[ as110022 @ 09.12.2009. 08:58 ] @
Postovani,

treba mi vasa pomoc, vasi predlozi i sugestije. Posto se vecina nas na elite-u bavi racunarima i od servisa racunara ne ocekuje nista posebno i spektakularno (sem racuna :) ) treba mi ideja kako podici nivo usluga u PC servisu. Naime, posto se ubijanje za nizu cenu ne isplati, moja firma se bacila na promovisanje servisa i pruzanje usluga korisnicima racunara. Naime, iskreno, bez 500 dinara racunar u mom servisu ne sme da izadje. 500 se naplati samo dijagnostika kvara. Reinstalacija je 1400 dinara. Ciscenje od virusa 1000 dinara itd itd. Ovo je po meni, SKUPO. 1400 dinara za podizanje sistema?!?!?! Posto mi se cena nikako ne svidja, a ostali drze takve cene, odlucio sam da za tih 1400 dinara dam vise od drugih. Tako da kad racunar izlazi iz servisa, kupac dobija:
1. Opis izvrsene intervencije (nesto u smislu, instaliran os, instaliran anti virus, updatejtovana baza, backup podataka se nalazi tu i tu) podesen outlook bla bla bla
2. Racun za izvrsene usluge
3. U teksualnom i elektronskom obliku (pdf) dobija spisak instaliranih programa sa kratkim opisom svakog programa i njegovom ikonicom
4. Kupon za 20% popusta pri sledecem korisenju usluga moje firme

To nije dovoljno. Po meni. Hteo bih da dodam jos nesto a to nesto, sto mi sada pada na pamet je cd sa softverom. Naime, u servisu ne postoji mogucnost odabira programa koji kupci zele na racunara, pa sto onda ne bi dobili jedan cd sa svim alternativama. To je jeftino, 13 din je cd a mislim da ce kupci naci da je bas super stvar. Na cd-u mislim da stavim alternative programima koje instaliramo u servisu. Na primer, pored Winampa da na cd-u bude opis i instalacija programa AIMP. Pored Firefox-a da na cd-u bude opis i instalacija Opere i Chroma.... itd itd itd...

Vase misljenje o ovoj ideji i o bilo kojoj drugoj ideji kako bih mogao da unapredim nivo usluga je vise nego dobrodoslo! Hvala unapred.
[ as110022 @ 09.12.2009. 09:01 ] @
I da dodam spisak programa koji se instalira:
AUDIO
Winamp - Screamer

Image editors and viewers
Picasa - GIMP

Internet
Firefox - WMP plugin - Flash plugin - utorrent - Windows Live msn - Skype

Office
Foxit Reader - Office

Security
Avast! - Malware bytes

Utilities
Nero - 7zip - ccleaner - daemon tools - total commander - Damn NFO viewer

Video
KM Player - VLC player

Visual
Royale theme - Rainlender lite - Rocket dock
[ konislav @ 09.12.2009. 09:59 ] @
Kolko je vreme zadrzavanja kompjutera u servisu (mislim na kompjuter koji je donesen na servis)?
Kolko ti je vremena potrebno za prvi odgovor kupcu ( testiranje, utvrdjivanje kavara i definisanje cene servisa)?
Dali ti odlazis po racunar koji se treba servisirati ili ga donosi stranka?

Kad ovo definiramo dacu ti moj predlog.

Nemoj da se javno hvalis koje programe instaliras, zato sto pretpostavljam da je vecina toga piratski software.
[ as110022 @ 09.12.2009. 10:23 ] @
Hm, da si malo pregledao sotver, video bi da je 99% free softver a i ovo sto nije su demo verzije programa. Ovo sto me pitas nema smisla, svaki racunar je svoja prica, od slucaja do slucaja zavisi...

ps. po racunare se ide samo kod pravnih lica gde se izlazak naplacuje, za fizicka lica ne postoji takva usluga...
[ konislav @ 09.12.2009. 11:29 ] @
Citat:
Hm, da si malo pregledao sotver, video bi da je 99% free softver a i ovo sto nije su demo verzije programa. Ovo sto me pitas nema smisla, svaki racunar je svoja prica, od slucaja do slucaja zavisi...

ps. po racunare se ide samo kod pravnih lica gde se izlazak naplacuje, za fizicka lica ne postoji takva usluga...


Nigde nije pisalo da su demo verzije. Ali nema veze, to nije poenta ove diskusije.

Ako svi servisi imaju istu cenu, a napisao si da imaju. Kako spustanje cene nije predmet ove diskusije, ostaje samo kvalitet i brzina usluge, kao nesto sto se moze ponuditi.
Zato ima smisla to sto sam te pitao. Ako ti prodajes kompjutere mozes ponuditi (normalno, ako to mozes postici) maksimalan rok za servisiranje racunara : softverski problemi - max.24casa, hardver max.48 sata, za netipicne racunare (stariji modeli ili modeli opreme ne standardne za trziste, tu podrazumevam, servere i mac) mozes definirati posebne rokove.
Umesto da nudis nekakve demo verzije, ponudi pr. nekakav casopis ili knjigu ( pobaj da postignes nekakav poseban poslovan odnos sa izdavacima).
Ukini naplacivanje odlaska kod pravnih lica, ali pod uslovom da skljuce ugovor o tekucem odrzavanju. U sto ce ulaziti i niz bezplatnih usluga. Uvedi odlazak i kod fizickih lica.
To je nesto sto sam ja video kod odredjenh servisa.
[ quality @ 09.12.2009. 11:38 ] @
i ja sam za neke pokloncice a ne za programe na disku.....na primer 2L Coca Cole
[ as110022 @ 09.12.2009. 11:45 ] @
Uf ovo mi se svidja, to za max rok za resavanje problema. U to spadaju masine koje se kupe kod mene :) A sad sta je sa ovim koji donose samo na servis?
[ as110022 @ 09.12.2009. 12:00 ] @
Citat:
i ja sam za neke pokloncice a ne za programe na disku.....na primer 2L Coca Cole


:) a kakve pokloncice?
[ konislav @ 09.12.2009. 12:51 ] @
Citat:
Uf ovo mi se svidja, to za max rok za resavanje problema. U to spadaju masine koje se kupe kod mene :) A sad sta je sa ovim koji donose samo na servis?


Isto je i sa ovima koje donose samo na servis. Misla je bila, ako prodajes kompjutere i vrsis servisiranje, po nekoj mojoj logici trebao bi imati malo vise komponenti na lageru, pa ne bi trebalo pretstavljati problem da se nesto servisira u roku od 24 sata. Za ozbiljan servis 24 sata nije neko kratko vreme.

Ti si trazio ideje i sugestije. Ako ti se svidja usvoj, ako ne nikome nista. Ako ti treba detaljnija razrada projekta, javices se, ugovorice mo cenu i napravi cu ti kompletan projekt.
[ quality @ 09.12.2009. 13:54 ] @
pa recimo neki suvenir ili tako nesto...cisto kao znak paznje ali sto ce musteriju da podseti na tvoju radnju pa da opet dodje kod tebe
[ websurfer @ 09.12.2009. 14:24 ] @
Citat:
quality: pa recimo neki suvenir ili tako nesto...cisto kao znak paznje ali sto ce musteriju da podseti na tvoju radnju pa da opet dodje kod tebe


Ili neki poklon sa odstampanom reklamom na njemu
[ quality @ 09.12.2009. 16:33 ] @
pa tako nesto, da bude i reklama a i poklon kao znak paznje
[ S A J A @ 09.12.2009. 18:03 ] @
Kakve reklame i pokloni, najbolja reklama je kvalitetan rad i zadovoljne mušterije. Umesto da smišljate neke nove usluge, treba da se zapitati šta korisnici žele. Prvenstveno je to kvalitetno odrađen posao i poštena naplata. Svaku mušteriju treba domaćinski primiti i uslužiti (da se oseća kao kod kuće), ispoštovati njegove želje ali i uputiti koji savet koji je isključivo u njegovoj koristi, najbitnije je da posao bude odrađen kvalitetno (kao da ga za sebe radiš) i da mušterija ode sa osmehom na licu. Napiši obaveštenje "ko je nezadovoljan uslugom može u roku od 7 dana da dođe i dobiće svoj novac".

Generalno sve ove stvari proizilaze iz ljubavi prema poslu i želji da se kvalitetno i pošteno radi. Ako je tako, onda će se to brzo pročuti i imaćeš posla. Međutim, ako ti je jedini cilj profit, onda nećeš daleko dogurati u tom poslu. Moraš da budeš nasmejan i spreman da pomogneš čak i ako te neko nazove u pola noći.