[ KRALJEIVC @ 16.09.2009. 08:37 ] @
Moja sestra namjerava da kupi iskljucivo Golfa 5 benzinca (polovnog ali novijeg). Iskrsla su joj dva zadovoljavajuceg izgleda i stanja i to sa motorima 1400 i 1600 ccm. Koja je razlika u ta dva motora i koji preporucujete. Napominjem da ona penzionerski vozi i to u glavnom po gradu i jednom godisnje do primorja.
Unaprijed hvala.
[ Reno4 @ 16.09.2009. 09:05 ] @
1.6, 1.4 je baš slab
[ KRALJEIVC @ 16.09.2009. 09:10 ] @
Ok. Hvala. A koja je razlika u izdrzljivosti, potrosnji o nalazenju djelova? Je li samo razlika u hodu klipa ili ima i drugih razlika kod pomenutih masina?
Pozz 2
[ Stefano @ 16.09.2009. 16:55 ] @
1.4 je zaista mnogo slab... on je samo za po gradu... imao sam prilike da putujem u Golfu 5 sa 1.4 sve je bio autoput i taj motor se jednostavno i suvise muci pri 150-160 km/h, osecaj je kao da ce da eksplodira.
[ rinenad @ 16.09.2009. 21:59 ] @
Ti pričaš gluposti G sa motorom od 1400 cm2 pri brzini od 170 km/h se vrti na 4100 o/m, govorim za moj G6. Preporučujem 1600 cm2 ali samo zbog vožnje uzbrdo to je najveća mana ovog motora (naravno ako govorimo o 1400 80 ks).

[Ovu poruku je menjao rinenad dana 16.09.2009. u 23:20 GMT+1]
[ tdusko @ 16.09.2009. 22:04 ] @
Citat:
Ti pričaš glposti G sa motorom od 1400 cm2 pri brzini od 170 km/h se vrti na 4100 o/m,


Da li je ovo moguce???
[ Nebojsa Milanovic @ 16.09.2009. 22:16 ] @
To se vrlo lako može precizno izračunati.

Sasvim je sigurno da su brzine preko 150 velika muka za taj motor, ali ona se zbog dobre zvučne izolacije G6 u kabini ne oseća toliko.

Međutim, osim naravno uzbrdica, realni i najveći problem svih slabih motora nije brzina po ravnom, nego preticanja. Tu se nedostatak snage najviše oseća.
[ rinenad @ 16.09.2009. 22:22 ] @
Milanović je u pravu, provjereno. G6 ima nešto manji koeficijent otpora od G5 to je također činjenica, možda Milanović zna koliko je to bitno.
Izračunaj....ozbiljno pa da svi vidimo.
[ Nebojsa Milanovic @ 16.09.2009. 22:30 ] @
Nije stvar samo u Cw koeficijentu, nego je ceo G6 u znaku tišine.

Prilikom njegove konstrukcije bačen je akcenat na zvučnu izolaciju (recimo šoferka mu je zbog toga relativno specijalna), a osim direktne koristi po pitanju tmanje buke, indirektna korist je da se mučenje motora u kabini manje oseća.

To manje iskusnog vozača može i da prevari, jer on od relativno tihog motora očekuje da ima solidnu zalihu snage... On stisne gas, kad ono...ćorak...

Iskustvo je majka mudrosti :)
[ rinenad @ 16.09.2009. 22:37 ] @
Istina je to...što ga duže vozim čini mi se da je manje kilav. Valjda moć navike zaboraviš kako je bilo.
[ Nebojsa Milanovic @ 16.09.2009. 22:38 ] @
Osim toga, ima još jedan stvar: kada se auto razrađuje, otpori mu postaju sve manji i normalno je da sve bolje ide (dok posle od habanja i drugih stvari ne počne da ide slabije).
[ Zarko Silic @ 17.09.2009. 01:37 ] @
Nemojte mesati G5 i G6 u verziji 1,4. Oni nisu isti.


Za G5 ti preporucujem 1,6 l motor. Postoje 2 verzije: "obicni" sa 105 KS i "neobicni" sa 115KS

[ KRALJEIVC @ 17.09.2009. 07:02 ] @
Ljudi, ja pitah za koncepcijsku ili konstrukcionu razliku izmedju motora 1400 i 1600 jer zena nece prelaziti 100 km/h a vi razvezaste polemiku na sasvim drugu temu. Dakle nije toliko vazno toliko koji motor bolje vuce nego koji je izdrzljiviji i koji zahtijeva manje odrzavanja te kojem je lakse naci djelove itd. Mislim da svaka strina zna da je 1600 motor jaci.
[ Zarko Silic @ 17.09.2009. 12:15 ] @
Receno ti je.

1,6 u svakom pogledu, ako vec mozes da biras.