[ BioSQUAD @ 30.08.2009. 21:15 ] @
Vozim Virago 535, hocu da menjam zbog moje visine, brzine... pa mislim se izmedju Maraudera i DragStara?
Sta mi preporucujete uzeci u obzir sve?
Hvala
[ vladd @ 02.09.2009. 23:51 ] @
650 ili 800 ccm. Ja bih isto bio u dilemi, uz blagu prednost yamahe, ali minimalnu

Poz
[ BioSQUAD @ 03.09.2009. 17:37 ] @
Nisam primetio da ima Marauder 650. DragStar 650 ili Marauder 800, mada i VN800 nije los.

Tesko je izabrati.
[ lancia88 @ 04.09.2009. 00:08 ] @
Pozdrav,

Virago spada u "posket" cruisere, zajedno sa upravo Marauderom (modeli GZ), Kawasaki EL modelima, a donekle i EN, te Hondinim CM/Rebel modelima. To su linije malenih motora i nesto su manji cak od kineskih modela, sto ih cini krajnje neprihvatljivim za iolew krupniju ili visu osobu, dok voznju sa suvozacem cini grotesknom posmatrano sa strane.

Drag star/V-star (model za americko trziste) je cruiser normalne velicine, iznad njega su jos samo neke verzije Star-ova, ali ne sve, kao i Royal venture itd. koji su pravi divovi i tesko im se nalaze mane sem registracije. Suzukijev odgovor je novi Intruder (ne model za americko trziste iz devedesetih jer je on velicine EN-a ali sa 1400ccm motorom) i novi Marauder (VZ model, 800), dok je nekad boje Suzukija u tom rangu branio jednocilindras Savage. Honda koristi paletu na V osnovi (VT Shadow je tipican predstavnik vecih cruisera), dok Kawasaki odgovara na to svojim najvecim modelima sa VN oznakama.

Samo u ovom rangu visok ili krupan covek moze sebi traziti mesto iza volana, sve ispod toga je bacanje para i sekiracija zbog toga. 535 ima agregat dovoljno mocan da covek oseti sta bi bilo da ima pod sobom "pravi motor" ali tu se otprilike zavrsava ta prica. Konacno, i 250 ccm model Viraga ima dovoljno snage za putovanja sa krstarecom brzinom od 100 km/h ali sposobnoscu da sa te brzine ubrza do 120 km/h u preticanju. Kako se autoput uglavnom na dva tocka koristi samo u slucaju nuzde, i ove navedene performanse deluju dovoljno. Model od 750ccm je isti po gabaritima i tek 1100 nesto odskace velicinom, ali to je cenovni rang i Star modela kad se kupuje kao polovno pa je opet pitanje ekonomske logike....

VN je u potpunosti pandam VZ-u, ali i XVS-u, jedino bi tu Honda VT nesto mozda minimalno odskocila, ali ona nije uzeta u razmatranje. Naravno, iams i nesto agresivniji izgled i performanse cruisera na modelima Boulevard kod Suzukija ili Aquilla kod Hyusonga, ali nazalost, ovaj zadnji ima problema sa tim modelom od 650 ccm pa je velika verovatnoca da ces naici na los primerak, makar i samo u sitnicama. Da nije toga, ja bih njih prve predlozio.
[ BioSQUAD @ 04.09.2009. 00:24 ] @
U pitanju je taj model Marauder VZ, oko 98 god, 800 kubika, a isto godiste i DragStar sa 650 k.
Cim prodam moj, videcu da uzmem nesto veci.
Virago je dobar, ali za krupnije osobe, izgleda malo...
[ BioSQUAD @ 24.09.2009. 00:53 ] @




:)))
[ BioSQUAD @ 04.10.2009. 18:25 ] @