[ skitalo @ 26.09.2009. 20:16 ] @
Automobil sasvim normalno vozi, razvija brzinu do cca 210km/h. Medjutim, kada je „na leru“ –ne radi drugi cilindar! Naime, broj okretaja „na leru“ padne na na oko 600 o/min i skidanjem kabla svjecice na drugom cilindru ne osjeti se nikakava promjena u odnosu na skidanje kabla nanekom od ostalih cilindara. No dovoljno je ukljuciti klimu ili krenuti sa voznjom i sve proradi ok!!!

Pokusali smo mijenjati mjesta diznama za ubrizgavanje, svjecicama, kablovima od svjecica, hidropodizacima, klackalicama…. Uvijek se isto ponavlja. Cilindar br. 2 ne radi „na leru“ i racunalo indicira „ABGAS“.

Ventili su takodjer reparirani. Dakle, samo „na leru“ ne radi cilindar br. 2 a u voznji se sasvim normalno ponasa!
Kompjuterskom dijagnostikom nije lociran kvar.
[ Reno4 @ 27.09.2009. 21:46 ] @
Imao sam kvar sa potpuno istim simptomima na mom Renou. Ispostavilo se da mi je dihtung usisne grane pukao, i na leru vukao "falš" vazduh. Proveri ovo, najlakše tako što ćeš vodom da zaliješ usis. Ako negde pušta, čuće se veoma karakterističan zvuk.
Ovo sve važi pod uslovom da ti je kompresija cilindara ispravna.