[ irenchhe @ 12.12.2009. 10:23 ] @
| Pozdrav svima!
Zamolicu vas za pomoc.
Juce mi se upalila zuta lampica sa munjom u toku voznje. Auto je od tad narednih 200m ( koliko mi je trebalo do kuce) cudno trzao,kao kada je u pogresnoj brzini i motor je bio nesto bucniji nego inace.
Kada sam se parkirala i ugasila ga,auto se nije hteo opet upaliti..kao da nisam pritisnula to dugmence koje moram pri paljenju a koje pali zutu lampicu( Inace u mom vozilu postoji jedno dugme koje je skriveno (mislim da je to zbog bezbednosti vozila)i koje se mora pritisnuti da bi se upalio auto(bez njega samo zavergla),to dugme se pokaze na tabli kao zuta lampica sa munjom i ona se palila do sad samo kada pritisnem to dugmence, znaci pre nego sto upalim kola i odmah se gasi. ).
Jutros su mi upalila,bez ikakvih problema. Zuta lampica se jutros nakon paljenja regularno ugasila.
Zanima me da li je to neki potencijalno veci kvar i kom se majstoru za ovo trebam obratiti(elektricaru ili..),kao i da li smem preci oko 20km do majstora sa ovim cudnim simptomom?
Inace o kolima ne znam nista,tj.samo ovoliko:
Auto je opel corsa b
'96god
1.2, 33kw
benzinac (koristi bezolovni)
mislim da nema nikakvu opremu, 1x air beg i poluservo,
uvezen je 2000. iz Nemacke,
odrzavan je u opel servisu calibra i ima servisnu knjizicu od prethodnog vlasnika,
ja ga vozim 6meseci,nikakvih problema nije bilo..ustvari kad su mi pre koji dan menjali akumulator,majstor me je pitao da li mi je nesto ostalo upaljeno jer je malo sevnulo,kad sam mu rekla za to dugme,rece da je mozda zbog toga, nismo proveravali oko struje.
Eto toliko, svaki savet ce pomoci,a ja vam se unapred zahvaljujem na sugestijama! |
[ vidan kv @ 12.12.2009. 19:55 ] @
.....moraš auto oterati kod majstora jer se sa takvim kvarovima počinje od "dijagnostike".........ono što možeš i sam(a) da uradiš je da skineš minus klemu sa akumulatora i posle 10-ak minuta vratiš istu i startuješ auto....trebalo bi da za prvo vreme radi bolje......taman koliko da odvezeš auto kod majstora......pozzz!
[ maric1 @ 13.12.2009. 16:47 ] @
ta lampica pokazuje da nije dobro sagorevanje tj lamda sonda i ona se nalazi negde na iyduvnoj grani (ukoliko ne gresim). Ja sam imao corsu i ubacio plin i stalno je gorela ali je radilo bez problema, ja bih ti savetovao da se konsultujes sa nekim majstorem da niej nesto drugo ali ako je ovo nije nikakav problem obzirom kakav je kvalitet goriva kod nas nije ni cudo da se cesce ukljucuje.
[ irenchhe @ 13.12.2009. 22:47 ] @
Hvala vam na odgovorima! :)
Automobil sam uspesno upalila,opet sa cudnim zvukom .. tako da ga je pogledao lokalni majstor i video da je na auspuhu bio manji otvor,on misli da je to bio i uzrok za paljenje lampice,to je nadogradio,zavario i sad ide OK. Svakako ovih dana cu otici do servisa.
Pozdrav!
[ vidan kv @ 13.12.2009. 23:14 ] @
Citat:
maric1: ta lampica pokazuje da nije dobro sagorevanje tj lamda sonda i ona se nalazi negde na iyduvnoj grani (ukoliko ne gresim).
......grešiš.....to jeste jedna od fukcija famozne "žute lampice" aka "check engine"......u suštini obaveštava vozača da u sistemu ubrizgavanja/paljenja postoji greška........irenchhe:ne dozvoli da se završi na tome,poseti proverenog majstora...jeftinije je tako nego "kupiti" savete od priučenih "stručnjaka".......pozdrav!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.