Mercedes, pa i sam si rekao pre bi uzeo nekoliko godina starog Mercedesa nego novog golfa, to je ta prica od pocetka, novom autu koji god bio najbrze cena ide dole, isto je i sa Mercedesima. To je onda ta filozofija, onda Astra ispred Logana, zasto da me neko dere za auto samo zato sto je nov, kada moze da se probere nesto par godina vozeno upola cene!
[Ovu poruku je menjao popiosam dana 20.08.2009. u 18:13 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao popiosam dana 20.08.2009. u 18:33 GMT+1]
[ DaliborP @ 20.08.2009. 17:06 ] @
Znaci 2.0TDI motor je prosecan motor u Evropi za kola srednje klase, dok je 1.6l petrol slab i opasan za auto poput Golfa ili A3.
Iskreno nisam znao.....
[ Nebojsa Milanovic @ 20.08.2009. 17:17 ] @
Nisi znao zato što je kod nas bitno imati Golfa (makar on bio i sa 1,4 benzin ili 2,0 SDI motorom) - a ne imati pouzdan i siguran auto.
Opet mentalitet, rekoh....
[ DaliborP @ 20.08.2009. 17:22 ] @
Mislio sam na velicinu motora. Eto po nekima ispada da je normalan motor za golfa 2.0TDI. Kazem toga nisam bio svestan, moje ubedjenje je da su 1.6 motori i manji prilicno prosecni, a 2.0TDI na golfu prilicno retki. Sad sam naucio da su nesigurni i opasni.
[ Ivan Dimkovic @ 20.08.2009. 17:23 ] @
Ja zaista ne mogu da kazem nista po pitanju 1.6 motora - od tih malih motora sam jedino imao prilike da vozim Opel Astru (rent-a-car) sa 1.6l motorom i nisam bas bio odusevljen, doduse ne mogu da kazem da je taj motor opasan ili sta ne - a i nije Volkswagen-ov tako da se ne moze porediti... Takodje, motori se ne mogu porediti po litrima, vec treba gledati snagu i moment sile jer, recimo, uz 2 turbo-chargera i moderni sistem direktne injekcije i mali motori mogu da imaju pozamasnu snagu.
2.0 TDI motori su samo izuzetno popularni, jer daju lepu snagu sa izuzetno dobrom potrosnjom... Sto se samih Golfova tice, iskreno i ovde u DE ih najvise vidjam sa 1.6l motorom. Opet, to je iskljucivo zato sto Golf ovde kupuju ljudi sa ogranicenim budzetom - jest da bi neku drugu marku mogli dobiti sa jacim motorom ili sa vise opreme, oni se opredeljuju za VW Golf iz razloga koje sam opisao ranije - ali onda dobijaju relativno mali motor i jako malo opreme... jbg, zna VW da uzme Nemcima pare ;-)
Medjutim Ventura ima pravo sto se tice tendencije mnogih proizvodjaca kola da, u svojoj vecitoj zelji za uzimanjem jos vise para, u svakoj generaciji nekog modela na dnu izbora motora stave potpuno neodgovarajuce male motore... Tada mogu da kazu "eto, ima jeftino" a u stvari sa tim motorom dobijes izuzetno tromo vozilo koje ima cak losiju potrosnju jer se neki mali prdavac od motora muci sa masom auta.
[ DaliborP @ 20.08.2009. 17:24 ] @
Bas sam skoro rentirao istu tu Astru sa 1.6 motorom, 09 godiste i bio sam prezadovoljan.
Koliko jaci motor stvarno treba kolima u klasi Astre? Za sta tacno?
[ Ivan Dimkovic @ 20.08.2009. 17:27 ] @
Pa to zavisi i od zemlje do zemlje i, najvise, od nacina na koji koristis taj auto (gradska voznja, auto put, itd..) - pazi, ja vozim 90% vremena na auto putu, i to u DE. Tako da je meni kljucni parametar ubrzanje od nekih 80 km/h do 150-180 km/h - i ta Astra je tu bila prilicno slaba, da ne pricam o tome da se na 160 km/h prilicno drala, kocnice takodje nisu bas bile spektakularne itd...
Da, kojim slucajem, 90% voznje provodim u gradu u nekoj guzvi - daleko bi vise smisla imalo uzeti auto sa najboljom mogucom ekonomijom a snaga je sekundarni parametar - sta znam, da kupujem auto u toj klasi onda bi uzeo neki manji dizel najverovatnije sa dobrom turbinom (ili, jos bolje - dve) za fin start... :-)
[ Nebojsa Milanovic @ 20.08.2009. 17:29 ] @
Dalibore, nema tu pravila, to zavisi od onoga šta očekuješ od auta i šta ti je kod auta potrebno.
Nekome je potrebno da se njegov auto zove Golf i praktično ništa više, a nekome (na primer meni) je potrebno da auto ispuni čitav niz osobina da bih ga uzeo u razmatranje. Ako u tom razmatranju pobedi onaj koji se zove Golf (ili neki drugi VW u bilo kojoj klasi) - nemam ništa protiv.
[ DaliborP @ 20.08.2009. 17:34 ] @
Citat: Ivan Dimkovic: Pa to zavisi i od zemlje do zemlje i, najvise, od nacina na koji koristis taj auto (gradska voznja, auto put, itd..) - pazi, ja vozim 90% vremena na auto putu, i to u DE. Tako da je meni kljucni parametar ubrzanje od nekih 80 km/h do 150-180 km/h - i ta Astra je tu bila prilicno slaba, da ne pricam o tome da se na 160 km/h prilicno drala, kocnice takodje nisu bas bile spektakularne itd...
Da, kojim slucajem, 90% voznje provodim u gradu u nekoj guzvi - daleko bi vise smisla imalo uzeti auto sa najboljom mogucom ekonomijom a snaga je sekundarni parametar - sta znam, da kupujem auto u toj klasi onda bi uzeo neki manji dizel najverovatnije sa dobrom turbinom (ili, jos bolje - dve) za fin start... :-)
U tvom slucaju onda jaca kola zvuce kao bolja investicija, ali cinjenica je da je 1.6l motor sasvim odgovarajuci za vecinu ljudi koji prelaze manje razdaljine po obicnim putevima. Mislim koliko ljudi danas u Evropi vozi 150-180km/h svakodnevno? 2%?
[ Ivan Dimkovic @ 20.08.2009. 17:34 ] @
Ma da, to oko izbora auta je totalno subjektivna kategorija.
Opet, Golf je vrlo interesantan fenomen - jer mu je u proteklih 15-tak godina cena polako puzala na gore da je danas, kao sto se vidi, cesto skuplji od Audija A4... meni iskreno tu nista nije jasno, pogotovu sto je profil kupca koji kupuje Golfa (na VW-ovom glavnom trzistu) neki, hajde da kazemo "nizi", srednji sloj drustva - sa ogranicenim budzetom... opet, te cene koje VW trazi za to ovde su sve samo ne niske...
Mada, sto kaze Nebojsa, ako je nekom stalo da mu se auto zove VW Golf - onda nema nikakvih argumenata protiv toga - samo sto ce za neke solidne pare dobiti auto koji je u svemu prosecan... Osim ako nije spreman da pukne preko 25 hiljada EUR (sto onda, po meni, gubi svaku logiku - jer taj cenovni rang upada u kategoriju mnogo boljih automobila)
Citat: DaliborP
U tvom slucaju onda jaca kola zvuce kao bolja investicija, ali cinjenica je da je 1.6l motor sasvim odgovarajuci za vecinu ljudi koji prelaze manje razdaljine po obicnim putevima. Mislim koliko ljudi danas u Evropi vozi 150-180km svakodnevno? 2%?
Hm... hajde da kazemo da je odgovarajuci za nekog prosecnog commutera kome auto samo treba da se preveze od kuce do posla... U tom slucaju je 1.6l Golf ili ta Astra skroz OK varijanta, tu se skroz slazemo.
Samo od takvog auta tesko da mozes ocekivati "sportsko" ponasanje ako volis brze da vozis ili pretices - a prilikom voznje na auto putu ces morati da se drzis dalje od leve trake :-)
[ DaliborP @ 20.08.2009. 17:41 ] @
Pa sta znam, nije bas da si zakovan sa 1.0 motorom i nekom Korsom pa da ne mozes da maknes.
Astra sa 1.6 moze da ide prilicno fino, 160 bez problema a verujem da moze i vise, brze nisam isao. Na vecini autoputeva mozes da prestizes kako hoces, osim naravno na tih par u Nemackoj, ali yebiga u ostatku Evrope je uglavnom 130 ogranicenje. U Srbiji voziti 160 po onakvim putevima je prilicno opasno.
[ Ivan Dimkovic @ 20.08.2009. 17:47 ] @
Pazi, nije samo vmax odlika.
Evo gledam taj Opelov 1.6 ECOTEC motor u Astri od 115 KS, unutar grada trosi 8.5-8.9l sa 115 PS i 115 NM.
2.0 TDI motor od VW-a u Golfu trosi 7.1l u gradu a ima 140 PS i 320 NM - sto je poprilicno vise od ovog gore.
Sto znaci da imas daleko bolju ekonomiju (naravno u sve ovo treba uracunati i cenu vozila i gubitak vrednosti, ovako nema nikakvog smisla) i vrlo verovatno daleko zanimljiviju voznju sa brzim startom, laksim preticanjem itd...
Sta znam, moje licno misljenje je da ti benzinski motori imaju smisla samo u dva slucaja:
a) Da su najnovije generacije - sa direktnim ubrizgavanjem i sa turbinama, znaci sa smanjenom potrosnjom (tipa TFSI od VW-a, CGI od Mercedesa, itd...)
ili
b) Da ides na sirovu snagu i momentalnu startnost bez turbo-laga, sto je potpuno van ove kategorije auta.. onda mozes uzeti i nekog super-chargovanog monstruma, samo moras da imas rodjake u Emiratima da platis za benzin :)
Taj 1.6l benzinac izgleda poprilicno puno trosi a ne daje nista spektakularno, vrlo verovatno i zato sto je mali za tako tezak auto... upravo zbog ovoga su u toj kategoriji dizeli najpopularniji izbor u Evropi - dobijas vise, a trosi manje.
Mada opet, sve zavisi od toga sta hoces i ukupne cene i gubitka vrednosti.
[ vladd @ 20.08.2009. 17:53 ] @
Ako vec raspravljamo o povoljnostima na mobile -de, zasto gledati pasate
http://suchen.mobile.de/fahrze...&lang=de&pageNumber=40
To je otprilike astra koja je kod nas 4500 evra...vrednih..
Naspram Logana 2005
http://suchen.mobile.de/fahrze...e&lang=de&pageNumber=2
I gde je dilema...?
Poz
[ Ivan Dimkovic @ 20.08.2009. 17:56 ] @
Hahaha, i to iz Rumunije na mobile.de (takvi oglasi su mi najjaci - uvek onako "ispadaju") - i sa okruglo 125 hiljada KM... zasto mi se cini da tu nesto debelo nije OK :-)
[ DaliborP @ 20.08.2009. 18:02 ] @
Citat: Ivan Dimkovic: Taj 1.6l benzinac izgleda poprilicno puno trosi a ne daje nista spektakularno, vrlo verovatno i zato sto je mali za tako tezak auto... upravo zbog ovoga su u toj kategoriji dizeli najpopularniji izbor u Evropi - dobijas vise, a trosi manje.
Mada opet, sve zavisi od toga sta hoces i ukupne cene i gubitka vrednosti.
Slazem se, ali ljudi obicno kupuju kola iz jednog razloga, pogotovo ljudi sa familijom - da se prevezu od tacek A do tacke B. Gomila ljudi koje ja znam ili kola koristi samo za prevoz do posla i natrag ako rade van centra, ili iskljucivo preko vikenda ukoliko rade u centru grada pa ih ta prica o startnosti, potrosnji itd i ne zanima previse.
Ukoliko neko nije zaljubljenik i ima malo vise vremena za taj hobi, kola mu uglavnom predstavljaju prevozno sredstvo - i najvise ocekivaju od istih da se malo kvare.
[ zoxy @ 21.08.2009. 07:56 ] @
pa i rumunija je EU :)
Ala ste malo skrenuli sa teme......
Najvecji problem Srbije je shto se kod nas "podmladjeni" , sklapani automobili, sa vracjenom kilometrazhom jedino mogu kupiti....sve shto valja to ni ne stigne do "placeva" I ljudi koji se bave datim poslom su uspeshni poslovni ljudi.......I onda su obichni ljudi osudjeni ili na uglavnom KRSH/kocku ili na nove slabe automobile sa slabim paketom opreme poshto jeli narod nema para....:(
[ jakalazu @ 24.08.2009. 08:42 ] @
Upravo tako , naj bitnije mi je da se auto što manje kvari, da u njega mogu jeftino da ubacim plin, jer mesečno prelazimo oko 1200 km tako da to nebih finansijski izdržao ni na jednom drugom gorivu, da ima pristojan gepek (jednom sam posle suze kupio 5-6 godina mlađeg una....kad sam hteo da ubacim dečiji bajs u gepek nije bilo šanse.....ok staviću bajs pored klinca na zadnje sedište...( sad to više ne bi bilo moguće pošto je tu još jedan klinac..).....na prvoj krivina pedala ga je opalila po glavi....una sam prodao posle 20 dana ) Dakle to je to ...neko vozilo oko 4500e, meni se prvo učinilo kao najbolja varijanta astra G ili vektra B...a onda kad sam slučajno video za te pare dačija 2005....počeo da mi radi crv...kao ono: ,, 4 godine star auto....skoro pa nov,,...uh.Usput da pitam jel može nekako da se provali da li je auto bio na taxiju...jel to piše u saobraćajnoj....Hvala svima na diskusiji.
[ filka @ 27.08.2009. 18:15 ] @
Onda uzmi Daciju i ne razmislaj se vise:)))Ako nije taxirana onda bi realno imala na satu 40000 ili 60000 km i Eventualno bi trebao da kupis nove gume drugi troskovi ne bi imao.Dok za Astru koja je +6godina starija hmmmmm.Jos i ako Dacija ima opremu to je za kako neko kaze za ove nase prostore TOP u smislu Cena/ Kvalitet...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|