[ tdusko @ 20.12.2009. 20:21 ] @
| Evo ovako, astra g 2.0 dti
Pre nekog vremena pocne da mi se cuje neko krckanje u predelu tockova prednjih kada skrecem levo-desno. Nista strasno ali me nervira. Zalegnem i vidim da se zglob na poluosovini na levom tocku do menjaca blago receno raspao. Manzetna se rascepala i zglob dobio lufta. Kupim drugi, zamenim i teram dalje. Medjutim i dalje se cuje krckanje svremena na vreme. Dodjose ovi ledeni dani, vozim ja tako i veceras kada sam se vracao u BG kako sam krenuo da silazim niz bubanj potok pocelo je nesto skroz nenormalno da se desava. Naime, prilikom oduzimanja gasa volan trza u desnu stranu kao lud! Znaci, moram non stop da ga drzim u nizoj brzini na vecem broju obrtaja i da drzim volan sa obe ruke cvrsto jer mi se volan bukvalno "otima". Dalje, kada skrecem u levo otpor je toliki da moram sa obe ruke da motam kao da nema servo i tom prilikom se cuje tako stravicno krkljanje/pucanje/raspadanje iz levog tocka da se covek zaledi! I tako, dovukoh se do kuce. Sva sreca konjarnik na pocetku pa nisam presao vise od 10-ak kilometara tako.
Ima li neko ideju sta ovo moze da bude? |
[ Zarko Silic @ 20.12.2009. 20:38 ] @
Ovo moze da bude srecan dan za majstore.
[ tdusko @ 20.12.2009. 20:42 ] @
Sto? Mislis da je letva?
[ komosarz @ 20.12.2009. 22:58 ] @
Opet zglob.
[ veselinovic @ 21.12.2009. 14:32 ] @
Mozda je glupo, ali jesi li ti uopste podmazao zglob kad si ga postavio.
Ili je i drugi zglob potpuno suv.
Desilo mi se to, zamalo nisam sletio sa puta. Otvorim zglob potpuno suv i zardjao.
A nije krckalo uopste-da ne povjerujes.
Kasnije se sjetim da sam prije 2 godine vidio da je manzetna pukla, ali zaboravio da zamijenim.
[ tdusko @ 21.12.2009. 15:07 ] @
^ Kupio sam nov zglob koji je izgledao skroz profi i dosao je sa sve mascu. Majstor je radio na moje oci i trazio sam da stavi mas' dokle god moze. Znaci, 100% nije do toga. Problem je sto se meni auto posle zamene tog zgloba ponasao identicno, znaci krckalo je i dalje sto znaci da taj zglob iako se bio poluraspao nije bio uzrok tog krckanja. E sad, postoje jos 3 zgloba koji vizuelno izgledaju ok i koje smo svojski cimali rukama i nisu davali znake da postoji neki problem. Stvarno mi nije jasno sta se za tako kratko vreme (max 600-700 Km) rasturilo. Pokusavam da ukapiram sta to moze da prouzrukuje da mi se volan otima iz ruke kao da ga suvozac cima u desno kada oduzimam gas. Jos je veci problem sto sam navuko' neki strah pa ne smem ni da krenem po gradu da trazim servis koji bi mi to pogledao. Svaki put kada skrecem u levo pomirim se sa cinjenicom da tocak odpada sa glavcine koliko sve krklja i udara
[ cozmo_im @ 21.12.2009. 16:03 ] @
Da ti nije rokno neki osigurac koji drzi zglob pa ispalo?
[ tdusko @ 22.12.2009. 08:26 ] @
Ne verujem, gledao sam dok je stavljao zeger. Zakazao sam servis za sutra "na sabajle" pa cemo videti sta je.
[ cozmo_im @ 22.12.2009. 09:33 ] @
A kakva ti je osovina na koju ide zglob? Jednom mom ortaku se desilo na Corolli da mu je zglob ispao sa osovine jer se izlizala dovoljno da osigurac moze sam da spadne (presao je bio dosta, preko 400.000). E sad, on je izlazio preko nekog malog uzvisenja i kad je tocak ostao u vazduhu pa kad se spustio na zemlju bilo je samo zzzzzzzzzzzzzzkkkkkkrrr i auto stoji a motor radi. Zglob (krstak) je spao zbog toga i auto ni makac. Nikakva steta, al je morao naci poluosovinu i zamenti i nju.
[ tdusko @ 22.12.2009. 10:33 ] @
Svakakve gluposti sam vidjao i obicno ne obacujem olako sve mogucnosti ali u ovom slucaju to sigurno nije slucaj. Auto je daleko od kilometraze na kojoj se takve stvari mogu desiti.
Ono sto me interesuje jeste kakvi su simptomi kada propadne letva volana posto nikada nisam imao auto koji ima letvu. Ne znam ni kako izgleda letva ni sta kod nje propada. U svakom slucaju videcemo sutra. Nadam se samo da ce me pustiti da pogledam i ja jer me zivo interesuje sta se to tako raspalo za kratko vreme. Kada sam drzao servis i kada mi musterija dodje sa slicnim simptomima obicno se desilo nesto sto je rezultat visegodisnje nemarnosti i maltretiranja auta. Tipa, odvali se rame koje je dobilo lufta pre dve godine ili odvali se solja opruge koja je istrulela jos kod pre predhodnog vlasnika itd, znaci nesto sto se vizuelno moze videti mnogo pre nego sto se havarija desi.
[ veselinovic @ 22.12.2009. 11:58 ] @
Nije letva 100%, jedino servo letva moze tako da zeza, ali nema veze sa davanjem/oduzimanjem gasa.
Ili imas zestoki luft na prenjem lafetu ( nije stavjen jedan silen blok) ili je zglob.
Ja tipujem na zglob.
[ tdusko @ 23.12.2009. 09:05 ] @
Oterao sam auto jutros do servisa. Na putu do servisa apsolutno nikakvih simptoma nije bilo. Nema cimanja volana, nema krkljanja, nema lupanja... Ostavio sam auto kod majstora i malopre mi je javio da su detaljno pregledali kompletan trap i nista nisu nasli. Takodje na dijagnostici nema nikakve greske. Neko ce mozda reci da sam dobro prosao ali za mene je ovo najgori moguci scenario koji je mogao da se desi.
[ etjen @ 23.12.2009. 10:21 ] @
stvarno takve stvari su najgore... Kad odjednom prestane a ti strahješ kad bi moglo opet da počne. Probaj kod nekog drugog majstora i polako mu objasni šta se dešavalo. Ne može to tek tako... Osim, možda malo glupo ali, da ti nije nešto negde zaledilo??
[ cozmo_im @ 23.12.2009. 10:37 ] @
Moguce.
I meni je palo na pamet da kazem to...
Eto meni je u nedelju bio stegao amortizer (levi) i auto je bio tvrd ko stencuga s leve strane. Bila je santa leda oko njega, a nisam hteo nista da diram ne bi li nesto zeznuo. Nije nista lupalo, samo je odskakivao ko lud na vece rupe i rukom nisi mogao da sabijes zadnji levi kraj + se spustio za 1-2cm.
Cim je otoplilo (sutradan) sve se vratilo u normalu.
Bilo skoro -17 auto stajao nagnut na levu stranu (bas na taj amortizer) i valjda se "ukocio" sta li (zguslo ulje, zaglavio klip ko zna sta)... majstor kaze desava se i cim se digla temperatura ispao led okolo i sve je u normali.
I evo od prekjuce sve normalno, normalan auto na rupe, nista se ne cuje, amortizer radi tip-top.
[ tdusko @ 23.12.2009. 11:00 ] @
Ne znam, definitivno uslovi nisu bili normalni. Ko je pratio zadnjih dana izvestaje o temperaturama zna koji grad je poslovicno bio najhladniji, -24 pa -28. E pa ja sam iz tog grada i izgleda da se nesto stvarno desilo zbog hladnoce. Auto je intenzivno vozen svih ovih dana. Nisam pametan sta raditi. Mislim da cu neko vreme opreznije voziti i pratiti situaciju, a kad se vratim kuci onda cu da ga "nabacim" na kanal i da ga ja detaljno pretrkeljisem.
[ botr @ 23.12.2009. 14:04 ] @
Mozda je neki homokineticki ( do menjaca ) , skupio se na hladnoci pa dobio luft, mozes da proveris po suvom asvaltu, kada vozis cimnes volan na jednu, pa na drugu stranu, videces da li vuce na neku stranu.
[ tdusko @ 24.12.2009. 12:40 ] @
Uzeo sinoc auto. Nista nije radjeno, provozao ga malo sinoc, jutros do posla i sve je bilo ok. Sada kada sam se vracao sa rucka opet ista zajebancija. Skidam nogu sa gasa, a volan krece da ludi. Kao sto sam i mislio, nema to nikakve veze sa hladnocom. Nesto definitivno nije redu, a majstor se izgleda nije bas pretrgo' da pronadje problem
[ PIGVIR @ 24.12.2009. 13:03 ] @
Ja sam imao sličnih problema na mojoj Laguni. Ali ne znam da li je to u pitanju. Dakle, kada je hladno, ponavljam samo kada je hladno, kada skrećem oseća se kao blago zujanje, struganje, na volanu. Ali kada je toplo tj iznad recimo 10 stepeni toga nema. Gde si išao kod majstora? Ako je opelov servis prosto mi je nemoguće da ništa nisu našli.
[ tdusko @ 24.12.2009. 13:26 ] @
Nema nikakvog zujanja. Samo volan koji vuce u desno kada popustam gas i veliki otpor prilikom skretanja u levo. Isao sam u opelov servis na preporuku kolege iz firme. Servis deluje veoma profi, usluga isto tako, a dijagnostiku mi nisu nista naplatili osim sto sam ih malo castio. Moram priznati da sam pomalo razocaran jer se meni nikada nije desilo da mi musterija dodje sa tako defektnim ponasanjem automobila, a da izadje iz radnje bez da se 100% zna sta je uzrok. Pa nije to neko cukaranje u motoru pa da moze da bude lezaj radilice ili mala pesnica ili hidropodizaci ili dizna ili... pa moze da tera dalje.
[ tdusko @ 26.12.2009. 10:46 ] @
Nisam mogao da se smirim dok ovo ne resim. Auto mi treba svakodnevno, a i planiram malo duzi put za Novu godinu tako da hocu da imam potpuno ispravan auto. Drndao sam se nocas u pola noci sa autom kao manijak po pustim ulicama ne bi li uspeo da zakljucim sta to moze da bude. Od otvorenih prozora (pokusavao sam da lociram stranu :)) sam usinuo vrat :). Ukapirah da je ipak u pitanju desna strana i sve vise sam sumnjao u zglob, onaj do tocka. Sobzirom da me majstor otkacio prosli put resio sam da odem danas "na sabajle" i da ultimativno trazim od njega da mi skine desnu poluosovinu i zglob do tocka sa nje, koliko god da kosta. Pristao je i nakon sto ga je skinuo sve mi je bilo jasno cim sam ga omirisao. Nema masti ni za lek, sto bi nas narod rekao. Nisam hteo da vracam taj isti vec sam otisao i kupio nov, nemacki (navodno) za 3500 dinara. Zamenu mi je naplatio 1800.
Sada je sve u redu. Neka krkljanja, nema otmianja volana, nema nerviranja.
[ etjen @ 26.12.2009. 14:29 ] @
neverovatno je koliko majstore u stvari mrzi da rade... Nepotrebno je reći da je to trebao da utvrdi na prvom pregledu.
[ botr @ 26.12.2009. 18:14 ] @
Rekoh ti da je zglob u pitanju.
[ veselinovic @ 27.12.2009. 12:49 ] @
Citat: botr: Rekoh ti da je zglob u pitanju.
Botr,
jesi li ti dobro ?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|