|
[ zoxy @ 15.09.2009. 06:55 ] @
| Ali bash bash 9700e....KESH....
Unapred hvala na idejama/sugestijama od svih...
Na pitanje zashto novi auto...zato shto necju da rizikujem...ne razumem se dovoljno..necju da se pokajem...
Cena mora da je ta...sticajem chudnih okolnosti.
Hvala na razumevanju. |
[ cozmo_im @ 15.09.2009. 09:32 ] @
Punto Classic - 9600e u full-u (1.2)
Dacia Sandero 1.6 MPI u full-u za oko 9600e
Hyundai I20 (ali nema klimu ta verzija) - 9000e
Renault Clio Storia 1.2 16v (clio II redizajn, prodaje se sad kao Campus ili Storia) - 9500e, ima odlicnu opremu (i klimu naravno)
Renault Thalia 1.2 16v full oprema - 9790e
Vise nesto mi ne pada napamet.
Ja bih licno gledao Clio Storiu ili Sandera.
[ zoxy @ 15.09.2009. 10:07 ] @
doshao sam do slichne tablice, bez thaliJE i storije....navodno ima clio 2 vecj za 7900e, ali taj info nema nigde na sajtu.
Ne znam da li josh vazhi popust od 400e na hyundai-je....Nisam pametan...zato i pitam..
A shkoda ? fabia ? ima na akciji za 8990e ...mozhda samo uzeti jachi motor sa 70 konaj mesto tog "standardnog" sa 60?
[ cozmo_im @ 15.09.2009. 10:31 ] @
Fabia i I20 nemaju klimu, a novi auto nikad ne bih uzimao bez klime... Bukvalno imaju spartansku opremu.
Clio Storia je odlican izbor za te pare... ima super opremu i odlican motor za tu karoseriju (1.2 16v 75KS). Kvalitetan je iznutra (mnogo bolji od Punta i Dacie i Thalie), ima solidno mesta, proveren autic, motor je zujalica u njemu...
[ sasa022 @ 15.09.2009. 10:51 ] @
Raspitaj se i za
Astra Classic II
Chevrolet Aveo
Fiat Grande Punto
Lada Kalina
[ zoxy @ 15.09.2009. 11:44 ] @
@sasa022
astra clasic probija...zhestoko..
aveo se cheka MINIMUM 3 meseca...tako rekoshe u MVM u NS.
Grande punto nema ispod 11500e :(
lada...pa ne bi da sam seljak..ali ne bi ladu :( Nisam bash primetio lepe utiske :(
@cosmo_im
ima akcija na shkodu za 8990 ima sve sem el podizacha...ali motor je 60 konja, za dodatnih 300e ima 1.2 sa 70konja...
clio 2 sam vozao...ok mi je.....ali mi nekako mnogo 9500e za "stari model" ....
za i20 nemam informaciju...a vala ni ovi u ns ne znaju da li i dalje vazhi popust od 400e ...odna bi se za 9800e mogao dobiti nemetalik crveni sa klimom...
Sada sam "probao" dachiju...deluje ok za svojih 8300e ima ...servo, klima, elektrichne podizache, metalik boja, vazdushni jastuk samo za vozacha, centalna brava ..sa daljinskim.......za dodatnih 700e se dobija board, muzika, shtof....
Sve sam manje pametan.....ja se izvinjavam ali jako nemam ideju....ne bi da se kajem....
[ Nocni @ 15.09.2009. 16:14 ] @
Treba da uzmes nesto sto ti se svidja... ja bih licno preskocio sve sto ima naziv "classic" tj. sto je stari model koji se i dalje nudi kao npr punto, astra, pezo 206, stari klio itd... dacia, lada i sl. su tehnoloski jos stariji modeli...
Mozda mazda 2 nije losa? Kosta samo 100 € vise... mada kod nas ih nude za 8.000 € po oglasima... ima nekih 15-tak komada koje su dobijane na nagradnoj igri a isto su nove pa moze covjek i boju da izabere
Nije losa ideja, kad se vec uzima osnovni model, da se pogledaju auta koja su dobijena na raznim nagradnim igrama a nisu koriscena...
Treba vidjeti i suzuki swift... ima i onaj splash... ne znam cijene ali to je tu negdje...
[ etjen @ 15.09.2009. 16:20 ] @
ako ti ne treba velik auto a hoces novi model imaš Twinga za tu negde para...
[ zoxy @ 15.09.2009. 17:16 ] @
@nocjni
mazdu 2 sam video za 10200 jedino...a to je vecj........Nisam sretao po oglasima...mozhe neki link?
swift je isto 10200 za gtx+ crveni..... opet 500e preko :(
@etjen nisam gledao twinga..iskreno bio sam pre u neshto fazonu 5-toro vrata...mada ne mora....pogledacju svakako...
[ Zarko Silic @ 15.09.2009. 17:51 ] @
Twingo je mali auto.
Za manje para mozes uzeti auto sa vise prostora i petoro vrata: i10
Kada bi se Miskovic urazumio, Panda bi bila jos bolji izbor.
[ zoxy @ 15.09.2009. 18:14 ] @
i10 cje kanda na kraju i biti...trebao je sandero...ali ako tech podaci ne lazhu ono je nenormalno..9.6l u gradu :(
i10 ima pa drugi problem, sa motorom 1.25kapa koshta 9250e ... :(
tako da cje kanda biti i10 sa slabijim motorom osim ako neko nema bolju ideju...ili ako ne iskrsne neshto....
mozgao sam mozhda da chekam sajam u NS, koji je krajem oktobra, ali nisam siguran da li cje on neshto doneti.
[ Zarko Silic @ 15.09.2009. 19:20 ] @
i10 sa jacom verziom motora je dobar izbor (evo vec i Milanovic skakuce na prstima; nesto bi napisao al ne sme ) i tesko je na nasem trzistu trenutno pronaci nesto sto je jeftinije i, uslovno receno, bolje.
Ne slazem se sa Nocnim po pitanju stava o "klask" verzijama. Mislim da je bas suprotno od onoga sto on tvrdi. Sve klasik verzije se duze vreme kotrljaju na putevima i mahom su na takvim modelima otklonjene sve (ili vecina) decijih bolesti koje neminovno prate nove i, uslovno receno, savremenije automobile.
Takvi automobili su posebno pogodni za ovo nase trziste sa relativno losim uslovima za eksploataciju. Nit imamo puteve kako treba, nit gorivo, nit servisnu sluzbu, nit nam je bas mentalitet prilagodjen za prihvat novih tehnologija. Zato mislim da su "stare" i isprobane verzije racionalan odabir.
[ Nocni @ 15.09.2009. 19:55 ] @
Mozda se ustedi nesto na servisima ali prilikom prodaje nekad ce se izgubiti par hiljada a i cijelo vrijeme vozis stari tip auta...
Djecije bolesti vaze samo za prvu godinu proizvodnje a ne kao nekad...
[ nickM @ 15.09.2009. 20:11 ] @
Fabia sa klimom je 8990€. Za te pare teško da ima nešto bolje.
[ etjen @ 15.09.2009. 20:19 ] @
u svakom slučaju idi po salonima, veruj mi da ako te provale da si ozbiljan kupac, UVEK možeš da dobiješ popust u odnosu na cenu koja je u oglasima
[ Nebojsa Milanovic @ 15.09.2009. 20:57 ] @
Citat: zarsilic: i10 sa jacom verziom motora je dobar izbor (evo vec i Milanovic skakuce na prstima; nesto bi napisao al ne sme )
Što ne smem ? :) Pre će biti da nema potrebe jer si ti sve već rekao:
Citat: zarsilic: tesko je na nasem trzistu trenutno pronaci nesto sto je jeftinije i, uslovno receno, bolje.
Dugo vremena sam gledao aute B segmenta, ali od kada se pojavio ovaj auto svi oni su mi postali skroz neinteresantni.
Razlozi:
1. Po unutrašnjim dimenzijama vrlo malo, praktično zanemarljivo manji od vozila B segmenta (samo par cm širine napred)
2. Po spoljašnjim dimenzijama znatno manji od njih (vrlo bitno za grad!)
3. Sa motorom 1,25 16v Kappa zverčica na drumu. Samo najjače i vrlo retke verzije nekih vozila B segmenta mogu da ga stignu.
4. Tih, udoban
5. Potpuna oprema
6. Vrlo mala potrošnja
7. 5 godina garancije
Ništa slično ne postoji i za osetno veću cenu.
[ zoxy @ 15.09.2009. 21:01 ] @
@zavrsilac preskupa mi je kappa ili mislish da vredi te doplate spram slabijeg motora?
Ne znam za starije modele....to shto je '99 je jedna od stavi koja me je i odbila od Zunta.....pored nedostatka ABS sve do najskupljeg paketa.
@Nocni Pa ne planiram valda da ga prodam, josh ga ni kupio nisam :) hehe :) Ne znam ja ne kupujem PAMETNO tj ne mislim koliko bi koshtalo da se jednom prodaje....svakako bi makar 5 godina bio chlan porodice...
@nickM i mene je to privuklo...ali fale mi el podizachi..deluje smeshno..zar ne ? i motor je samo 60 konja? malo je ?
@etjen pa meni je to poshto za rukom samo pre 10-tak dana u hyundaiju....kod ostalih nisam bash primetio da "pali" ...mada da budem iskren nisam se ni trudio...samo pitam...da li ima neka pogodnost za kesh....i bash ne dobijem neke dobre ideje....mada bude ono mozhe srednji kurs...imamo svog lika shto dodje da promeni pare...pa ne bude bash gornji kurs po nekoj banci...shto je i po 3din vishe po euru...shto na ovu cifru bude oko 30 000dinara....
[ zoxy @ 15.09.2009. 21:10 ] @
@nebojsha...da li vredi ta verzija tih para ? znash i sam cene?
sorry za dupli post ali kuckali smo kanda u isto vreme.
[ Horvat @ 15.09.2009. 21:15 ] @
sta je ovo sad nova moda?
vise se ne gledaju "delovi" [tj unapred ocekujes da ces svakih mesec dana po 2 puta ici kod majstora],nego se sada automobil prodaje a jos nije ni kupljen,o jbte...
valjda je bitno kakav je tebi automobil,udobnost,KVALITET,potrosnja...i naravno cena koju ti platis SADA,a ne da gledas kako ces za 5-10-20 godina da ga prodas po sto vecoj ceni [onda najbolje kupiti golf 2 :S:S]
@zoxy ,da li si se vozio u nekom od pomenutih automobila? da li si bio do salona licno,seo u vozilo ,pa cak i pitao da se/da te provozas/ju?
ako nisi,obavezno to uradi i naravno gledaj da auto ima abs [mada bi svi ti trebali da imaju],klimu i ostalo sto je u redovnim autima deo osnovnog paketa
[ Nebojsa Milanovic @ 15.09.2009. 21:21 ] @
zoxy, to je auto koji nema praktično nikakvu konkurenciju u svojoj klasi.
Pre njega bih uzeo samo neku najjaču verziju nekog auta B segmenta. Ali ona je cenom neuporediva sa i10, tako da...
[ zoxy @ 15.09.2009. 21:27 ] @
@horvat ...vecjinu sam probao makar seo...uslovi su bili ABS, KLIMA, podizachi, servo...bez ostalog bi prezhiveo :)
kazhem jedino sam se trgao kod sanderove potroshnje......na to jednostavno nisam obracjao pazhnju mislio sam ...da su blizhe svi oni po potroshnji...ali eto iznenadjenje..idu od 6-10L u gradu.....za istu "konjazhu".
@nebojsa nemoj da mislish da provociram, ali malo mi je nelogichno da dam 1200e za jachi motor i suvozachki airbag...ja nisam primetio da dobijam josh neshto....znam da je bolji motor...ali eto...boli me razlika....mnogo je to goriva/servisa....zato pitam....
znachi gledam pakete sa klimom za 1.1 i za 1.25...znachi najobichniji paket sa klimom i to je razlika izmedju ta dva motora....
Jedino ako znash neshto shto ja ne znam ..neki deal...pogodnost....
[ etjen @ 15.09.2009. 21:30 ] @
zoxy, veruj mi da vredi da se cenkaš i to kod bilo koga. Retko ko sad kupuje auto za keš, a marže su velike i uvek postoji prostora. Idi do više salona jednog istog proizvođača (ja bi bar tako radio)
I da, kao što je to već neko rekao, kupi ono što ti se sviđa (nebitno da li je i najracionalnije) ipak ćete se družiti neko duže vreme
[ zoxy @ 15.09.2009. 21:32 ] @
Hteo sam ja swifta, ali eto zeznuli me dok sam ja mozgao digli cenu. sada trazhim "utehu" ...tj glas razuma...neshto da se kotlja a da ne kupim bash "s*****"
[ Nebojsa Milanovic @ 15.09.2009. 21:41 ] @
Citat: zoxy:
@nebojsa nemoj da mislish da provociram, ali malo mi je nelogichno da dam 1200e za jachi motor i suvozachki airbag...ja nisam primetio da dobijam josh neshto....znam da je bolji motor...ali eto...boli me razlika....
Ne mislim da provociraš (niti bi to imalo nekog smisla), imaj samo u vidu da je odluka o kupovini auta i stvar ukusa i ličnih potreba.
Motor 1,25 16v Kappa je odličan (full aluminijum, DOHC 16V, knock-sensor, drugačija glava, 2 mikroprocesora, itd), vrlo je snažan i znatno prevazilazi klasu kojoj i10 pripada svojim spoljnim dimenzijama, a motor određuje kvalitet vožnje, užitak/neužitak u vožnji, zamor itd.
I10 sam konstatovao da je dobar čim se pojavio, ali na motor 1,1 IRDE nisam nešto odreagovao, mada je i on jedan od najjačih u klasi. Ali kada se pojavio Kappa, to je motor iz više klase i on tom autu daje sasvim drugu dimenziju po svim parametrima vožnje.
edit, jedan detalj recimo:
i10 je jedini auto A segmenta koji ima napred hlađene diskove i nazad diskove. Nijedan drugi auto A segmenta to nema (osim najnapucanijih GTI varijanti), a nemaju ni ulazne verzije B segmenta, pa ni i20. Tek jače verzije B segmenta i C segment ima tu konfiguraciju.
[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 16.09.2009. u 08:28 GMT+1]
[ HoT_Steppa @ 16.09.2009. 08:03 ] @
U cemu je fora kod Hyundai-ja 0 % kamate na lizing za i30?
[ zoxy @ 16.09.2009. 09:18 ] @
Fora je 1.5% odobravanje kredita i shto morash da placjash po EFG gornjem kursu i da budesh osiguran u kasko kucji po njihovom izboru...ne znam kako ide zadnja rata "otkup" vozila
znachi na ulici je euro bio 92.5 donji kurs po toliko para prodash euro...a gornji kurs u efg je 95.8 dinara...znachi izgubish tu 3.3dinara po euru shto je 4% i an to josh dodash onih 1.5% za odobravanje lizinga........to je vecj 5.5% vishe + shto oni biraju kasko kucju shto ne mora da je loshe...ali eto....
Ja sam se konkretno raspitivao za i20 kada je bilo 2% tako da na kraju je ispalo 2%+1.5%+4% .......Nije JAKO mnogo...ali nije ni 0 tj 2 kako kazhu u "Reklami"....
e da ..i 400e je jeftinije vozilo za kesh...tako da je to josh dodatnih 3-5% zavisi od vozila za koje se "odluchish" ja pricham o avgustovskoj akciji koja je vazhila za i20-2% i i30-0%
[ Nocni @ 16.09.2009. 13:31 ] @
Citat: zoxy:
@Nocni Pa ne planiram valda da ga prodam, josh ga ni kupio nisam :) hehe :) Ne znam ja ne kupujem PAMETNO tj ne mislim koliko bi koshtalo da se jednom prodaje....svakako bi makar 5 godina bio chlan porodice...
Ma ja sam, kao jos jedan argument, samo rekao da ako kupis stari model npr. punto, astra i sl... izgubices dosta kad ga budes prodavao i teze ce se prodati nego npr. swift ili neki drugi moderan auto... ali to je periferan argument... glavno je sto ces cijelih tih nekoliko godina voziti stari model vozila koji je izasao 1999 godine...
Zarko je rekao da se ne slaze samnom i da je pristalica da se uzme auto na zalasku ili neki od vaskrslih modela jer su provjereni... on je to i potvrdio kupovinom poslednje generacije golfa 5...
Tada je vec postojao i bio u ponudi golf 6 kojih ima i starijih od njegove petice...
Kroz recimo 5 godina ta sestica ce jos uvijek biti aktuelni model i bice drasticno skuplja od njegove petice koja je na papiru novija... isto onoliko koliko je sad skuplja petica od cetvorke ako su oba 2003g...
[ jablan @ 16.09.2009. 15:05 ] @
Citat: Nocni: Kroz recimo 5 godina ta sestica ce jos uvijek biti aktuelni model i bice drasticno skuplja od njegove petice koja je na papiru novija... isto onoliko koliko je sad skuplja petica od cetvorke ako su oba 2003g...
Pa nije li on tu "drastičnu" razliku već uštedeo pri kupovini?! Stari model treba jednostavno posmatrati kao drugi model, različitih osobina i različite cene i to je to.
[ Nebojsa Milanovic @ 16.09.2009. 15:43 ] @
Naravno.
Žare je kupio G5 1,9 TDI sa svom opremom za cenu čak i manju nego koliko je koštao G6 1,4 klot. Reći da će posle n godina on izgubiti više nego neko sa G6 je naprosto netačno.
Upravo je obrnuto, tom G6 klot će cena pasti više, što vidimo da se već i desilo.
[ Nocni @ 16.09.2009. 19:40 ] @
Nije bas tako... prvo, njegov golf je trendline a to je najnizi nivo opreme... to sto je on (eventualno) stavljao navigaciju ili ga cipovao to se ne racuna i ne mozes da tvrdis ovako nesto... drugo, nije velika razlika u cijeni izmedju onog sto je on platio i sestice... bas je on prije neki dan postovao kolike su cijene golfa 6 u razlicitim nivoima opreme...
U svakom slucaju slazem se sa @jablan u dijelu da ta 2 auta treba posmatrati kao odvojene modele...
[ Nebojsa Milanovic @ 16.09.2009. 20:14 ] @
Jeste tako, naravno.
Vozio sam njegovog Golfa solidno, ne znam detalje opreme, on će ti pojasniti, ali ima Climatronik i ALU felne, to je kod VW veoma daleko od trendline
Čip i navigaciju naravno da ne računam. U to vreme je cena osnovnog totalno klot G6 bila preko 17k.
No, to za ovu temu nije mnogo bitno. Generalno se slažem da su Astra, Punto, Sandero i slični auti prethodne generacije vrlo dobra kupovina, naravno za onoga traži najveće dimenzije i prostor u odnosu na cenu.
Cena takvih auta je na minimumu, ne može biti manja i sigurno je da u budućnosti neće mnogo padati, jer naprosto sa ovim njihovim sadašnjim cenama ima malo prostora za to.
[ Zarko Silic @ 17.09.2009. 00:50 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: Jeste tako, naravno.
Vozio sam njegovog Golfa solidno, ne znam detalje opreme, on će ti pojasniti, ali ima Climatronik i ALU felne, to je kod VW veoma daleko od trendline
... i 6 brzina, MP3 fabricki, jonizator, kozni paket (trokraki volan i rucica menjaca u antrazit kozi), kolor paket, srednju konzolu, tempomat, i fotosezitivna sva stakla (potpuno nepotrebne suncane naocare), i vetrobransko staklo sa izolaciom od elektromagnetnog zracenja, podizace sva 4 prozora da i ne spominjem, i jos sijaset toga
a inace to je normalno kod Golfa da isto godiste starija verzija vise kosta. Tako je bilo i sa mk3 na mk4, takodje i sa mk4 na mk5, a tako je i sa mk5 na mk6. Potpuno jasno i zbog cega: ima vise opreme, a manje decijih bolesti i to vec svi znaju.
Za isto godiste potpuno je nebitno kojoj generaciji pripada vozilo:
http://suchen.mobile.de/fahrze...p;usageType=&usedCarSeals=
Auti su izmesani a u ceni vise igra sve ostalo od samog modela kao sto se i vidi i vrlo cesto je stariji model skuplji.
[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 17.09.2009. u 02:18 GMT+1]
[ Nocni @ 17.09.2009. 09:56 ] @
Nije mi jasno sta je poenta postavljanja ovog linka... isti auto kao tvoj je 3.500 € iz 2004g???
Svi mi dobro znamo da to nije tako i da je taj auto pod nekim problemom... preskoci jedno 20 strana naprijed i vidjeces da se cijene za pristojno ocuvan primjerak krecu oko 8.000 pa i vise...
Nabrajao si opremu ali nisi nam rekao je li trendline oko cega je bila polemika... trendline 2003 i 2009 ni u kom slucaju ne sadrze isti paket opreme jer moraju da dodaju opremu da bi ga mogli prodavati na zalasku karijere...
P.S. Zarko, imam jednu isjecenu dzetu 2008 sa velikom navigacijom u totalnom fulu... pa ako te interesuje da jos malo nabudzis golfa sa fabrickom opremom javi se
[ Zarko Silic @ 17.09.2009. 11:48 ] @
Off.
Moj je trenline ali ima sve, pa i previse toga .
On.
Nisi u pravu. Dedcenijama pratim cene i uvek je tako bilo da poslednji modeli istog godista kostaju ili isto ili vise od prvih modela takodje istog godista. Narocito, ako je vreme prodaje vece od 5 godina.
Sto se tice Klasica, vecini vlasnika (ne u CG) uopste nije vazno koliko ce im vozilo izgubiti nakon 10 ili 15 godina voznje. Mnogo im je vaznije, kako ce i kako se jedno novo vozilo odrzava, a jasno je svima kakva je situacija ako je rec o vozilima koja vec odredjeno vreme trce na putevima u odnosu na ona koja su se tek pojavila. Mislim da nije potrebno dodatno obrazlozenje.
Citat: Nocni: P.S. Zarko, imam jednu isjecenu dzetu 2008 sa velikom navigacijom u totalnom fulu... pa ako te interesuje da jos malo nabudzis golfa sa fabrickom opremom javi se
Nisi ni svijestan koliko si pogodio sustinski problematiku kupovine, u ovom slucaju VWa
Upravo zbog toga ih mlogo volem.
P.S. Da nemas mozda isjeceni i10 u fulu pa da povadimo centralne brave
[ Nebojsa Milanovic @ 17.09.2009. 23:49 ] @
Ta priča o dostupnosti i jeftinoći delova za VW kod šabačkih i drugih mafija je u najmanju ruku trula, naročito ako se ne kaže odakle to potiče.
Tačno je da delove za VW možeš naći na svakom otpadu ili kod ovog ili onog mafijaša, ali treba reći da je ta "mogućnost" isuviše skupo plaćena.
A plaćena je samim svojim postojanjem, dakle ta navodna "mogućnost" je direktna posledica ogromnog broja ukradenih VW vozila koja završavaju upravo na taj način.
Dakle, tačno je da "delove za VW imaš na svakom ćošku i jeftini su", ali je najmanje isto toliko tačno da je postoji velika verovatnoća da će i tvoj auto u jednom trenutku završiti kao i ti čije delove možeš da kupiš "jeftino i na svakom ćošku".
E pa sad: jeftini delovi i strah da će i tvoj auto završiti među tim delovima - sa jedne strane i skuplji delovi, ali život bez straha - sa druge strane.
Odlučite sami
[ Zarko Silic @ 18.09.2009. 00:19 ] @
Nema to veze sa cenom i kolicinom raspolozivih delova. Mnogo veci uticaj od tih misterioznih, ili latentnih kradja, ima broj vozila koji je na odredjenom prostoru, u "opticaju".
Kao sto za Korejance najvise delova ima u Koreji, ili za Toyotu u Japanu, tako za VW ima ovde kod nas i sire. Kolicina NOVIH (ne polovnih i ukradenih) delova kao i dodatne opreme na recimo najvecol pijaci u Eropi, Ebayu kada je u pitanju grupacija VW zauzima vise od polovine celokupne prodaje. Samom tim je i veca konkurencija pa su i delovi jeftiniji i dostupniji.
Za Koreance ne mozes pronaci ni jedan sraf vec se sve narucuje iz Koreje, ili neke druge fabrike po belom svetu. Onaj ko misli da mu nikad nista nece trebati za svoje vozilo, ma koje marke ono bilo, grdno se vara. Obicno se nakoh prvih susreta sa takvim problemom, pokunje i vise ne klicu onako kako su to cinili do tog trenutka. U svojoj praksi cesto se susrecem bas sa takvim likovima i prilicno su mi poznati.
Prema tome ne bi bilo na odmet razmisljati i o necemu ovakvom, pogotovo ako se vozilo uzima na duze.
[ Nocni @ 18.09.2009. 00:20 ] @
Vozilo se moze zastiti od kradje 99% samo sto kosta ta zastita...
Tvrdim da Zarkovog golfa ne moze odvesti niko sem pauk. Pauk isto tako moze uzeti i tvog i10...
Polovni djelovi su inace mnogo jeftiniji od novih ne vezano za izvor nabavke (ne moraju biti sa otudjenog vozila, mogu biti i sa havarisanog a legalnog)
Ilustracije radi, novi motorni kompjuter za golfa 5 kosta 1.450 eura, polovni je 10 puta jeftiniji i u njemackoj i kod nas... udji na ebay i uvjeri se...
Zarko je htio sa onom opaskom da kaze da ti recimo nemas, ili imas izuzetno malu sansu da kupis uopste bilo kada polovan dio za hyundai...
[ tdusko @ 18.09.2009. 12:32 ] @
Citat: Za Koreance ne mozes pronaci ni jedan sraf vec se sve narucuje iz Koreje, ili neke druge fabrike po belom svetu.
Pitajte Nikolu_BGD-a koliko dugo mu ne radi svetlo u kabini na ceed-u? ;)
[ Zarko Silic @ 18.09.2009. 14:07 ] @
Nikola je smeker pa je svetlo namerno iskljucio da ga ne vide sa kim (kom) je .
[ DrJekyll @ 18.09.2009. 15:00 ] @
Cekaj, zar ne postoji 7godisnja garancija za tu sijalicu?
[ HoT_Steppa @ 19.09.2009. 15:41 ] @
Citat: zarsilic: Kolicina NOVIH (ne polovnih i ukradenih) delova kao i dodatne opreme na recimo najvecol pijaci u Eropi, Ebayu kada je u pitanju grupacija VW zauzima vise od polovine celokupne prodaje. Samom tim je i veca konkurencija pa su i delovi jeftiniji i dostupniji.
A to moze da znaci jos nesto, a to je da se krsa zvanog VW svi hoce ratosiljati i preci na nesto bolje, a gde ga lakse utrapiti nego na ebay. Vec je pisano na temu, vlasnici koji kupe na zapadu Japanca ili Korejanca se cesce odlucuju da opet kupe istu marku, nego vlasnici evropskih marki. Nemacki narod je jedan od najbrojnijih u Evropi, ako ne i najbrojniji. A i ekonomski patriotizam je u Evropi vise razvijen nego ovde, poznato je da je Srbija medju poslednjim zemljama po svesti o kupovini domacih proizvoda.
Jeste generalisanje, ali i citirano je jos teze generalisanje.
[ zoxy @ 25.09.2009. 07:09 ] @
U utorak je naruchen i10, ..isporuka sledecje nedelje...pa eto..javljam utiske...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|