[ YU2DBC @ 21.12.2009. 09:02 ] @
Cao svima

Golf 2, 1.8 GTI, 8V, '86 dobro ocuvan primerak:)

Medjutim imam problem sa ubrizgavanjem, nisam siguran da li je to injection ili kglava a mozda je to i isto. bas se ne razumem u terminologiju

opsi problema
paljenje: pali kao blesav. odmah po paljenju krece da varira ler gas. digne ga na 1500rpm pa padne da 500rpm (gas pada kao da je neko ugasio motor a skace kao da je stisnuo papucicu gasa, naglo)
voznja: bez problema, vice super ne guta knedlu, ravnomeran gas
semafor: kako kada, kada je dobro zagrejan, ler je izmedju 900 i 1000, ako nije dobro zagrejan ler opet varira. tek nakon pola sata voznje se ustali.
takodje problem se javlja kada upalim svetla ili neki drugi potrosac, tada ler jos vise opadne i krene da se trese ceo auto. u voznji je super ali problem je ler.
potrosnja: putem izmedju 7 i 8 (do 100km/h) po gradu do 15l

nemam plin ali planiram skoru ugradnju


pitanje: da li da popravljam taj sistem ubrizgavanja ili da prebacim na karburator. da li uopste postoji servis u kome se moze popraviti to. pre mesec i nesto sam bio u servisu (mislim da se zove pera ili dule u beogradu ulica dimitrija tucovica..) tamo su mi rekli da su pregledali sistem za ubrizgavanje, radili stelovanje i ciscenje i da je sada sve ok. medjutim stari problem se vratio...

koje su mane prelaska na karburator? snaga, potrosnja....?

[Ovu poruku je menjao YU2DBC dana 21.12.2009. u 10:54 GMT+1]
[ vladd @ 21.12.2009. 11:46 ] @
Verovatno motorce lera, na klapni za vazduh.

To ces morati da sredis pre ugradnje plina, mada, dorada za ugradnju plina je busenje bajpas rupe, sto moze da smanji variranje lera.

Poz
[ YU2DBC @ 21.12.2009. 12:34 ] @
Hvala Vladd

Predpostavljao sam da to moze biti problem posto se cuje klapna (udara) za vreme tih oscilacija. Vrtim telefone i mislim da ju je muka naci:(


Vec nekoliko dana sam u potrazi za servisom-delovima i vec mi polako dolazi da dignem ruke i predjem na karburator.
Ono sto me interesuje jeste koliko bih dobio-izgubio tim prelaskom sa kglave na karburator?

Pozz
bogi


[ vladd @ 21.12.2009. 14:09 ] @
Izgubio bi samo trenutne probleme, ali bi te povecana potrosnja goriva(ne manja od 10l benzina/100km, i 13-14l plina) obeshrabrila za koriscenje auta.

Potrazi malo, mozda i po netu, delovi su napolju jeftiniji znacajno, tako da moze da ispadne jeftinije da skoknes do Segedina(sada je mnogo lakse) i kupis delove, nego da se zabavljas sa preprodavcima, polovnom robom ili potrosnjom karburatorskog sistema.

Poz
[ YU2DBC @ 22.12.2009. 13:49 ] @
Problem je sto ja nisam imao predstavu koliko je slozen zahvat prebacivanja sa k-glave na karburator.



Juce sam nasao na netu servis koji se bavi remontom i ciscenjem dizni i injection sistema. Odlucio sam se za njih zato sto jedini imaju sajt vidljiv google pretrazi i koji nije bas u srecnom stanju (prof deformacija). u pitanju je www.dizna.net

Elem, jutros sam rano zapucao tamo i majstor je pogledao auto. Kaze da nije k glava, sto je ohrabrujuce i sumnja na petu diznu koja sluzi da zagreje auto. Radi se o najprostijem sistemu, bez ler motora, lerlauf venutla i slicnih elektro stvarcica. cista mehanika uz minimum struje.

Dizne su malo losije a variranje je verovatno zbog prljave pete dizne. Auto je ostavljen u servisu, trebao bi da bude gotov do kraja dana. Cena 1000din po dizni, odnosno 5000ukupno.

Oglasicu se veceras, kada pokupim auto:)

Pozdrav