[ aser @ 17.10.2009. 17:37 ] @
Veliki pozdrav svima!

Automobil je 82' godiste kupljen proslog septembra sa ugrađenim plinom, inace moj prvi automobil ikada(neopisiva srecai zadovoljstvo kad sam ga poceo voziti :)).

Problemi su poceli prvo sa paljenjem, posle nekih mesec dana, iako prethodni vlasnik tvrdi da nikada nije imao problema sa njim, ni leti ni zimi! Na benzin je prebacivan samo kada bi nestalo plina, pa sam i ja nastavio tako da ga vozim, prvih mesec dana divota, vise ljudi ga zagledalo i provaozalo i svi kažu nisam se zezno auto ide ko zmaj!

Onda problemi sa paljenjem i na plinu i na benzinu, bio kod više majstora i svi kažu nije mu ništa.

Pa onda napravim saobracajku i otkinem(bukvalno) levo krilo, sve ostalo nedirnuto branik zmigavac farovi samo krilo zgužvano kao papir, genije! :)

Limarija popravljena, bio i kod mehaničara, majstor kaže sve u redu nema drugih posledica!

Stiže zima pa verovatno kombiacija mrazeva i udarca prvo rikne akumulator i pocne da se ledi isparivac tako da nisam mogao da ga vozim uopste, zbog manjka para parkiram ga do proleca.
U aprilu utvrdium da hladnjak curi, pa sam mislio da zbog toga ledi isparivač. Hladnjag okrpljen međutim i dalje ledi isparivač

Dve tri nedelje je vožen na benzin i onda pored standardno teškog paljenja, pocinje da stuca u voznji, desavalo se i da se ugasi u sred voznje. U prebacivanju iz trece u cetrvtu ne prima gas i onda iznenada naglo povuce i tako u krug.
Mehaničar kaže crkla pumpa za gorivo i pukla membrana na isparivaču, sve to sređeno. I dalje teško pali ali ide i na plin i na benzin.

Celo leto nije bilo nikakvih problema ni sa paljenjem ni sa bilo cime.

Potrošnja plina je bila 8-9 litara nekad i 10, od pre mesec dana je skocila na 25-30l !!!
Primetio sam da mi neradi merac na boci zakuco je negde oko nule, nisam primetio miris plina u kabini, ili gepeku oseca se malo pod haubom ali valjda je to normalno. I primetio sam da mnogo lakse pali na plin nego na benzin uglavno kresne iz prve, na benzin treba dobro da zavergla!

Možda sam malo preterao sa opisom ali nadam se da sam ostavio dovoljno informacija ljudima kmoji imaju prestavu o problemima koji me muce!
Glavno pitanje je vezano za enormno povecanu potrosnju!
[ djmilosh @ 19.10.2009. 12:19 ] @
Znas vozilo ti je staro samo 27 godina i zensko sa 27 godina polako prestaje da bude devojka.
Moze biti svasta recimo u kakvom stanju ti je motor (mozda je naizdisaju), svecice, ugao paljenja, prljav precistac vazduha. Oteraj kod plinadžije da ti on proveri da li ti ne curi negde plin (meni je curkao na utakacu).
[ vladd @ 20.10.2009. 17:05 ] @
Ne traba nabrajati probleme, vec treba nabrajati elemente koji su pregledani i remontovani.

Pa lagano, voznja vozila starog 27 godina zahteva radionicu iza ledja, i dosta vremena u ronjenju pod haubom ili ispod vozila.

Srediti karburator, promeniti filtere, ulja i vazduha, proveriti spojeve da nema uvlacenja fals vazduha, pregledati dealjno plinsku instalaciju.

Pregledati elektricnu instalaciju, G1 ima i nekih cudnih spojeva kroz semu, proveriti ispravnost accu i alternatora.

I lagano nastaviti sa proverama, dok se ne dodje bar do 95% pregledanosti vozila..krov i lajsne mogu da se zanemare

Poz
[ tomajon @ 20.10.2009. 23:02 ] @
Ovaj opis problema se potpuno podudara sa onim sto sam ja imao na sa svojim starim automobiliom - paljenje, isparivač plina, dodao bih još i povremen nestanak struje, voziš i odjednom se isključe farovi.

Resenje koje sam pimenio je - kupovina drugog, znatno mlađeg. Iz mog iskustva, to je najbolji lek, imaćeš auto u voznom stanju, verovatno nije ni mnogo skuplje kad se uz mu u obzir i troškovi održavanja.