[ pringles80 @ 13.10.2009. 12:30 ] @
Nije moje samo prosledjujem, dobio na twitter-u a evo tekst iz info na YT-u:
Citat:
Sta moze da vam se desi u zemlji Srbiji kad ostavite auto u ovlascenom auto servisu !!! Auto ostavljen na popravku klime, pa su izasli malo da ga "testiraju" ... jedno 200km/h ... i malo da provozaju slucajne prolaznike... sve u svemu pola sata voznje i predjena 42km - prekrsaje nisam mogao ni da izbrojim ... Ono sto nisu znali je da KAMERA sve snima i da se sve prati i GPS-om ... a bilo je i svedoka. Sve se desava 11.06.2009. godine !!!


http://www.youtube.com/watch?v=WzpdefAccQE

[ Nebojsa Milanovic @ 13.10.2009. 12:46 ] @
Poučno, zaista.

Voleo bih da čujem ishod svega.
[ ventura @ 13.10.2009. 13:32 ] @
Koliko je meni poznato sasvim normalna procedura je da serviser nakon odrađenog servisa uzme i provoza auto da vidi da li je sve ok... Kako bi drugačije proverio da li je sve u redu?

Ja redovno zatičem auto sa ugašenom muzikom i ugašenom klimom posle servisa, i 10-20 km napravljenih, meni lično to uopšte ne smeta, i nije mi jasno što bi nekome smetalo... Konkretno na ovom snimku lik jeste uzeo auto, jeste da vozi 200kmh, ali je taj auto i predviđen da se vozi tako... Nije sad da je uzeo da divlja po nekom makadamu ili preleće sa 150kmh preko ležećih policajaca ili ne znam ni ja šta, malo ga je očepio - ništa strašno...
[ etjen @ 13.10.2009. 13:34 ] @
tebi je ovo OK?
[ ventura @ 13.10.2009. 13:34 ] @
Da, što ne bi bilo?
[ cozmo_im @ 13.10.2009. 13:39 ] @
Normalno je uz zapisnik, kao u Porsche SCG. Moj brat kad vozi auto na probu (ako se radi nesto sto zahteva probu) ne sme da krsi NIJEDAN propis (a kamoli da vozi 200 gde je ograniceno 120 ili 130 na onom pravcu od Kvantasa gde je ograniceno 60) i mora da sacini zapisnik kuda je vrsio probnu voznju, pocetnu i krajnju kilometrazu i utiske sa probne voznje.

Ali da se krse svi moguci propisi tokom test voznje i voze druga lica koji nisu serviseri, to je vec stvarno javasluk i neozbiljnost i za svaku je kaznu.
[ Majstor_Pućko @ 13.10.2009. 13:47 ] @
Citat:
Osoblje servisa predstavljaju visoko obrazovani stručnjaci podržani grupom iskusnih specijalista koji se kontinuirano obučavaju u Opelovim centrima širom Evrope. Takođe, servis funkcioniše u skladu sa normama propisanim od strane evropske centrale Opela.

[ Ivan Dimkovic @ 13.10.2009. 13:49 ] @
Hehehe najjace je sto od sigurnosnih pojaseva imaju pojas za pederusu od motocikliste koji se pridruzio :)

Najjace bi bilo da je napravio udes i da kamera snimi kako mu vugla izlece kroz soferku i u fokusu kamere ostane samo b00lja - to bi bio video za darvinovu nagradu :)
[ etjen @ 13.10.2009. 14:33 ] @
Citat:
ventura: Da, što ne bi bilo?


... onda ništa...

OT
bilo bi dobro kad bi mogli da saznamo šta je bilo posle.
[ Deep|Blue @ 13.10.2009. 14:37 ] @
@ventura
nadam se da si samo sarkastican

Normalno je
- da iskljuci muziku.
- da pala/gase klimu.
- da isprobaju vozilo.

ali u ogranicenjima zakona, zdravog razuma i korektnog odnosa prema klijentima

Apsolutno nije normalno
- razvozenje trecih lica
- juracnje vozilom
- pravljenje 200 km u svrhu "testiranja"
- krsenje saobracajnih propisa
- ucestvovanje vozilom u pljacki banke/menjacnice
- gazenje pesaka


Citat:
ventura: ... Konkretno na ovom snimku lik jeste uzeo auto, jeste da vozi 200kmh, ali je taj auto i predviđen da se vozi tako ...

Svaki auto je predvidjen da se vozi u okviru saobracajnih propisa, a kod nas nije dozvoljeno 200 kmh, a i da je dozvoljeno, voleo bih da cujem objasnjenje sta se to testira pri brzini od 200 kmh





[ etjen @ 13.10.2009. 14:50 ] @
verujem da bi bilo još zanimljivijih scena da je pokupio ribu
[ Ivan Dimkovic @ 13.10.2009. 14:51 ] @
Hahahaha

Zamislite novu reklamu za Opel - iz off-a pici glas

Citat:

Osoblje servisa predstavljaju visoko obrazovani stručnjaci podržani grupom iskusnih specijalista koji se kontinuirano obučavaju u Opelovim centrima širom Evrope. Takođe, servis funkcioniše u skladu sa normama propisanim od strane evropske centrale Opela.

U našem servisu možete obaviti sve vrste popravki - od limarskih radova i farbanja vozila, preko mehanike i dijagnostike elektronskih sistema, do redovnih kontrola i servisa.


A za to vreme ide slika ovog ljasera kako cepa 200 km/h.

A onda se prekida glas iz off-a i ljaser vadi mobilni i...

Citat:

De si kurvo..


Hahahahah :)
[ milivoje t @ 13.10.2009. 15:52 ] @
Ipak ovi su neprevazinjeni, bilo pre oko godinu dana, steta ovaj nije imao kamere u autu:

Citat:
BEOGRAD - Saši Mirkoviću iz auto-servisa "Boban" u Dunavskoj broj 13 u Beogradu ukraden je automobil marke "folksvagen tuareg", koji je bio dovezen na pranje. Kako nezvanično saznajemo, jedan od radnika tog servisa, po imenu Vlada, uzeo je ključeve Mirkovićevih kola u četvrtak uveče "da se malo provoza", ali je "tuaregom" prešao 120 kilometara, izazvao saobraćajnu nesreću... i vratio ga na parking ovog servisa. Mirković se našao u čudu kad je juče ujutru došao da preuzme svoj automobil, koji je bio potpuno slupan!
- U četvrtak sam se vratio iz Beča i oko pola šest po podne ostavio sam kola na pranju. Platio sam 800 dinara, a sutradan oko pola deset došao sam da ih preuzmem. Tada sam doživeo potpuni šok! Šoferšajbna, hauba, prednja maska i farovi bili su potpuno smrskani, a pored kola bilo je i tragova krvi. Šteta je, prema mojoj proceni, velika, moraću da izdvojim preko 10.000 evra - rekao je Mirković.

Istog dana, kako kaže, Mirković je doživeo još jednu neprijatnost kada je otišao da porazgovara s nadležnima u ovom servisu povodom ovog nesvakidašnjeg incidenta. Prema njegovim rečima, u upravi mu je saopšteno da auto-centar "Boban" nije odgovoran za ovaj propust i da je to lični čin njihovog radnika, sa kojim oni nemaju nikakve veze.

- Auto-centar "Boban" odbija bilo kakvu odgovornost za ovaj incident. Automobil Saše Mirkovića zaista je oštećen i ključeve je ukrao jedan od zaposlenih u našem centru, a mi ćemo to primereno kazniti otkazom. Radnik je to učinio oko pola deset uveče, dakle po isteku svog radnog vremena, i za to nismo odgovorni mi već isključivo on. To je potpuno privatni odnos sa njim i Mirkovićem. Takođe bih istakao da mi već duže vreme preklinjemo Mirkovića da ne ostavlja kola po ceo dan kod nas jer nije naša dužnost da vodimo računa o njegovom automobilu. Niko sem njega ne ostavlja kola na pranju 20 sati. Ovo se i desilo zbog toga što se on nije obazirao na naše molbe - rekao je Atanasković.

[ Ivan Dimkovic @ 13.10.2009. 15:58 ] @
A to onda lepo resiti u Tony Soprano stilu - nece da plate, nema frke - dodjes sa bezbolkom i olupas im sva kola koja imaju, a onda i servis - a vlasniku pucas u kolena.

Sutra dan, lepo dodjes po svojih 10000 EUR stete.

:)
[ pisac @ 13.10.2009. 20:14 ] @
Pošto ne ostavljam kola u servisu (a i ako ih ostavim silom prilika, ključeve ne dobijaju ni pod razno), snimak me nije posebno pogodio/iznenadio :-) jer upravo sam to i očekivao.

Mene zanima gde može da se nabavi oprema za dotično snimanje, i koliko košta. Ja sam mislio to sam da nabudžim, ali ako već ima gotovo po pristojnoj ceni onda da kupim gotovo.
[ the_tosic @ 13.10.2009. 20:25 ] @
Ivane samo sto velike servise ne drzi neki sissy, nego verovatno neki baja (Big Pussy) koji bi ti naplatio svu stetu koju si mu napravio i polomio kolena :)
[ marko37 @ 13.10.2009. 21:01 ] @
Lepo je videti da čak i kada odeš iz Srbije, deo Srbije ostane u tebi...
[ etjen @ 13.10.2009. 21:06 ] @
Srbija među šljivama
ali ja bih stvarno molio pokretača teme ako ikako zna šta se desilo posle, neka podeli sa nama.
[ Nocni @ 13.10.2009. 22:44 ] @
Za neke popravke mora vozilo da se proba kao npr. za regeneraciju fap filtera kod vw-a, mora da se regenerise u voznji i to traje 20-30 minuta...
Kod popravki klime nema potrebe da se napusta servis...
Da se ovo desilo u mom servisu, osim sto bi vlasnik dobio izvinjenje nebi mu bilo naplaceno ni centa a radnik bi dobio otkaz.
Ovo jedino ne bi vazilo u slucajevima kad se vozilo isprobava posle odradjenog chip tuninga jer se tada probaju performanse ali obicno je vlasnik prisutan u vozilu...

Smijesno mi je kad ga ovaj decko pita "je li auto tvoje" ova konjina kaze "to je od jednog mog prijatelja" i kad po baksuzu nema nikog da provoza, drugu kaze "e i ti si nasao kad ces da ides na more"
Za ovo "de si qrvo" nije potreban komentar... dno dna













[ Horvat I @ 14.10.2009. 07:33 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic Voleo bih da čujem ishod svega.

Opel ce sigurno potraziti nov servis koga ce ovlastiti,jer danas kad je tesko prodati auto,ovo je nedozvoljiv luxuz,Vlasnik vozila je odabrao najbolji nacin reklamacije,da vidi ceo svet.
Verujem da ce ga kontaktirati Opel (fabrika) o nacinu obestecenja da skine taj snimak
[ Dr.sima @ 14.10.2009. 19:37 ] @
Ovo je jedan u milion... Samo sto je vlasnik ovog vozila bio pametan pa stavio opremu za pracenje/snimanje u kola i napecao iskompleksiranog majmuna... Pravo na sud, nema sta drugo, a drugima pamet u glavu...
[ kuntalo @ 14.10.2009. 21:50 ] @
Citat:
pisac: Mene zanima gde može da se nabavi oprema za dotično snimanje, i koliko košta. Ja sam mislio to sam da nabudžim, ali ako već ima gotovo po pristojnoj ceni onda da kupim gotovo.


http://surveillancemadesimple.com/sevi2chsostm.html
[ mulaz @ 14.10.2009. 22:14 ] @
Pa kad je vec ovo IT forum.... mislite da su PC serviseri bolji?
http://www.youtube.com/watch?v=3IdTVIBM5P8
[ Zeleni zub @ 14.10.2009. 23:02 ] @
Ako se dobro secam, zahvaljujuci takvom scenariju smo svi mogli da vidimo Severinin video ;)
[ Zarko Silic @ 14.10.2009. 23:36 ] @
Citat:
Zeleni zub: Ako se dobro secam, zahvaljujuci takvom scenariju smo svi mogli da vidimo Severinin video ;)


Gresis.

Severinin scenario je pedantno reziran i marketinski programiran, za razliku od ove gluposti bez sanse da tvorac takvog majmunizma stekne bilo kakvu materijalnu korist.
[ cozmo_im @ 15.10.2009. 15:36 ] @
Prate se forumi...

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?nav_id=386832

Probna vožnja u servisu?

Snimak na kojem majstor Opelovog ovlašćenog servisa izvozi sportsku Corsu OPC na beogradske ulice i dostiže brzinu od 200km/h pojavio se na sajtu YouTube.
[ fanfon @ 15.10.2009. 16:47 ] @
Vlasnik je trazio od prestavnistva Opela novu Opel Antaru u zamenu za neobjavljivanje snimka na Youtube...
[ cozmo_im @ 15.10.2009. 16:51 ] @
Jedna Antara je bezvredna u odnosu na stetu koju moze prouzrokovati snimak.
[ Majstor_Pućko @ 15.10.2009. 17:10 ] @
Jedan email u Opelovu PR kancelariju ce biti sasvim dovoljan. Ako ga odbiju, konkurencija je uvek zainteresovana. Jedina manjkavost snimka po meni jeste sto se nigde konkretno ne vidi koja je marka vozila u pitanju, naravno mislio sam za ljude koji jos nisu "blagosloveni" nasim balkansko-busmanskim dijalektom Da se negde vidi znak, bilo bi i vatre...
[ StORM48 @ 15.10.2009. 18:11 ] @
Vidi se znak Chevroleta Cruze, prilikom parkiranja auta, nakon "probne vožnje".

Vidi se okoliš - lako je utvrditi koji je servis. A i vide se neki karakteristični delovi enterijera na prednjoj konzoli.

Pozdrav
[ Zarko Silic @ 15.10.2009. 18:22 ] @
Ne mora da se vidi znak. I ovako ima previse materijalnih dokaza da je rec o Opelu i Opelovom servisu. Za medjunarodnu prezentaciju, prica ovog majmuna moze biti titlovana, a da se nista ne izgubi na sadrzaju, ali mislim da se sudskim putem ne moze nista postici. Bar ne ovde kod nas.
[ Horvat I @ 15.10.2009. 18:50 ] @
Citat:
zarsilic:  sudskim putem ne moze nista postici. Bar ne ovde kod nas.

Staceti veci sud od gubitka kupaca.Necu se cuditi ako konkurencija snimak ubaci na privatne tv stanice gladne senzacije!
[ Zarko Silic @ 15.10.2009. 19:55 ] @
Citat:
Horvat I: Staceti veci sud od gubitka kupaca.Necu se cuditi ako konkurencija snimak ubaci na privatne tv stanice gladne senzacije!


To nije dozvoljeno i tako nesto niko nece uraditi jer su u takvim slucajevima opasne konsekvence. U tom slucaju bi se zamenile uloge u ostvarivanju odstetnog prava.


Mislim da je samo vlasnik ove Corse na steti (vise moralnoj no materijalnoj), a da svoje nezadovoljstvo jedino moze da iskaze na ovakav nacin i da je ispucao sve adute. Najpametnije bi mu bilo da prihvati besplatni dozivotni servis, ako je to uopste tacno da mu je ponudjeno. U protivnom, ostace kratkih rukava.
[ etjen @ 15.10.2009. 21:15 ] @
u principu im je on ovim klipom na YT naneo štetu i to svakim časom sve više :))
Više od toga čisto sumnjam da može da uradi kod nas... Ako več nije postigao neki dogovor sa servisom (a nije čim mi pričamo o ovome) sad može samo dalje da nanosi štetu samom servisu, a za sebe neku korist, ne verujem...
Da je neka normalnija država, verovatno bi bio lepo zadovoljen od strane krivog servisa, ali ovako ne verujem.
Mada, mislim da je verovatno nešto odigrao pogrešno, čim nije uspeo da se nagodi sa njima... A ako mu nisu nudili ništa preko ''besplanog'' servisa, prevarili su se jer mislim da ovako može da im nanese mnogo štete, a naročito ako snimak pošalje direktno Opelu... Mada je to trebao već da odradi...Zbog ovakvih stvari se može izgubiti licenca (možda ne odmah, ali ako ima par pritužbi od pre, i ovaj video...hmm)
[ dejankr @ 15.10.2009. 22:10 ] @
Citat:
zarsilic: Mislim da je samo vlasnik ove Corse na steti (vise moralnoj no materijalnoj), a da svoje nezadovoljstvo jedino moze da iskaze na ovakav nacin i da je ispucao sve adute. Najpametnije bi mu bilo da prihvati besplatni dozivotni servis, ako je to uopste tacno da mu je ponudjeno. U protivnom, ostace kratkih rukava.


Pa ja prvi ne bih prihvatio doživotni besplatni servis u ovakvom servisu. Kako može da ima poverenja u njih da će mu savesno održavati auto posle ovoga?

A pošto već nije mogao da izvuče neku korist za sebe, mislim da je vlasnik opet uradio dobru stvar za ostale jer će u ovom ili nekom drugom servisu sledeći put malo više razmisliti pre nego što tek tako provozaju tuđ auto koji je dovežen na servis.
[ 101010 @ 16.10.2009. 01:31 ] @
U ovoj prici je potpuno nebitan stav vlasnika korse OPC, niko kod njega nece servisirati automobil, niti je on ucinio nesto kaznjivo. A prica sa trazenjem odstete je od trecerazrednog znacaja, u sustini je rekla-kazala. Covek je vlasnik nekog video zapisa, odredjuje mu cenu i nudi kupcu, kakve su cene na takav video na trzistu mene uopste ne interesuje.

Ostaje samo ovaj snimak koji je vrlo jasan i eksplicitan.

Cela ova naknadna desavanja jos vise ukazuju na neozbiljnost kompanije koja je imala bar 4 meseca da se spremi na objavljivanje ovog videa. Tj, da uradi neku vrstu damage control-a i zastite brenda. Cak su mogli medijski i da poentiraju u ovoj situaciji. Ali ocigledno su ti ljudi pali ispitu osnova poslovanja, kad im je odbrana zbog zloupotrbe tudje imovine, javasluka i neporfesionalnosti: "on je kriv, trazio nam je antaru", tj. spinovanje...

Koliko cujem od kolege koji servisira svoj auto u tom servisu, glavni junak iz videa radi na svom radnom mestu.
[ Horvat I @ 16.10.2009. 19:42 ] @
Citat:
zarsilic: To nije dozvoljeno i tako nesto niko nece uraditi jer su u takvim slucajevima opasne konsekvence. U tom slucaju bi se zamenile uloge u ostvarivanju odstetnog prava.


Mislim da je samo vlasnik ove Corse na steti (vise moralnoj no materijalnoj), a da svoje nezadovoljstvo jedino moze da iskaze na ovakav nacin i da je ispucao sve adute. Najpametnije bi mu bilo da prihvati besplatni dozivotni servis, ako je to uopste tacno da mu je ponudjeno. U protivnom, ostace kratkih rukava.

Malo je OF Topic ali pomaze razumevanju kako funkcionisu stvari.
Kad je satelitski alarm protiv kradje kola nekom nemcu u Madjarskoj maznu kola.Osiguravac umesto da ga obezsteti digne optuzbu da je omogucio kradju auta.Osteceni obavestio javnost (tv novine magazini internet...)
Zainteresovani komintenti odustali od saradnje,postojeci podneli zahteve za prekid osiguranja.
Kad je osiguravac video da je pojeo g...a povuko je tuzbu potrazio ostecenog da ga obezsteti,u saradnji sa madjarskom policijom su "pronasli auto ukraden u tunelu" i to prikazali na svim gledanijim tv,magazinima,novinama... u Madjarskoj i Nemackoj
Ovaj primer pokazuje da je u svetu najvaznije poverenje korisnika
[ Zarko Silic @ 16.10.2009. 20:36 ] @
Napomenuo sam da se odnos prema ovakvoj problematici u svetu i kod nas u bitnoj meri razlikuju. Medjutim ovaj OFF primer nije ekvivalentan ovom nasem iz naslova teme. Ima previse elemenata koji cine tu razlicitost. Da ne sirimo temu nepotrebno.

Kao sto rece 101010, radnik nastavlja svoj posao, sa, ili bez usmenog ukora, nebitno, a dogadjaj zavrsava po principu pojo vuk magarca.

Za takve stvari sam znao znatno pre pojave ovog videa i nije on jedinstven za Opelove servise. Ni drugi servisi, pogotovo u vecim gradovima, nisu imuni na ovakve pojave, samo sto ih niko jos nije ovekovecio na ovakav nacin.

Opelovci su imali tu srecu (ili nesrecu) da postanu lideri .
[ tomajon @ 17.10.2009. 10:47 ] @
Radnici u servisima su posebna priča.

Ipak postoji razlika, za ovaj servis je dokumentovano a za druge nije.

Ne veruje da će posle ovoga ljudi baš mnogo ići u taj opelov servis automobila a to je dosta velika kazna.
[ deki111 @ 11.04.2014. 14:34 ] @
Jučerašnji događaj najviše odgovara ovoj staroj temi pa sam je zato iskopao. Još nema potpunih informacija, ali evo nekih koje su se pojavile na netu:

Citat:
Majstor slupao Nikolićev "mercedes" vredan milion evra!

Radnik "Mercedesa" slupao je juče ujutro blindirani službeni džip predsednika Srbije Tomislava Nikolića kada se tokom probne vožnje bukvalno zakucao u autobus.


Šteta na Nikolićevom blindiranom džipu "mercedes-brabus 500 GL" vrednom milion evra koji je Srbiji poklonio šeik Abu Dabija totalna je. Prednji deo automobila je potpuno uništen i odmah nakon uviđaja vraćen je u srvis. Osim ovog sada slupanog džipa predsednik Nikolić se vozi i u "Mecedesovoj" lumuzini od 620.000 evra koja je 2010. kupljenja za njegovog prethodnika Borisa Tadića.

U MUP-u je rečeno da je do udesa došlo juče u 8.45 sati u Ulici Đorđa Stanojevića u blizini "Mercedesovog servisa" na Novom Beogradu.

"Radnik Marko Ivičić je posle zamene guma izvezao predsednički džip na ulicu, ali je nakon posle samo nekoliko minuta udario u autobus. Pretpostavljamo da je zbog prevelike brzine izgubio kontrolu nad vozilom i da nije mogao da se zaustavi na vreme. Šteta na Nikolićevom "mercedesu" je totalna, a vozač Ivičić je lakše povređen i prebačen u Urgentni cenatr", rečeno je "Blicu" u MUP-u.

Borivoje Perović izjavio je dva sata posle udesa da je vozilo u servis upućeno u sredu radi zamene guma.

"Jutros smo dobili informaciju da je radnik "Mercedesa" slupao automobil na probnoj vožnji", rekao je Perović, koji nije želeo da odgovori na pitanje kako je moguće da bilo ko ima pristup, a kamoli da vozi službeni auto predsednika Srbije.

U "Mercedesu" nisu želeli da komentarišu slučaj u kome je uništano vozilo predsednika Srbije.

Kompletan test pročitajte u današnjem izdanju "Blica".

Izvor: Blic


[ Java Beograd @ 11.04.2014. 14:47 ] @
Kakav debil, ne mogu da verujem. Diglo mu se da provoza predsednički džip. I šta sad čovek (firma) da mu radi ? Da mu traži 1.000.000,00 € ?!
[ X Files @ 11.04.2014. 14:51 ] @
Stvarno, dok je predsednički auto u servisu, na zameni guma, očigledno mogu da mu ugrade kakav 'oće treker, mikrofon, i sl... a mi se zabrinuli zbog Heartbleed-a.

Dodoše, u dotičnom slučaju lik je već sebe video popodne u društvu, s "novom" fantastičnom pričom o vožnji prvim automobilom države. Kako se ono kaže "Pazi šta želiš, možda ti se i ostvari!"...
[ KrkaCiC @ 11.04.2014. 14:58 ] @
Ne bih da zvuci kao teorija zavere,ali mislim da tu ima neceg drugog a u medijima je predstavljeno ovo

Nekako ne verujem da se Tomin dzip ostavlja tako lako u servisu Zasto je atentator premijera koristio snajper,kad je mogao samo da ceka da auto dovezu na servis i da mu stavi svasta,ili recimo otklaci neka creva,senzore....
[ Java Beograd @ 11.04.2014. 15:22 ] @
Citat:
KrkaCiC: Nekako ne verujem da se Tomin dzip ostavlja tako lako u servisu :)
A što ne bi ? Nije on nikakav predsednik, već marioneta. Šta ima da ga prisluškuju, na primer, kad ionako nema svoje mišljenje.
[ Lavlja_Jazbina @ 11.04.2014. 15:28 ] @
Da li je rakija bila u dzipu?
[ cozmo_im @ 11.04.2014. 15:45 ] @
Nesto ovde nije jasno:

http://www.kurir-info.rs/drama...p-tome-nikolica-clanak-1318419

DRAMATIČNO: Autobus potpuno uništio džip Tome Nikolića!

Blindirani „Mercedes 500 GL“, u kome nije bio predsednik države, sudario se sa autobusom, a udarac je bio toliko snažan da je auto potpuno neupotrebljiv

Citat:

- Šteta je totalna. Automobil je bio na redovnom tehničkom servisu u auto-servisu u Ulici omladinskih brigada 33. Jedan momak, koji radi u servisu, na svoju ruku je seo u automobil da se provoza i u Ulici Đorđa Stanojevića naleteo na autobus privatnog prevoznika - kaže izvor Kurira blizak državnom vrhu.

Kako saznajemo, protiv vozača autobusa biće podignuta krivična prijava jer je prelazio iz trake u traku, a nije dao migavac, dok će protiv radnika servisa biti pokrenuta prekršajna prijava pošto mu je istekla saobraćajna dozvola.

Jedan od očevidaca ovog događaja koji je želeo da ostane anoniman, kazao je za Kurir da je do saobraćajne nesreće došlo tako što je džip izlazio iz garaže auto-servisa i naleteo na autobus privatnog prevoznika, takođe marke „mercedes“.

- Da bi izbegao automobil, vozač autobusa je smotao i udario u ogradu, ali to nije bilo dovoljno da ne dođe do sudara sa džipom - kaže naš sagovornik. A, kako samo imali prilike da se uverimo, ograda auto-servisa je na jednom mestu oštećena i odlomljen je komad betona.

Jel se ovo neko zeza?

Krivicna prijava za nedavanje pokazivaca pravca?
[ Braksi @ 11.04.2014. 15:47 ] @
easy come, easy go.
[ KrkaCiC @ 11.04.2014. 15:51 ] @
Nisam bas totalni laik,ali da pitam:

Ako je ova mecka,tenk od dzipa,blindirana i kosta to milionce da li je onda moguce da je totalno unisti jedan autobus?

Cemu onda svrha blindiranja? Da bude otporno na metke i to je sve?
[ X Files @ 11.04.2014. 15:57 ] @
Citat:
Java Beograd:
Citat:
KrkaCiC: Nekako ne verujem da se Tomin dzip ostavlja tako lako u servisu :)
A što ne bi ? Nije on nikakav predsednik, već marioneta. Šta ima da ga prisluškuju, na primer, kad ionako nema svoje mišljenje.

Ne, ne radi se ovde o Tomi, mislim znaš to i sam, nego o (moguće) totalnom odsustvu protokola u ovakvim situacijama. Mnogi od nas ovde i kad ostavljaju svoj auto u perionici, kradom posmatraju gde se ključevi odlažu. Tu je jedna od slabih karika.
[ Lavlja_Jazbina @ 11.04.2014. 16:01 ] @
Citat:
Jedan od očevidaca ovog događaja koji je želeo da ostane anoniman, kazao je za Kurir da je do saobraćajne nesreće došlo tako što je džip izlazio iz garaže auto-servisa




Inace mercedesu po ovom bilansu rada ide kljuc u bravu do juna,odnosno drugi ih kupuju.
[ oPEN @ 11.04.2014. 16:38 ] @
kako moze da bude blindiran i da ide brzinom od 200km na sat, isao je sporije ili nije blindiran.
[ Zarko Silic @ 11.04.2014. 17:07 ] @
Citat:
Radnik "Mercedesa" slupao je juče ujutro blindirani službeni džip predsednika Srbije Tomislava Nikolića kada se tokom probne vožnje bukvalno zakucao u autobus.


A kako ste mislili da majstor ispita blindiranost ako ne na ovakav nacin?

Ako izdrzi i ako je dobar, uzece se drugi isti takav, a ako ne izdrzi, nikom nista. Nakon devedesetih, jedna zrtva manje ili vise, nema znacaja.


Po istom principu kao i ovi sto probaju da li je otrovana hrana.
[ Homer J. Simpson @ 11.04.2014. 21:31 ] @
http://www.telegraf.rs/vesti/p...ercedes-od-1-000-000-evra-foto
Ikarbus >> Brabus

Citat:
X Files:
Stvarno, dok je predsednički auto u servisu, na zameni guma, očigledno mogu da mu ugrade kakav 'oće treker, mikrofon, i sl... a mi se zabrinuli zbog Heartbleed-a.

Mogu da ugrade ali dzaba kad ce ici na proveru pre upotrebe
[ codeNO @ 12.04.2014. 01:09 ] @
Nesto ovde ne valja do bola....ili je Telegraf napisao pravu verziju ili sudar nije uopste kako se prica, gledajuci slike busa i Mecke

...Ili Toma nije predsednik?????
[ KrkaCiC @ 12.04.2014. 01:12 ] @
Ako onako izgleda blindirana mecka onda cu i ja dobiti poziv za koaliciju
[ cozmo_im @ 12.04.2014. 08:13 ] @
Ova steta na autobusu spreda je sto je udario u ogradu tu sa strane, nema slika odpozadi gde je Mecka udarila.
[ Lavlja_Jazbina @ 12.04.2014. 08:33 ] @
Ako je ovo blindirana mecka,:( blamaza.Ne mogu da se zatvore suvozaceva vrata,he.Pa i Tata bi izdzao vise a nista bolje i nije za
predsednika.
Ko placa stetu na autu osiguranje ili ovlasceni servis?Sta ako tok price ide u smeru da to nije ni bio radnik nego neko ko se tu muvao.:)?
Pitanje je da li je taj mecedes i bio registrovan?
[ botr @ 12.04.2014. 13:24 ] @
Mislim da osiguranje ne placa stetu koje je prouzrokovalo lice koje vozi bez vazece vozacke dozvole. Zato i pakuju da je vozac autobusa kriv, da bi imali od koga da naplate stetu.
[ 3way @ 12.04.2014. 13:30 ] @
Odsada ce Toma da se vozi autobusom...
[ sasa022 @ 12.04.2014. 13:47 ] @
Citat:
3way: Odsada ce Toma da se vozi autobusom...


Ikarbus odmah da pokloni dva komada :D :D
[ Zarko Silic @ 12.04.2014. 15:17 ] @
Neka stetu plati bilo ko samo da to ne budu poreski obveznici

U normalnim zemljama, folKasko (ako je aktivirano) isplacuje stetu, a posle osiguravajuca kuca krivcu skida kozu s ledja.

[ since1986BC @ 12.04.2014. 20:30 ] @
Lepo je Vučić u predizbornoj kampanji najavljivao da će Ikarbus da "rodi" Mečku.
Mečka je s' zadi obavila posao, na Ikrabusu kako čujem.
Čekamo da prođe 9. meseci...
[ BokasaTzar @ 01.05.2014. 21:12 ] @
Kad se ovo dešava u Mercedesovom servisu sa precednikovim autom - mogu samo zamisliti šta se dešava po ostalim zvaničnim derikoža servisima !?

Fiatov u Rakovici i Verano na Voždovcu, su tragični po mom ličnom iskustvu, a generalno vam preporučujem svima da pre potpisivanja pravog radnog naloga,
OBAVEZNO otvorite prvi radni nalog i navedete defektaža i detekcija kvara - raditi samo po odobrenju vlasnika.
(Bolje platiti dva šlepa ako vam je auto nepokretan, nego se kajati natenane.)

Onda vam prepričaju listu kvarova i obaveste o troškovima, a vi razmislite da li vam se isplati rad i materijal kod dotičnog zvaničnog servisa.

Varijante daj da rastavimo, pa da vidimo šta će da košta - su mamci za budale. I kod zvaničnog i kod nezvaničnih servisera.

Nadalje, ukoliko ‚‚gazda majstor‚‚ nema vremena da priča sa vama, vlada neka napetost i vika po servisu - ne trošite vreme kod te budale - ima još i majstora i servisa.

I treće, hvala Bogu na internetu - svašta se može pročitati tamo.
[ HoT_Steppa @ 09.05.2014. 08:15 ] @
Za svaku marku automobila postoji u vreme Interneta klub ljubitelja te marke i forum vezan za tu marku, gde se vozaci mogu detaljno informisati gde vredi a gde ne vredi ici od servisa, sto zvanicnih, sto nezvanicnih. Dovoljn je da ukucate u google pretragu _____(marka) klub Srbija i izaci ce vam sajt.
[ Java Beograd @ 09.05.2014. 09:05 ] @
Citat:
HoT_Steppa: Za svaku marku automobila postoji u vreme Interneta klub ljubitelja te marke i forum vezan za tu marku, gde se vozaci mogu detaljno informisati gde vredi a gde ne vredi ici od servisa, sto zvanicnih, sto nezvanicnih. Dovoljn je da ukucate u google pretragu _____(marka) klub Srbija i izaci ce vam sajt.
Naravno. Ja sam preko upravo takvog foruma došao do gomile informacija, preporuka, telefonskih kontakata. Prosto je neodgovorno prema sebi i svom autu ne pročitati preporuke sa takvih foruma.


Citat:
BokasaTzar: Varijante daj da rastavimo, pa da vidimo šta će da košta - su mamci za budale. I kod zvaničnog i kod nezvaničnih servisera.

Ne znam šta da ti kažem, ovde svakako jesi u pravu. Tj. mogu biti i mamci za budale, al' nisu uvek.

Ali, ponekad i najbolji i najpošteniji serviser, sa najboljom dijagnostikom ne može da ti kaže tačnu cifru. Moj primer: majstor je po zvuku verglanja zaključlio da nema kompresije na jednom cilindru. (!). Dijagnostika: elektronska OEBD, merenje kompresije, zavlačenje mikrokamere u cilindar kroz rupu za diznu, i zavlačenje te iste mikrokamere do ventila kroz rupu za sipanje ulja. I kaže čovek: ovo šta vidim je to i to. Ali kad skinem glavu motora možda se ispostavi još koješta. Koštaće od toliko do toliko a ako je kojim slučajem još neki veći problem - zvaću te telefonom.

Mislim da je poenta naći dobrog mastora koji pošteno obavlja svoj posao. Ja sam takvog našao, i sad, bez bojazni ostavim auto i kažem "popravi šta treba".
[ vladd @ 09.05.2014. 09:59 ] @
Ne postoji univerzalna formula ni za postenje ni za prevaru.

Zavisno od kvara do kvara, i nastupa servisera i vlasnika.

Kada se razjasne svi elementi, postigne se precizan dogovor, i definisu cene. Svaka promena aktivnosti se naknadno dogovori, razjasni i ukalkulise u cenu.

Mora da postoji obostrana ozbiljnost(tako da mi nista ne znaci odnos prema drzavnom sluzbenom vozilu, koje vec neko arci i razvaljuje, svejedno je da li je u servisu ili kod "odobrenog" lica), i korektan odnos i musterije prema majstoru, korektan mislim na odnos odraslog coveka koji zna sta hoce i koji ne dolazi sa odredjenim "zadnjim" namerama, da omalovazi kvar, da planira da drekom ili dosadnim ponasanjem izazove kod majstora gubitak zelje za novcem...


Treba razgovarati o problemima, treba razgovarati o kvaru, i treba razgovarati o odnosu majstora prema situaciji, i naravno postenom odnosu korisnika, na forumima, medju relevantnim i ozbiljnim sagovornicima van foruma, bez bahatosti i osionosti..

Pa mozda izvezbamo i medjuljudsko i profesionalno ponasanje, makar u pojedinacnim slucajevima..
[ Drivee @ 01.07.2014. 05:27 ] @
Ma nije to problem kod nas. Oni naplate malo vise i na to smo navikli svi. Problem sto nesto porpave a ustvari ne poprave a uzmi pare.