|
[ popovicvl @ 21.12.2009. 13:47 ] @
| Srkla mi je sijalica fara H4 60/55w.U kutijici sa sijalicama sam nasao H4 100/80w i jbg nema druge nego ubacio. Evidentno je taj far jace sija,ali me sad muci da li moze da se nesto pokvari.Citao sam po netu,ali nigde da nadjem konkretan odgovor.Nekima se topila tabla sa osiguracima,crkavali ablenderi,pa ne bih da nesto krene po zlu.U pitanju je Focus. |
[ vladd @ 21.12.2009. 14:03 ] @
Pa skoro duplo vise si opteretio instalaciju.
Kontakti, kablovi, dozivljavaju 4x vise grejanja (RI2) i znacajno brze oksidiraju, pogorsavaju situaciju kontakata i na kraju se tope i crkavaju.
Vozi kako jeste, ali gledaj da ne prebacis nedelju dana(pogotovo sto moras po danu da vozis sa upaljenim oborenim svetlom), nadji adekvatnu zamenu ili ubaci bixenon, veruj da je jeftinije ako se uporedi sa mogucom stetom zamene dobrog dela instalacije. Kada se topi, stradaju i konektori i okolni kablovi..
Naknadni krpez, osim sto kosta vatreno, postaje uvek moguci izvor iznenadnih problema.
Poz
[ Java Beograd @ 21.12.2009. 14:04 ] @
Kupi H4 na prvoj benzinskoj stanici.
[ popovicvl @ 21.12.2009. 14:11 ] @
Jasta.Tako nesto je jasno.Samo postoji li mogucnost zastite instalacije i da dodam jos jednu sijalicu 100/80w.Farovi su dosta veliki na starom fokusu,a imaju i neku ventilaciju da ne magle,tako da nisu topli.Danas je popularno imati sto jace svetlo da bi se budale mogle lakse prebrojati po ulici.
[ Java Beograd @ 21.12.2009. 14:21 ] @
Aha, znači ti bi da ugradiš te jače sijalice ... To je onda već druga tema, ne znam da li se diskutovalo na ovom forumu. Može i to. Samo onda ti treba posebna, nova instalacija, samo za svetla.
[ veselinovic @ 21.12.2009. 20:42 ] @
Problem je lako rjesiv ali razmisli sta ces napraviti.
Zaslijepices sve oko sebe da bi ti malo bolje vidio.
Ja sam razmisljao da na krov kola postavim jednu ili vise zolja da pucam na takve sto imaju ultra mega sijalice.
[ popovicvl @ 22.12.2009. 06:22 ] @
@veselinovic: jbg,oborena svetla su oborena, pa bila ona 20 ili 1000 w. Duga bace visoko snop svetla,ali hvala bogu ne izbijam oci ljudima.
To sa menjanjem instalacije mi je malo komplikovano. Neki mi nude xenone (kakvi god bili) za 60 E.
Treca opcija 2 nova fara sa redizajniranog focusa su 115 E.Mozda to nije losa ideja,jer oni imaju sigurno bolji snop svetla.Jos ako prodam moje farove za 50 E,to je onda bolja akcija.
[ skorohaker @ 22.12.2009. 07:55 ] @
Probaj Osram Silverstar ili Night Breaker, možda se prijatno iznenadiš.
[ popovicvl @ 22.12.2009. 11:18 ] @
Osram Night Breaker sam stavljao, i ima 10% jace svetlo. Mozda i nema,ali eto da kazemo da je tako.Sijalice jedva sastavljaju 3 meseca,pa mi se ne isplati.Upravo je jedna takva crkla na pocetku ove price. Silverstar nisam probao,ali poucen iskustvom prethodnih mislim da tu nema sta da se radi.
[ skorohaker @ 23.12.2009. 14:23 ] @
Koristim 1 godinu Night Breaker, zamenile su Silver Star koje su mi trajale 2 godine, sad su u kompletu za rezervu, te iste. Osvetljavaju osetno bolje od bilo kojih H4 koje sam probao, racunajuci i te 100w varijante. I ja sam cuo da ne traju dugo, zanimalo me samo da bolje vidim nocu, ne cena i trajanje. Videcu sad kada su stalno ukljucena svetla...
[ popovicvl @ 25.12.2009. 06:40 ] @
Evo malo sam eksperimentisao,pa da prikazem istrazivanje.
Skinuo sam H4 100/80w jer sam primetio da je far topliji od drugog i otisao i kupio prve koje sam nasao, a to je Osram Light@Day,
kao one imaju dug vek i tako to. Sluze da budu ukljucene po danu i nista vise.Cisto da vas pandur ne cima da vozite sa upaljenom pozicijom.
Sad u jednom faru imam NightBreaker, a u drugom Light@Day. Evidentna je razlika.NB sija 30% intezivnije od L@D. NB sija kristalno belo,
dok L@D klasicno zuto kao na Yugu. Nema sta leti napolje vec danas.
Opet problem mi je sto NB traje od 3-6 meseci, a to sam proverio na osnovu dva kompleta od cega je trenutno samo jos jedna ostala
u faru posle 1 godine. Uz dnevno koriscenje, mislim da nece uci u 4 mesec zivota, a kostaju 9-10 E, sto se i nikako ne isplati uz Bi-xenone
za 100 E, a zavrsavaju posao za vek vekova.
Kod mene je i taj problem sto su farovi poprimili matiranu boju,tj. izgubili sjaj stakla (plastike) od kamenca i prasine, ali to sam resio vodenom
smirglom 1500 pa 2000 i na kraju polirajuca pasta G3 za plastiku.Ali ostalo je pitanje sta ubaciti u far.Video sam neke Osram Rallye H4 70/65w
i imaju priblizno indenticne vrednosti amperaze (5,1 A za 60/55w, a 5,8 A za 70/65w, dok 8,1 A je za 100/80w).
Sta mislite o njima za ugradnju, naravno uz releje?
[ vladd @ 25.12.2009. 10:19 ] @
Bacanje para, na radost prodavaca sijalica.
Poz.
[ ivica122 @ 27.12.2009. 09:21 ] @
I ja razmisljam o ksenonima, ali sacekaj prvo da vidimo sta kaze novi zakon o tome. Negde sam procitao da bi trebalo da vozila sa takvim svetlima imaju i nivelaciju i one brizgaljke za pranje farova.
[ kristi1 @ 27.12.2009. 10:16 ] @
Ja godinama vozim sa sijalicama od 100w. Potrebno je da ugradis dva releja ispod haube na kablu za struju iz razloga da ti ne bi riknuo ablender. Nije tacno da ces da zaslepljujes druge vozace ukoliko su ti farovi podeseni po propisu. Druga varijanta su Osram sijalice, ne znam oznaku znam samo cenu, a ona je negde oko 1200-1400din za par sijalica 50/60w. Efekat je fantastican, nisam mogao da verujem kolika je razlika u odnosu na obicne sijalice.
Inace i ove sijalice od 100w su razlicitog kvaliteta. Recimo, neke Heline koje sam kupio davno u inostransvu i nabacio ih na Yugo (koji je poznat po katastrofalno losim farovima), noc su pretvorile u dan, dok su ove zadnje koje sam imao imale samo oznaku 100W. Znaci koliko para toliko muzike.
U svakom slucaju, ukoliko zelis da stavis sijalice od 100W moras da ugradis releje.
[ pisac @ 05.01.2010. 16:40 ] @
Citat: popovicvl: jbg,oborena svetla su oborena, pa bila ona 20 ili 1000 w. Duga bace visoko snop svetla,ali hvala bogu ne izbijam oci ljudima.
To važi samo ako imaš prozirne farove, koji su pri tome nematirani i neuprljani. U suprotnom (što je situacija kod većine vozila), jače sijalice zaslepljuju druge vozače čak i kod oborenih svetala.
Citat: popovicvl:To sa menjanjem instalacije mi je malo komplikovano. Neki mi nude xenone (kakvi god bili) za 60 E.
Citat: ivica122: I ja razmisljam o ksenonima, ali sacekaj prvo da vidimo sta kaze novi zakon o tome. Negde sam procitao da bi trebalo da vozila sa takvim svetlima imaju i nivelaciju i one brizgaljke za pranje farova.
A tek ovo zaslepljuje druge vozače, a pri tome nemaš nikakav pametan efekat. Xenon ne može da se ugradi u običan far jer je običan far konstruisan za tačkasti izvor svetlosti koji dolazi iz vlakna sijalice, a xenon sijalice imaju rasut izvor svetlosti koji dolazi iz cele sijalice. Drugim rečima: tvoj far nikada neće moći da ima fokus kakav treba, uvek će rasipati svetlost na sve strane, a to znači i da će zaslepljivati druge vozače. Pri tome ćeš možda imati neke dobitke pri kratkom svetlu (jer će far bacati na sve strane ponašajući se delimično kao dugo svetlo, pa ćeš bolje videti dok zaslepljuješ druge), ali ćeš verovatno imati očajno dugo svetlo (jer nemaš fokus izvora svetlosti koji je potreban da far baci daleko napred)
A što se brizgaljki tiče, kao što rekoh na početku teksta, prljavi farovi zaslepljuju druge vozače, a naročito kada je jača sijalica u upotrebi. Zbog toga xenon mora da ima brizgaljke (i da bude u faru koji je projektovan za xenon)
Citat: veselinovic: Problem je lako rjesiv ali razmisli sta ces napraviti.
Zaslijepices sve oko sebe da bi ti malo bolje vidio.
Ja sam razmisljao da na krov kola postavim jednu ili vise zolja da pucam na takve sto imaju ultra mega sijalice.
I ja isto :-)
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|