[ NightHawk @ 18.08.2009. 21:22 ] @
Koja je cena ugradnje turbine i reporogramiranja BMW-a serije 5 (520i, 523i) E39 ?
Josh me interesuje, poshto sam prochitao da je ne isplativa turbina (ovo gore me zanima zbog cene samo), koje su josh modifikacije mogu da se izvrshe da bi se povecala snaga automobila (pored filtera za vazduh, turbine i N2O sistema) ?
[ Zarko Silic @ 18.08.2009. 21:43 ] @
Izmedju 5 i 10 puta veca od trenutne cene tvog automobila ukoliko se to zeli posteno napraviti.
[ tufegdzic @ 20.08.2009. 13:03 ] @
Najlakse ti je da kupis drugi motor, vece kubikaze, a najjeftinije da kupis drugi auto, recimo m5, na tim motorima koje si pomenuo ne bi dobio mnogo snage samo turbinom, treba ti i interkuler i jos mnogo toga, klipove bi morao da stavis druge da bi spustio stepen kompresije, a to povlaci i nove hilzne, pa je lakse da odmah racunas kompletan remont motora (previse novca), a ni reprogramiranje kompjutera nije mali problem iz iskustva govorim "imam m3, pokusao sam da ga chipujem i to je gore nego sto je bilo, svi kao nesto znaju, a ustvari niko nista". Preporuka ako nemas novca za bacanje, ne bacaj ga, kupi M i gazi ga, ne treba ti ni turbina ni chip.
[ NightHawk @ 20.08.2009. 18:34 ] @
znachi da jurim M-ku ?
bas sam prekjuche nabasao na chlanak u Tuner chasopisu da je neki lik zadovoljan kako mu ispao 523i E39 chipovan i josh neke stvari odradjene (bez turbine)
[ tufegdzic @ 30.08.2009. 21:42 ] @
Izracunaj odnos kilograma i snage i videces, ostace spor, chip na benzincu bez nekih ozbiljnijih prepravki, (vece brizgaljke, veca usisna grana, veca izduvna)grana je bacanje para. m5 motor mozes da nadjes za 3-4 hiljade, i imaces 400ks, a ovako potrosices mnogo vise i neces dobiti ono sto zelis.
[ NightHawk @ 02.09.2009. 21:20 ] @
Najveci je problem registracija za taj motor od 5 000 kubika (koliko se secam).
Alternativa bi bila motor iz M3 ali mislim da bi prerada koshtala neke vece pare !
[ tufegdzic @ 09.09.2009. 22:09 ] @
Naravno, pocni od najbitnijeg dela na automobilu, a to su kocnice, moras ih menjati, 3.0 m3 je pravo resenje, ja ga imam, motor je odlican kosta oko 2000 u nemackoj, ali opet ces dati mnogo para za sve te prepravke, i jeftinije ce ti biti da platis tu skuplju registraciju nego da prepakujes motore, jer uvek se javi nesto nov sto bi se moralo promeniti, a morao bi i trapove da menjas, a veruj mi nisu ni malo jeftini, jer kod m 3-5 su drugaciji nego kod standardnih modela.