[ MatezYU @ 14.12.2009. 14:08 ] @
Interesuje me kakvi su ovi auti.
Dosta su jeftini, daju 5 godina garancije sto mi uliva dodatno poverenje.
Kakav je kvalitet hyndaia?
[ Ka2 @ 22.12.2009. 22:01 ] @
Kvalitet Hyundai-a je odlican, ja vozim i30 i vrhunski sam zadovoljan. E sad' koliko para toliko muzike tako da za te pare ne mozes da ocekujes Bog zna kakvu unutrasnjost i sta ja znam... ali za te pare po meni sasvim ok autici mada je i10 bas mali. i20 je vec druga prica mada kazu da je skup za ono sto nudi.
[ Nocni @ 22.12.2009. 22:21 ] @
Citat:
Ka2:...mada je i10 bas mali. i20 je vec druga prica mada kazu da je skup za ono sto nudi.


Meni se cini (subjektivni osjecaj) da i10 nema nista manje prostora unutra od "veceg" i20... mozda zbog kutijastog oblika, mozda zbog visko pozicioniranog sjedenja... ne znam tacne dimenzije ali i10 mi se cini bolja kupovina iako je manji i jeftiniji... ako covjek trazi ipak malo veci auto opet je bolje uzeti i30 nego i20 jer razlika u cijenama nije velika...
[ Nebojsa Milanovic @ 22.12.2009. 22:24 ] @
Hyundai?

Imam i previše iskustva sa njima...





[Ovu poruku je menjao bakara dana 26.12.2009. u 11:20 GMT+1]
[ vipp @ 23.12.2009. 07:54 ] @
Imam i20 6 meseci i skroz sam zadovoljan,jos nisam primetio nista sto mi smeta.
Pre njega sam imao punta i razlika je osetna u svakom pogledu.
Cak je i20 brzi i startniji iako stari punto ima par konja vise..
[ madamov @ 23.12.2009. 09:35 ] @
I ja vozim i30 i prezadovoljan sam. Na parkingu zgrade u kojoj živim stoje i dva i10 pored dva Sparka i u odnosu na njih deluju mnogo kvalitetnije, gledano spolja naravno, nisam imao prilike da se vozim ili da vozim i10 ili i20.
[ MatezYU @ 23.12.2009. 10:10 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: Hyundai?

Imam i previše iskustva sa njima...



Pozitivna ili negativna?
[ DrJekyll @ 23.12.2009. 21:32 ] @
Citat:
nocni

Meni se cini (subjektivni osjecaj) da i10 nema nista manje prostora unutra od "veceg" i20... mozda zbog kutijastog oblika, mozda zbog visko pozicioniranog sjedenja...


Meni ta stvar nije jasna, koja je poenta automobila i10?

Mislim, ko je taj ko ce reci "uff, i20 mi je mnogo veliki i glomazan, meni treba nesto manje"(?!)

Razumem postojanje automobila kao sto je Smart, znaci zaista mali auto-dvosed, ali ne razumem automobile tipa i10 (4vrata) koji je mali a pretenduje da bude veliki-za tako nesto vec postoji i20.

Slicna je situacija i sa nekim drugim proizvodjacima npr. Citroen C1, C2, C3, cemu to.
[ Nebojsa Milanovic @ 23.12.2009. 23:36 ] @
Ovaj prethodni post mi je o nekim ljudima razjasnio neke stvari. Jedno sebi ne mogu da oprostim što sam izgubio mesece i mesece u besmislenim polemikama sa njima.

U najkraćem o ova dva (tri) auta.

1. Hyundai I10: Auto koji je ne samo best-buy, nego i apsolutno najbolji auto u klasi, govorim o verziji sa najjačim motorom i opremom.

Univerzalan auto, iznenađujuće brz i startan, lak za vožnju i parkiranje, vrlo okretan u gradu, udoban, tih, sa potpunom opremom, ima neverovatno kvalitetno ozvučenje (mnogo bolje nego I30/Ceed), veoma dobro koči (zaustavni put 37m), jedini na svetu u klasi ima zadnje disk kočnice itd... Već sam govorio da su recimo Toyota Aygo ili Citroen C1 po mom mišljenju praktično plastične kutijice u odnosu na njega (detaljno sam ih poredio).

2. Hyundai i20: Sasvim osrednji auto u klasi, dobra kupovina jer je jeftin. Praktično ni u čemu nije bolji od I10, znatno veći po spoljašnjim, a vrlo malo veći po unutrašnjim dimenzijama (razlika je samo oko 2 cm širine u visini ramena), u koječemu čak direktno slabiji od I10 (npr. nema intervalne brisače).

Sa istim motorom kao I10, I20 je znatno i sporiji i bučniji od I10, daleko lošije koči (zaustavni put mu je oko 10m duži nego kod I10, ima doboše nazad). Verzija 1,4 je dosta skuplja, a samo nešto brža, i to u samo u 4000+ režimu obrtaja.

3. Hyundai i30: Odličan auto, kompletno porodičan, udoban, veoma tih, ali sa 1,4 motorom spor. Gledati ili dizel 115 KS ili benzin 1,6 126 KS, ali oni već nisu jeftini. Za sličan novac postoji sada već restilizovani Ceed koji je lepši spolja, a ima sve što je ranije I30 imao, a prvobitni Ceed ne.

5 godina garancije važi za sve. Ako treba još nekih detalja, reci.

[ MatezYU @ 24.12.2009. 07:15 ] @
Hvala najlepse!
[ Ka2 @ 27.12.2009. 13:49 ] @
Citat:
Hyundai i30: Odličan auto, kompletno porodičan, udoban, veoma tih, ali sa 1,4 motorom spor. Gledati ili dizel 115 KS ili benzin 1,6 126 KS, ali oni već nisu jeftini. Za sličan novac postoji sada već restilizovani Ceed koji je lepši spolja, a ima sve što je ranije I30 imao, a prvobitni Ceed ne.


Kako to mislis spor!??

Novi ceed je zaista PRELEP ali kosta dosta vise... na sajmu u NS-u je bio ja mislim oko 2 hiljade skuplji od i30, bazni model...
[ Nebojsa Milanovic @ 27.12.2009. 13:56 ] @
Mislim ne naravno spor u maksimalnoj brzini, ona je i nije toliko bitna, nego spor u ubrzanjima, a naročito u elastičnosti.

Težak je to auto i ako hoćeš agilniju vožnju sa 1,4 motorom, moraš da ga držiš u režimu preko 4000 obrtaja, što vožnju čini nervoznom, raste i buka, a naročito potrošnja. I10 sa 1,25 16v motorom recimo je znatno elastičniji od njega, jer je mnogo lakši i ima bolju raspodelu snage.

1,6 motor u i30 je znatno elastičniji od 1,4, a naročito dizel 115 KS, da ne pričam o novom dizelu od 128 KS, pominjao sam ga dosta ranije, on je odličan.
[ Ka2 @ 27.12.2009. 18:26 ] @
1,6 benzin uopste nema da se kupi kod nas, nema ga ni u cenovniku, ne znam zasto.

Da 1,4 nije elastican to je cinjenica ali ljudi kazu (a i ti) da je to odlican motor i da je jednostavno morao biti tako napravljen... tek u cetvrtoj brzini mozes osetiti znacajniju elasticnost jer ga mozes terati od 60 do 110-120...
[ Nebojsa Milanovic @ 27.12.2009. 18:33 ] @
Morao je biti tako napravljen jer je to standardna VVT konstrukcija koja samo na taj način može da izvuče 109 KS iz 1,4 zapremine.

Inače, koliko sam ja čuo može sve da se kupi, samo mora da se naruči i čeka, a ni onda ni cena (zbog pojedinačne naružbe) nije baš najsjajnija...
[ centaur @ 28.12.2009. 09:51 ] @
Da dodam i ja koju rec.
Vozim i20 1.2 i generalno sam zadovoljan autom.
Lepo se vozi, malo trosi, moze svasta da stane u njega iako se na prvi pogled to mozda ne bi reklo.
E sad, prilicno je lenj tako da voznja magistralnim putevima sa dosta preticanja trazi cesto menjanje brzina i dobro pritiskanje pedale gasa.
Cak i pored toga opet nema neko ubrzanje.
Sa druge strane, ne znam ni da li je moguce ocekivati vise od auta sa 1200 cm3.
Na auto putu ide kao zmaj i tu je voznja skroz ok i buka je potpuno podnosljiva.
Ono sto mene najvise iritira je nedostatak intervalnog brisaca i nemogucnost da se iskljuci suvozacev airbag.
Meni licno to najvise smeta i to mi je potpuno neshvatljivo.

Da dodam dve stvari koje mozda nekome mogu da budu bitne.
Na sajtu dilera i u specifikaciji pise da ima obavestenje o vezivanju pojaseva za sve putnike sto jednostavno nije istina.
Ima obavestenje samo za vozaca.
Doduse, meni to ni najmanje ne smeta, cak bih voleo da nema ni tog za vozaca.

Druga stvar je da su dimenzije pneumatika 185/60/15 i oni nisu bas jeftini.
Ne pravi ih tigar i najjeftinije koje sam nasao su neki pirelijevi za 7200 din.
Resenje moze da bude da se stavi 185/65/15 koju pravi tigar koji kosta oko 4200 din (u pitanju je winter1).

[ rale2rale @ 28.12.2009. 10:05 ] @
Citat:
Resenje moze da bude da se stavi 185/65/15 koju pravi tigar koji kosta oko 4200 din (u pitanju je winter1).



Mali Off. Nije više oko 4200 din, bilo, prekjuče u tigrovoj prodvanici kod BG Arene, stigla taze roba, nova cena wintere 4642 din, čista ekonomija!!! :-)
[ yotsa @ 28.12.2009. 10:19 ] @
Citat:
DrJekyll: Meni ta stvar nije jasna, koja je poenta automobila i10?

Mislim, ko je taj ko ce reci "uff, i20 mi je mnogo veliki i glomazan, meni treba nesto manje"(?!)

Razumem postojanje automobila kao sto je Smart, znaci zaista mali auto-dvosed, ali ne razumem automobile tipa i10 (4vrata) koji je mali a pretenduje da bude veliki-za tako nesto vec postoji i20.

Slicna je situacija i sa nekim drugim proizvodjacima npr. Citroen C1, C2, C3, cemu to.

Za početak izbaci se iz okvira države u kojoj živiš i razmišljaš globalno (i normalno). To su proizvodi za Evropsko (i svetsko) tržište. Porodice imaju po više automobila pa zašto bi neko C ili D klasu 'arčio po gradu kada može i10 ili C1 da završi posao? Prevezeš se udobno i sasvim solidno do posla, fakulteta, pijace... Zašto bih ja kao otac kupio tek punoletnom detetu za vozikanje po gradu nešto skupo kada je dovoljan mali auto. Kad kažem skupo, ne mislim na cenu automobila, nego na cenu eksploatacije. Znači, ne kupuje svako auto za sebe, postoje ljudi koji kupuju automobile za ostale članove porodice pa u skladu sa tim i drugačije tržišno razmišljaju (tj nije bitno šta "meni" treba).

A Smart uopšte nije jeftin (ne mislim samo na cenu, već i na redovno održavanej i ekspoataciju) u poređenju sa ostalim "malim" automobilima.
[ vipp @ 28.12.2009. 10:23 ] @
Citat:
Ono sto mene najvise iritira je nedostatak intervalnog brisaca i nemogucnost da se iskljuci suvozacev airbag.
Meni licno to najvise smeta i to mi je potpuno neshvatljivo.

Da dodam dve stvari koje mozda nekome mogu da budu bitne.
Na sajtu dilera i u specifikaciji pise da ima obavestenje o vezivanju pojaseva za sve putnike sto jednostavno nije istina.
Ima obavestenje samo za vozaca.
Doduse, meni to ni najmanje ne smeta, cak bih voleo da nema ni tog za vozaca.



Da i mene strasno nervira nepostojanje intervalnog brisaca,nije mi jasno zasto je to bio toliki problem da se stavi.

Inace na mom primerku i20 moze da se iskljuci suvozacev airbag a i postoji obavestenje o vezivanju pojaseva za sve putnike(nerviralo me je pa sam iskljucio :) )

[ centaur @ 28.12.2009. 10:40 ] @
Eto ti ga sad...za pojas mi apsolutno nije zao ali iskljcivanje suvozacevog airbag bi mi dobrodoslo.
Jel 1.2 ili 1.4 i koja operma?
[ vipp @ 28.12.2009. 10:47 ] @
Citat:
Eto ti ga sad...za pojas mi apsolutno nije zao ali iskljcivanje suvozacevog airbag bi mi dobrodoslo.
Jel 1.2 ili 1.4 i koja operma?




1.2 EASY
[ Ka2 @ 28.12.2009. 17:19 ] @
Kod mene postoji mozda neki problemcic sa tim obevestenjima za pojaseve za putnike, kada se neko pozadi veze pa izadje iz auta, auto nastavlja da pisti i ne prestaje!?? Onda ja moram da izvadim svoj pojas i da ga vratim i onda kao prestane?!
[ Nebojsa Milanovic @ 28.12.2009. 22:34 ] @
Citat:
yotsa: Porodice imaju po više automobila pa zašto bi neko C ili D klasu 'arčio po gradu kada može i10 ili C1 da završi posao? Prevezeš se udobno i sasvim solidno do posla, fakulteta, pijace... Zašto bih ja kao otac kupio tek punoletnom detetu za vozikanje po gradu nešto skupo kada je dovoljan mali auto. Kad kažem skupo, ne mislim na cenu automobila, nego na cenu eksploatacije. Znači, ne kupuje svako auto za sebe, postoje ljudi koji kupuju automobile za ostale članove porodice pa u skladu sa tim i drugačije tržišno razmišljaju (tj nije bitno šta "meni" treba).

A Smart uopšte nije jeftin (ne mislim samo na cenu, već i na redovno održavanej i ekspoataciju) u poređenju sa ostalim "malim" automobilima.


Smart je potpuno smešan auto u odnosu na I10, čak i ako ne računaš što nema zadnje sedište i gepek, a o ceni da i ne pričamo.

Ne delim mišljenje da se auti klase I10, C1 i slično ne kupuje za sebe. Ti auti se itekako kupuju za sebe, jer nude jako puno, počev od prostora (probajte recimo da uđete u I10, naročito na zadnje sedište), pa do performansi (takođe I10 naročito), a vrlo malo traže, i to od parking mesta, pa do troškova održavanja.

Imao sam letos jednu veću vožnju od 650 km za jedan dan sa I10, u ruti koja je obuhvatala sve vrste puteva, od loših, pa do autoputa.

Zamor tokom vožnje, čak i tolike, je bio iznenađujuće mali, što govori o univerzalnosti jednog takvog auta. Ovo govorim prvenstveno za I10 koga smatram kraljem malih automobila, to znatno manje važi za C1 i Aygo, zbog manjeg komfora i slabijeg motora, dok druge ne vidim ni na vidiku.

Što se tiče I20, osim tih intervalnih brisača koje sam pomenuo još u prvom postu, ima on još nedorađenosti u odnosu na I10, od kojih sam neke takođe napomenuo, tako da ako se gleda i20, preporučujem TOP-verziju.

Međutim, ona nije jeftina, cenom duboko zalazi među konkurenciju, a skoro i u C-segment, tako da je odluka za I20 znatno teža.
[ Au197/79 @ 29.12.2009. 00:07 ] @
Hyundai u Srbiji laže u brošuri za i20 koja se može skinuti na sajtu:

Citat:
Aktivna bezbednost
Svi modeli su standardno opremljeni ABS sistemom, protiv blokada kočnica kod
naglog kočenja. Uz pomoć sistema za elektronsku regulaciju stabilnosti vozila (ESP),
kontroliše se prenos snage u slučaju da površina puta odjednom neočekivano postane
klizava ili krivudava. Ovi elektronski uređaji automatski regulišu sigurno kretanje
vozila, a da vozač nije ni svestan toga.


U Srbiji ne postojii i20 sa ESP-om (što znači da nema u prodaji modela kji je dobio 5 zvezdica za sigurnost). Iako sam im mailom skrenuo pažnju na laž još pre više od mesec dana oni i dalje lažu.
[ Nebojsa Milanovic @ 29.12.2009. 00:12 ] @
Kakav ESP kakvi bakrači, naravno da lažu, samo nisam siguran da oni toga uopšte svesni..

Sve to (i ne samo to) je posledica toga što aute, i ne samo aute, nego i mnoge druge tehničke stvari - prodaju trgovci, a ne stručnjaci.
[ Zarko Silic @ 29.12.2009. 01:05 ] @
Citat:
Ka2: Kod mene postoji mozda neki problemcic sa tim obevestenjima za pojaseve za putnike, kada se neko pozadi veze pa izadje iz auta, auto nastavlja da pisti i ne prestaje!?? Onda ja moram da izvadim svoj pojas i da ga vratim i onda kao prestane?!



Ovu zanimaciju su konstruktori Hyndaia namerno napravili kako vlasnicima vozila ne bi bilo dosadno. Postoje verzije koje za slicne komande zahtevaju 2 kruga optrcavanja oko auta.
[ centaur @ 29.12.2009. 09:25 ] @
Citat:
Au197/79:
U Srbiji ne postojii i20 sa ESP-om (što znači da nema u prodaji modela kji je dobio 5 zvezdica za sigurnost). Iako sam im mailom skrenuo pažnju na laž još pre više od mesec dana oni i dalje lažu.


i20 sa 5 zvezdica ima i aktivne naslone za glavu, bocne vazdusne jastuke i vazdusne zavese a toga nema ni u naznakama kod nas.
To verovatno ima veze i sa stanjem svesti prosecnog kupca automobila kod nas.
U maju je najjaci paket opreme bio energy, nesto kasnije se pojavio eternity u koji su dodali aluminijumske felne, automatsku klimu i grejanje retrovizora.
Od bezbednosne opreme nije dodato ama bas nista.
[ Ka2 @ 29.12.2009. 17:34 ] @
Citat:
zarsilic: Ovu zanimaciju su konstruktori Hyndaia namerno napravili kako vlasnicima vozila ne bi bilo dosadno. Postoje verzije koje za slicne komande zahtevaju 2 kruga optrcavanja oko auta.


Sto u prevodu znaci ?
[ Zarko Silic @ 30.12.2009. 01:24 ] @
U prevodu znaci da ne bi trebalo zbunjivati potencijalnog vlasnika novog Hyndaia. Moze nepotrebno da se demoralise zbog nekakvih banalnih stvari koji se otklanjaju na prvom servisu uz pomoc dijagnostike.


Mnogo korisnija informacija bi mogla da dogje od vlasnika koji su u medjuvremenu imali ozbiljniju havariju i koji bi mogli preneti svoje iskustvo po pitanju vremena servisiranja, vremena nabavke originalnih delova kao i o samoj usluzi (kvalitetu izvedenih radova).
[ DrJekyll @ 04.01.2010. 17:57 ] @
@yotsa
lepo je to sto kola poput i10 sluze da se ne bi"arcili"automobili c i d klase po gradu,ali cemu onda sluze corsa, punto i i20? smarta spomenuh kao klasu malog auta koji se uopste ne trudi da bude veliki,a ovde se prica kako je auto od 3.5m prostran
[ SomiKnight @ 06.03.2012. 12:56 ] @
Poceo sam da se interesujem za nova kola, posto predvidjam da ce mi yugo trajati jos maksimum 3 godine, i razgledajuci tu klasu do 8000e, najvise mi se svideo i10.
Medjutim odem pre koji dan na strani forum vezan za i10, http://www.hyundai-forums.com/ , i sokiram se. Ja sam mislio kupis nova kola i ne mislis, ali izgleda da nije tako. Tacnije imas garanciju pa te finansijski direktno ne pogadja, ali cimanje po servisima sa novim autom... pa to ni sa ozloglasenim yugom u ovih 7 godina nisam doziveo. Jesam u stvari oko nekih sitnica, ali nista vazno.
A tamo na forumu, te ode kvacilo, te ne valja sajla, te prekidac za svetla, neki zaptivci, radio los prijem, i sto je najgore na kraju ni potrosnjom nisu zadovoljni. Vecina ovih stvari nije izolovan slucaj, vec vise ljudi se javlja za isto.
Jedino da pogledam forume za druge marke, mozda je i kod njih isto :) . Ali ako je tako sa svim novim kolima onda... A bas mi se svidja i10 , idealan za posle yugica prvi auto.
[ etjen @ 06.03.2012. 13:31 ] @
uzmi Suzuki Splash i nećeš imati nikakvih problema :)
[ sasa022 @ 08.03.2012. 04:51 ] @
Fiat Panda - tokom leta ce stici i potpuno novi model.
[ etjen @ 08.03.2012. 08:51 ] @
naravno, može i Panda - odličan auto za te pare