[ ipavlovic @ 18.11.2009. 09:30 ] @
Korsa, motor 1.3 dt kada se forsira ubacuje ulje u sistem za hladjenje, kada se vozi normalno nema problema. Da li neko ima slican problem? |
[ ipavlovic @ 18.11.2009. 09:30 ] @
[ vladd @ 18.11.2009. 10:37 ] @
Svaki auto kada se forsira ima rasipanje ulja. DA li ce proci kroz poneki semering, ili sagoreti u cilindru, stvar je nijansi.
Vazno je da se sve vrati u normalu pri normalnoj voznji. Poz [ ipavlovic @ 18.11.2009. 15:56 ] @
Forsiranjem svakog stepena prenosa ulje se pojavljuje u sistemu za hladjenje, gde boca sistema hladjenja bude napunjena uljem u ekspanzionom sudu. Pranjem boce i sistema na cisto i laganom voznjom do ~2000 rpm u boci se ne pojavljuje ulje, ni u minimalnim kolicinama.
[ cozmo_im @ 18.11.2009. 17:22 ] @
A sto forsiras motor kome je najveci obrtni momenat bas u rangu 2000-2500 obrtaja?
[ komosarz @ 18.11.2009. 17:26 ] @
Ulje ne smije da dolazi u dodir sa permantom(vodom)!!!
[ etjen @ 18.11.2009. 17:29 ] @
Citat: cozmo_im: A sto forsiras motor kome je najveci obrtni momenat bas u rangu 2000-2500 obrtaja? pa koje je to forsiranje auta ako se priča oko prelaženja više ili manje 2000 obrtaja? Tu nešto ne valja sigurno. Jedino ako pod forsiranjem podrazumevaš čestu vožnju u ''crvenom'' [ cozmo_im @ 18.11.2009. 17:49 ] @
@etjen
Procitaj pazljivije: Citat: ipavlovic: Forsiranjem svakog stepena prenosa ulje se pojavljuje u sistemu za hladjenje, gde boca sistema hladjenja bude napunjena uljem u ekspanzionom sudu. Pranjem boce i sistema na cisto i laganom voznjom do ~2000 rpm u boci se ne pojavljuje ulje, ni u minimalnim kolicinama. [ Zarko Silic @ 18.11.2009. 18:41 ] @
Probio je dihtung.
Pravac servis da ti to naprave. 1,3 MJTD (CDTI) mozes voziti kako god hoces i ne sme nista neobicno da se dogodi ako je vozilo ispravno. [Ovu poruku je menjao zarsilic dana 18.11.2009. u 21:06 GMT+1] [ etjen @ 18.11.2009. 19:45 ] @
Citat: sorry, ja sam nešto izmešao... [ cozmo_im @ 18.11.2009. 21:58 ] @
Ja dizel ne bi bas forsirao, moze JTD da se ganja, ali ako je ovo sto se desilo posledica stila voznje... sve ima svoje.
Sad mozda i nije, recice autor teme. [ vojsanci @ 18.01.2010. 22:50 ] @
ja imam opel corsa 13 cdti i pre neki dan procurila mi nafta od visokopritisna pumpa koja je na bregasta osovina na vrhu motora.vozio sam je na 4 500 0brtaja oko 170 km na sat.majstor mi je uzeo oko 100 eura za zamena na dihtunzi i semeringova.on mi kaze da je problem samo zbog lose gorivo (nafta je katastrofa u macedonija) a ne zbog visoki obrtai na motor.rekao je da taj motor nema problem sa obrtaima u granici dozvoljenog -5000.sta mislite ?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|