[ ivanelf @ 06.11.2009. 06:46 ] @
| Pozdrav svima,
Evo o cemu se radi. Kada upalim auto (hladan), sauh po ovakvom vremenu i do 15ak minuta i tek nakon toga se spusti, odnosno gas se vrati u normalu. Dok se ne vrati u normalu dosta jako radi i jede mi gorivo :) Isto se desavalo i kada je bilo toplije, samo sto mu je trebalo manje vremena da se spusti, nekih 6, 7 minuta. Takodje, od skora, kada se sauh vrati skroz, i ako stojim u mestu, izbacim ga na ler, ugasim radio i svetla, pocinje da mi blinka indikator za akumulator i auto se ugasi (dosta je slab ler gas ja bih rekao). Upalim ga i cim dotaknem pedalu gasa i drzim je tako radi bez problema, cim je pustim auto se gasi, znaci pretpostavljam da je problem ler gas. Kako da resim ovaj problem? Da li su ova 2 problema medjusobno povezana? Inace Golf je 1.6 CL, benzinac trenutno bez plina, 1991. godiste. Super je izuzev ovog problema koji se javlja.
Unapred hvala |
[ vladd @ 06.11.2009. 09:50 ] @
Jedan detaljan pregled karburatora(uz zamenu istrosenih delova), ciscenje i podesavanje ce pomoci da auto nastavi da bude "super".
Poz
[ ivanelf @ 06.11.2009. 11:05 ] @
Hvala moderaotru na odgovoru. Pretpostavio sam da mi je to ciniti ali rekoh da vidim da li je neko imao slicnih iskustva. P. S. Napisao sam da je auto ovako super, ja za bolji nemam a ovaj moram da cuvam i odrzavam. Takvo je vreme. Sledeci ce biti Golf IV nadam se :)
[ EHHO @ 06.11.2009. 18:04 ] @
Evo procitao tvoj problem, i setim se kad sam ja imao "slican" problem samo obrnut, znaci meni je sauh bio jako kratak i desavalo mi se da u leru mi se auto trese kad je hladan, a kad je ugrejan sve extra, nisam ga ni cuo da mi radi (cak je jednom prilikom i drugar kad se vozio sa mnom, stao na semafor i on odjednom sto ti se gasi auto :-) )
Problem je bio resen jednostavnim stelovanjem sauh,ali naravno od strane majstora. Koliko se secam popustio je sa strane karburatora 2-3 srafa i taj jedan deo blago zarotirao i kaze sad ne bi trebao da imas problema ali ako se pojavi da dodjem da ga jos malo sredim (jer nisam mogao da dodjem do njega sa hladnim motorom)
Znam da je postojala varijanta da kratkim pritiskom po gasu mozes sam da iskljucis sauh (davno bese, vec se ne secam, kod pumpi visokog pritiska nemam ovaj problem :-) )
Nisam verovatno mnogo pomogao, ali ako ne skodi znaci da koristi
Poz
[ vladd @ 07.11.2009. 12:30 ] @
To je slucaj karburatora sa bimetalnim saugom, koji ionako mora da se steluje pri promeni sezone leto - zima.
Medjutim, ciscenje osovinica, provera zazora, rada leptira(da se ne bi sutirala pedala gasa), stanje dizni, nivo plovka, treba obaviti i zbog boljeg i pouzdanijeg rada, i najvaznije, smanjenja potrosnje goriva.
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.