[ mjux @ 16.10.2009. 15:55 ] @
deo je gasne instalacije... oseca se malo gas, kao da na tome pusta... a primetio sam u nekim prilikama kad mi radi ventilacija u autu da se malo oseti gas...
pretpostavljam da ovo pusta gas ispod haube i da ventilacija to usisa

interesuje me da li to moze da se zavrne do kraja da se vise ne oseca gas ili ne sme

[ sikander @ 16.10.2009. 16:52 ] @
Premazi sapunicom pa vidi da li stvarno tu pusta. Ne sme da se zavrne jer si onda zavrnuo gas koji od isparivaca ide ka karburatoru, ili cemu vec. Tu kao mozes malo da smanjis protok gasa i potrosnju, mada u realnosti samo udavis automobil. A ponekad se potrosnja cak i poveca jer kad automobil pocne da se vuce vozac to pokusava da nadoknadi tako sto vise pritiska papucicu gasa.
[ lancia88 @ 16.10.2009. 19:13 ] @
Pozdrav,

ne, bas sluzi za veci dotok gasa u karburator i tu se taj dotok steluje. Na isparivacu je drugi tockic koji regulise ler-gas i kao i kod benzinskih sistema bez direktnog ubrizgavanja, stabilan rad se dobija stelovanjem ta dva ventila.
[ gti2 @ 16.10.2009. 21:11 ] @
Gde vodi ono drugo crevo od slavine?Vidim da jedno ide do miksera...Kod mene ima samo jedno crevo,isti auto,samo DOHC motor.
[ mjux @ 16.10.2009. 21:24 ] @
ok ... hvala na odgovorima... za ler gas sam jos od ranije znao i to sam podesio, al za ovo nisam imao pojma..
znaci u sustini to sto vise odvrnem vise plina udje u motor i auto bolje vuce, zavrnem desava se obratno
provericu da li pusta plin sapunicom ovih dna, za sada se to samo svelo na obicnu metodu mirisanja oko tog ventila (sta li je)

mozda je to i normalno da malo pusta, posto koliko vidim to je samo obicna plastika, nije to nista ekstremno nego eto malo se oseti plin u okolini te racve
sta vi mislite da li to treba da se menja ili da ostavim tako
plin sam ugradio pre mesec dana, tako da je deo nov
[ mjux @ 16.10.2009. 21:26 ] @
@gti2
oba idu do miksera samo sa razlicitih strana, vidi se malo shelna

ne znam zasto je to tako uradjeno, al valjda tako treba

koliko sam video iz uputstva sa slika nije nam isti mikser tako da je mozda do toga
[ dekster2 @ 16.10.2009. 21:49 ] @
Neću da harikiram ali da nisi ni slučajno probao sa nekim otvorenim plamenom proveravati da li pušta.
[ gti2 @ 16.10.2009. 21:49 ] @
To stelovanje nemoj da radis napamet jer motoru skode i prebogata i siromasna smesa.Ja sam sebi napravio AFR meter (air fuel ratio) i po njemu sam stelovao gas.Kod venturi sistema,posto je nemoguce idealno nastelovati u svim uslovima rada motora,steluje se da smesa bude zadovoljavajuca na oko 3000rpm jer se najvise vozi u tom opsegu (2500-3000).
Evo moj mikser


Sto se tice tog pustanja plina...Zasto ne oteras auto kod tog majstora koji je ugradio uredjaj?Meni su dali godinu dana garancije.
[ mjux @ 16.10.2009. 22:12 ] @
dobio sam garanciju na 30000 km... prvi servis ce za 2000 sto je nekih mesec dana, pa kad ga budem vodio na servis reci cu neka i to pregledaju

a sto se tice stelovanja, koliko sam ja video ovaj majstor/vlasnik je moj ler gas podesavao "na uvce" sto bi se reklo, okretao covek dok mu nije zvucalo kako treba
niko nije spominjao air/fuel odnos :D

taj afr meter izgleda kao zanimljiva stvarcica
nasao sam sajt sa uputstvom za izradu
mogao bih da ga napravim, i mislim da bi mu idealno mesto bilo umesto onog glupavog jedva vidljivog sata :D
[ gti2 @ 16.10.2009. 22:18 ] @
Na "uvce" je stelovao i ovaj majstor koji je ugradjivao u moj auto pa nije moglo da se vozi preko 3000rpm,check engine se palio stalno itd.Spravica je super i ne zahteva puno vremena da se napravi,a stedi gorivo i cuva motor.Ja sam ga namontirao ispod table jer nocu jako svetli pa da ne smeta u voznji...