[ Dejan Todosijevic @ 24.10.2009. 19:19 ] @
Stvarno nema smisla sto se tice garancije na gorenje aparate. Imam frizider star 4 godine i 6 meseci. I crko je kompresor. Evo vec petnestak dana ocekujem to da se sredi ali nikako da bude. Pozovem servis i javi se zenska osoba. Prvo pokupi podatke o frizideru da valjda vidi da ne zovem dzaba. A na kraju mi kaze: Nije u nasem interesu da vas kompresor stoji kod nas. Valjda treba da stigne iz glavnog magacina. Koliko li to putuje? Tako da mi nikad vise nece pasti na pamet da kupim njihovu robu. Vise volim dve godine iskrene garancije nego njihovu pogodnost koja proizilazi iz te petogodisnje garancije.
[ Pajapatak @ 25.10.2009. 12:17 ] @
A sta mislis da su drugi bolji ?
[ gti2 @ 25.10.2009. 13:14 ] @
Neretko se za rezervni deo stranih proizvodjaca ceka i duze od mesec dana.
[ EHHO @ 25.10.2009. 18:58 ] @
Da li si dobio neku potvrdu odservisera kad je on ustanovio kvar, cisto zbog tvojih daljih prava ako slucajno bude neki zastoj???

Ili zovi uvoznika, ja sam tako nedavno za Junkersov kotao koji sam kupio. Prodavac nije imao pojma da mi da odgovor, a u garanciji pise da ugradnju mora da odradi ovlasceni serviser. Posto je u pitanju kotao na cvrsto gorivo i kako mi majstor kaze garanciju na te kotlove nikad nije overavao servis tih kotlova (ali ja ipak hocu da odradim kako pise da mi savest bude mirna) zovem servis koji inace stoji na listi servisa koji je iz mog grada, i javi mi se fin i kulturan lik ali nije imao odgovor na moje pitanje jer je on servis samo za plinske kotlove

Lepo okrenuo uvoznika, javi mi se zenski glas, objasnim problem, i zamoli me da ostavim telefon javice mi se njihov serviser sa uputstvima kako i sta za 10min. Prodje sat vremena ne javljaju se, okrenem ponovo, opet mi se javi ista osoba i njen odgovor serviser jos nije stigao iz magacina da ovaj put ja nazovem za nekih 30 min>ispostujem ja to, nazovem kad ponovo se ona javi i isti odgovor kao prethodni put, smraci se meni, trazio da mi da sefa a ona krene pa gospodine ne mojte da se ljutite????? (kako da se ne ljutim, majstor mi sedi i ne radi nista jer ne znam kako ide problem sa garancijom, zavlace me kao da imam svo vreme ovog sveta...)

Bio sam uporan da me poveze sa nekim sefom, i stavi me na cekanje i javi se kulturan covek, predstavi se covek imenom i prezimenom, obajsnim mu u cemu je problem i covek mi odma dao odgovor kako i sta u roku od jedne minute

Sta reci, za takvog jednog giganta kao sto je Bosch ovo je nedopustivo (ali tako je u zemlji Srbiji, dok na zapadu bar mislim da ovako ne bi bilo, jer tamo se ipak bore za svakog kupca i hoce dase predstave u najboljem svetlu kako bi taj kupac ostao veran njma i narenih godina)

Samo da se pojaca ovaj zakon o zastiti potrosaca, pa cemo im ispomerati dupe za sve ove godine unazad (kad cujem od drugara koji su npr bili u SAD-u na razmeni, i sta su radili ja nisam verovao, zamislite kad je drugar stigao u SAD kupio od prve zarade laptop kako bi bio u komunikaciji sa svojima, i pre nego sto je krenuo kuci tj posle nekih 4 meseca ode u istu radnju sa pricom kako mu lap top ne odgovara njegovim potrebama i da nije zadovoljan istim i da bi zeleo pare nazad, lik bez reci uze lap top i vrati mu pare za neku malu sumu je umanjio, neverovatno. Kod nas kad bi ovo uradio izbacili bi te napolje i dalje bi te posmatrali kao ludaka
[ Dejan Todosijevic @ 27.10.2009. 13:43 ] @
Imam sve papire. Čovek iz servisa koji je konstatovao kvar je stvarno bio korektan. Međutim ja sam bez frižidera koji je u garantnom roku već petnestak dana. interesantna stvar čime se prodavci sve služe. baš preko datuma na fiskalnom računu je heptalicom pritisnut datum prodaje a nije u garantnom listu popunjen hemijskom olovkom. Takođe i boja na računu je toliko izlizana da se sve to jedva vidi. Serviser je sve to video i bio korektan jer kroz šifru i oznaku proizvoda može da vidi i kad je prodat i kad je napravljen.
[ EHHO @ 27.10.2009. 14:18 ] @
Zato uvek za proizvode gde je garantni rok duzi od 1 god obavezno kopirajte fiskalni racun
[ rewqrewq @ 04.11.2009. 18:29 ] @
Bunis se zbog garancije na Gorenje aparat??????

Da li si se pitao sta bi bilo da si kupio aparat nekog drugog proizvodjaca, a da se kvar desi posle 15 dana? Pitaj nekog ko ima iskustva, verovatno bi islo na reciklazu!

Posle 4 godine i 6 meseci upotrebe frizidera (ne zalis se na kvalitet) dobices besplatnu popravku koja bi te inace kosltala 100 EUR. Delovi dolaze iz Slovenije i bice ti popravljeno sigurno. Tako da je sramota sto su uopste i zapoceo ovu temu!!!! Sramota!

Sad reci, iskreno, koliko te BEKO-vci placaju za otvaranje ovakve (sorry, ali nebulozne)teme???

[ kime1 @ 04.11.2009. 23:14 ] @
slažem se, niko ne daje 5 god garancije osim Gorenja, trebalo je da primetiš kako si imao sreće što imaš Gorenje friz, jer za pare koje bi dao za popravku možeš da uzmeš neki manji frižider novi, kao privremeno rešenje :)...
[ misaj @ 05.11.2009. 00:01 ] @
Stvarno ljudska NEtolerancija nema granica...jos se zali c,c,c....
[ gojava @ 05.11.2009. 07:33 ] @
Bosch daje totalnu garanciju 5 na godina. Bio sam u servisu i serviser mi je potvrdio da bez bojazni mogu da kupim Bosch ili Candy, jer rezervnih delova ima, a uredjaji su inace veoma kvalitetni.

p.s.

Da ne bude zabune, Candy daje garanciju dve godine.
[ Joker @ 05.11.2009. 09:54 ] @
Citat:
rewqrewq: Bunis se zbog garancije na Gorenje aparat??????

Da li si se pitao sta bi bilo da si kupio aparat nekog drugog proizvodjaca, a da se kvar desi posle 15 dana? Pitaj nekog ko ima iskustva, verovatno bi islo na reciklazu!

Posle 4 godine i 6 meseci upotrebe frizidera (ne zalis se na kvalitet) dobices besplatnu popravku koja bi te inace kosltala 100 EUR. Delovi dolaze iz Slovenije i bice ti popravljeno sigurno. Tako da je sramota sto su uopste i zapoceo ovu temu!!!! Sramota!

Sad reci, iskreno, koliko te BEKO-vci placaju za otvaranje ovakve (sorry, ali nebulozne)teme???

Ne razumem kako će biti besplatna popravka ? Kakva može da bude u garantnom roku. Odakle dolaze delovi to uopšte ne treba da interesuje potrošača, tj. treba, bolje da su ti delovi na stanju u Srbiji pa da se popravka uradi u razumnom roku.
Ako želiš jedno iskustvo sa gorenjem napisaću svoje:
Pegla sa dve godine garancije kupljena februara 2007, pokvarila se u aprilu 2007. popravka nije moguća dobijena nova, radila do novembra 2007. odnešena u servis, popravka nije moguća dobijeno nova. Ta je radila do avgusta 2009. ponovo se pokvarila, pretpostavljate da popravka nije moguća dobijena nova. Uvek isti kvar, pa pretpostavljam da je fabrička greška na tom modelu, bilo logično da se taj model povuče iz prodaje. Nemam zamerku na servis, uvek je u roku od 45 dana zamenjen proizvod ali zamerku na kvalitet pegle imam. Ja sam morao da kupim drugu peglu (ne gorenje) jer mesec dana bez pegle u kuci je malo problematično.
Jedino da nam objasniš zašto je sramota što je otvorena ova tema ?
[ Java Beograd @ 05.11.2009. 10:29 ] @
Citat:
Joker: Jedino da nam objasniš zašto je sramota što je otvorena ova tema ?


Po odgovorima, koji te prate od samog otvaranja teme, vidi se da si lud.

1. "A sta mislis da su drugi bolji ? "
2. "Neretko se za rezervni deo stranih proizvodjaca ceka i duze od mesec dana. "
3. "Posle 4 godine i 6 meseci upotrebe frizidera (ne zalis se na kvalitet) dobices besplatnu popravku koja bi te inace kosltala 100 EUR"
4. "Stvarno ljudska NEtolerancija nema granica...jos se zali c,c,c.... "
5. "trebalo je da primetiš kako si imao sreće što imaš Gorenje friz"'

Dakle, ti pri čistoj svesti tražiš da se ispoštuje garantni rok, i da se uređaj popravi u razmno kratkom roku ?!



A sad, da se okanemo ironije i sarkazma.

@PajaPatak: Pazi, Jokera se ni najmanje ne tiče kakvi su drugi. Svoje, teško stečene pare je dao Gorenju. Kakve veze ima kakvi su drugi ?
@gti2: To što se čeka duže od mesec dana je očigledan nemar, neažurnost, sporost i neprofesionalnost servisa. Običnom poštom svaki deo iz Evrope stigne za 3-4 dana. 7 dana je krajnji razumni rok.
@rewqrewq: Prodavac, tj. proizvođač je sam (ni od koga prisiljen) dao garantnu izjavu na 5 godina. Joker se za kupovinu uređaja možda odlučio baš zbog toga. Tako, sada smatra sasvim normalnim da se garancija ispoštuje.
@misaj: Nisam siguran da li si ovo napisao ironično ili ozbiljno. Ako je ozbijno, onda si ti onaj netolerantan.
@kime1: Ne vidim zašto bi Joker trebalo da bude posebno srećan ?! Zato što se frižider pokvario ?! Možda bi trebalo dabude srećan da je dobio frižider za dž, ali koliko vidim, on ga je pošteno platio. Možda bi trebalo da bude srećan da mu je popravljen besplatno nakon isteka garantnog roka. Ovako - može da bude samo nesrećan što je frižider pokvaren, a popravak se razvlaći nedeljama.

[ Pajapatak @ 05.11.2009. 11:22 ] @
Ne branim ja Gorenje da ne bude zabune vec samo kazem da su neki drugi jos gori.
A da su trebali da coveku rese frizider u roku dan dva i to je tacno.
Kakav je to servis koji nema kompresor na stanju, smesno.
[ kime1 @ 05.11.2009. 13:03 ] @
pokvari se laptop, pa čekaš 15 dana da dođu original delovi iz zapadne evrope, koji je možda još potrebniji od frižidera, niko ne kaže da je komforno bez friza, ali šta sad, nije ni njima u interesu da mu odugovlače maksimalno, jer nemaju ništa od toga...verovatno čekaju neku isporuku njihovim kamionima, da ne šalju drugim službama ili štaznam... mislim da ni zakon nije tu strog kod nas, ne znam šta piše u garanciji, ali verujem da su se ogradili sa bar 30 dana.
Naravno da bi bilo najbolje da je isti dan završeno, ali to ne odgovara stvarnosti kod nas, generalno...
[ gti2 @ 05.11.2009. 14:20 ] @
Citat:
To što se čeka duže od mesec dana je očigledan nemar, neažurnost, sporost i neprofesionalnost servisa. Običnom poštom svaki deo iz Evrope stigne za 3-4 dana. 7 dana je krajnji razumni rok.


Nema to veze sa servisom.Servis narucuje deo od uvoznika (ili od centralnog servisa),a za sve sto se tice vremenskog trajanja nabavke dela odgovoran je uvoznik odnosno osnivac servisne mreze.
Nisam ovlascen ni za jedan od pomenutih brendova,ali sam se sa rokom isporuke od mesec dana susreo kod Gorenja,Whirlpool-a,Indesit-a itd.Inace,situacija nije takva samo kod nas.Nedavno smo imali na popravci Bosch ves masinu/susaru na kojoj je pregoreo grejac.Posto u Subotici nije mogao da se nabavi grejac ( ,ali je mogao da se naruci pa za mesec dana... :-) ),musterija je otisla preko u Madjarsku (Segedin) u potragu za delom.Verovali ili ne,tamosnji serviseri su joj rekli isto sto su i meni rekli ovde kod nas.
Neretko,kod nasih manjih uvoznika se ni ne dobija kontigent rezervnih delova vec se desetak aparata rastavi u delove pa se ti delovi koriste za popravke u garantnom roku.I to je ok,ali se ponekad desi da je uvoznik preveliki optimista pa proda sve uredjaje,a ne ostane nijedan za rezervne delove.Koliko li se onda ceka na deo?

[Ovu poruku je menjao gti2 dana 05.11.2009. u 15:32 GMT+1]
[ misaj @ 05.11.2009. 17:13 ] @
Sad mi lomimo glavu a pokretac teme strpljivo ceka i ne buni se vise :) Meni friz radi i uz to nije Gorenje, tako da nemam potrebe da vise ucestvujem u ovoj temi.
[ Java Beograd @ 06.11.2009. 07:28 ] @
Citat:
misaj: Sad mi lomimo glavu a pokretac teme strpljivo ceka i ne buni se vise



Pa dobro, pokretač teme nije vlasnik teme.
[ rewqrewq @ 06.11.2009. 12:51 ] @
Puno pitanja, malo mesta i vremena za odgovore:


1. Ako je neko citao zakon o obligacionim odnosima, privredno pravo ili sl. mogo je da primeti da se cesto zakon poziva na "Dobru poslovnu praksu", "Paznju dobrog privrednika" i sl. U skladu sa tim VEOMA je bitno kakvi su drugi i kakvi su poslovni obicaji u posmatranoj bransi. To sto gledas NBA ne znaci da si u Americi, i dalje smo u Srbiji.

U tom polju Gorenje je nenadjebivo! Ako deo cekas 30 dana (opcija 5 godina), pitanje je koliko ces da cekas druge (opcija 1 godina)! Kad krenes u kupovinu ne polazis sa svojim idealom, nego sa onim sto se nudi pa biras najbolje!

2. Pegla?! Jos jedna nebuloza. Platio si je oko 3.000,00 din., kvarila se i dobijao NOVU nekoliko puta! Ako je vise nego jednom na konju si!!! Kupi WEG, VOX... i sl.,... zna se- pravac kanta. Ako zelis PRAVU peglu kupi BRAUN, od 4.600-6.400din, 2 god. garancija.. POLUPROFESIONALNA DOKAZANO. Prodao sam jednu komsinici snajderki pre 2-3 godine, svako vece pegla.. bez ikakvih problema. Gorenje je Kinez ili Turcin cija je jedina prednost pouzdana GARANCIJA.

3. Problem sa zalihom delova je veliki, posebno sada u krizi. Malo je strucnije pitanje pa necu da gnjavim o tome ovde. Da se ceka- ceka se. Opet je glavno pitanje da li ce ikada da stigne ili nece.

Koliko se ceka na pregled SRCA? Na transplataciju bubrega? 30 ili 300 dana?... daleko bilo.

4. Malo praksa: Frizider Indesit, oko 2 godine star, displej, siv.... Stradala ta elektronika. Nisu imali original, stavljena sa drugog. Opet ne radi! Trenutno sa kolegom pregovaram kako da mu ubacimo obican termostat... ali cemo estetski da ga upropastimo. Posle 4 godine i 6 meseci bi dobio nov, odgovarajuci deo. Na je kupio, naravno... vec ste naucili.


Sve navedeno je prilicno dovoljan razlog da shvatimo zasto je ovo nebulozno otvorena tema.

Prijatno i pozdrav.
[ Java Beograd @ 06.11.2009. 13:20 ] @
Citat:
rewqrewq: Sve navedeno je prilicno dovoljan razlog da shvatimo zasto je ovo nebulozno otvorena tema.
Prijatno i pozdrav.

Pozdrav i tebi, putuj i ne brini za manastir.

Poenta ove teme, kao i mog posta je da ljudi treba da negoduju kad god su opravdano nezadovoljni proizvodom ili uslugom koju su pošteno platili. A forumi su odlično mesto za razmenu iskustva. To što su možda i drugi loši (potenciram: možda) nikako ne opravdava ove o kojima je tema pokrenuta.

I moram još nešto da prokomentarišem, oko pegle. Kad kupim peglu sa 2 godine garancije, pa se pokvari i dobijem novu, pošto servis ne želi da popravlja staru (razlog me ne zanima) ja nisam "na konju". Nemam osećaj blaženog zadovoljstva kao da sam dobio na lutriji ili da sam dobio nešto što mi ne pripada. Ja sam to platio ! To mi pripada. A neko je unapred uzeo moje pare i obavezao se na takvu uslugu.

Problem sa zalihom delova nije moj, nego je problem servisa. Jer, opet, ja sam unapred platio i proizvod i servis u garantnom roku, i sasvim opravdano očekujem da onaj ko je uzeo moje pare, da svoju obavezu izvrši, brzo i efikasno.

E sad, jasno je i meni da bi i serviseri i zastupnici i prodavci bili najsrećniji da ponude 5 god. garancije, u cenu proizvoda ukalkulišu servis, a onda iskuliraju ... I tata bi sine.


[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 06.11.2009. u 14:32 GMT+1]
[ rewqrewq @ 06.11.2009. 14:13 ] @
Java Beograd- Imam i ja zelju... zelim da radim od 08-16h, za platicu od min. 50.000,00 posao u struci.... Imam pravo, dobar student, skupo skolovanje.... Ali nisam "taj i taj", nisam lepio postere oko izbora za "tu i tu stranku".

Pricamo o datom stanju, a kakvo je pise na ovim diskusijama.

Stvar je u tome da nase navike od pre 20 god., u vezi bele tehnike, ocekujemo i danas. Svi ovi uredjaji se prave u Kini ili Turskoj, nabavna cena im je oko 10$. Ovo sto kupujemo su sve bofluci. Sta da ocekujes od masine za pranje vesa koja kosta 20.000,00 dinara?! Nekada je ona kostala 1.000,00 DEM!!!

Dakle, dok traje traje. Samo treba gledati ko je uvoznik i kakva je servisna mreza. Nema sta da ocekujes od pegle za 3.000,00 din.

Pogledaj koliko kosta PRAVA bela tehnika. Masina za ves od 300E najlosija, pegla 80E... da ne nabrajam, vidis poentu.

Vidim da cesto forsiras "JA SAM TO PLATIO". Moras da kazes KOLIKO, zatim STA, onda KOME. Rekoh u prethodnoj poruci, placam i ja svakog meseca i penziono i socijalno i 300 q.... a sta sam dobio? Rupe na putevima, penzija ce da bude za hleba i lekove, lecenje ako docekas ispred cekaonice...

Ipak ti je pegla najbolja kupovina!
[ EHHO @ 06.11.2009. 14:49 ] @
Citat:
rewqrewq: Imam i ja zelju... zelim da radim od 08-16h, za platicu od min. 50.000,00 posao u struci.... Imam pravo, dobar student, skupo skolovanje.... Ali nisam "taj i taj", nisam lepio postere oko izbora za "tu i tu stranku".


Ovo kad cujem pozli mi....

Citat:
rewqrewq
Stvar je u tome da nase navike od pre 20 god., u vezi bele tehnike, ocekujemo i danas. Svi ovi uredjaji se prave u Kini ili Turskoj, nabavna cena im je oko 10$. Ovo sto kupujemo su sve bofluci. Sta da ocekujes od masine za pranje vesa koja kosta 20.000,00 dinara?! Nekada je ona kostala 1.000,00 DEM!!!


Koliko je nekad kostao automobil, bio je luksuz a danas je potreba (koliko domacinstava je imalo tu masinu od 1000 dem???, ljudi su masovno prali na ruke jer nisu mogli da priuste sebi to cudo tehnike u to vreme). Normalno i da danas ima automobila (ves masina) za mnogo vise para od prosecnog, ali nekom ne trebaju kozna sedista od ne znam kakve koze (100 i kusur programa pranja vesa), da je unutrasnjos uradjena sa dijamantima (da li ces posle pranja morati da peglas ves sa onom peglom od 3000 din, jer ove skupe imaju program za manje guzvanja vesa) i sta jos.....ali automobili iz srednje klase kao i ove masine od 20.000 din su iz iste korpe tj za srednju klasu (i Tojota se pravi u Turskoj pa joj ne fali nista, kao i sto drugi proizvodjaci sele fabrike gde je jeftinija radna snaga ali se i dalje vodi kontrola kvaliteta), a i skupe igracke se itekako kvare, a onda ima i ljudi koji ne znaju da ih poprave a ovlasceni su serviseri

Da je jedan dan ostao do isteka garancije i da se coveku nesto desilo sa uredjajem ne treba da ga je uopste sramota da trazi svoje pravo koje mu sleduje a koje je proizvodjac naveo da ce ispostovati u nekom roku, jer i u garanciji pise da proizvodjac garantuje besprekoran rad uredjaja u garantnom roku kao i servisiranje istog u tom roku, kao i obezbedjivanje rezervnih delova posle isteka garancije narednih 7 god, ako se dobro secam

Treba ovako nesto da se sto vise pise i da ljudi vide stvarnu sliku

[ Java Beograd @ 06.11.2009. 15:08 ] @
Citat:
rewqrewq: Vidim da cesto forsiras "JA SAM TO PLATIO". Moras da kazes KOLIKO, zatim STA, onda KOME.


Izgleda de je ovo srž našeg neslaganja. Ako je ovlašćeni zastupnik formirao cenu (slobodnom voljom, ni od koga prisiljen) i sam smislio i dao garancije (kakve god one bile) najmanje što očekujem to je da ih ispuni. I neću da prihvatim da se data garancija zaobiđe i ne ispuni.

Zapravo, evo zašto sam zapenio:

Moje dete dobilo pare za rođendan (ima tome jedno 5-6 god) i rešilo da kupi diskmen. (Tad još nije bilo mp3 playera.) Pare nisu velike, ali može se naći po radnjama i diskmen za njegove pare. ZNAM da je jeftin. Znam da će kvaliet zvuka biti lošiji od najskupljeg Sony-ja. Znam da će više da troši baterije (nije sofisticiran elektromotor), da bude manje otporan na vibracije, da bude lošiji po ostalim performansama ... Ali, mora da radi !!! Makar u garatnom roku ! A garantni rok, standard, 12 meseci. OK, kupimo mi, dete se raduje, sluša muziku, ali posle oko 6 meseci - crkne. Ja u servis, kad ono: "Znate ovo je kineska roba, to ni ne može duže da traje". I pazi, 'oće da me iskulira. Nešto slično, kao i tvoj stav (izvini ako grešim): te napravljeno u Kini, te jeftino, pa mi ni nemamo rezervne delove. I ono, kao, doviđenja ! "A garancija ?", pitam ja. Što je niste dali na mesec dana, onda kad ste mi uzeli pare ?

Odem ja lepo u tržišnu inspekciju prijavim slučaj i objasnim o čemu se radi. I eto, ne lezi vraže, za 3 dana me zovu iz servisa i nude ili kintu ili neki sličan diskmen. Opa bato. Znači, sad može ?! Sad nema veze što nema delova i što je kineski ?


Da bih predupredio neka pitanja: nisam hteo da dodajem pare za skuplji i bolji diskmen (koji bi svakako duže radio) jer dete može da ga izgubi, polomi u igri, nekome ga da, a i na kraju krajeva, otkud znam koliko dugo će mi diskmen biti zanimljiva igračka)



Dakle, niko Gorenje nije tuk'o po ušima da daje 5-to godišnju garanciju. Sami su se toga dosetili. I zbog te svoje "mudrosti" izmamili Jokeru (i sličnima) pare iz džepa. A sad - kuku lele, pa mi nemamo komresore ! More ima da ga rodiš ako treba.
[ Joker @ 06.11.2009. 17:20 ] @
Citat:
rewqrewq
2. Pegla?! Jos jedna nebuloza. Platio si je oko 3.000,00 din., kvarila se i dobijao NOVU nekoliko puta! Ako je vise nego jednom na konju si!!! Kupi WEG, VOX... i sl.,... zna se- pravac kanta. Ako zelis PRAVU peglu kupi BRAUN, od 4.600-6.400din, 2 god. garancija.. POLUPROFESIONALNA DOKAZANO. Prodao sam jednu komsinici snajderki pre 2-3 godine, svako vece pegla.. bez ikakvih problema. Gorenje je Kinez ili Turcin cija je jedina prednost pouzdana GARANCIJA.


Ja sam svoju obavezu ispunio, platio sam onoliko koliko je ta pegla koštala, ja samo očekujem da proizvođač ispoštuje garanciju čiji rok je sam odredio. A kao što je Java Beograd i napisao, osim cene i garantni rok je jedan od faktora zbog kojih se kupac odlučuje baš za taj proizvod. I naravno da zahtevam posle svake zamene pegle (da, te jeftine od 3.0000 dinara) da mi se ponovo ispiše garantni list, jer na tu novu peglu koju sam dobio u zemenu imam ponovo dve godine garancije, tako da ako se njima isplati da prave nekvalitetnu robu i daju garanciju dve godine to je njihov problem.
[ rewqrewq @ 07.11.2009. 00:38 ] @
E kad smo kod pegle- Joker MNOGO si sad pogresio!

Platis peglu 3.000,00 din. 01.01.2005. Pokvari ti se, recimo, 31.12.2006. Dakle ostaje ti jos 1 dan garancije. Moje misljenje je da ako dobijes novu peglu ona mora da ima garanciju SAMO za taj 1 dan! Jer za svojih pocetnih 3.000,00 din. koristis uredjaj dve godine. Bas mi je bilo cudno da za iste pare menjas aparat 3x i teoretski se vozis 6 godina! Dakle... NA KONJU SI!

Zasto bijenje po usima- 5 g. garancije? Niko nije rekao da to nekom smeta i da se komp. zali. I ta ideja da mora kompresor danas da se rodi je bas bas nerealna! Dali su ti tu opciju 5 godina, a nakon toga jos 10 (po zakonu mora 7, Gorenje kaze da 10 god obezbedjuje servis i delove- van garancije naravno). Opet pitam, kad daleko bilo zakazes nesto u bolnici, koliko se ceka? Rode skener ili si na listi dok se odrzavas u zivotu? Nemojte to...


Ne rekoste sta cemo ako se pokvare one NEW fensi marke? Sta sa tim? Gde je deo, zamena?

Da li se neko seca marke Elin (mislim na frizidere i ves masine)? Da li se neko seca marke BEKO? (ovo je 0:2 za mene)
[ bakara @ 07.11.2009. 10:49 ] @
Citat:
rewqrewq:

Ne rekoste sta cemo ako se pokvare one NEW fensi marke? Sta sa tim? Gde je deo, zamena?

Mislis na genericke brendove?
Obicno dobijas drugu u garantnom roku, meni nije poznato da je neko imao problem oko zamene.
Ta roba je obicno loseg kvaliteta ali mi nije pozanto da se neko "ïgrao" sa izbegavanjem ispunjenja garantnih uslova.
[ rewqrewq @ 07.11.2009. 17:18 ] @
Ne mislim na genericke. Obicno je zamena resenje, jer nema servisa.

Moramo da budemo realni. Primer: imam u prodavnici dva ista aparata razlicitih proizvodjaca. Jedan kosta 2.800 din, drugi 4.800. Pitaju me kakvi su, snaga, bla bla, garancija.... Ja lepo kad govorim o skupljem ispricam sve karakteristike, kad pricam o jeftinije kazem SAMO cenu! Ako se posle nekog vremena pojavi sa pokvarenim jeftinijim uredjajem ja, ako mi nije dan po volji kazem nesto u smislu: "Sta si ocekivao za tu cenu", "Siroma' 2x placa", "Ako ne nadjes neki servis da ga to uopste interesuje baci i kupi pravu stvar".

Tako i privatno razmisljam, sto skupo platim ima da mi rode nov ili da poprave postojeci. Ako je nesto bofluk u startu, gledam kad ce nesto da mu fali da odmah bacim.

Moramo da se malo obrazujemo kao kupci!!!





[ EHHO @ 07.11.2009. 17:36 ] @
Citat:
rewqrewq: Ne mislim na genericke. Obicno je zamena resenje, jer nema servisa.

Moramo da budemo realni. Primer: imam u prodavnici dva ista aparata razlicitih proizvodjaca. Jedan kosta 2.800 din, drugi 4.800. Pitaju me kakvi su, snaga, bla bla, garancija.... Ja lepo kad govorim o skupljem ispricam sve karakteristike, kad pricam o jeftinije kazem SAMO cenu! Ako se posle nekog vremena pojavi sa pokvarenim jeftinijim uredjajem ja, ako mi nije dan po volji kazem nesto u smislu: "Sta si ocekivao za tu cenu", "Siroma' 2x placa", "Ako ne nadjes neki servis da ga to uopste interesuje baci i kupi pravu stvar".

Tako i privatno razmisljam, sto skupo platim ima da mi rode nov ili da poprave postojeci. Ako je nesto bofluk u startu, gledam kad ce nesto da mu fali da odmah bacim.

Moramo da se malo obrazujemo kao kupci!!!


Pa ako istraje 6 meseci taj uredjaj a da je inace bez garancije, onda ko mu kriv, a ako je posle nekog kratkog vremena crko pa kad bi mi to rekao odmah bih ti doveo inspekciju pa da se pozabavimo ili vracanjem para ili novim uredjajem

Btno da ste vi trgovci svi obrazovani, a mi kupci od kojih vi zivite treba da se obrazujemo
[ bakara @ 07.11.2009. 18:01 ] @
Citat:
rewqrewq
Moramo da se malo obrazujemo kao kupci!!!

Izgleda da obrazovanje treba jos nekom, jer je po zakonu na tehnicku robu obavezna minimalna garancija od 12 meseci.
[ rewqrewq @ 07.11.2009. 20:27 ] @
Naravno da je obavezna garancija 12 meseci, a ona se ne tice ni trgovca ni servisa! Garanciju daje UVOZNIK. Njega treba hvatati za gusu. A gde ces njega da nadjes? Zato nema sta da meni dovodis inspekciju, dao sam ti garantni list, da li je to tacno na njemu sto pise nije moja stvar. To ti je po zakonu.

Odgovoran trgovac prvo proveri KO je uvoznik! Ako je to neki ???? moze da pise da je garancija 100 godina, a taj planira da isprodaje uredjaje i zatvori firmu, CEST SLUCAJ. Zato kad prodam neku cimentu odmah kazem ljudima, kupi pa sta ti Bog da. Kad se pokvari ako uvoznik postoji mozda i uradis nesto po pitanju garancije.

Ako znate o kojim firmama pricam videcete da sam u pravu.

... dodje mi pre neki dan lik sa garancijom, 3 godine, za Beko masinu za pranje vesa. Pita gde je servis. Sta da mu kazem? Pristojno mu pomognem, pozovemo neke brojeve, a u sebi se mislim ko te terao da se ...bippppp..... zezas.
Evo ti ga primer zakona na delu!

Tek sad sam ukapirao da Vi trazite prava na ono sto stvarno pise u tom garantnom listu?! A niko se pre toga ne zapita koja je to ŠLj marka, kako moze masina za ves da kosta 16.000,00 din.... to ti je kao da kupujes ukradenu robu.
[ Joker @ 07.11.2009. 21:04 ] @
Citat:
rewqrewq: E kad smo kod pegle- Joker MNOGO si sad pogresio!

Platis peglu 3.000,00 din. 01.01.2005. Pokvari ti se, recimo, 31.12.2006. Dakle ostaje ti jos 1 dan garancije. Moje misljenje je da ako dobijes novu peglu ona mora da ima garanciju SAMO za taj 1 dan! Jer za svojih pocetnih 3.000,00 din. koristis uredjaj dve godine. Bas mi je bilo cudno da za iste pare menjas aparat 3x i teoretski se vozis 6 godina! Dakle... NA KONJU SI!

To što ti misliš da treba da ima garanciju samo jedan dan je možda tvoja želja kao prodavca, ali zakon kaže drugačije, tj. da garancija na zemenjeni prozivod se ne nastavlja, nego se daje nova garancija u dužini garancije za taj proizvod, konkretno za tu peglu 2 godine. Što bi ti kao prodavac (ili vlasnik prodavnice) trebalo da znaš.
[ rewqrewq @ 07.11.2009. 21:27 ] @
Ne verujem da je tako po zakonu. Kako bi da je popravljena i zamenjen deo. Na nov deo full garancija, a ostalo kako je na pocetku dogovoreno. Dakle na, recimo, grejac jos 2 godine, a termostat istice za jedan dan i to ti je to. Trebalo bi to da znam. Ali ko se sretao sa vise marki zna da nije svuda isto. Nije problem zakonom, neko na KOGA da ga primenis. Uvoznik zatvori firmu i gotovo. To se desavalo, a mozda jos neko sprema tutanj, samo da isprazni magacine.

Trgovca to ne tangira, sem marketinga. Servis je odgovoran kao ispostava uvoznika koji je krajnja istanca.

Vlasnik prodavnice gde radim prvo pita ko je uvoznik! Ako je ozbiljna firma od komercijaliste koji nudi robu trazi ovlascene servise i proceduru za resavanje reklamacija. Ako je servis ozbiljan, poznat u gradu kao pouzdan, ako nije na garantnom listu naveden mobilni telefon i sl. mozemo da saradjujemo. Ako prica ne mirise dobro, a odlucimo se da prodajemo tu robu, OBAVEZNO kazem kupcu sta kupuje za te pare. "Ako hoces pravu stvar za ves masinu min. 25-26.000, pegla 5.000, ususivac 6.000 i sl."
[ Joker @ 08.11.2009. 08:36 ] @
Kako trgovca ne tangira? Ja dobijem od servisa nalog za zamenu proizvoda jer se proizvod ne može popraviti i sa tim nalogom odlazim u prodavnicu gde sam proizvod kupio da dobijem novi.
Što se tiče zamenjenog dela i to je sve u zakonu regulisano:

Zakon o obligacionim odnosima

Produženje garantnog roka
Član 503
(1) U slučaju manje opravke, garantni rok se produžava onoliko koliko je kupac bio lišen upotrebe stvari.
(2) Međutim, kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvršena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok počinje teći ponovo od zamene, odnosno od vraćanja opravljene stvari.
(3) Ako je zamenjen ili bitno opravljen samo neki deo stvari, garantni rok počinje teći ponovo samo za taj deo.
[ rewqrewq @ 08.11.2009. 16:19 ] @
Pogledaj ponovo clanove 2 i 3! Kontradiktorni su.

Sto se naloga za zamenu tice, to je stvar dogovora prodavca i uvoznika. Onaj lik sto sam ga spominjao oko Beka mi je dosao sa tim nalogom. Ja ga lepo ispratim kuci! Ko ce meni te troskove da nadoknadi kad su ugasili firmu. Ako me tuzi prebacujem na visu istancu na uvoznika! On je odgovoran.

Desavalo se i Gorenje da treba da se zameni, ali je procedura drugacija. Nov aparat stize na adresu kupca (nebitno odakle) a prodavnica nema nista sa tim. Dakle odgovornost je preuzeo onaj ko za to odgovara. Nesto ne vidim smisao u toma da meni serviser posalje nalog i ja dam nekom now uredjaj?! Ko je on da mi nesto naredi. Sem u slucaju kad mi taj nalog posluzi da dobijem knjizno odobrenje (popust na nabavku ili nov uredjaj) ili sl. od dobavljaca ili uvoznika.

Cisto tehnicka stvar, ista poenta, nerma razloga za siru diskusiju o zameni.
[ Joker @ 08.11.2009. 20:07 ] @
Članovi 1 i 2 uopšte nisu kontradiktorni:
član 1 uređaj se popravi bez zamene nekog dela
član 2 zameni se deo i na taj deo imaš celu garanciju.

Ali mislim da će sve nedorečenosti rešiti novi zakon o zaštiti potrošača, koji će nadam se uskoro biti usvojen.
[ rewqrewq @ 08.11.2009. 23:14 ] @
Nadam se da nece, jer razne "ordinacije" nece moci to da podnesu! Meni nije frka jer je prodavnica gde radim relativno mala i sa kupcima imamo prisan odnos. Ove vece trgovine su ugasile!!! Masovna prodaja, akcije, 1000 kupaca... ne objasne im kako se sta koristi... eto problema i troskova! Primera iz prakse, tj servisa, je 1000! Znam kad je servis posle jedne takve akcije 7-8 uredjaja iskljucio iz garancije jer kupcima nije receno kako da ga ugrade, manipulisu i sl., a ljudi platili 30.000, a garancija 5 godina.

A clanovi su kontradiktorni! Onda nisu u istom polozaju kupci koji dobiju nov proiyvod i polovan sa novim delom! Ovaj koji dobije NOV je apsurd da ima ponovo celu garanciju jer je prosli grejac, termostat... vec koristio neki period. On sad dobija garanciju i na njih, celu, a ovaj sa popravljenim samo na jedan deo! Nekako mi nije jasno....






[ Java Beograd @ 09.11.2009. 08:01 ] @
Citat:
rewqrewq: ... a ona se ne tice ni trgovca ni servisa! Garanciju daje UVOZNIK. Njega treba hvatati za gusu. A gde ces njega da nadjes? Zato nema sta da meni dovodis inspekciju, dao sam ti garantni list, da li je to tacno na njemu sto pise nije moja stvar. To ti je po zakonu.

Odgovoran trgovac prvo proveri KO je uvoznik! Ako je to neki ???? moze da pise da je garancija 100 godina, a taj planira da isprodaje uredjaje i zatvori firmu, CEST SLUCAJ. Zato kad prodam neku cimentu odmah kazem ljudima, kupi pa sta ti Bog da. Kad se pokvari ako uvoznik postoji mozda i uradis nesto po pitanju garancije.


Eto vidiš kako je zapravo tačno da privo trgovci treba da se obrazuju, a tek onda potrošači.

Zašto trgovci uopšte i trguju robom neproverenih i neozbiljnih uvoznika ? Zašto uopšte nudiš bofl robu bez servisa ? Pa nemoj, zemljače. A potošač je pare dao TEBI lično. U ruke. I logično je da će tebe da "hvata za gušu" kad ne može da ostvari garanciju. Jer, TI sa ga zapravo prevario prodajući mu robu od uvoznika za kojeg si morao znati da li je ili nije obezbedio servis, rezervne delove i slično.

(ne mislim naravno lično, jer te ne poznajem, već prenosno)
[ Joker @ 09.11.2009. 08:26 ] @
Koliko znam da se reklamacija podnosi u prodajnom objektu a ne u servisu, pa je zato bitno da prodavac nabavlja proverenu robu i robu ciji uvoznik neće nestati za par meseci.
[ rewqrewq @ 09.11.2009. 09:55 ] @
Kao trgovac sam se malo i obrazovao, i znam sta, kako i kome prodajem. Vreme je takvo da ljudi nemaju novca za kvalitetne stvari.... ja trazim neku sredinu. Sta da kazem ljudima kad me namazu sto nudim Gorenje masinu za 22.000 kad ima VOX za 16.000??? Izvolte, plati pa se pati. Ko ti je kriv?! Ja ne prodajem te najgore, i ok mi je kad covek kaze da nema kintu za skuplje, kupice Kineza pa sta mu Bog da. A kad mi dodje neki..... da se svadja... samo ga sacekam da mi dodje ponovo i da duple pare za pravu stvar, takve treba ..... bippp...

Kakva crna reklamacija u prodajnom objektu. I to može da bude u redu, ali sta će ćata da ti kaže? Da ti broj servisa pa izvoli. Tako je oduvek bilo i tako je jedino logično da bude.

Što se proverene robe tiče- ovde me uglavnom mažu što forsiram baš tu PROVERENU robu! Hvala Bogu da više ne prodajem zajebancje tipa Indesit, Beko, Bira i sl. Samo problemi sa njima!


Ako ti kažem da je osnovna karakteristika te i te pegle da košta 1.500 dinara a da je Braunova polu profesionalna 5.000, šta ima da me vataš za gušu! Lepo ti je rečeno, a ti kupi krš ako nećeš pravu stvar.




[ Java Beograd @ 09.11.2009. 10:11 ] @
Ko u klin, ko u ploču ...

I dete od 3 godine zna da je skuplje bolje od jeftinog. Veruj mi, svaki kupac koji ti uđe u radnju, unapred zna da je originalna nemačka BOSCH mašina od 60.000 bolja od Beko mašine od 16.000. Ama, ni malo ne moraš da se trudiš ta to nekome objasniš. SVI TO ZNAJU ! Tako, ne moraš ni na forumu da objašnjavaš.

Ono šta moraš da paziš i da potvrdiš kupcu, i o čemu mi ovde diskutujemo, je da GARANTNI ROK MORA DA SE POŠTUJE, I DA NEKO ODGOVARA ZA GARANCIJU. I najjeftinija, najgora mašina MORA DA SE OPRAVI U GARATNOM ROKU I MORA DA FUNKCIONIŠE U GARANTNOM ROKU.

[ Joker @ 09.11.2009. 12:00 ] @
Upravo to pokusavam da objasnim, ako ta veš mašina košta 15.000 dinara, a ima garanciju od godinu dana, ja kao kupac očekujem da ako se ta mašina pokvari u garantnom roku bude popravljena besplatno, a ne ako se pokvari posle 8 meseci meni prodavac kaže e pa jbg. treba si da kupiš onu od 30.000 dinara ovu sad možeš da baciš na đubre. Garantni rok mora da se ispoštuje.
[ rewqrewq @ 09.11.2009. 12:40 ] @
Ma sve je to u redu.. ali. To ti je kao da pazaris na buvljaku. Kupis u nekoj firmi koja se otvorila juce, uvoznik od juce do sutra, marka opet izmisljena juce... Gde to moze da bude dobro?

Trajno potrosno dobro znaci da traje 5-6 godina do 10, recimo. Ako kupujs nesto za sta ZNAS (naucili smo na ovom forumu) da ces da se zezas po inspekciji i po servisima... baci ga odma' ili ne kupuj to.


[ bakara @ 13.11.2009. 19:10 ] @
Citat:
Joker: Koliko znam da se reklamacija podnosi u prodajnom objektu a ne u servisu, pa je zato bitno da prodavac nabavlja proverenu robu i robu ciji uvoznik neće nestati za par meseci.

Ne, naprotiv!
Garancija se nikada ne podnosi u maloprodajnom objektu, vec uvek o ovlascenom servisu koga je duzan da obezbedi uvoznik/distributer/proizvodjac.
[ bakara @ 13.11.2009. 19:15 ] @
Citat:
rewqrewq: Ma sve je to u redu.. ali. To ti je kao da pazaris na buvljaku. Kupis u nekoj firmi koja se otvorila juce, uvoznik od juce do sutra, marka opet izmisljena juce... Gde to moze da bude dobro?

Trajno potrosno dobro znaci da traje 5-6 godina do 10, recimo. Ako kupujs nesto za sta ZNAS (naucili smo na ovom forumu) da ces da se zezas po inspekciji i po servisima... baci ga odma' ili ne kupuj to.

Nije na tebi da tako olako zakljucujes kakve su potrebe kupaca!

Nekome treba da traje 10 godina a nekome je bitno da je nova, a neko mozda nema nikakvu...i rekoh vec ves masine, pegle, sporeti itd. nisu nikakvi viskoko tehnoloski prizvodi da opravdaju ozbiljne razlike u ceni.

Mozda je najbolji primer za ovo gore bas gorenje koji pola svog asortimana pravi u kini...i da bar pravi, nego ni nema tehnologiju vec kupuje gotove genericke uredjaje midee i sl i samo stavlja svoj brand.
[ Joker @ 13.11.2009. 21:07 ] @
Citat:
bakara: Ne, naprotiv!
Garancija se nikada ne podnosi u maloprodajnom objektu, vec uvek o ovlascenom servisu koga je duzan da obezbedi uvoznik/distributer/proizvodjac.

Trenutni zakon o zaštiti potrošača je dosta nejasno napisan, jer u delu za prigovor (reklamaciju) piše:

13. Prigovor (reklamacija)
član 34.
Potrošač ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu,
za koje se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest
meseci od dana kupovine, odnosno izvršene usluge.
Uz prigovor iz stava 1. ovog člana podnosi se račun o kupljenom
proizvodu, odnosno izvršenoj usluzi.
Prigovor se podnosi u prodajnom objektu u kome je proizvod kupljen,
odnosno usluga izvršena, a uz saglasnost potrošača i na drugom mestu koje je za to
određeno, licu ovlašćenom za prijem prigovora koje mora biti prisutno na tom mestu
tokom radnog vremena.
Ovlašćeno lice odlučuje o prigovoru istog dana kada je prigovor
podnet, a najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja prigovora.
Prodavac, odnosno davalac usluge je dužan da svojim aktom bliže
utvrdi način i uslove rešavanja prigovora.

Da li se prigovor (reklamacija) podnosi u prodajnom objektu samo za proizvode za koje se ne izdaje garantni list ili za sve proizvode, jer se nigde više u zakonu ne spominje gde se podnosi reklamacija. Verovatno postoji neko tumačenje ovog člana.
[ EHHO @ 13.11.2009. 21:29 ] @
Citat:
Joker: Trenutni zakon o zaštiti potrošača je dosta nejasno napisan, jer u delu za prigovor (reklamaciju) piše:

13. Prigovor (reklamacija)
član 34.
Potrošač ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu,
za koje se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest
meseci od dana kupovine, odnosno izvršene usluge.
Uz prigovor iz stava 1. ovog člana podnosi se račun o kupljenom
proizvodu, odnosno izvršenoj usluzi.
Prigovor se podnosi u prodajnom objektu u kome je proizvod kupljen,
odnosno usluga izvršena, a uz saglasnost potrošača i na drugom mestu koje je za to
određeno, licu ovlašćenom za prijem prigovora koje mora biti prisutno na tom mestu
tokom radnog vremena.
Ovlašćeno lice odlučuje o prigovoru istog dana kada je prigovor
podnet, a najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja prigovora.
Prodavac, odnosno davalac usluge je dužan da svojim aktom bliže
utvrdi način i uslove rešavanja prigovora.

Da li se prigovor (reklamacija) podnosi u prodajnom objektu samo za proizvode za koje se ne izdaje garantni list ili za sve proizvode, jer se nigde više u zakonu ne spominje gde se podnosi reklamacija. Verovatno postoji neko tumačenje ovog člana.


Ovaj Clan 34. se odnosi na robu za koju nisi dobio garantni list, a imas pravo da ostvaris reklamaciju u roku od 6 meseci koji je inace i naveden u ovom clanu

Za sve uredjaje za koje si dobio regularno garantni list, kvar prijavljujes tj ostvarujes garanciju u ovlascenom servisu i nemas veze sa prodavcem koji ti je to prodao, samo moras da imas uredno popunjen garantni list koji inace popunjava prodavac i naravno fiskalni racun bez koga garancija ne vazi
[ rewqrewq @ 14.11.2009. 20:18 ] @
Garancija se definitivno podnosi u servisu. Nedostatak je jedno a kvar je drugo. Apsolutno zakon to nije lepo definisao! Ili barem deo koji si naveo.

Resavanje reklamacije je razlicito. Uglavnom je fora da servis posalje nalog za zamenu prodavnici gde je uredjaj kupljen, ako ne moze da se popravi. Kod nekih to sve resava servis, trgovina se uopste ne mesa. To je i logicno jer je trgovac samo POSREDNIK za robu koju prodaje uvoznik a servis popravlja.

Kako god, bitno je samo da se ostvare prava iz garantnog lista, u skladu sa zakonom.

Udaljili smo se od teme. 5 godina garancije za frizider, najbolja usluga ili mahinacija kupcima?
[ servis_g @ 18.11.2009. 19:30 ] @
Ja sam iz bosne i radim u gorenje servisu i citao sam komentare i mogu vam ovo reci da je kupac uvijek u pravu njemu je frizider trebao biti popravljen jos onog dana kada je kvar i prijavio tj rok za popravku bilo koje vrste rashladnog uredjaja osim klime je 24 h od dana prijave pod tim se podrazumjeva da je funkcionalni kvar a ne nekoj babi smeta sto se frizider ne cuje da radi jer joj se stari cuo da zuji itd. a to sto nemaju kompresor na stanju to je do servisa a i malo je zeznuto ovih dana sada gorenje ne da da robu lagerujes pa kad ugradis dio trebujes drugi nego svaki dio servis mora da kupi od gorenja pa kada ga ugradi uz kupon od garantnog lista naplati od gorenja, a sto se tice pegle kod njih nema popravke vec se svaka mijenja novom jer firma nema rezervne dijelove i nema potrebe da cekate 45 dana vec dok ne stigne zamjenska od uvoznika a i nama u bosni dijelovi ne dolaze po 1 mjesec dana iako smo geografski blizi i vise nismo jedna drzava moraju dijelovi da prodju proces carine i papirologije a do tada stoji zapecacena na carinskom terminalu a istina jest da je rok za popravku 45 dana tako da je i kupac frizidera u pravu a i servis jer ponekad tj desilo se nama ovog ljeta je da nestane kompresora cak i u velenju i nema ih po 20 dana tako da su servisi prvi na udaru potrosaca. Nadam se da sam malo razjasnio ovu temu. Pozdrav
[ rewqrewq @ 19.11.2009. 12:46 ] @
Posle tebe, kao ovlascenog servisera Gorenja, je svaki komentar suvisan. Mod. treba da zatvori ovu temu, kao i mnoge druge.

5 godina je potpuna garancija za frizidere, resena dilema.

LOCK, po mom skromnom misljenju.
[ bakara @ 19.11.2009. 21:03 ] @
Citat:
rewqrewq:Mod. treba da zatvori ovu temu, kao i mnoge druge.


Jos kad bi tebe neko pitao za misljenje...
[ rewqrewq @ 20.11.2009. 12:05 ] @
Ne, nego ce tebe da pita.

Ako zelis da ova diskusija lici na nesto, logicno je da zatvoris ovu temu. Kakve poluinformacije i nebuloze se ovde pisu....

Kasno sam se ja ukljucio, a servis_g je temu definitivno zatvorio. Sta jos dodati?


[ baraka @ 20.11.2009. 12:13 ] @
I ja mislim da je komšija bosanac vrlo efikasno i nadasve pismeno sažeo temu.
Rekao je da su u pravu i jedna i druga strana.

A što se zatvaranja teme tiče, ja predlažem da se ovde više ne diskutuje, već da rewqrewq i bosanac na svako postavljeno pitanje / otvorenu temu daju mišljenje i smernice. Mi ćemo da čitamo i sledimo.
[ bakara @ 21.11.2009. 16:28 ] @
Citat:
rewqrewq: Ne, nego ce tebe da pita.

Kao sto vidis ja se pitam...

Lm, tebi verovatno nije jasno da ja ovde odredjujem sta ce biti otkljucano ili zakljucano, a to sto se tebi ne svidja kad diskusija krene u smeru koji tebi ne odgovara je samo tvoj problem.

[ rewqrewq @ 23.11.2009. 11:41 ] @
Ja predlazem, naravno da ne odlucujem.

Postavljena je tema, ispucali se "ovi" sa polu informacijama, dosao covek koji zna o cemu se zapravo radi (komsija bosanac) i lepo objasnio. Zato sam predlozio, simbolicno, da naglasim da nema razloga vise raspravljati, lock.

A rasprava ide bas u smeru koji mi odgovara.

Mislim da je mnogo interesantnija tema za diskusiju 5 godina garancije za veš mašine! Tu je žbunje!