[ ivanelf @ 21.08.2009. 10:13 ] @
Zdravo svima,

Hteo bih da kupim manji gradski auto. Budzet kojim raspolazem je oko 3500. Gledao sam sve i svasta i naisao na reno twingo na koji nisam obracao paznju kada ga vidim na ulici i bio mi je smesan. Sada kada sam se malo bolje raspitao shvatio sam da je to jedan jako ozbiljan auto. Znam da je mali potrosac, bez obzira na svoju velicinu jako je komforan i napred i pozadi jer se zadnja klupa pomera unazad pa se dobija mesto pozadi kao u laguni. Gepek je solidan i moze da se dodatno poveca po potrebi pomeranjem zadnje klupe unapred. Vecinu delova deli sa Clio-m i Kangoo. Taj koji sam ja gledao je 2001. godiste. Ima servo, abs, klimu, 2xairbag, el. podizace i el. ogledala, znaci jedan fin paket opreme, sve sto je meni potrebno. Nema radio sa cd-om ali je to najmanji problem. E sad, evo stvari koje mene muce: Naime, motori kod twinga se prave u 2 verzije. Oba su 1200ccm, ali jedan je sa 60konja i 8v, a drugi sa 16v ima 75 konja. Na par mesta sam procitao da su ovi jaci motori (16v i 75 konja) manje pouzdani bar do 2003. godine kada su uklonjeni neki nedostaci. S druge strane, slabiji motor je provereno dobar ali previse slab, kazu da kada sedne cetvoro gusi se na 120, trom je, i ovako i na uzbrdicama. Druga stvar, twingo NEMA: pokazivac temperature motora (valjda samo indikator low i high), skalu sa brojem obrtaja i indikator za potrosnju goriva je takodje digitalan i kazu da se ne spusta srazmerno. Normalno da menjam brzine na osnovu zvuka motora ali nije lose da se ima i skala za broj obrtaja. Takodje, temperaturu sam navikao da pratim na osnovu skale i da tacno vidim da li je kriticno ili ne, tj. da li kazaljka nije dosla u crvenu zonu. Ne znam koliko je siguran taj indikator, sta ako se tu nesto pokvari i ne javi mi da nema tecnosti za hladjenje ili se desio neki problem i prokuva mi motor? Znam da u ovoj klasi ima jos automobila (opel corsa, reno clio, ford fiesta, fiat punto...) ali meni je za oko zapao twingo i bas sam se nameracio na njega. E sad, ako izbor nije dobar sigurno cu odustati od kupovine istog i preorijentisati se na kupovinu neceg drugog. Svaki komentar i iskustvo je dobrodoslo. Ah da, moj prvi favorit je toyota yaris, ali dobra toyotica se ne moze naci ispod 4.5-5000e .

Hvala unapred.



Pozdrav!
[ sasa022 @ 21.08.2009. 11:34 ] @
Twingo je OK autic,ali nije namenjen trkacima.
Saxo nudi siru paletu motora pa pogledaj i njega...
[ Nemanja Radojevic @ 21.08.2009. 11:47 ] @
Cak sam i ja razmisljao o kupovini doticnog automobila, ali sam na kraju odustao. Imao sam priliku da vozim oba twinga, sa 55 konja i sa 75 konja (verzija sa 16 ventila) i utisci su sledeci:

Model sa 8 ventila:
Po gradu se taj manjak snage i ne primecuje, jer nigde nemas priliku da ubrzas, ali kada dodje otvoren put, onda maksimalna brzina je zaista tu negde oko 120 km/h. Vozio sam jednog sa fabrickim plinom i nas dvojicu je jedva vukao 120 km/h. Sto se tice potrosnje, ona zaista moze da bude niska na ovom modelu, oko 4-5 litara na otvorenom, ne vise (jer i ne moze vise), a po gradu oko 6-7.

Model sa 16 ventila:
Ovaj model koji sam vozio imao je kozna sedista, panorama stakleni krov, klimu, alu felne, automatski menjac, itd... i ostavio je ogroman utisak na mene. Ide kao metak, imao sam prilike mnogo dugo da ga vozim, dovezao sam ga iz Francuske (Pariz) i auto je na Nemackim auto putevima isao dobrih 170 km/h. Za razliku od verzije sa 8 ventila, mnogo zustrija, mnogo agilnija. Sto se tice potrosnje, ona je isla do 7-8 litara, cak i vise (i to na otvorenom, pri maksimalnoj brzini), a na umerenoj, oko 100-120 km/h ne bi trebala da predje 5-5,5 litara, sve zavisi.


Ono sto me je odusevilo kod twinga je preglednost, velicina (mozeda se parkiria bilo gde), mala potrosnja (kod modela sa 8v), ima veoma dobar servo uredjaj, te je parkiranje i voznja po gradu milina. Delovi su uglavnom jeftini i ima ih. Sto se tice kilometraze, vidi da izbegnes sa kupovinom nekog modela koji je presao preko 100.000 km-a, mada za 3500e kod nas ces tesko naci nesto ispod. Imas ih u Francuskoj od 700-1300e da biras (godista 2001-2003), pa ako imas mogucnosti bolje da odes i sam uvezes. Sto se tice mana, za tih otprilike mesec dana voznje, nisam uspeo da ih nadjem.
[ etjen @ 21.08.2009. 20:11 ] @
da vam kaže nešto ponosni vlasnik jednog prelepog Twinga već više od dve godine :)))

Ja ne znam šta ste vi vozili ali 8v ide više nego odlično. Pun stvari, i žena i ja do Grčke i nazad-na autoputu sam ga vozio konstantno 150km/h sa uključenom klimom, potrošnja sa ukupno pređenih 3000 km za taj put u Grčku je bila 5.6Litara.
Potrošnja u gradu je do 7 litara najviše sa klimom.
Redovno održavanje je smešno jeftino (par diskova u ovlaščenom servisu košta 3000dinara).
Fenomenalan auto i neverovatno prostran i hitar i siguran - zaista samo reči hvale za njega.

E sad, moj je sa automatskim (Quickshift) menjačem i to zadovoljstvo u vožnji kada se naviknete na njega je još veće. Kao da vozite električni auto, samo gas i kočnica a kompjuter sve razmišlja za vas :)))

U međuvremenu sam kupio Modusa, tako da Twingić mora da se proda ali ja svoj ni u ludilu ne bi dao za te pare koje si ti spreman da izdvojiš za Twinga. I savetovao bih te da dobro otvoriš oči prilikom kupovine Twinga koji je ispod 4000 Eura a posle 2000 godišta. Ja verujem da ne može da se nađe odličan Twingo u ful opremi za ispod 4000 i zato samo oprezno i srećno :))

Što se tiče nedostatka skale za temp i obrtomera, veruj mi da to uopšte nije loše kako se čini na prvi pogled, jer kad je Twingić ispravan, šta će ti ti pokazivači? Oni su tu samo da opterećuje a Twingić treba da se vozi opušteno i bez brige :)))
[ Chicot @ 02.05.2015. 16:01 ] @
Pozdrav svima!
Izvinjavam se na reanimaciji stare teme, ali sam u "problemu" oko planirane kupovine auta pa molim za pomoc. Zelim da kupim gradski auto, A/B segment, 90% gradskla voznja do 40 km dnevno, i 2-3 godisnje ture kada prevalim 5000-6000 km u kratkom intervalu. Vremenom mi je twingo usao u uzi krug razmatranja. Ozbiljno razmisljam o corsi, peugeotu 206, dolazi u obzir daewoo lanos/kalos. Najvaznija mi je pouzdanost a zatim ekonomicnost i bezbednost. Izgled, dizajn i boja mi nisu previse bitni.

Budzet mi je oko 2000 eur sa predvidjenim investicijama za narednih nekoliko meseci. Optimalno do oko 1500 eur + eventualno manja ulaganja.

Izdvojio sam po nekoliko automobila (uporedne karakteristike istog modela) koja su mi se ucinila zanimljivim pa ako moze pomoc posto sam totalni laik, i jednostavno kada vidim podatke u oglasu ne znam kako tacno da ih procenim

http://www.polovniautomobili.com/uporedi?category=26&id[0]=6361748&id[1]=6357353&id[2]=6285258&id[3]=6321794
http://www.polovniautomobili.com/uporedi?category=26&id[0]=5432833&id[1]=6362607&id[2]=6307566&id[3]=6360828
http://www.polovniautomobili.com/uporedi?category=26&id[0]=6361317&id[1]=6359162&id[2]=6353099

Hvala unapred
[ Nebojsa Milanovic @ 02.05.2015. 16:38 ] @
Izmeni post tako što ćeš sve aute i ilustracije ubaciti u post, dakle da ne budu u vidu linkova koji traju dan-dva.
[ Chicot @ 02.05.2015. 17:29 ] @
Nisam siguran da sam razumeo. Sta treba tacno da uradim?
Linkovi su uporedna poredjenja 4 ista modela, na ova 3 linka ima ukupno 11 vozila.
Jel treba da postavim fotografiju i podatke za svaki?


[Ovu poruku je menjao Chicot dana 02.05.2015. u 18:55 GMT+1]







[Ovu poruku je menjao Chicot dana 02.05.2015. u 18:57 GMT+1]

Snasao sam se , ako si na ovo mislio :)

[Ovu poruku je menjao Chicot dana 02.05.2015. u 18:58 GMT+1]
[ Nebojsa Milanovic @ 02.05.2015. 18:01 ] @
Treba da svi podaci koji se daju kao opis auta budu na ES-u, tj. na njegovom serveru, i da ne zavise od spoljašnjih linkova.

Razlog je što svi ti spoljašnji linkovi će nestati koliko sutra, i onda sva diskusija koja se vodila o autima/stvarima na tim linkovima, gubi smisao.
[ AstralPro @ 02.05.2015. 20:41 ] @
Citat:
Chicot:
Pozdrav svima!
Izvinjavam se na reanimaciji stare teme, ali sam u "problemu" oko planirane kupovine auta pa molim za pomoc. Zelim da kupim gradski auto, A/B segment, 90% gradskla voznja do 40 km dnevno, i 2-3 godisnje ture kada prevalim 5000-6000 km u kratkom intervalu. Vremenom mi je twingo usao u uzi krug razmatranja. Ozbiljno razmisljam o corsi, peugeotu 206, dolazi u obzir daewoo lanos/kalos. Najvaznija mi je pouzdanost a zatim ekonomicnost i bezbednost. Izgled, dizajn i boja mi nisu previse bitni.

Budzet mi je oko 2000 eur sa predvidjenim investicijama za narednih nekoliko meseci. Optimalno do oko 1500 eur + eventualno manja ulaganja.

Hvala unapred


Pozdrav,
Ne znam zasto si ubacio ovoliko automobila sa 43, 44 ks? To ne ide kako treba a trosi kao da ima duplo vise konja.
Moj predlog je Pezo 206 sa 1.4 ili 1.6 motorom.
Problem je sto za 1500 e + 500 e ulaganja tesko da ces naci korektan automobil kakav zelis.

[ etjen @ 02.05.2015. 21:47 ] @
ja ću opet da savetujem - kupi Twinga :)
da ne smaram puno zašto, ukratko, to je jedini auto koji može da se kupi u OK stanju za te pare.
Inače, nemoj Kalosa nikako, to troši puno a ide kilavo i sav je kao od papira, ne daj Bože nekog sudara.
[ inobradovic @ 02.05.2015. 22:08 ] @
Citat:
Chicot:
Pozdrav svima!

i 2-3 godisnje ture kada prevalim 5000-6000 km u kratkom intervalu.

Hvala unapred



ja na ovaj put od 5000km nebi krenuo bez 100kw bez velike muke, ajde jedanput godisnje i nekako ali ako vec znas da ces ici 2-3 puta godisnje po meni je suludo sa slabim autom.
[ Chicot @ 02.05.2015. 23:39 ] @
Citat:
AstralPro:

Pozdrav,
Ne znam zasto si ubacio ovoliko automobila sa 43, 44 ks? To ne ide kako treba a trosi kao da ima duplo vise konja.
Moj predlog je Pezo 206 sa 1.4 ili 1.6 motorom.
Problem je sto za 1500 e + 500 e ulaganja tesko da ces naci korektan automobil kakav zelis.

Pa, jel kazem lepo da sam laik :)
Iscitavao sam dugo forum, nesto kao nazirem, ali sve u teoriji.. Kapiram da je za corsu i pezoa bas nategnuto za taj novac. Sta bi jos moglo da dodje u obzir, nesto sto eventualno nisam naveo? CItroen Saxo, Swift, Daihatsu? Valjda moze barem punto2 iole korektan?

Citat:
etjen:
ja ću opet da savetujem - kupi Twinga :)
da ne smaram puno zašto, ukratko, to je jedini auto koji može da se kupi u OK stanju za te pare.
Inače, nemoj Kalosa nikako, to troši puno a ide kilavo i sav je kao od papira, ne daj Bože nekog sudara.


Jel si ti bese onaj ponosni vlasnik jednog, vec 2-3 godine? :)
Iskreno, do nedavno o Twingu uopste nisam razmisljao ali sam se veoma prijatno iznenadio kada sam se provozao par puta u njemu.
Ispade na kraju da bi to mogao da bude najbolji izbor uz malo srece..



I da, ono sto sam rekao za duze relacije: 2-3 puta godisnje malo vise naprezem auto, to je u zbiru oko 6000 km (dakle oko 2000 km po turi), sto se prevali za efektivnih mesec dana. Malo intenzivnije nego put na more. Naravno, te akcije su otprilike u kvartalnim razmacima.

[ Braksi @ 03.05.2015. 07:56 ] @
twingo je super auto i uopste nije mali. On je veci od Clia, a komforniji je cak i od Megana. Trosi malo i jako je jeftin za odrzavanje, cak smesno jeftin, a motor je dosta izdrzljiv. Pp da govorimo o twingu do 2007.
[ Zarko Silic @ 03.05.2015. 09:08 ] @
Citat:
Braksi: Pp da govorimo o twingu do 2007.


Ako neko od aktivnih clanova foruma zeli ponuditi svoje (iskljucivo svoje), dobro odrzavano vozilo, sa poznatom istorijom, bez obzira na statut ES, dozvolicu na AZ takvu aktivnost.

Ovo ne treba shvatiti kao poziv na reklamiranje jer to sigurno necu dozvoliti, ali, navescu primer, ako Cosmo i njemu slicni, oni koji su mnogo truda utrosili da sacuvaju svoj automobil od vremena i kvarova zele prodati, necu to smatrati reklamom i dopusticu takvo javno obavestenje.


P.S. Ovo je inace, praksa i na drugim specijalizovanim forumima. Rec je o svojevrsnom dugu prema onima koji aktivno i korisno ucestvuju u diskusijama.
[ etjen @ 03.05.2015. 09:14 ] @
ja sam odavno prodao svog Twinga(plus još dva u međuvremenu), ali je odlično što će se takva praksa dozvoliti i ovde.
Potpuno pozdravljam!
[ Zarko Silic @ 03.05.2015. 09:53 ] @
A zasto se to ne bi dozvolilo?

Postoje ljudi koji krv puste da bi svoje vozilo odrzali u nekakvoj top formi, a onda oni treba da se pojave na pijaci rame uz rame sa dilerima koji svoju robu prvi put vide i ne znaju nista o njenoj istoriji. O nekakvom ulaganju i da se ne govori.

Zar bi to bilo posteno?
[ inobradovic @ 03.05.2015. 12:55 ] @
i ja mislim da je to posteno, da ljudi mogu svoje vozilo ponuditi ovde na forumu.

i ponovicu jos jednom kakav bre tvingo od 50kw za 5000 km to je ludost u danasnjem dobu.
recimo burazer vozi benz 1.6 16v pezo 307 koji na kada ide do crne gore i nazad srednja potrosnja je 6.1l a taj tvingo ce slicno da potrosi ako to nekog opterecuje, a ta dva vozila se n e mogu uporediti naravno u korist 307.
[ sasa022 @ 03.05.2015. 13:12 ] @
@inobradovic

Samo jos da nam objasnis kako neko u Srbiji da kupi dobar 307 za 1500-2000€.......
[ etjen @ 03.05.2015. 16:11 ] @
evo i ja bih jednog 307 za 1500 Eura ako može.

Niko ovde ne priča da je Twingo najbolji auto, samo se govori da za cifru od oko 1500 Eura
to najbolji odnos kvaliteta i cene.

Mada i za Twinga treba imati sreće i upornosti za te pare
[ Nebojsa Milanovic @ 03.05.2015. 19:44 ] @
Meni je i dalje žao što nisam znao za onog tvog Swifta...
[ etjen @ 03.05.2015. 20:34 ] @
@Nebojsa

veruj mi da je i meni krivo što ga nije uzeo neko ''poznat'' ali ni na kraj pameti mi nije bilo da ponudim ovde...
[ inobradovic @ 03.05.2015. 20:45 ] @
Citat:
sasa022:
@inobradovic

Samo jos da nam objasnis kako neko u Srbiji da kupi dobar 307 za 1500-2000€.......



u postu sam cisto naveo 307 kao parametre udobnosti,snage i potrosnje u odnosu tvinga za daleka putovanja, nisam pricao o ceni,
jer je covek naveo slabasan motor i mali auto, pa sam ga sa mojim postom hteo da odgovorim od slabog motora

ovo sam tacno rekao : i ponovicu jos jednom kakav bre tvingo od 50kw za 5000 km to je ludost u danasnjem dobu.


ako covek resi za jaci motor i malo veci auto onda cemo dati svi mi zajedno predloge za odredjene aute.
bacio sam pogled na brzinu na sajt polovniautomobili i imalo je 14 komada 307 do 1500-2000e

[Ovu poruku je menjao inobradovic dana 03.05.2015. u 21:55 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao inobradovic dana 03.05.2015. u 21:58 GMT+1]
[ Braksi @ 03.05.2015. 21:00 ] @
Citat:
Zarko Silic:
Citat:
Braksi: Pp da govorimo o twingu do 2007.


Ako neko od aktivnih clanova foruma zeli ponuditi svoje (iskljucivo svoje), dobro odrzavano vozilo, sa poznatom istorijom, bez obzira na statut ES, dozvolicu na AZ takvu aktivnost.

Ovo ne treba shvatiti kao poziv na reklamiranje jer to sigurno necu dozvoliti, ali, navescu primer, ako Cosmo i njemu slicni, oni koji su mnogo truda utrosili da sacuvaju svoj automobil od vremena i kvarova zele prodati, necu to smatrati reklamom i dopusticu takvo javno obavestenje. ;)


P.S. Ovo je inace, praksa i na drugim specijalizovanim forumima. Rec je o svojevrsnom dugu prema onima koji aktivno i korisno ucestvuju u diskusijama.


pp znaci pretpostavljam a ne privatna poruka. Zato sto ima i twingo 2, a sad i 3.
[ Zarko Silic @ 03.05.2015. 21:01 ] @
"PP" je na ESu skracenica za privatne poruke, a ne za "pretpostavljam".


-----------------------------

Citat:
bacio sam pogled na brzinu na sajt polovniautomobili i imalo je 14 komada 307 do 2000e


Verovatno ima, ali se postavlja pitanje u kakvom su stanju i jos bitnije, kakvi su u poredjenju sa Twingom za isti iznos novca.
[ Braksi @ 03.05.2015. 21:04 ] @
ok, zato sam i pojasnio. Mada se iz konteksta vidi : pp da govorimo o twingu do 2007. Da hocu da prodajem, zar ne bih napisao: pp da se dogovorimo o twingu...

anyway, nemojte mi slati PP u vezi twinga NE PRODAJEM.
[ Chicot @ 03.05.2015. 21:57 ] @
OK, konstatujem da manje - vise imamo koncenzus, da je twingo generalno najbolja opcija za budzet kojim raspolazem.
Da li imate neki predlog koji bi tip motora bio pozeljan ili koji bi trebalo izbegavati, ili slicno.

Npr navescu nekoliko koji su mi se ucinili korektnim, sudeci po opisu:

1. Renault Twingo 1.2 16v initiale
Snaga (kW/KS) 55/75
Emisiona klasa motora Euro 4
Registrovan do 04.2016.
2002
presao: 189000
1700 eur
OPIS Generalno auto u dobrom stanju, servisna knjiga - redovno odrzavan, dobar motor, mali potrosac, limarijski se sve vidi na slikama. Odlicne sve 4 zimske gume + originalni set felni sa letnjim gumama.Uradjen mali servis.

Oprema: Airbag za vozača, Airbag za suvozača, ABS, Alarm, Blokada motora, Centralno zaključavanje

2. Renault Twingo 1.2 8v

Snaga (kW/KS) 43/58
Emisiona klasa motora Euro 3
Registrovan do 08.2015.
2004
presao: 78000
1700 eur
Oprema: ... Nema ABS..Nema klimu.
OPIS U odlicnom stanju.Kupljen je nov u srbiji.Limarijski odlican.Motor perfektan.Enterijer sacuvan, cist i uredan.Gume odlicne.U trapovima bas utegnut, jako se lepo vozi i unutra je bas komotan.Jako mali potrosac.Panorama krov je ispravan i necuri.Cena moze malo da se koriguje za ozbiljnog kupca kada dodje i pogleda auto.Kome je skup ima i jeftinih na oglasu pa neka njih gleda.AUTO BEZ ULAGANJA

3. Renault Twingo 1.2
Snaga (kW/KS) 40/54
Emisiona klasa motora Euro 3
Registrovan do 11.2015.
2002
presao: 106000
1750 eur
Oprema: ... Nema ABS..
OPIS Auto je u odlicnom stanju, prava kilometraza, svi servisi uradjeni u ovlastenom reno servisu.Uz auto idu 4 letnje gume i 4 zimske gume.Vlasnik.

4. Renault Twingo

Snaga (kW/KS) 43/58
Emisiona klasa motora Euro 3
Registrovan do 11.2015.
2002
presao: 67000
1800 eur
Oprema: ... Nema ABS..Nema klimu.
OPIS Twingo uvezen iz Italije 2004. od tada u porodici, koristi se kao drugi auto tako da je malo vožen. Prošle godine na 60.000 km urađen veliki i mali servis i zamena svećica. Zahvalan za održavanje, potrošnja u gradu do 7 l. Registrovan do 11.2015. Može zamena za noviji i veći auto, prednost Renault.

Odabrao sam primerke medju skupljima (mada ne i najskuplje), kilometrazu sam prilicno ignorisao, mada je navodim ovde..

Eliminisao sam ponudu autokuca i posrednika, i probao da nadjem sto kvalitetnije primerke u visegodisnjem vlasnistvu prodavca. S obzirom da sam za tehnicki deo duduk, pokusao sam na osnovu opisa da eliminisem eventualne kante. Jel mozete na osnovu ovoga da mi ukazete sta bi po vama bio prvi izbor, na osnovu ovog gore?

Posto izbor ovakvih nije beskonacan, sta bi jos moglo da se uklopi u moj budzet i kriterijume?
[ Chicot @ 03.05.2015. 22:10 ] @
Citat:
inobradovic:

u postu sam cisto naveo 307 kao parametre udobnosti,snage i potrosnje u odnosu tvinga za daleka putovanja, nisam pricao o ceni,
jer je covek naveo slabasan motor i mali auto, pa sam ga sa mojim postom hteo da odgovorim od slabog motora

ovo sam tacno rekao : i ponovicu jos jednom kakav bre tvingo od 50kw za 5000 km to je ludost u danasnjem dobu.


ako covek resi za jaci motor i malo veci auto onda cemo dati svi mi zajedno predloge za odredjene aute.


Da ne bude zabune , ja cu 2/3 do 3/4 godisnje kilometraze prevaljivati u gradskoj voznji, na kratkim relacijama i maloj dnevnoj kilometrazi. Zbog toga sam se opredelio za manje i ekonomicnije automobile, ali nisam iskljuciv nikako (niti bas mogu da biram preterano). Svaki dobar predlog je dobrodosao. Razmisljao sam i o dobrom Hundai Accentu, i jos nekim varijantama, sa plinom naprimer..
[ AstralPro @ 03.05.2015. 22:23 ] @
Niko ti ne moze reci koji od automobila sa spiska da kupis jer ih niko nije ni video.
Treba da povedes dobrog auto mehanicara sa sobom kad kupujes auto i neces imati problema.
[ Chicot @ 03.05.2015. 22:51 ] @
Ma, ne, nisam to mislio. Imam jako iskusnog majstora - mehanicara, i za to nemam dilemu.
Meni treba pomoc druge vrste: posto ne mogu bas da ga vodam da vidi svaki auto koji je meni , kao laiku, interesantan, moram da znatno suzim izbor i po mogucstvu u startu isbegnem "trouble makere". Zbog toga mi treba pomoc ljudi koji su u materiji: na sta da obratim paznju kada citam podatke iz oglasa, kako bih ponudu od xy primeraka sveo na razumnu meru za potencijalnu kupovinu.
Zato sam naveo one primere gore. Da mi pomognete ukoliko razmisljam na pogresan nacin (recimo, odabir potpuno pogresnih primeraka na osnovu manje vaznih kriterijuma)
[ Shadowed @ 04.05.2015. 09:43 ] @
Nađi neko drugo mesto gde ćeš da troluješ

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 04.05.2015. u 13:32 GMT+1]
[ Braksi @ 04.05.2015. 13:23 ] @
Sto se tice TWINGA 1.2 8v ja sam mu na nekih 150,000km radio, generalku zbog pada kompresije mada ulje nije poceo da trosi, samo da znas ! Tad smo menjali jos zupcasti, spaner zupcastog, a otkrili smo i da je vodena pumpa pred riknjavanjem i nju dakle. Sve me je kostalo oko 400 evra od toga ruke 150...

Tako da ako uzmes twingic sa cca 150,000km ocekuj uskoro generalku osim ako je ovaj nije vec uradio (u sta sumnjam), da sad ne ulazimo u temu koliko je km polovnjaka validna.

Auto je zaista, zaista, jeftin za odrzavanje. Ja ga drzim kao pomocni auto.
[ Chicot @ 04.05.2015. 18:10 ] @
Da li je moguce da je vec posle 150.000 km motor zreo za generalku? Meni je to bas malo, osim ako ga neko pre tebe nije krljao krvnicki. Ocekivao sam da takav motosa normalnim odrzavanjem moze da izdrzi barem 300.000 pre generalne.

Ja sam neminovno upucen na automobile sa 150kkm +/- 30.000 kkm za te pare. Ako je tako, bolje da odmah odustanem od kupovine

U svakom slucaju, znaci mi da imam ovu informaciju. Hvala.


P.S. Da li neko zna koliko ce me kostati kompjuterska dijagnostika i da li to uopste ima smisla raditi za 15-tak godina stare automobile?
[ botr @ 04.05.2015. 19:43 ] @
Desava se, ali ne tako cesto. Renoovi benzinci su sasvim ok. Dijagnistika, zavisi od majstora, od besplatne, ako odrzavas/planiras da odrzavas kod tog majstora. Uvek ima smisla raditi kompjutersku dijagnostiku, mozes da izbegnes neke troskove oko senzora i slicnih stvari.
[ Braksi @ 04.05.2015. 20:16 ] @
imao sam jednu uzbrdicu od oko 5km i jednog dana sam primetio da vuce slabije i slabije. To je trajalo jedno 10tak dana. Nije znaci trosio ulje i garavio, ali pritisak mu je oslabio. Jednostavno otisle karike i njih sam zamenio. Klip, stublina, ventili sve je bilo kao iz radnje da je izaslo.

300,000 za Mercedes ili Volvo nije nista, ali za male autice 150,000 to je dosta km.
[ Braksi @ 04.05.2015. 20:23 ] @
samo da ti kazem oko 60,000-80.000 na twingu ti je preporucljivo menjati zupcasti, a spaner po potrebi. On moze i svaki drugi put dakle 150,000.

150,000 je i vek vodene pumpe.

Karike, ventili to po potrebi, sam ces primetiti pogotovo ako ima uzbrdice, da slabije vuce. Ili da krlklja...

Zavisi koliko ga vozis.

Ako uzmes twingica na 100,000 do 50,000 ces vec potrositi oko 4,500 evra na gorivo i oko 500 na registraciju. Mislis da je generalka od 500 evra mnogo ?
[ etjen @ 04.05.2015. 20:39 ] @
mogao bih se kladiti u ozbiljne pare da nijedan Twingo kod nas na oglasima do 2000 Eura nema manje od 150kkm pređenih.


Sve u svemu, samo gledaj da je auto OK, da nije lupan, truo, farban i opšte stanje, a kilometražu nemoj gledati, ionako je vraćena.
[ Chicot @ 04.05.2015. 22:48 ] @
Citat:
Braksi:
samo da ti kazem oko 60,000-80.000 na twingu ti je preporucljivo menjati zupcasti, a spaner po potrebi. On moze i svaki drugi put dakle 150,000.

150,000 je i vek vodene pumpe.

Karike, ventili to po potrebi, sam ces primetiti pogotovo ako ima uzbrdice, da slabije vuce. Ili da krlklja...

Zavisi koliko ga vozis.

Ako uzmes twingica na 100,000 do 50,000 ces vec potrositi oko 4,500 evra na gorivo i oko 500 na registraciju. Mislis da je generalka od 500 evra mnogo ?


Ok, hvala puno. Korisno mi je da znam sve ovo.
Inace, ja racunam da cu nabaviti vozilo sa ~ 150kkm, 20/30kkm manje vise. Dakle, nikako mi nije ista racunica da li cu da izujem 500 eur dodatno u prvoj godini eksploatacije ili kroz 3-5 godina (sa 10- 12kkm max godisnje). Ova prva varijanta automatski povecava za trecinu planiranu pocetnu vrednost investicije u vozilo, sto je apsurd.
[ Chicot @ 04.05.2015. 23:15 ] @
Cini mi se da sam ovde na forumu postojale teme tipa "na sta obratiti paznju prilikom kupovine polovnjaka" i slicno.
Ali sada nikako ne uspevam da nadjem
Jel moze neko da postavi linkove za diskusiju tog tipa?
[ Braksi @ 05.05.2015. 06:54 ] @
u principu koliko para toliko muzike. Jeste da nasi muljaju pri uvozu sa kilometrazama, ali recimo na zapadu to nije tako lako pogotovo ako auto ima jos i servis knjizicu. U Italiji npr dva twinga isto godiste isti model jedan presao 80,000 drugi 150,000 razlika u ceni 1000 i vise evra. Pa ti vidi. A ja se secam u Srbiji auto prodaje uglavnom godiste posto mu je istorija apsolutno neutvrdljiva i onda ako nisi baja da mu bar otprilike utvrdis km sklopi oci i pomoli se Bogu. I naravno nasima se ne isplati da kupe skuplji auto preko kad sve jedno nikog zivog u Srbiji ne mogu ubediti da je presao manje, a onaj sto ga je uzeo od 200,000 svakako ce navrteti da bude malo.

Uglavnom, da sad ne idemo na siroko, racunaj brajko da kakav god auto kupis trebace ti u startu neka investicija. Pametno mu je izmenjati ulje, prekontrolisati kaise i pumpu, filtere, svecice, to cisto da te ne ostavi na putu... A zavisi mozda ces i gume odmah morati da menjas (to ti je oko 130-200 evra za twinga)...

Sto se tice goriva ja sam ti naveo koliko je to ogroman izdatak pogotovo spram malog autica. Pri obicnoj eksploataciji od 12-15k/god dakle po gradu i jedan odlazak na more recimo to ri je oko 1200 EVRA GORIVA !
[ etjen @ 05.05.2015. 22:01 ] @
ja nekako ne verujem da Twingu motor riknjava na 150kkm.
Ništa lično Braksi, ali da li si ti siguran da je taj tvoj prešao te kilometre?

Svi se kunu u te male Renoove benzince kako prelaze mnogo, a od tebe prvi put čujem da je neko radio generalnu
na 150kkm.
Renoovi mali benzinci su zaista odlični, samo ako se održavaju normalno.

Moji su imali novog Renoa 14, kupljen 79 godine sa motorom 1.2 od nekih 50-tak konja. Taj auto je prešao
oko 240kkm a da mu nije crkao motor (pri čemu,čak, uopšte nije bio nešto redovno održavan)

Mislim, ako je Reno mogao da napravi pre 35 godina motor koji bez problema prelazi pomenutu km
što ne bi mogao i dan danas...

Uopšte ne bih obraćao pažnju na stanje samog motora kod Twinga (naravno ako očigledno ne duva ili slično)
više bih se fokusirao na karoseriju i enterijer.


[ Zarko Silic @ 05.05.2015. 22:19 ] @
150.000 km za automobil koji se uglavnom vozi u gradu jeste ozbiljna kilometraza, a vecina malih automobila voze se iskljucivo po gradu.
[ Braksi @ 06.05.2015. 10:54 ] @
ja sam taj auto kupio kad mu je bilo 5 godina i presao je oko 80,000km. Vlasnik mi je pokazao servisnu knjizicu sto sam kasnije i proverio u ovlastenom servisu. Znaci oko 99% sam siguran. Ja sam ga posle vozio po gradu uglavnom i nesto van grada krace i za nekih 6 godina nabio sam mu jos 70,000 i onda sam na 153,000 cini mi se poceo da osecam da slabije vuce. Da budem iskren nisam mu ni proveravao kompresiju jer sam inace hteo da ga pocastim servisom, mada mi je majstor posle pokazao karike i potvrdio da su pojedene, a glava motora klip sve je bilo OK (nismo isli kod cubike hehehe). Ko zna mozda je on mogao pre nego sto krene da trosi ulje preci i jos 20-30000 ALI opet kazem na toj uzbrdici su mi kamioni vec ambledovali da se sklonim ili ubrzam...

E sad ja sam taj servis obavio u NS, jer tih 400 evra taman i kosta prepis vozila u Italiji, a meni je to rezervni auto i navikao sam se na njega, a ko zna sta bi jos morao kod drugog da servisiram... On je sad vec penzioner ima nekih 14tak godina i oko 200,000 sluzi OK. Planiram da ga penzionisem kod prvog sledeceg vecek kvara. Dotle menjam samo ulje...

[ Chicot @ 06.05.2015. 23:27 ] @
Citat:
Braksi:
Uglavnom, da sad ne idemo na siroko, racunaj brajko da kakav god auto kupis trebace ti u startu neka investicija. Pametno mu je izmenjati ulje, prekontrolisati kaise i pumpu, filtere, svecice, to cisto da te ne ostavi na putu... A zavisi mozda ces i gume odmah morati da menjas (to ti je oko 130-200 evra za twinga)...

Sto se tice goriva ja sam ti naveo koliko je to ogroman izdatak pogotovo spram malog autica. Pri obicnoj eksploataciji od 12-15k/god dakle po gradu i jedan odlazak na more recimo to ri je oko 1200 EVRA GORIVA !


Podrazumeva se.. ne palim se na pricu "bez ulaganja" za 1500e, ali ocekujem set dobrih guma za te pare :)
Meni je potrosnja goriva i trosak oko potrosnih delova na godisnjem nivou manja briga. Prosle godine sam sprzio cetvrtinu toga za gorivo za mesec dana intenzivnog akanja po regionu. Vise me brine da li twingic moze da istrpi povremeno malo vece napore od linearne gradske voznje?



@Etjen,
Citat:
Uopšte ne bih obraćao pažnju na stanje samog motora kod Twinga (naravno ako očigledno ne duva ili slično)
više bih se fokusirao na karoseriju i enterijer.


S obzirom da si imao dosta iskustva sa Twingom, sta bi po tvom misljenju bila njegova slaba tacka, na sta da posebno obratim paznju? Osim ovoga sto si naveo gore. Narocito kada je rec o nekim vitalnijim delovima, mehanika ili stagod.
Sutra idem da pogledam 2 kom, tako da kapiras kako bi mi savet dobro dosao :)

U teoriji dva podjednako dobra i ocuvana primerka, jedan od 58 drugi 75 ks, da li je realna razlika u ceni od oko 300 - 400 eur?
[ Chicot @ 06.05.2015. 23:34 ] @
Citat:
Zarko Silic:
150.000 km za automobil koji se uglavnom vozi u gradu jeste ozbiljna kilometraza, a vecina malih automobila voze se iskljucivo po gradu.


Danas ugovaram gledanje, i kaze mi lik: "znas, vozim ga iskljucivo po gradu, kratke relacije". On izvozao poslednjih 40kkm, a auto ima preko 120kkm ukupno..
[ Braksi @ 07.05.2015. 06:11 ] @
twingo nema slabih tacaka. To je prava mazga, a mozes sa njim i za Lisabon. Ja sam isao od Italije do Srbije i to sa gore pomenutom slabijom kompresijom i sve je bilo OK.

Jedino sto nije bas tih, ali do 90km/h je milina, pogotovo je lep za neku planinsku voznju.

Stavise, svaki gredski auto dobro je ponekad izvesti malo na autoput.
[ Lavlja_Jazbina @ 07.05.2015. 07:24 ] @
Citat:
Danas ugovaram gledanje, i kaze mi lik: "znas, vozim ga iskljucivo po gradu, kratke relacije". On izvozao poslednjih 40kkm, a auto ima preko 120kkm ukupno..

IMHO da te cekaju amortizeri,koji nisu bas jeftini kada su mali automobili u pitanju.Proveri da li se neki lager tocka cuje !
[ etjen @ 07.05.2015. 07:59 ] @
da, kao što kaže Braksi, definitivno nije tih. Na preko 100 na sat, motor se vrlo glasno čuje, ali ipak je to gradski auto.

Uglavnom mu brzo odlaze šolje amortizera ali to nije skupo za njega, u stvari skoro ništa nije skupo za njega od trapa i
motorne grupacije zato ti i kažem da obratiš pažnju na limariju i enterijer.

Mislim da ima i pocinkovanu limariju tako da ne bi smeo ni malo rđe da ima ako nije udaran.
[ Chicot @ 07.05.2015. 08:31 ] @
Hvala svima na savetima i pomoci.
Izdvojio sam 5-6 koji mi najvise obecavaju, do subote bi trebalo sve da pogledam pa se javljam sa utiscima i novim pitanjima :)
[ etjen @ 07.05.2015. 10:34 ] @
slikaj ih pa ubaci slike ovde da vidimo koji je najbolji
[ Braksi @ 07.05.2015. 10:52 ] @
amortizeri na twingu ? Mora da se salite, mozda na 400,000 km, a inace kosta dopunjeni par hiljada dinara, zadnji recimo oko 3000 ne znam koliko je montaza.
[ Chicot @ 07.05.2015. 22:41 ] @
Pitanje: majstor mi danas preporucio da generalno izbegavam motor 1.2 16V (kao, bolji je 8V). Da li tu ima nekog rezona ili fiks ideja ...?
A sutra bi trebalo da vidim 3 takva :)
Iskusan je mehanicar, i dobar, ali stara garda,i nije specijalista za renoe, pa rekoh, da ne preteruje..?

Inace, videh danas 3 twingica, ali necu o detaljima dok ne pogledam i ostalo sto sam planirao.
[ etjen @ 08.05.2015. 08:54 ] @
8v je jednostavniji i samim tim nešto puzdaniji (i malo jeftiniji za održavanje), ali nemoj da te to ograničava, bitno je u kakvom je stanju
dotični primerak.
[ Chicot @ 09.05.2015. 15:17 ] @


Video sam 3 twingica oko kojih se razmisljam i koji su sasvim ok:

Svi imaju airbag za vozaca, klimu, centralnu i kodiran kljuc.
Od opreme svi imaju el podizace, el retrovizor, svetla za maglu, servo..

1. Twingo, 1.2 8v
- 40/54, 2000, 106.000 km. LImarija ocuvana ,zdrava, ima sitna povrsinska udubljenja i ogrebotine. Enterijer ocuvan, osim volana koji je malo izlizan (sto je kod sva tri slicno).
Registrovan do kraja oktobra 15. Solidne letnje gume i dobre zimske nudi. Akumulator nov, pod garancijom.
Na 75000 radjen veliki servis, kupljen sa 87000. Ima servisnu do 2012, posle toga radio samo mali servis dva puta.
Od nedostataka: potrebno zameniti diskove i paknove i resiti curkanje ulja menjaca. Ostalo ok.
Prethodni vlasnik ga kupio 2002 i od tada do 2012 odrzavan u ovlascenom servisu. Sadasnji vlasnik mi deluje ok, porodicni lik. Ceni ga 1700, sa malom mogucnoscu da se spusti do 1650.

2. Twingo initiale, 1.2, 16v
- 55/75, 2000, 136.000 presao. Registrovan do 2.16 Limarija ok, par sitnih ogrebotina. Farbana desna strana (dobro ofarbana, ja ne bih ni primetio). Kozna sedista (vozacevo malkice vise pohabano), kontrolna tabla ocuvana ima tonirana stakla. Ima multifunkcionalni volan. Na vratima dugmici za retrovizore i "kadica" malo izlizana. Ima i AbS i CD. Presao 20000 njime, kupljen na autoplacu pre 3 godine. Uradio veliki servis na oko 115.000. Za zamenu spone, solje amortizera i paknovi. Nema servisnu istoriju pre 2012.Od tada ima sve uredno. Ima zimske gume 2 godine stare, nema letnje. Porodicni lik, ne razume se previse u vozila, kao ni ja. Ponudio 1750, ja bih dao 1700 max, postoji mogucnost da se iskoriguje za toliko.

3. Twingo, 1.2 8 v
- 44/58, 2001, 176.000. Limarija zdrava, u jos boljem stanju nego prethodni, enterijer odlicno ocuvan (osim volana koji je malo izlizan). Nema abs, ima cd. KUpljen sa 133.000 od prijatelja u trstu. Sadasnji je vlasnik auta 4 godine. za zamenu diskovi i plocice. OStalo ok. Auto je garaziran. Nudi set letnjih (dobrih) i zimskih skoro novih guma. Veliki i mali servis radio pre 2 meseca. Ima dokumentaciju. Meni najsimpaticniji lik. POnudio sam mu 1600 eur (auto treba da se registruje uskoro), treba da mi odgovori tokom dana.

Eto, i sad ne znam sta da radim :)

Kada budem napravio nacelno dogovor za jedan od ovih postavicu slike. Iz obzira prema njima ne bih ih odmah postavio, vidi se registracija i td pa je malo neukusno.

Planiram da onaj za koji se odlucim odvezem na pregled i dijagnostiku u amss ili reno servis, na detaljnu kontrolu, sto je najavljeno svoj trojici.
[ Chicot @ 09.05.2015. 16:11 ] @
Da li je dovoljno uraditi pregled u ovlascenom Reno servisu posto su sva 3 vise od 2 godine ovde i registrovana regularno?
Kapiram da se time smanjuje mogucnost da je vozilo na crnoj listi.
[ etjen @ 09.05.2015. 18:17 ] @
kakvoj crnoj listi?!?

Ako te ne mrzi-odlično-odvezi auto u ovlašćeni servis i neka ga pregledaju, ali nikako u bilo koji servis, ako ti treba preporuka
javi na pp da ne reklamiram ovako
[ sasa022 @ 09.05.2015. 21:01 ] @
@Chicot

Nemoj da gledas kilometrazu !!! - Gledaj sve ostalo.

Vozi prvo taj pod brojem 3 na pregled.....

[ Flo33 @ 09.05.2015. 22:13 ] @
Nadam se da ces kupiti auto sa kojim ces biti zadovoljan. Samo bih dodao da se danas auti jako slabo prodaju. Tako da bih na tvom mestu odmah spustao za 200-300e. Ko cepidlaci za 50e, taj je cepidlacio i pri odrzavanju.
[ Chicot @ 09.05.2015. 22:57 ] @
@Flo

Svako od ovih je spustio u proseku 200 eur, mada uz veliki trud i intenzivnu "argumentaciju" sa moje strane. Trudio sam se da upotrebim sve sto sam "naucio" ovde, a stvarno su mi forum i kolege koje su aktivno ucestvovale u diskusiji mnogo pomogli.

Citat:
etjen:
kakvoj crnoj listi?!?

Ako te ne mrzi-odlično-odvezi auto u ovlašćeni servis i neka ga pregledaju, ali nikako u bilo koji servis, ako ti treba preporuka
javi na pp da ne reklamiram ovako


Ma jbg, otkud znam... Isparanoisao sam ocigledno. Citao sam ovde i na drugim mestima, kako je najvaznije da se proveri da auto nije kraden, provera sasije i to.. A naplasili me da pri kupovini treba proveriti da li je prethodni vlasnik imao neke saobracajne prekrsaje itd.
Da li kupoprodajnim ugovorom mogu da se ogradim od odgovornosti za eventualne prekrsaje koje je napravilo drugo lice pre datuma prenosa, i da li ce me to u praksi postedeti maltretiranja od strane "unutrasnjih organa"? I sta bi trebalo uraditi da se to izbegne?

Svakako me ne mrzi.
Poslao sam PP.


Citat:
sasa022:
@Chicot

Nemoj da gledas kilometrazu !!! - Gledaj sve ostalo.

Vozi prvo taj pod brojem 3 na pregled.....



Upravo.. TO je moj favorit.
Inace, sa covekom sam se pogodio za cenu, nesto posle mog poslednjeg javljanja, nacelno je sve dogovoreno.
Ostalo je da se odveze na kontrolu u ovlasceni servis, i ako je sve ok i ne odstupa previse od onoga sto je za sada utvrdjeno, pravimo posao.





[ sasa022 @ 10.05.2015. 00:15 ] @
Slike govore mnogo vise od reci - trebao si postaviti vece slike sa vise bitnih detalja....

Inace oglas za ovaj auto sam pronasao za 2-3 minuta.


[ Chicot @ 10.05.2015. 01:02 ] @
Pa, pokusao sam sa vecim slikama ali u originalu su prevelike pa ne mogu da ih uploadujem.
A neke zbog ruznog odsjaja nisu ispale dobre. Nemam iskustva u slikanju tih stvari, jbg..

[ etjen @ 10.05.2015. 12:46 ] @
druže, taj crni sa slika je prešao baš puno sudeći po volanu, tako da svakako treba obratiti pažnju na sve živo.

Volan na mom Twingu je izgledao skoro kao nov a bio je prešao oko 150kkm (ni ja nisam baš skroz siguran koliko tačno, možda i više)

Nije da hejtujem, ali ja ga ne bih ni gledao sa takvim volanom, kao da ga je grizao...

p.s. imaš pp
[ Chicot @ 10.05.2015. 13:02 ] @
Jbg, volani kod sva tri navedena primerka su najslabije ocuvani deo enterijera i kabine. Svi su izlizani. A ovaj ima najbolji enterijer u celosti. I drugih desetak koje sam gledao, slicna situacija bez obzira na stanje ostalog. bas cudno.. A nelogicno mi je da je sve tip top, da je neko peglao kabinu a ostavio volan samo takav.
[ etjen @ 10.05.2015. 13:06 ] @
vidi, taj konkretno materijal u unutrašnjosti je najotporniji na habanje (provereno) tako da je to razlog zašto je ostatak enterijera dobar.
[ Chicot @ 10.05.2015. 13:56 ] @
Sad si mi ubacio crva, posto su sedista perfektno ocuvana, sto moze da znaci da je menjan tapacirung ili komplet sicevi, ili se na konkretnom slucaju vlasniku natprosecno znoje ruke :)
Videcemo, vozim ga u servis, pa cemo cuti sta kazu...
[ botr @ 12.05.2015. 19:33 ] @
Volani na Renou nisu poznati po trajnosti.
[ Braksi @ 12.05.2015. 20:00 ] @
chicot 176kkm to je mnogo na twingu. Veliki servis je menjanje zupcatog i ulja, nista posebno. Na toj kilometrazi ti dolaze pravi problemi: kompresija, spone, poluosovine, ventili i to....
[ Braksi @ 12.05.2015. 20:00 ] @
uzgred 176kkm je najmanje sto je presao, dakle 90% je presao i vise.
[ inobradovic @ 12.05.2015. 21:32 ] @
ako je tvinga vozila neka zenska sa nekoliko prstena na ruci volan je i vise nego u idealnom stanju, ili muskarac sa burmom,a to je i gracki auto pa je normalno da volan takav bude i pre 100oookm. vidjao sam vise komada takvih.
[ Chicot @ 12.05.2015. 22:01 ] @
Pa, kako da nadjem auto star 15 godina sa malom kilometrazom? :)
Evo, i Etjen je gore napisao da je uzeo sa ~ 150kkm.

@ Etjen, koliko si otprilike presao sa njim i kakva su ti bila iskustva? Jel si radio neke krupne intervencije na njemu?

Na povrsnom pregledu mehanicaru je delovao korektno. Meni deluje ok u voznji, a koliko sam video u par minuta - ovaj lik ga bas ne forsira. Mada, ne mora to nista da znaci. Volan mi kao takav ne smeta, ako je sve ostalo ok.

Zakazao sam pregled u ovlascenom servisu, pregledace ga onako bas detaljno, pa cemo videti sta kazu. Ako pregled potvrdi da je generalno ok - uzecu ga, ako se ispostavi da je u losijem stanju od sadasnjeg utiska - necu, ili spustam cenu (zavisno od nalaza) i to je to..
[ etjen @ 12.05.2015. 22:02 ] @
misliš i pre milion kilometara :)

Renoi imaju lošu kožu na volanima i ona brzo propada, a što se tiče plastičnih volana oni su vrlo trajni. Sa 100kkm na Twingovom volanu ne vidiš
nikakva oštećenja.
U stvari, sad ću da iskopam sliku svog bivšeg Twinga koji je imao oko 150kkm a možda i više u trenutku slikanjapa prosudite sami.









izvinjavam se na veličini slika i na broju istih, ali mi je cilj bio da vidite kako izgleda Twingo sa oko 150kkm
Ako treba, mogu i slike još nekih Renoa (koje sam vozio) da nakačim da vidite da li uopte možete da provalite koja je km u pitanju.

Štaviše, kladim se da ne biste provalili, da okačim slike Megana koga sada vozim, koliko je prešao :)
[ Chicot @ 12.05.2015. 22:24 ] @
Ajde postavi.
Super ti je ovaj :)
[ etjen @ 13.05.2015. 07:37 ] @
Citat:
Chicot:
Pa, kako da nadjem auto star 15 godina sa malom kilometrazom? :)
Evo, i Etjen je gore napisao da je uzeo sa ~ 150kkm.

@ Etjen, koliko si otprilike presao sa njim i kakva su ti bila iskustva? Jel si radio neke krupne intervencije na njemu?

Na povrsnom pregledu mehanicaru je delovao korektno. Meni deluje ok u voznji, a koliko sam video u par minuta - ovaj lik ga bas ne forsira. Mada, ne mora to nista da znaci. Volan mi kao takav ne smeta, ako je sve ostalo ok.

Zakazao sam pregled u ovlascenom servisu, pregledace ga onako bas detaljno, pa cemo videti sta kazu. Ako pregled potvrdi da je generalno ok - uzecu ga, ako se ispostavi da je u losijem stanju od sadasnjeg utiska - necu, ili spustam cenu (zavisno od nalaza) i to je to..


ja sam na svom Twingu imao probleme sa Quickshift menjačem a ostalo je bilo super. Promenio sam (pored redovnih servisa) samo diskove i šolje amortizera.
[ Chicot @ 13.05.2015. 19:07 ] @
E, izvini sto te ispitujem ovako u sitna crevca, ali znaci mi svaka informacija sada:
Koliko si presao sa njim pre nego sto si ga "otudjio"?
[ Braksi @ 13.05.2015. 22:52 ] @
au jbt Chicot al si se uzje8o. Ionako ces kupiti auto kome ce uskoro sve poceti da riknjava. Zato opusti se, kupi nesto za 1500 i kreni polako...
[ etjen @ 14.05.2015. 08:46 ] @
Citat:
Chicot:
E, izvini sto te ispitujem ovako u sitna crevca, ali znaci mi svaka informacija sada:
Koliko si presao sa njim pre nego sto si ga "otudjio"?


Prešao sam nekih 30-ak hiljada
[ Chicot @ 14.05.2015. 21:01 ] @
Hvala
Kapiram da sam udavio da pitanjima, nema vise, obecavam :D
Javljam se sa vestima nakon pregleda, pa da diskutujemo o konkretnim stvarima

Jos jednom, hvala svima na savetima, pomoci i sugestijama
[ etjen @ 17.05.2015. 15:49 ] @
jel ima nešto novo? Izabra li ti nešto?
[ Chicot @ 17.05.2015. 22:45 ] @
E, drugari, evo novosti - twingic se dobro pokazao i na detaljnom pregledu, tako da je pao pazar

Cak sam i sam malo sokiran, batica kada je dosao sa "nalazima" bio je prijatno iznenadjen ukupnim stanjem auta, kaze, retko se desava da na pregled stigne auto sa potrebama za tako neznatnim intervencijama
Nasao mu je samo par sitnica, tipa svetlo za tablicu ne radi, kadica za tecnost za soferku, treba ocistiti paknove, i u neko dogledno vreme spone promeniti, tako neke stvari

Sve ostalo dobro do vrlo dobro, tako da, zadovoljan sam sve u svemu :D

Nisam stigao jos ni da ga fotkam, treba malo da ga estetski doteram, i hocu sto pre da ga utegnem maksimalno, da odradim onih par stvari koje mi je sugerisao

[ etjen @ 18.05.2015. 11:38 ] @
srećno sa Twingićem i postavi neku sliku kad stigneš
[ Nocni @ 11.06.2015. 09:45 ] @
Nisam čitao cijelu temu... ako se radi o novom twingu on ima zadnju vuču i motor pozadi što je po meni mana kod tako malog auta...
[ Nebojsa Milanovic @ 11.06.2015. 09:57 ] @
Meni je nejasno sa kojom idejom su tako napravili kod novog, nit' ima gepek, nit' se motoru može prići, konstrukcija je skuplja, prostora nema više, itd...
[ Nocni @ 11.06.2015. 10:13 ] @
To je zajednička platforma na kojoj se radi i smart for four... vjerovatno im je cijeli razvoj platio mercedes i finansira proizvodnju pa su zbog toga odustali od svoje koncepcije...

Slično je i sa dizajnom raznih novih auta... sad izgled diktiraju arapi, rusi i kinezi...
[ tdusko @ 11.06.2015. 10:18 ] @
Bas pre neki dan bio test oba na televiziji i najjaci utisak mi je ostavio deo gde su merili temperaturu poda u gepeku. Ne mogu da se setim tacnih brojeva, ali zakljucak je bio da ce oba domacice jos vise voleti jer em sto je ovo auto za njih za nabavku namirnica na pijaci, em ce od tih istih namirnica sam skuvati rucak u gepeku
[ astrea @ 23.04.2017. 23:00 ] @
Jeste tema dosta stara ali mogu malo da je obnovim ako ima interesovanja.
Tražio sam auto za tasta pa je izbor pao na Twinga. Imam vrlo interesantnih saznanja pri razgovoru i pregledu automobila ...
[ sasa022 @ 24.04.2017. 00:53 ] @
@astrea

Pisi - niko ti ne brani....
[ Java Beograd @ 24.04.2017. 07:32 ] @
Citat:
astrea: Imam vrlo interesantnih saznanja pri razgovoru i pregledu automobila ...
Ako je nešto poverljivo, mojne ovako javno.
[ astrea @ 24.04.2017. 07:46 ] @
Znam da niko ne brani, naravno.
Znači, tražim auto za tasta i izbor je pao na Renault Twingo. Posle silnog čitanja i razgovora utvrdio sam šta hoću a još preciznije šta neću. Onda kreću pretrage po oglasima. Utvrđujem nekih desetak vozila i razgovori sa prodavcima. Skoro svi kao da su mi rod rođeni - nema elementarne pristojnosti, odmah kreću na "ti" a automobili su im maltene bolji nego kada izađu iz fabrike - bez obzira što se traži auto star 13-16 godina starosti. Na konkretno pitanje šta na tom autu nije u redu počinju izvlačenja iz dubine sećanja neke realno nevažne sitnice. Tako prikupim informacije, odaberem 7-8 vozila, napravim plan i krenem na put ukupno preko 650 km - KV-BG-PA-ZR-NS-Obrenovac-KG-KV. Prvo gledanje i odmah razočarenje - tolika oštećenja koja se vide na prvi pogled ali nisu objavljena u oglasu i uglom slikanja su vešto izbegnuta. Tako drugo, treće i redom kod svakog, apsolutno. Radi poštenja, jedan jedini prodavac je samo delimično unapred napomenuo da je auto pretrpeo neki udar koji je spolja navodno "dobro urađeno ali se iz motgorskog prostora vidi pomalo da je bilo oštećenje" - kakvo crno pomalo, pa moja pokojna baba bi to videla pri svetlosti sveće. Na moje pitanje svakom pojedinačnom prodavcu šta je sa konkretnim oštećenjem, kvarom, pretrpljenom havarijom itd. svi (kao da su se dogovarali) odgovaraju da se u automobile ne razumeju i da to oštećenje nije bilo kod njih. Mene savršeno ne interesuje da li je to oštećenje kod njih bilo ili kod nekog prethodno, zanima me samo onaj od kog kupujem i kome dajem pare.
Ovo je ukratko iznošenje stvarnog stanja a mogu i da navodim i detalje i imena i konkretne oglase jer se sve događalo i a događa od npr. 10.04.2017 pa na dalje. Taj moj put i obilazak vozila je bio 22.04.2017.
Ja nastavljam potragu za automobilom za tasta ali znam da ću tako da 'istresam iz gaća' apsolutno svakog prodavca i sada ću ja da budem njima ravan u smislu pristojnosti odnosno bolje rečeno bezobrazluka.

[Ovu poruku je menjao astrea dana 24.04.2017. u 09:12 GMT+1]
[ etjen @ 24.04.2017. 13:53 ] @
Koliko para mislite da izdvojite za Twinga? Verujem da ima dobrih primeraka u zavisnosti, naravno, od kolicine para. Ja sam svoj prodao pre par meseci za 1600 eura. Bio je sa punom opremom sem koze, dakle jmao je i panorama krov.
Limarijski i trapski je bio perfektan, kao i enterijer.
Ima je jednu kljucnu manu a to je da je duvao na iberu i trosio oko 300gr. Ulja na 1000km.
Verovatno je nekad davno bio pregrejan pa je to bila posledica. Inace taj nedostatak sam svima govorio od potencijalnih kupaca (iako to nije nesto sto se moo odmah videti pri pregledu kola)
Bio je 2002 godiste i zaista u vizuelno perfektnom stanju
[ bakara @ 24.04.2017. 14:13 ] @
Citat:
astrea:
Znam da niko ne brani, naravno.
Znači, tražim auto za tasta i izbor je pao na Renault Twingo. Posle silnog čitanja i razgovora utvrdio sam šta hoću a još preciznije šta neću. Onda kreću pretrage po oglasima. Utvrđujem nekih desetak vozila i razgovori sa prodavcima. Skoro svi kao da su mi rod rođeni - nema elementarne pristojnosti, odmah kreću na "ti" a automobili su im maltene bolji nego kada izađu iz fabrike - bez obzira što se traži auto star 13-16 godina starosti. Na konkretno pitanje šta na tom autu nije u redu počinju izvlačenja iz dubine sećanja neke realno nevažne sitnice. Tako prikupim informacije, odaberem 7-8 vozila, napravim plan i krenem na put ukupno preko 650 km - KV-BG-PA-ZR-NS-Obrenovac-KG-KV. Prvo gledanje i odmah razočarenje - tolika oštećenja koja se vide na prvi pogled ali nisu objavljena u oglasu i uglom slikanja su vešto izbegnuta. Tako drugo, treće i redom kod svakog, apsolutno. Radi poštenja, jedan jedini prodavac je samo delimično unapred napomenuo da je auto pretrpeo neki udar koji je spolja navodno "dobro urađeno ali se iz motgorskog prostora vidi pomalo da je bilo oštećenje" - kakvo crno pomalo, pa moja pokojna baba bi to videla pri svetlosti sveće. Na moje pitanje svakom pojedinačnom prodavcu šta je sa konkretnim oštećenjem, kvarom, pretrpljenom havarijom itd. svi (kao da su se dogovarali) odgovaraju da se u automobile ne razumeju i da to oštećenje nije bilo kod njih. Mene savršeno ne interesuje da li je to oštećenje kod njih bilo ili kod nekog prethodno, zanima me samo onaj od kog kupujem i kome dajem pare.

da li bi isao da gledas te automobile da su ti prodavci prilikom razgovora rekli da auto ima te probleme koje si uocio?

Ako je odgovor "Ne" onda treba da budes realan i da shvatis da ti prodavci zele da prodaju auto a ne da rasteruju potencijalne kupce.

Ono sto je tebi mnogo lose, nekome ce biti sasvim prihvatljivo stanje a ono sto nekome bude odlicno stanje drugome bude totalno neprihvatljiva cena.
[ član @ 24.04.2017. 14:43 ] @
Citat:
astrea:Ja nastavljam potragu za automobilom za tasta ali znam da ću tako da 'istresam iz gaća' apsolutno svakog prodavca i sada ću ja da budem njima ravan u smislu pristojnosti odnosno bolje rečeno bezobrazluka.

mislim da atuo kakav ti trazis treba da potrazis na ovom sajtu.

[ botr @ 24.04.2017. 14:55 ] @
Kupujes polovan auto, solidno star, za cenu najmanje 5 puta manju nego koliko je kostao isti taj auto, kada je bio nov.
Zasto je toliko jeftiniji?! Zato sto je star, koriscen, koji je bar 50% fizicki potrosen.
Na osnovu toga, ne mozes da ocekujes da ces da nadjes savrsen, kao nov, primerak. Na svakom je nesto radjeno, i na svakom postoji nesto sto treba da se popravi. Ono sto ti treba da gledas je da nije bio tesko havarisan, i da motor i menjac rade kako treba. Sve ostalo se relativno jeftino i lako sredi. U startu uracunaj najmanje 200-300 evra ulaganja u auto.
[ sasa022 @ 24.04.2017. 18:31 ] @
@astrea

Navedi sta ne zelis i koliko para si spreman da das za auto ( ne racunajuci prvi servis i registraciju tj. 300-500€ )

Cesto je najbolja kupovina dobar primerak neke druge marke - model na koji slucajno naletis dok ciljano trazis odredjen model.
[ astrea @ 24.04.2017. 19:06 ] @
Neki izgleda da nisu shvatili suštinu problema.
član Član broj: 287386 - Vrlo dobro znam da ne kupujem nov auto. Kupovao sam ii nove i polovne automobile, nisam baš nešto mnogo ali smatram da sam sa nekih 17 komada stekao neka iskustva.
botr Srbija Član broj: 229796 - Jasno je da se kupovinom polovnog ne sme očekivati savršenstvo novog. Drugo, nikako se ne daje iznos neophodnog ulaganja u polovan auto u apsolutnom iznosu već u procentima (nije isto kupuiti auto koji vredi 1500-2000 i auto koji kao polovan košta 12000 EUR, zar ne.
Razlog mog pisanja je pojava laganja kod svih prodavaca, pojava da prodavci u startu pokušavaju da se bave obmanama. Kao što sam kupovao isto tako sam i prodavao automobile. Kad god mi se kupac javio nikada mu nisam priočao bajke i lepe stvari već sam mu ukazivao na mane i nedostatke. Uz svaki prodati auto sam davao pismenu specifikaciju nedostataka i planiranih radova. Jednostavno, dovodili su ljudi i majstore i trražili da se ide u servise ali nigde nisu mogli da otkriju bilo šta drugo sem onoga štro sam rekao i napisao. Često je bilo da čak kupci nisu pridavali paćnju nekim nedostacima na koje sam ukazivao.
Dalje, možda imam visoke kriterijume ali pogledajte svi bilo koje oglase iz inostranstva i vidite slike gde se jasno slika iz bliza svaka, pa i najmanja ogrebotina na autu koji ide na licitaciju. Ovo što se radi kod nas su listom prevare u pokušaju.
Inače, sa Sašom022 se slažem - takve stvaru vrlo moguće a i dosta su česte.
[ sasa022 @ 24.04.2017. 19:21 ] @
@astrea

Mozda te nisam dobro razumeo.
Da li zelis samo da preneses ( losa ) iskustva ili zelis i savete ?

Nisi naveo koje modele iz te klase si odbacio i zasto.


[ astrea @ 24.04.2017. 19:36 ] @
Lepo si to rekao i drago mi je da si otvoreno pitao!
Na prvom mestu sam hteo da prenesem veoma ružna iskustva. A što se tiče saveta, mislim da koliko god čovekl zna to nije dovoljno tako da saveta - kao dece i para - nikada dosta, zar ne?
Bili su u igri Corsa, Punto, Fiesta, Clio, Seicento, Lupo, Twingo. Slažem se da su prva četiri za broj veči. Ford i Opel su otpali jer imaju za tu starost već značajne probleme sa korozijom, a Fiat ima problem i sa korozijom i sa mehanikom. U osnovi je problem štgo kod nas dolaze već izraubovani automobili a i mi ih načinom voćnje i neodržavanjem samo dokusurimo.
[ bakara @ 24.04.2017. 19:36 ] @
Citat:
astrea:Kad god mi se kupac javio nikada mu nisam priočao bajke i lepe stvari već sam mu ukazivao na mane i nedostatke. Uz svaki prodati auto sam davao pismenu specifikaciju nedostataka i planiranih radova. Jednostavno, dovodili su ljudi i majstore i trražili da se ide u servise ali nigde nisu mogli da otkriju bilo šta drugo sem onoga štro sam rekao i napisao. Često je bilo da čak kupci nisu pridavali paćnju nekim nedostacima na koje sam ukazivao.

Super, ti tako prodajes tvoj auto, ali kakve to ima veze sa ljudima koji prodaju svoj auto?

Koji to fiat i opel ima problema sa korozijom?


[ Java Beograd @ 24.04.2017. 19:39 ] @
Citat:
astrea:Razlog mog pisanja je pojava laganja kod svih prodavaca, pojava da prodavci u startu pokušavaju da se bave obmanama.
Rekao bih da je ta pojava prisutna u ljudskom rodu onoliko koliko seže pisana i nepisana istorija, a rasprostranjena je samo tamo gde ima ljudi.
[ astrea @ 24.04.2017. 20:19 ] @
A koji Opeli nemaju probleme? Pogledati malo pa onda da razgovaramo, ništa napamet. Fiat je nešto bolji ali ne nešto drastično. Ford je u nivou Opela.
[ sasa022 @ 24.04.2017. 22:06 ] @
Ako mislis na Ford Fiestu do 2002 godine i KA u pravu si sto se rdje tice.
Corsa C , Fiesta novija od 2002 , Punto 2 nisu preterano skloni koroziji.


Sto se laganja tice
Vecina ljudi danas koristi neki program za razmenu poruka.
Ako planiras na neki duzi put , da bi video auto , zahtevaj da ti prodavac posalje sto vise slika sa detaljima.
Da slika auto iz svih uglova i spolja i iznutra.
Ako odbija verovatno nesto skriva.



[ Java Beograd @ 25.04.2017. 08:17 ] @
Citat:
sasa022:Ako planiras na neki duzi put , da bi video auto , zahtevaj da ti prodavac posalje sto vise slika sa detaljima.


Naravno. Jedno je pozvati i "interesovati se" a drugo je kad prodavcu kažeš: "Alo brate, (ili: "slušaj zemljače") imam nameru da dođem u Pančevo iz Kragujevca zarad auta iz oglasa. Dug je to put, dosta košta, ako ima neka iole veća falinka na autu, kaži, objasni. Nemoj da dolazim za džabe (da ti ne bi' ja posle nanu naninu ...)"
[ etjen @ 25.04.2017. 12:03 ] @
Ne rece koliko para za Twinga? I dalje tvrdim da ima odlicnih primeraka ako gledas za oko 2000 eura pocetne cene
[ astrea @ 25.04.2017. 14:07 ] @
Sa svim ovim saznanjima pokušavam da nađem nešto oko 1500-1700 što bi zadovoljilo moje kriterije a istovremeno da mi se tašta ne šlogira zbog cene.
Evo su dva oglasa:
1. https://www.polovniautomobili....33/renault-twingo-bez-ulaganja
2. https://www.polovniautomobili....53/renault-twingo-12-16v-klima

Na ekranu , u priči obojice telefonom deluju dosta pristojno ....
[ etjen @ 25.04.2017. 14:38 ] @
Nislija je udaran solidno. Lepo se vidi, sa vozacke strane cela sajtna je ispravljana, takodje se vidi i razlika u nijansi boje. Slika iznutra table i nema, njega bih otpisao u startu.
Ovaj drugi sa ns tablama deluje pritstojno na prvi pogled, njega verovatno vredi obici....
[ astrea @ 25.04.2017. 15:00 ] @
Alal ti vera ako možeš da utvrdiš razliku u nijasni boje na ekranu, ja to mogu lako ali samo uživo ... i tu mi se nijedan nije oteo! Video sam i ja da nešto nije u redu sa vozačkom sajtnom ali nisam hteo da prejudiciram dok ne vidim uživo. Tražio sam i poslao mi je dodatno slike unutrašnjosti vozila. Ne znam samo ako je udaran kako mu je onda gepek ostao onako dobar i ceo što se vidi na slikama?
U principu mi se više sviđao ovaj u Nišu jer je mlađi ali je zato navodno prešao 211 000 a ovaj u Kaću navodnih 160000 ali je godinu dana stariji ...
[ etjen @ 25.04.2017. 15:11 ] @
Udaren je sa strane, i to izgleda solidno jer je sajtna bas iskrivljena.
A to koji je mladji ili stariji koju godinu na tako starim kolima apsolutno nista ne znaci.
Ako hoces, mogu da ti postavim ovde par slika mog Twinga sto sam prodao za 1600 eura da vidis u kakvom je stanju bio







[Ovu poruku je menjao etjen dana 25.04.2017. u 16:29 GMT+1]
[ astrea @ 25.04.2017. 16:07 ] @
Eeeee, kada bih sada našao nešto tako. Ja tražim model sa komandama za radio pored volana. I drugo ograničenje je što tast neće auto sa šiberom/panoramom. Da, isključivo tražim od 75 KS - to je moj mali umetak u celoj priči ...
[ sasa022 @ 25.04.2017. 16:27 ] @
Ovaj u Kacu verovatno stoji par meseci i obnavlja oglas ( slike iz vremena dok je bilo snega ).

U svojoj okolini ( krugu 50km ) imas za zadatu cenu bar 30 Puntica - jedan sigurno valja

Twingo ( ali ni jedan nije 75KS )

https://www.polovniautomobili....ila/9994108/renault-twingo-12i
https://www.polovniautomobili....-vozila/9950959/renault-twingo

https://www.polovniautomobili....1/renault-twingo-12-8v-nemacka
https://www.polovniautomobili....zila/9894065/renault-twingo-12
[ astrea @ 25.04.2017. 16:31 ] @
Da, to sam i ja video. Prodavac je jasno rekao da je twinga dobio u zameni prodajući neki auto sa svog placa, ništa nije krio. Sada se priča uozbiljila jer i tast i tašta se zalepili za twinga. Tog zelenog iz mog Kraljeva sam prvo gledao, auto je u vrlo pristojnom stanju, dao bi ga za 1400 ali je motor od 58 KS a ja tražim isključivo jači, od 75 KS.
[ sasa022 @ 25.04.2017. 19:27 ] @
Na zalost , bice to veoma skupa misija sa neizvesnim rezultatom :(

Nemoj pogresno da me razumes , ali mislim da je mnogo bolja opcija da u svom kraju potrazis Clio 1.2 16V za te pare , ako bas zelite Reno.
Takodje i Punto je veoma dobar izbor.
[ astrea @ 25.04.2017. 20:57 ] @
Za sada sam ih malo ubedio da ne žurimo i da mi ostave lufta da tražim dalje.
Ima li koga iz NS da ode da pogleda ovaj sa oglasa ...???
[ etjen @ 26.04.2017. 09:14 ] @
Znas kako. 8v je znatno slabiji ali je sa druge strane daleko jeftiniji za odrzavanje. Taj auto nema ni filter goriva ni filter klime! Vrlo povoljno odrzavanje...
[ astrea @ 26.04.2017. 09:39 ] @
Svakako planiram da, ako ne bude imalo, ugradim onaj plastični nosač i iu njega filter klime. Klima bez filtera nije, po meni, baš uputna. A što se tiče goriva i tu ima rešenje da se ugradi filter na crevu/cevi za gorivo. Sigurno da postoji osnovno sito na samoj pumpui za gorivo. Inače, trenutno vozim L3 automatik 2.0 dCi, 2008 a i to je ponovo povratak u Renoovo dvorište - vozačku karijeru sam započeo sa tri R4 jedan za drugim, pa onda je bio R18 i posle toga dugo nisam vozio Renoova vozila. Iskreno i dalje nemam baš neko visoko mišljenje o njima, ništa se tu značajno nije izmenilo u smislu tehničke tj. automobilske filozofije kod njih od vremena R4 do danas. Ovo što tražim twinga to je zato što je to vrlo praktična varijantza za mog tasta, a mora da se prizna u tim vodama (prektičnost, svestranost i slično) Reno je uvek bio u vrhu.
[ astrea @ 26.04.2017. 11:18 ] @
Evo još jednog kandidata:
https://www.polovniautomobili..../renault-twingo-12-16v-uvoz-ch
Ovaj mi je dosta blizu, relativno mlađi auto i garantuju za kilometražu. E sad ... jeste tih 215000 ali je pitanje d ali je tih navedenih 215000 stvarnih a onih sto i nešto po drugim oglasima lažnih?
[ inobradovic @ 26.04.2017. 12:09 ] @
Teraj da ti slika servisnu iz ch i saobracajnu , a u svakom renoovom servisu mozes po broju sasuje da utvrdis gde su radjeni servisi i kad ali samo ako su radjeni u ovlasenim servisima.
[ etjen @ 26.04.2017. 13:01 ] @
Da, ovaj deluje skroz fino. Po enterijeru ne verujem da je presao vise. Generalno, ipak je to gradski auto, njima je 200kkm za to godiste sasvim realno. Da je neki dugoprugas, bilo bi malo.
Aj sa srecom, i obrati paznju na stanje motora
[ astrea @ 26.04.2017. 13:07 ] @
Da, to znam i čekam da mi pošalje broj šasije. Inače deo servisne istorije je u slici broj 22 na oglasu i opisu oglasa. Naravno sve je to podložno proveri i kontroli ...
[ inobradovic @ 26.04.2017. 19:53 ] @
Po servisnoj zadnji servis radjen 2015 na 190km. To je sa slike
[ astrea @ 26.04.2017. 21:24 ] @
Za ovaj bordo auto sam dobio broj šasije i ujutra ga proveravam. U medjuvremenu sam iskopao i ovoga
https://www.polovniautomobili....47/renault-twingo-12-16v-klima
I od njega ću ujutru dobiti dodatne slike i broj šasije. Jeste mi on nešto dalji ali mi je zanimljiv jer navodno ima znatno manje predjenih kilometara. Šta kažete? Tu bih otprilike i potragu okončao - ako bude po planu kupovina odmah u petak ... Subotu ...
[ astrea @ 27.04.2017. 22:42 ] @
Ovaj bordo iz Kragujevca nije nikada bio u ovlašćenom servisu ... Malo mi čudno da auto ne ude ovlašćeni tokom garantnog roka?
[ vladd @ 28.04.2017. 07:06 ] @
Pa onda ga odmah skini sa liste za posmatranje. Zasto bi te nesto zuljalo i pravilo dileme pri kupovini. Ne trebaju ti egzemplari kojecega..
[ sasa022 @ 28.04.2017. 07:32 ] @
@astrea

Verovatno nije imao nikakvih problema , a nije hteo da placa skupe usluge ovlascenog servisa.
I sta bi ti znacio podatak da je npr. prvih 50-60k km isao u ovlasceni servis , a sada ima 150-200k km ???
[ etjen @ 28.04.2017. 10:45 ] @
Citat:
astrea:
Ovaj bordo iz Kragujevca nije nikada bio u ovlašćenom servisu ... Malo mi čudno da auto ne ude ovlašćeni tokom garantnog roka?

Ne postoji zajednicka evidencija za vozila koja su starija od 2006 godine za Renoa. Zato mi je i bilo cudno sta mozes da proveris po broju sasije za tako stara vozila...
[ astrea @ 28.04.2017. 12:00 ] @
vladd: NIgde nisam rekao da sam odustao od njega već sam samo preneo podatak koga sam saznao.
Inače taj mi se poprilično dopao, ovako na daljinu. Videćemo kako će biti po pregledu. Nisam znao za to da se ne vodi evidencija za starije od 2006. Od svih što sam video po oglasima ostzaje mi da gledam ovog u Kragujevcu i onoga u Nišu, iako mi je etjen rekao da sumnja u stanje sajtne. Ako sutra ne bude kiše možda odem ... To što reče sasa022 je najverovatnije, svi gledaju da prođu što jeftinije a švajcarci su poznate stipse.
[ etjen @ 08.05.2017. 12:42 ] @
i... Kupi li ti nešto na kraju?