[ pyrus2 @ 17.09.2009. 17:11 ] @
| pozdrav !
dali ima neko ko bolje poznaje ubrizgavanje plina na novijim generacijama viljuskara,
(plinski karburator il tak nesto)
,da ne razglabam previse -nakon servisa isparivaca se i dalje zagusi prije nego ode u turazu.
isparivac je "impco",zracni i plinski filter novi.
naime .prosirenjem ind. zone je dosla i poplava takvih cetverotockasa , nemogu reci da mi je sve bas kristalno jasno .
pozzzzzzzz |
[ vidan kv @ 17.09.2009. 19:47 ] @
Kolega,pojasni malo pojam "plinski karburator"!O čemu se radi tj jeli klasičan karburator sa ugrađenim plinom ili šta?Koji je motor u pitanju?Najbolje bi bilo da postaviš neku sliku......Pošto se silom prilika i sam bavim viljuškarima znaj da sve sa njima u vezi ide poprilično teško i trnovito.Podataka uglavnom nema,uvoženo je sve i svašta a po pitanju kvaliteta na granici raspada.Rezervnih delova nema tako da ćeš morati poprilično da radiš "na mišiće"...........pozdrav!
[ pyrus2 @ 18.09.2009. 13:21 ] @
kolega hvala na brzom odgovoru!!!
Vilicar je cisti plinas-nema veze sa benzinom,obicna kucna boca odzad(samo auto plin)
gas je na sajlu-ne elektronac kao caterpillar
godiste je 2002.,a motor... iskreno nemam pojma meni to lici kao nissan ili toyota il tak nesto.(npr still ima vw motore ).
stavio sve djelove na isp original-karb je plinski (bas plinski karburator -il kak se vec zove)
svi filteri novi!!(membrana mu je bila puknuta,a karb nisam dirao)
situacija je nakon servisa isparivaca bolja ali se jos uvijek zagusi prije nego ode u turazu.
to je sve sta ti znam reci o njemu.
jesi imao slicne slucajeve.
[ pyrus2 @ 19.09.2009. 10:10 ] @
model je TGF 20AK, serial 100022624.-to je otprilike sve sta znam o njemu.
nakon nekoliko intervencija i razgovora sa ovlastenim serviserom sam imao dojam da znam vise od njega.(mos si mislit kako je tekao taj razgovor)
sta god ga pitam kako radi on nije siguran ili nezna , a prije razgovora sam ga gledo sta radi i cacka po stvarima koje nemaju veze sa problemom ( ceskanje po glavi i blijedo gleda u motor i skida razvodnu kapu koja je nova kao i kablovi i svjecice,i npr.trazi relej za otvaranje plina,a ventil /filter vakumski!?)
kad budem bio u prilici ,postavit cu par slika radi jasnije predodzbe!!
pozzzzzzzzzzzzzzzz!
[Ovu poruku je menjao pyrus2 dana 19.09.2009. u 11:23 GMT+1]
[ vidan kv @ 19.09.2009. 15:12 ] @
Motor bi trebalo da je Mazdin......nađi način da proveriš kompletan sistem za paljenje (pogotovo ugao predpaljenjai svećice)........mislim da je problem u samom plinskom sistemu tj u doziranju plina.....ali to bi ti već trebao bolje da znaš.......pozdrav!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.