[ Pentagon @ 02.09.2009. 07:23 ] @
Imam golf III i ugradjen lovato sistem za plin.
Nedavno mi je auto poceo da trokira u toku voznje na plin.
Primetio sam da mi rasplinjac, rasprsivas plina ili kako vec ko zove mrzne bukvalno.
E sad uzroci, mogu biti razni.

Ono sto sam ja uradio:
1. Upalio auto i na leru mi je radio do radne temperature, ventilator na hladnjaku se pali. Pa sam otvarao bocu za dosipanje vode, kako bi ukoliko postoji vazdusni cep izasao iz sistema.

2. Obrnuo creva za protok vode kroz rasplinjac, to je jednom prijatelju majstor neki napravio i resio mu isti problem, medjutim kod mene nije slucaj upalio.

3. Auto mi ako ostane na plin svaki put presisa, imam utisak kao da mu non-stop ubrizgava plin.

Da li je to membrana ili elektro-ventili pitam se ja?

Napomene radi: plin je ugradjen po sistemu manuelnog prekidaca, dakle "kao svetlo" ili ga ukljucis ili iskljucis, nista automatizovano prebacivanje na odredjeni broj obrtaja i slicno.

Hvala unapred. POzdrav
[ pantic68 @ 02.09.2009. 07:50 ] @
Nije dobro ugradjen, creva su verovatno vezana na red sa grejanjem pa kad je ono ugašeno voda ne protiče kroz isparivač. Drugi problem je pretpostavljam zato što ventili nisu povezani kako treba, prekidač je uredu ali treba da se napaja sa mesta na kojem se prekida dovod struje kad skineš sa kontakta. Normalno je da mala količina plina izlazi kad je na kontaktu što olakšava start (zavisno od tipa isparivača) ali kad vratiš ključ moraju svi elektromagnetni ventili da zatvore.
[ Pentagon @ 03.09.2009. 07:34 ] @
Nismo se bas razumeli.
Dobro je ugradjen, nije na red vezano. Znam sta mislis. Sem toga, tng mi je ugradjen pre 3 godine. Do sada nije bilo problema, nije tek ugradjen, znas.

Ventili zatvaraju kad izvuces kontakt.

Moracu u servis-hvala Panto u svakom slucaju.

Pozdrav
[ majstorjoe @ 03.09.2009. 08:02 ] @
Meni se par puta desilo tako nesto slicno sa plinom ! I jedan moj prijatelj imace dobar majstor!!!!! :) mi je rekao da se zapusi neki filter! posto kod nes je jako losek kvaliteta auto gas!!!!!!
p.s. Auto non stop trokira i gusi se a mozes da ga vozis na plinu samo uz veliku muku i na jedvite jade kada mu povuces sauk !!!!!p.p.s. da nije ta dijagnoza.
[ pantic68 @ 03.09.2009. 09:18 ] @
Zasto bi protok vode mogao da prestane, ili je nema dovoljno, ili je prelomljeno crevo, nesto zapuseno. Mora se videti na licu mesta. A ako ventili zatvaraju onda su neispravni, nema to veze sa membranom, cak i da gumica u isparivacu ne drzi samo ce mala kolicina plina od poslednjeg ventila izaci u filter i brzo izvetriti. I zaledjen isparivac daje simptome presisavanja, plin prolazi u tecnom stanju sto je mnogo veca kolicina. Ako si siguran da je to, tesko pali, mora pun gas i izbaci crni oblacic.
[ nemanja97 @ 03.03.2013. 10:04 ] @
Imam problema sa plinom u Golfu 3 1.8.Auto radi dobro na plin i na benzin,ali kad ga ugasim onda pocinje da mi puca i to traje skoro minut,dva...
[ pajapop @ 04.03.2013. 19:21 ] @

Moze li ovo da se malo pojasni???