[ Cunami @ 21.11.2009. 20:08 ] @
Koje kompanije lete iz Srbije za Nemacku? |
[ Cunami @ 21.11.2009. 20:08 ] @
[ Isak666 @ 21.11.2009. 20:12 ] @
Germanwings.
[ Jbyn4e @ 21.11.2009. 21:04 ] @
Zar nije bilo jednostavnije da pogledas na sajtu aerodroma?
http://www.beg.aero/putnici/letovi/sezonski_red_letenja.53.html [ Fedya @ 21.11.2009. 22:37 ] @
Lufthansa
[ Cunami @ 22.11.2009. 01:34 ] @
Da li ima letova i sa nekog drugog aerodroma osim sa beogradskog?
[ Jbyn4e @ 22.11.2009. 07:08 ] @
Koliko je meni poznato osim beogradskog, postoji jos i niski aerodrom i nijedan vise. Zar je bilo toliko tesko naci red letenja za OBA aerodroma?
Evo, da se ne mucis da kucas u google, klikni ovde pa proveri ima li neki jos. [ Cunami @ 22.11.2009. 10:56 ] @
Cemu toliko jeda? Ako ti je tesko da odgovoris samo ignorisi pitanje.
Bilo je price da ce se i Batajnica i Ladjevci otvoriti za civilne letove ali ne znam da li je nesto uradjeno u tom pravcu? [ madamov @ 22.11.2009. 11:00 ] @
Pri tome sa niškog aerodroma JAT više ne leti, takoreći niko više ne leti, ali bi trebalo Montenegro airlines da počne uskoro da ide za Cirih iz Niša.
Proveri i Osijek što se nekih low-cost firmi tiče pošto je i on iz Novog Sada relativno blizu. [ Jbyn4e @ 22.11.2009. 11:18 ] @
Citat: Cunami: Cemu toliko jeda? Ako ti je tesko da odgovoris samo ignorisi pitanje. Uopste mi nije tesko da odgovorim, to sam i ucinio, ukoliko nisi primetio. Jeda? Pa naravno kad ocekujes da ti neko radi "domaci zadatak" - ovaj forum sluzi da se necemu naucimo, a ne da resava domace zadatke. Ako ti ne zelis da se potrudis uoste, zasto bismo ti uopste odgovarali? Jesi se potrudio barem da procitas pravilnik ovog foruma? [ ventura @ 22.11.2009. 12:10 ] @
Citat: Cunami: Bilo je price da ce se i Batajnica i Ladjevci otvoriti za civilne letove ali ne znam da li je nesto uradjeno u tom pravcu? A u čemu bi bila poenta otvarati Batajnički aerodrom za civilne letove kad je on udaljen 10km od Surčina? Lađevci bi možda imali smisla ali isključivo za domaći saobraćaj, ali pošto su naši propisi takvi kakvi su, i pošto gde god kreneš na maltene pola sata leta je granica i cimanje sa carinom, domaći avio saobraćaj je skoro pa nepostojeći... [ madamov @ 22.11.2009. 13:50 ] @
Batajnica se pominje kao mogući aerodrom za neke low-cost aviokompanije zbog taksi. Onako kao što se za Pariz low-cost prevoznicima leti za aerodrom udaljen oko 70 km od grada.
[ Yoba @ 22.11.2009. 13:57 ] @
^+A areodrom u Nisu ce biti cargo centar.
[ ventura @ 22.11.2009. 14:20 ] @
Citat: madamov: Batajnica se pominje kao mogući aerodrom za neke low-cost aviokompanije zbog taksi. Onako kao što se za Pariz low-cost prevoznicima leti za aerodrom udaljen oko 70 km od grada. A takse na Beogradskom aerodromu su inače visoke do bola... Insfrastruktura za putnički saobraćaj na Batajnici se neće napraviti sama od sebe, dakle potrebna je neka investicija... Povraćaj te investicije se može ostvariti isključivo preko aerodromskih taksi... I u tom slučaju čisto sumnjam da bi one mogle biti iste kao na Surčinu, već bi vrlo verovatno bile samo veće. Trenutne takse po putniku na Beogrdskom aerodromu su oko 30 evra (taksa po putniku + taksa za avion/broj putnika). Za let Ryanair-om od Londona do Milana platićete ukupno 55 evra taksi, a pri tom letite iz pizdinaca u pizdince (Stansted i Bergamo). Dakle problem nije u (visokim) taksama Beogradskog aerodroma, jer one uopšte nisu visoke, već je problem u korupciji i monopolu JAT-a. A ove maštarije da Niški aerodrom postane cargo centar su samo maštarije... Isto kad Zagrebački, Ljubljanski, Beogradski, Sarajevski, Sofijski, Budimpeštanski, Bukureštanski, Skopski aerodromi daju izjave da će zbog svoje geografske pozicije postati regionalni centri, a ono Istanbulski aerodrom grdosija koja već služi toj svrsi, a ovi mučenici što veruju u te lokalpatriotske priče ni ne znaju koliko smešni ispadaju... [ Yoba @ 22.11.2009. 14:25 ] @
Ne znam koliko si upucen ali u Batajnicu se _vec_ ulagalo, relatinvo skoro je radjena Kontrola letenja....za Nis ne znam da li je nesto radjeno (izvedeno), ali znam da se projektovalo...
naravno, to sto je projektovano ne mora da znaci da ce da bude, ali to je plan ;-) [ ventura @ 22.11.2009. 14:58 ] @
Citat: Yoba: Ne znam koliko si upucen ali u Batajnicu se _vec_ ulagalo, relatinvo skoro je radjena Kontrola letenja....za Nis ne znam da li je nesto radjeno (izvedeno), ali znam da se projektovalo... naravno, to sto je projektovano ne mora da znaci da ce da bude, ali to je plan ;-) U Batajnicu se ulagalo? :) Čoveče, Batajnička kontrola NEMA radar. Ej, pa to je osnovan alat kontrole leta. Oni bre nemaju para da provuku 10km kabla do Surčina i da se priključe na njihov radar, kad nemaju to, šta li je onda očekivati od ostatka opreme... ILS sistem uopšte nemam pojma i da li su ikad imali, a čak i da jesu ko zna da li to funkcioniše... Dalje, šta će ti putnici da rade kada avion sleti na pistu? Gde je tu aerodromska zgrada - terminal. To treba da se napravi iz početka... Dalje, kapacitet tog terminala... Beogradski aerodrom trenutno servisira oko 2 miliona putnika, koliki terminal u Batajnici? Ta investicija je minimum 50-100 miliona evra... Ko će to da finansira, i od čega će se ta investicija isplatiti ako neko misli da takse mogu da budu manje od Surčinskog aerodroma? [ Ivan Dimkovic @ 22.11.2009. 15:22 ] @
Hahaha pre neki dan citam kako ce aerodrom u Trebinju krenuti da preotima putnike ostalim aerodromima :)
Ono... izgleda su politikosi provalili novu foru za kradju love - besmislene aerodrome, mada nije to originalna ideja :) Nema dovoljno saobracaja cak ni za beogradski aerodrom koji je daleko ispod kapaciteta, a kamo li za jos nekoliko u Srbiji... to ce samo biti rupe bez dna koje ce svake godine zavrsavati sa teskim minusom - kao onaj banjalucki aerodrom. Neki ljudi stvarno treba ponovo da idu u osnovnu skolu - ne znam u kom razredu se uci brojanje... ali to je taj koji treba da ponavljaju. [ žutokljunac @ 22.11.2009. 15:42 ] @
Izvinjavam se što upadam, ali kakve veze ima kontrola letenja sa infrastukturom aerodroma? Kontrola letenja je državna institucija, nekada Savezna uprava kontrole letenja, i svoje usluge naplaćuje potpuno nezavisno. Dakle, narodski rečeno, druga firma.
A to što gos´n Dimke kaže da su aerodromi rupe bez dna, pa sve avio kompanije se bune da aerodromi nikada nisu ovoliko zarađivali i imali takav rast prihoda zbog skupih aerodromskih taksi, dok avio kompanije beleže gubitke i jedva opstaju. [ Ivan Dimkovic @ 22.11.2009. 15:51 ] @
Koji aerodromi - u Trebinju, Banjaluci, Batajnici? :-)
Jel imas ti pojma sta pricas? Znas, za aerodrom ti je potrebno i trziste... ono, dovoljno aviona koji bi ti sletali i poletali tu sa putnicima - porediti neku Batajnicu sa Paris Orly-jem ili London Luton-om pa cak i Frankfurt Hahn-om je bizarno :) Jos jedna sarena laza za uzimanje para... da bi aerodrom mogao biti u profitu, mora imati popunjenost. A fakat da je i beogradski aerodrom daleko ispod kapaciteta samo znaci da ovi ostali ne bi imali ni najmanju mogucu sansu. Ali dobro, neka grade ljudi - sto da ne, a vesti "Trebinje planira da preotme putnike" su odlican izvor zabave za citanje :) [ žutokljunac @ 22.11.2009. 16:00 ] @
Pa dobro, aerodromi su isplativi samo u radijusu od 800 km. Ne znam koliki su kapaciteti Nikole Tesle, ali će se sigurno povećati, jer sad već imaš iz Beograda za Atinu za 25€. Samo mi nije jasno to što pišete za kontrolu letenja. Pa to je potpuno druga firma.
[ Majstor_Pućko @ 22.11.2009. 16:35 ] @
Batajnica je prvenstveno vojni aerodorom i cisto sumnjam da ce se te dve delatnosti preplitati. Ja avione nisam cuo poslednjih x godina, sada su nesto jesenas leteli oko onog aeromitinga, stoga mislim da bilo kakva prica o civilnim letovima nema smisla kada je i vojna avijacija prizemljena.
Ako se iakda bude ista transformisalo, mislim da bi najbolja investicija bila kargo aerodrom, blizu autoput, a ima i zeleznicu. Civilni aerodrom je ludost jer nema smisla imati 2 identicna aerodorma jedan tik do drugog, a da pri tom i jedan kuburi sa profitom. Mada opcije su razne, cak se jedno vreme po bataji suskalo da ce da naprave sportsko-rekreativni centar od njega Znaci sve je fazon "cula rekla kazala", ja mislim da od toga nema nista, i da to i dalje ostaje VA. [ Isak666 @ 22.11.2009. 16:43 ] @
Btw sta se desava sa Flynikki i Ryanair? Negde neko pisao da jos neke lowcost pocinju da lete za Srbistan.
Na Flynikki, vidim, da se za Beograd moze bukirati let od 2010. [ madamov @ 22.11.2009. 18:48 ] @
Batajnica se koristila i u civilne svrhe kada se renovirala pista na Surčinu u nekoliko navrata, čak je i DC-10 sletao i uzletao iz Batajnice, ja sam jedared poleteo za Njujork odatle. Kako stoje stvari sada nemam pojma, ali mislim da bi neka low-cost firma mogla odatle da leti, nisu ti potrebni gateovi da bi leteo. Jeste neprijatnije, ali ako je dovoljno jeftino zašto da ne.
Pitanje je dozvola i isplativosti da li može ili ne. [ tdusko @ 23.11.2009. 19:07 ] @
Citat: Isak666: Btw sta se desava sa Flynikki i Ryanair? Negde neko pisao da jos neke lowcost pocinju da lete za Srbistan. Na Flynikki, vidim, da se za Beograd moze bukirati let od 2010. Flynikki krece od prvog februara, a za Eyanair ne znam. Medjutim, koliko ja vidim glavna fora trenutno je Malev, koji krece da leti za Budimpestu iz BG-a pa se tako vec mogu na veliko kupiti povratne karte sa sve taksama za vecinu gradova u Evropi za 99 eur [ Ivan Dimkovic @ 23.11.2009. 19:14 ] @
Problem sa tim zaletanjem sa aerodromima je prost...
Da vidimo sta imamo u okolini od onih vrednih pomena: - Beograd - Batajnica - Osijek - Uzice - Nis - Tivat - Dubrovnik - Podgorica - Trebinje - Banjaluka - Budimpesta Mislim WTF bre... nema TEORETSKE sanse da svi ovi aerodromi mogu da funkcionisu uz komercijalni uspeh na tom prostoru... ono toga nema ni u daleko razvijenijim krajevima a kamo li na Balkanu. Brdovitom... :) Srbiji 2 komercijalna aerodroma vise nego zavrsavaju posao - Beograd i Nis. Sve ostalo je sanjarenje i prica za malu decu - dok u Srbiji GDP ne bude bio na nivou zapadne EU, pricati o gustini saobracaja koja bi zahtevala nekoliko aerodroma na 6 miliona ljudi je naucna fantastika. Pogotovu kada se uzme u obzir da Srbija nije mega turisticka destinacija. [ Isak666 @ 23.11.2009. 19:33 ] @
Citat: tdusko: Flynikki krece od prvog februara, a za Eyanair ne znam. Medjutim, koliko ja vidim glavna fora trenutno je Malev, koji krece da leti za Budimpestu iz BG-a pa se tako vec mogu na veliko kupiti povratne karte sa sve taksama za vecinu gradova u Evropi za 99 eur Flynikki leti, doduse, jedino na liniji Berlin-BG, sto se tice Nemacke, kako se da videti na sajtu. Sadasnje ponude nisu povoljnije od Germanwingsa. Bukirao sam kartu za kraj januara, povratak za nedelju dana na liniji Stuttgart-BG za 59 ojra. Tako da 99 ojra nije lose, ali moze to jos dole ;) Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|