[ MatezYU @ 31.08.2009. 07:39 ] @
U cemu je razlika izmedju ova dva motora sem u kubikazi? Koji se bolje pokazao u praksi i koji je bolji motor za punta 2? |
[ MatezYU @ 31.08.2009. 07:39 ] @
[ Joker @ 31.08.2009. 08:29 ] @
Mislim da je osnovna razlika koja treba da interesuje kupca cena registracije ~15.000 prema ~28.000, tako da za punto 2 moj izbor 1.3 koji je dovoljan za tu karoseriju. Potrosnja mu je manja, u gradu oko 5 litara prema ~8 litara 1.9 jtd. na otvorenom 1.3 je ispod 4, 1.9 jtd je oko 5. Jeftiniji za odrzavanje, ima lanac ne kais. Sve ide u prilog motoru 1.3 u tom automobilu.
[ zoxy @ 31.08.2009. 08:31 ] @
Osim skupljeg odrzhavanja ;)
Majstori ga ne vole kazhu da je "natrpan" pa nije lak za servis. [ cozmo_im @ 31.08.2009. 09:11 ] @
11.000 din je redovni servis, naspram 5000 kod obicnog Punta Classic 1.2
Sve cene imate na fiat.rs... [ lancia88 @ 31.08.2009. 09:16 ] @
Pozdrav,
tjah, opet hvalospevi ali ja ne znam za njih iz dva iskustva sa 1,3 multijetom: bas taj lanac pukne i pokida 5 klackalica (naravno da ih sve menjas), pukne dizna prilikom otvaranja (skidaju se u paru, ovlasceni servis ali losi majstori, nisam je platio ali dizna je tada kostala 380 eura!!!), tu potrosnju od 4 litra nikad nisam video, mislim da mi je najmanje trosio jedva nesto ispod 5 litara, semeringe, crevca i slicno ne zelim ovde da nabrajam, verujem da je to vise-manje svuda isto a i ovaj sto je jos uvek ostao (Punto) je sad vec mator pa ne znam da li ima smisla pricati o njemu kao o motoru (2004. godiste), ali znam da ja vise ne bih nikada pazario nesto sto ima taj motor u sebi. Doblo je tek promasena karoserija za taj motor, iako ce biti onih sa pozitivnim iskustvima, verujem. Opaska o ceni registracije stoji ali je prica o jednom godisnje, pa ne znam koliko uopste vredi da se spominje razlika u ceni od 10-ak eura mesecno. Prilicno sam uveren da 1,9 meni ne bi ustedeo nista manje da sam njega uzeo (a mogao sam, nego ja pametujem sa novim motorom koji je tek poceo da se ugradjuje), tako da je i to podlozno subjektivnoj proceni. Taj 1,9 sam imao u par navrata ali ranije, ovaj "novi" 1,9 ne mogu da komentarisem jer moguce da i on ima neku boljku za koju ja ne znam, ali moja iskustva sa 1,3 multijetom su takva da nesto debelo snazno treba da mi se poturi kao argument da bih ikada vise uzeo taj motor u razmatranje. Ma, i tada sam ga uzeo pod utiskom 2,4jtd u Kappi a ispostavilo se da je to greska, da nema veze jedno sa drugim. [ Joker @ 31.08.2009. 10:20 ] @
Da, video sam i ja da pukne lanac na 1.3 multijet motoru, ali u njemu je bilo ~200.000 km, sto se potrosnje tice to je veoma diskutabilno, i naravno da zavisi od stila voznje, ja sam tu potrosnju video, tjuj video, doziveo
Imao sam u puntu 1.3 multijet bio zadovoljan, imao sam stila 1.9 JTD takodje bio zadovoljan. Da je rec o vecem autu (npr doblo) u svakom slucaju bih uzeo 1.9, ali za punto je sasvim ok. [ FIREBIRD @ 31.08.2009. 10:30 ] @
1.3 MultiJet ima komsija u Punticu vozi ga skoro 3 god, preso je 80.000km.
Imao je gomilu poroblema sa njim, menjali su dizne u garanciji, protokomer! Na 60.000km se razvuko lanac pa je poceo da dimi, teze pali. Sada radi kao traktor, trosi dosta ulja. Inace uvek mu je trosio 1l ulja na 5000km od kako je izaso iz salona. Rucica menjaca je pukla, obloga volana se raspada pravi horor od auta. [ MatezYU @ 31.08.2009. 11:05 ] @
Uh, do sada sam cuo samo hvalospeve o ovom motoru a sada svi pljuju po njemu?!
[ cozmo_im @ 31.08.2009. 11:33 ] @
Ja sam cuo sve najbolje o ovom motoru, proglasen je 2005 za najbolji dizel motor na svetu.
Kum je imao primerke u firmi kod sebe, Punto VAN, 1.3 Mjet - kad su ih prodali imali su oko 150.000 na cajgeru i nijedn kvar, osim redovnih servisa, a vozila se roba sa njima i vozilo je vise vozaca. Nisam ga probao sto se tice voznje, ali ukoliko je u firmi sa vise vozaca izdrzao 150.000km bez kvarova (na motoru naravno, ne racunam ostalo), kod privatnog vlasnika bi nov trebao da gura 200.000 km bez problema sa motorom. Osim ako se ne forsira isti ili se kupuje koz na sta iz uvoza. [ milivoje t @ 31.08.2009. 11:41 ] @
To je neki cudan slucaj, jer da ti u garanciji strada motor, a pustis da ti ga ne poprave...
1.3 mjet je motor godine, koji je od te 2004 redovno u prvih 3-4 motora u izboru motora do 1.4 l. Moj prijatelj ih ima vise komada u opel korsi i nema nikakve probleme sa njima, nikad nije menjao dizne, samo cistio i to kada su ubili neke velike kilometraze. Ljudi previse ocekuju od tako malog motora pogotovo kada ga trpaju u teretna vozila. [ MatezYU @ 31.08.2009. 11:53 ] @
Dobro, na sta treba obratiti paznju prilikom kupovine 1.3 multijet-a?
Koliko je redovan servis (ulje, filteri, kaisevi itd)? [ cozmo_im @ 31.08.2009. 11:58 ] @
Redovan servis je 11901 dinar. Ukoliko se menja polen filter to je jos 2706 (ali to je za one s klimom).
[ glackop @ 31.08.2009. 13:44 ] @
Za svaki auto je najbitnije u kakvim rukama predje odredjenu kilometrazu,iz licnog iskustva/postoje i teme sa tim mojim problemom/gde sam ja svojom nesavesnjoscu malte ne unistio dizne kod stila 19.jtd tako sto do skora nisam pazio sta mu sipam za mene je isto bilo eko i evro dizel,tako da sam ga vozio sve na Eko sa Nisovim pumpama,na pocetku se javljao problem dok je hladan motor jedna dizna na leru ne radi a proradi tek nakon 2000.obr/min,kad motor dostigne radnu temperaturu tad sve rade,ali nakon par meseci ta dizna postepeno pocela sve vise otkazivati pa cak i na vrucem motoru vise nije rasprasivala na leru,da ne duzim pricu otkako sam mu sipao evro dizel na jednoj stranoj pumpi kvar je iscezao-neverovatno ali istinito.
[ MatezYU @ 31.08.2009. 14:13 ] @
Da li je bolje uzeti benzinca 1.2 pa ugraditi plin ili 1.3 dizela?
Posto volim da se vozim dosta treba mi nesto ekonomicno [ cozmo_im @ 31.08.2009. 14:44 ] @
Bice fabricki plin u Punto classic-u 1.2.
Zavisi sta zelis? Ako ti je nebitno medjuubrzanje pri preticanju, lakse savladavanje uspona i laksi rad motora s klimom - uzmi 1.2 sa plinom. Ako ti je ovo sto sam naveo bitno, i imas porodicu u autu onda nema dileme - 1.3 multijet. Sa druge strane, 1.3 s klimom je 10500e (bez ABS-a), uz reciklazu 9500e. 8600e uz reciklazu je full benzinska varijanta. Racunaj da ce biti preko 9000 sa plinom, tako da se cena blizi dizelu. Znaci, postoji i momenat dosta vece cene. Ja bih uzeo 1.3 Multijet (ako bi gledo za sebe) jer je lakse voziti Punto kad je opterecen sa 80% vecim obrtnim momentom i vecom snagom, samim tim je bezbedniji za preticanja i slicno. I ako prelazis vise km. [ MatezYU @ 31.08.2009. 15:37 ] @
Ja planiram nekog polovnjaka da uzmem pa me interesuje sta je najbolji izbor, da li benzinac 1.2 + plin, 1.3 multijet ili 1.9 jtd.
1.9 otpada zbog skupe registracije. Mislim da se od 2004 ugradjuje 1.3 multijet u punta. Sada se dvoumim izmedju 1.2 + plin i 1.3 multijet. Opet treba mi prostor u gepeku a sada me zbunjuju ovi komentari kako je los 1.3 motor. [ cozmo_im @ 31.08.2009. 15:43 ] @
Sta ce ti polovnjak, kad sa reciklazom za 132e mesecno (bez ucesca, samo 1000e od reciklaze) imas 1.3 multijet sa klimom, podizacima, servo... nov.
Polovni su Puntici relativno na izdisaju osim ako ne nadjes "baba vozila do pijace" auto. Ali tesko. Ili za mnogo manje pare 1.2 nov Punto Classic pa mu ugradi plin ili sacekaj jos mesec dana da ga puste u proizvodnju. [ milivoje t @ 31.08.2009. 15:52 ] @
Mozes naci 1.3 mjet putnice sa 5 vrata u ful opremi 2005. za oko 5000. Majstor dobro pogleda i miran si. Za tih zastavinih 11 hiljada, mozes kupiti dva takva. [Ovu poruku je menjao lancia88 dana 31.08.2009. u 21:09 GMT+1] [ MatezYU @ 31.08.2009. 16:03 ] @
Citat: milivoje t: Mozes naci 1.3 mjet putnice sa 5 vrata u ful opremi 2005. za oko 5000. Majstor dobro pogleda i miran si. Za tih zastavinih 11 hiljada, mozes kupiti dva takva. Tako sam i ja mislio. [Ovu poruku je menjao lancia88 dana 31.08.2009. u 21:10 GMT+1] [ cozmo_im @ 31.08.2009. 19:42 ] @
I onda crkne servo... ajmo 500-600e iz dzepa... pa veliki servis... pa to skoci brat bratu na 7 iljadarki... pa posle 10.000 mozda zezne neka dizna, ovo-ono (tesko ce naci neki da je preso manje od 150.000km)...
9500e uz reciklazu je Punto 1.3 Mjet, sa klimom, gotovo sva oprema bez ABS-a. Jeste mozda preskup, ali ako zelis taj model ili nesto jeftino s dobrim dizelom, osim Sandera, bolje ponude nema. I miran si pod garancijom... [ MatezYU @ 31.08.2009. 19:55 ] @
Citat: cozmo_im: I onda crkne servo... ajmo 500-600e iz dzepa... pa veliki servis... pa to skoci brat bratu na 7 iljadarki... za ovo si u pravu, drugaru posle mesec dana crko servo - kupio polovan. [ Laki024 @ 31.08.2009. 20:04 ] @
I onda kupis novog Zunta provozas se malo sa njim 2000 km, i posle pola godine nemozes da dobijes za njega 7500eur, a dao si za njega 9500kesa + reciklazu koju nemoram ni da racuna, ali bilo kako bilo u startu si u gobitku 2000eur, dok ako kupis polovnog te pare mozes izvuci i za 6 meseci, - max 200-300eur, osim ako ti jako hitnio netrabaju pare, alli u slcaju da ti jako hitno teebaju pae, ini novog 6 meseci starog zunta nemozes prodati za vise od 6000 eur na brzinu nekom preprodavncu.
Sto se trice crkavanja i sl , cak i da treba veliki servis moze da se odradi za 5000, i da nek bude crkne servo nek bude 500eur, pa da crkne i kvacilo, i neka dizna sve to da crken u roku od 1 god, na popravke neces dati vise od 1000uer, ali to je sve u najgorem mogucem scenariju naravno. E sad da vidimo koliko kosta odrzavanje novog auta u ovlastrenom servisu jer je pod garancijom, mali servis na 2000km 15000din, jos jedan mali servis na 15000km joj 15000din, i jos poneka sitnica dodje e do cene od 400eur, a tolio bi bilo u proseku i odrzavanja za polovan punto, za 2 godine u normalnoim slucajevima. Ali i ovako vidim da ima pacijenata za novi zzunto, drzxava netreba da uvede poreze na luksuz, kao i 2 puta godisnje tehnicki za aute stare preko 15 god sve sa jednim ciljem da ih obezvredi i da cekaju policajci takve i salju na vanredni tehnicki, pa kad ljudima dosade, i kad vide d ih na trzistu nemogu prodati, daju za reciklazu za novi zunto. I na kraju svcemu oveme ide i u prilog sto su dozvolili, a nezvanicnoi opet ce dozvoliti uvoz kksrseva sa ciljem da im obezvredi vrednost i da sto vise zavrse u reciklazi za naravno novi zunto Ali da se vratim na temu po meni logican izbor 1.m multijet vise zbog cene registracije, nego zbog potrosnje, ali mislim da je ipak najbolja i najpovoljnija kombinacija uzeti auto benzin-gas sa malom kubikazom, i ako posle zelite da ga prodate lakse i brze cete ga prodati ako nista drugo. [ vladd @ 31.08.2009. 20:28 ] @
To su price kako kome odgovara koja rec pa je ubacujemo po potrebi.
Za polovan auto se najcesce isporuci kes, suvi, na gomili. Ako se uzme kes kredit, onda trosak nije 5000 nego 8000€... A sa povoljnim kreditom za Punta, daje se 132 evra mesecno(uz ucesce, naravno rata je manja). A to je znacajna razlika, ako neko nateze paricu za nabavku vozila. Da li je pametno rasipati se kes novcem tokom krize, to je za posebnu diskusiju. Pametnije je uloziti 5k€ u kineske majice, i prodavati ih lagano, zarada je veca od 130 evra mesecno, a ukupno se zaradi bar 50% na ulozeno...ko voli da obrce parice Kao posebno pitanje je, zasto bi neko kupovao pa otudjivao auto star nekoliko meseci? I brinuo o "vrednosti" ili "lako se prodaje" To smo valjda apsolvirali, da je prodaja uzasna. A bice sve gora. Za 5 godina, ovogodisnji punto ce imati 5, a neki star 5 godina ce imati 10. "Gubitak" na ceni je taman isti, noviji oko 4 sa mnogo manje ulaganja, a stariji oko 3, sa bar dva ozbiljna kvara(ukupno jedno par hiljada evra, sto nije strasno, i to je do "kredita" kod polovnjaka)..osim ako ne stoji u garazi. Poz [ milivoje t @ 31.08.2009. 22:53 ] @
Citat: vladd: To su price kako kome odgovara koja rec pa je ubacujemo po potrebi. Pricas o krizi, losoj prodaji, a teras ljude u kredit, hahaha :D. Pa prvo pravilo razuma u kriznim vremenima je ne zaduzuj se, ako ne moras. Ljudi svako nek radi za sebe sta hoce i kako hoce i kako mora. Al ako imate para za neki pristojan polovan auto, bolje kupite taj u cifri koliko ste dugacki. Nego da se pretplacujete na robstvo banci 5 godina ili koliko vec. Ko zna sta nosi sutra. Normalno otovorite petoro ociju i sve proverite kod majstora. Ne znam kakvi su to kvarovi od par hiljada evra na jednom polovnom puntu 1.2 benzincu, pa to jedino da ga zapalite. To je moj savet, a vi kako hocete. [Ovu poruku je menjao lancia88 dana 01.09.2009. u 00:19 GMT+1] [ komosarz @ 31.08.2009. 23:05 ] @
Eto vidis i ja se vec odavno raspitujem za 1,3 mjet.Trenutno vozim 1,2 benzinca i ako bih u njega ugradjivao plin izgubio bih na snazi,a bogami kosta od 500-600eur,jer je u puntu plasticna usisna grana tako da sam tu mogucnost odbacio.Vozio sam punta 1,9JTD od prijateljice i mogu reci da auto ide ko avion,a medju ubrzanja su fantasticna.Trosi od 4-6litara nafte jednostavan je za odrzavanje i sto je najbitnije strahovito mnogo prelazi.Moze da predje od 400000-500000km uz redovno odrzavanje...Mana mu je registracija od 250eur.
Punta 1,3mjet ima kolega,kupio ga je prosle godine starog 3g. imao je na satu oko 80000km i platio ga je oko 6500eur i nikakvih problema nema.Potrosnja po kompjuteru nije rijetka od 3,8L uz normalnu voznju na otvorenom putu...Ide mnogo bolje od benzinca,a nesto slabije od 1,9JTD.Ispocetka sam bio skeptican prema ovome motoru zbog male kubikaze i mnogo ventila,ali danas kad vidim da ima mnogo puntica koji su presli i 300000km po Njemackoj i Italiji,a prodaju se jos u "zer gut" stanju,vise nisam skeptican.Sto se tice odrzavanja raspitaj se u Delti,ali nesto je sakuplje od JTD.Sto se tice mijenjanja lanca u autodati nisam pronasao taj podatak,tako opet kazem da se raspitas na odgovarajucem mjestu ili ako ima neka adekvatna osoba na forumu neka nam svima otkrije taj podatak...Kad bih ja bio u mogucnosti da kupim nov auto to bi bio auto bas sa ovim malim 1,3mjet motorom.Pozz. [ milivoje t @ 01.09.2009. 12:55 ] @
Ako kupujes polovan auto i ako je u urednom stanju, normalno je da odvojis pare ya veliki servis, da se ne kockas sa kaisevima i kvarom od preko 1000e.
Jeste lanac skuplji, ali ja bi to sve odmah zamenio, znas na cemu si, i onako te to ceka u nekoj buducnosti. [ MatezYU @ 01.09.2009. 13:25 ] @
Dobro, posto izadje jedan veliki servis (ukljucujuci i zamenu lanca)?
Naravno da bih to uradio odmah cim kupim auto, ne bi se zezao i rizikovao. Nije mi jasno zasto tako cesto crkava servo na puntu. Mojima radi super vec 6-7 godina a nekima crkne posle pola godine. [ milivoje t @ 01.09.2009. 15:50 ] @
Svasta, uzmi telefon u ruke i saznaj za 3 sekunde, to je krace nego sto ti treba da napises pitanje, a kamoli da cekas neki neproveren odgovor!
Ne znam ni za koji motor pitas. Sve zavisi od majstora, servisa, grada, delova... Ja mogu da ti kazem za 1.9jtd oko 300 evra. [ MatezYU @ 02.09.2009. 06:51 ] @
Citat: milivoje t: Ne znam ni za koji motor pitas. Pitam za motore koji su gore navedeni u naslovu. Citat: Tema je otvorena bas iz tih razloga, da cujem od vlasnika gore pomenutih motora njihova iskustva iz prve ruke (proverene odgovore) i da zakljucim koji je bolji motor za moje potrebe. Posto je registracija, odrzavanje, potrosnja, kvarovi itd. [ vladd @ 02.09.2009. 10:25 ] @
Citat: milivoje t: To je upravo definicija tvog posta. Pricas o krizi, losoj prodaji, a teras ljude u kredit, hahaha . Pa prvo pravilo razuma u kriznim vremenima je ne zaduzuj se, ako ne moras. Ne znam gde si ucio ta pravila, ali pogledaj po novinama sta radi "drzava", pa ih posavetuj. Ko ima kes, taj ga ne plasira, vec barata papiricima Citat: milivoje t: Ne znam kakvi su to kvarovi od par hiljada evra na jednom polovnom puntu 1.2 benzincu, pa to jedino da ga zapalite. U narednih 5 godina, na vec 5 godina starom polovnjaku, menjace se sve dizne, svi grejaci, svi amortizeri, svi elementi trapa, komplet auspuh, turbina...pa saberi sta treba, pod uslovom da se ne radi neko "osvezenje" ili ne daj boze generlka..koja nije nemoguca. Osim ako ne nadje onog cuvenog "vozila ga baka do pijace" , ili vozio ga oficir NATO-a samo do baze Poz [ milivoje t @ 02.09.2009. 10:42 ] @
Matez nisam ti nista lose mislio, nego na los nacin trazis informacije u vezi cena, gubis vreme. Treba da pozoves servise iz grada u kome zivis pa da vidis koliko sta kosta.
Ja sam vozio 1.9jtd, najjeftiniji veliki servis sam cuo da moze da se uradi u Beogradu za oko 25000 dinara, a ja sam placao oko 30000. Pa opet moras da radis u servisu u kome imas poverenja da ce korektno da ti rade i urade. Isto tako ti je sa registracijom. Registracija je sad nesto skuplja nego prosle godine. Sam izracunaj sta ti se vise isplati, mislim da ti je razlika u ceni samo za registraciju 200evra, dobro moze i manje sto zavisi od koliko konja bi uzeo 1.9jtd ? 1.3mj manje trosi, manje ima snage. Ako najvise vozis po gradu mislim da nema potrebe za motorom od skoro 2000 kubika. Imas u tu NS vise placeva nego u BG, odes i provozas 1.3 i 1.9, vise puta ako treba, pa vidi. Lepo okrenes par brojeva telefona, stavis cene na papir, provozas oba motora, pa popricas sa majstorima u stojanovu kakva su njihova iskustva sa tim motorima. Da li se taj 1.3 kvari i koliko ? Raspitaj se za dobar servis za fiat u NS... To je pravi put. Pitaj i nas ovde, ali ovo gore je vaznije. Citat: U narednih 5 godina, na vec 5 godina starom polovnjaku, menjace se sve dizne, svi grejaci, svi amortizeri, svi elementi trapa, komplet auspuh, turbina...pa saberi sta treba, pod uslovom da se ne radi neko "osvezenje" ili ne daj boze generlka..koja nije nemoguca. ALI, ako cemo o dizelu, ja nikad nisam cuo iz razgovora sa mojim majstorom za fiat da je neko na 1.9jtd zamenio sve 4 dizne i turbinu. Sigurno ima nesrecnih slucajeva, ali za ljude koji su pravilno kupili auto, gotovo nemoguce. Dizne se ako treba osvezavaju, turbina reparira. U voznom obimu prosecnog vozaca, oko 10-15 hiljada godisnje, nista od toga nece raditi. Sedeo sam kod majstora sa covekom koji je ubio 480.000 sa fabrickim delovima motora. Generalka na 1.9JTD :D aj nek se javi neko ko je cuo za to cudo i majstora koji je radio generalku na 1.9JTD :D. A za 5godina ce trap i potrosni delove isto placati iz svog dzepa i nov i polovan, ali ne kosta to toliko mnogo. [Ovu poruku je menjao milivoje t dana 02.09.2009. u 11:58 GMT+1] [ 101010 @ 02.09.2009. 15:21 ] @
1.3 MJet uskoro postoje "domaci" motor, sto povlaci sa sobom neke povoljnosti, to je jedan + u njegovu korist.
[ vaske2 @ 23.09.2009. 09:25 ] @
Citam ovde pojedina pisanja i ne mogu da se nacudim,dali ja i moj brat vozimo u nasim kolima ovaj motor koji vi ovde kudite ili neki drugi?Naime ja imam Astru h 1,3 cdti a brat Korsu c 1,3 cdti a razlika je samo u tome sto u Astri taj motor ima 90ks i 6 brzina a u Korsi 70ks i 5 brzina.I jedna i druga su presle oko 100000 i do sada nije bilo nikakvih vanrednih intervencija sem zamene Egr ventila na Korsi i to kako nam je receno u servisu iskljucivo zbog loseg goriva.Lanac se menja na 150000 a normalno je da pukne na 200000 ako se ne zameni.Sto se tice dizni.creva i semeringa na oba auta nista od toga nije menjano.Sto se tice lenjosti motora moram vas takodje razuveriti jer sam pre Astre vozio Vektru b 2.0 dti koja nije nista bolje isla cak je u startu bila tromija.O kvalitetu pomenutog 1,3 motora mozete citati i u proslomesecnom Auto-bildu gde su ga testirali u Grande Puntu i gde je posle 100000 motor zadrzao fabricke mere a majstor koji ga je rasturao i merio naglasava da je jedan od naj boljih motora na koji je ikada stavio merni instrument! Ovo su moja i bratova iskustva,neko ima losija mada naglasavavam jer sam vozac profesionalac da dosta toga zavisi i od stila voznje i samog vozaca.
[ Zarko Silic @ 23.09.2009. 09:40 ] @
Nekoliko puta sam to naglasavao, ali ponovicu opet.
Pogresnu sliku o nekom automobilu ili motoru, moguce je steci kupovinom polovnjaka. Kod takvih je vozila nemoguce doznati njihovu pravu istoriju; ne samo broj predjenih kilometara koji je mozda i najmanje vazan. Na skromnom uzorku od 10 vozila (Punto 13 MJTD v 70 KS) kupljenih od strane jedne firme iz NS i prdjenih oko 150.000 u proseku pod turturom raznih vozaca, mogu samo da kazem da su se pokazali izuzetno dobro i pouzdano bez vecih i skupljih intervencija. A sto se performansi tice, ni to nije neresiv problem. Uz malu i expres intervenciju 1,3 MJTD postaje prava zvercica. . Lako i brzo se od 70 KS postize 95. [ bora61 @ 23.09.2009. 11:12 ] @
Koliko traje takav motor za skoro 35% nabudzeni ?
Zar tu operaciju nije mogla i fabrika da uradi ? [ vaske2 @ 23.09.2009. 11:12 ] @
Pa super,a koliko bi dobio ovaj moj motor od 90ks i koliko bi me to olaksalo,verovatno se radi chip tjuningu,jel da?
[ popovicvl @ 17.10.2009. 11:49 ] @
Imam par pitanja vezana za Punto 1.3 MJT (70)?
Ima li Punto 1.3 MJT (70) intercooler? Jel postoje verzije pred kraj proizvodnje koji imaju 75 KS? Moze li se ugraditi turbina varijabilne geometrije i ECU sa Grande Punta na 1.3 MJT (70) i time dobiti 90 KS? Moze li se ugraditi samo ECU sa Grande Punta 1.3 MJT (75) na Punta 1.3 MJT (70) i dobiti 5 KS? Moze li se samo chipovati sa originalnim parametrima za 1.3 MJT (75) i dobiti 5KS? [ bukovski @ 02.11.2009. 08:36 ] @
Citat: popovicvl: Imam par pitanja vezana za Punto 1.3 MJT (70)? Ima li Punto 1.3 MJT (70) intercooler? Jel postoje verzije pred kraj proizvodnje koji imaju 75 KS? Moze li se ugraditi turbina varijabilne geometrije i ECU sa Grande Punta na 1.3 MJT (70) i time dobiti 90 KS? Moze li se ugraditi samo ECU sa Grande Punta 1.3 MJT (75) na Punta 1.3 MJT (70) i dobiti 5 KS? Moze li se samo chipovati sa originalnim parametrima za 1.3 MJT (75) i dobiti 5KS? ??? [ bakara @ 02.11.2009. 19:54 ] @
Pa zar je toliko zapelo za 5KS?
[ supermario @ 28.04.2012. 12:57 ] @
Na kojoj km se radi tzv. veliki servis kod 1,3 MJTD motora i sta se sve tu mijenja obzirom da ovaj motor ima lanac?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|