[ severac7 @ 15.10.2009. 20:00 ] @
Dali moze neko da mi kaze zasto se pali narandzasta lampica na instrument tabli.Prilikom voznje se upali lampica i tada je brzina ogranicena na otprilike 100-120km/h.Zatim ugasim vozilo ponovo startujem i tako normalno vozim po nekoliko dana sve normalno pa onda opet lampica se upali i sve u krug.
[ popusicko @ 15.10.2009. 20:38 ] @
Laicki-turbina se ugasi.
[ severac7 @ 15.10.2009. 20:45 ] @
ajd i ja ovako sad laicki a sta je pali mislim na turbinu.nesto mi nije naj jasniji taj podatak
[ vidan kv @ 15.10.2009. 21:59 ] @
Pali se zato što u radu motora ECU(kompijuter) prepoznaje grešku i režim rada motora se prebacuje u tzv.safe mod.........prosto rečeno "ćeraj ga kod majstora".........pozzz!
[ marconi0502 @ 15.10.2009. 22:48 ] @
Na istom tipu auta imao isti problem, zamenio protokometar i sad ide ko zmaj
[ severac7 @ 17.10.2009. 21:27 ] @
malo blize mi objasni sta mu dodje ta stvarcica protokometar i de stoji.i jos jedno pitanje za sve pa ko zna nek kaze.Primetio sam da mi je radna temperatura 90C zar to nije mnogo.Meni je bar nepoznato da je kod vozila radna temperatura 90c treba da je 80c
[ sasa022 @ 17.10.2009. 23:53 ] @
@severac7
Vremena se menjaju - kod vecine novih vozila je noramlna radna temperatura oko 90 stepeni.

Kada si menjao filter za vazduh ?
Mozda je prljavstina/prasina ili los kontakt Mass Air Flow Metera uzrok svih problema.

http://www.elitemadzone.org/t297228-Protokomer-razlike-nazivu

[ severac7 @ 18.10.2009. 19:58 ] @
sasa022 Bas sam pomislio da je tih 90 stepeni kriticno za auto al eto nesto da naucim.Nisam nesto siguran za filter vazduha ovo ostalo je radjeno filter goriva ulja itd.Raspitivo sam se o problemu sa lokalnim majstorima i niko nema pojam sta to moze biti.E ovde prvi put da dodjem do nekog konkretnog odgovora sta bi mogo da bude moguci kvar
[ vidan kv @ 18.10.2009. 21:17 ] @
Dečko......nasumično menjanje delova na vozilu može imati za posledicu da potpuno isprazniš džep a problem i dalje ostane nerešen........redosled stvari ti je sledeći:raspitaj se/nađi iole ozbiljniji servis koji poseduje dijagnostički uređaj i proverite da li ima memorisanih grešaka(kojih bi trebalo da ima s obzirom da se palila lampica) u kompijuteru vozila......u zavisnosti od toga rešavaćete dalje probleme.......pozzz!