[ djsextazy @ 22.12.2009. 17:24 ] @
| Yogo sa zastavinim motorom
cuje se lupanje kao kod diesel motora, potpuno isto
samo zavisi kad uhvati neki ritam prestane na par sekundi pa opet,
sad nisam siguran da li se to cuje bas iz morota ali tu je negde i cuje se glasno.
sta bi moglo da bude
hvala |
[ vladd @ 22.12.2009. 17:37 ] @
Pregled i otvaranje motora, moguc je luft na radilici..klipnjacama..
Poz
[ vidan kv @ 22.12.2009. 17:40 ] @
......prezubio taman toliko da klip "dohvata" ventil a da ga ne iskrivi(imao juče takav slučaj na Z101),čuje se bregasta,itd....ipak nekako mi se "javlja"(kad može Dr.Boci može i meni) da je prlupao......pozzz!......a da....popuni profil!
[ cozmo_im @ 22.12.2009. 18:26 ] @
Proveri i spaner zupcastog on klapara ko dizel...
[ djsextazy @ 22.12.2009. 18:40 ] @
nije prezubio provereno
[ komosarz @ 22.12.2009. 19:20 ] @
1.Lezajevi na radilici
2.Uljna pumpa
3.Paljenje previse rano
4.mozda povremeno ne radi 1 svjecica
5.pukla opruga na ventilima
[ vladd @ 22.12.2009. 19:52 ] @
Lakse je skinuti karter, bar kao prvo, i videti lezajeve, ako je ok, lagano preci na gornji deo motora...da bas ne bacamo pasulj..Yugo je to
Poz
[ djsextazy @ 22.12.2009. 20:21 ] @
Ma nasao sam odgovor kako da resim "lupanje"
"PRODAJEM YOGO 55"
[ culin @ 23.12.2009. 04:02 ] @
Jesi gledo ima li ulja u motoru,moguce je da je okrenuo leteci i lezeci lezaj na radilici.
[ Trajkovic @ 24.12.2009. 20:31 ] @
[ djsextazy @ 29.12.2009. 21:55 ] @
pa ne bas kao IMT 506 al tako nekako
upravo mu se radi generalka i sva sreca pa imam jos jedan isti motor pa sad stavljam njega
izvadio sam motor i na izduvnim granama vide se opiljci gvozdja, sto znaci da je nesta "PROGUTALO"
jao ljudi koja muka da se menja motor nisam verovao, al sva sreca moj komsija ima kran i dugogodisnje iskustvo
znaci do jutros je ostala samo noseca greda motota, a evo jos 2h i mislim da cu da upalim ludu masinu
jos ne znam sta je kvar u onom motoru al nekad cu da otvorim da vidim.
HVALA
[ Trajkovic @ 30.12.2009. 23:18 ] @
Ovde se ispostavilo da su izgoreli dihtunzi na usisnoj i izduvnoj grani, pa je voda pomalo ulazila u kompresioni prostor. Svaki put kad je hladan je ovako radio, i naravno gubio je vodu...
Dihtunzi zamenjeni i motor radi ok (pitanje koliko je zastava-yugo ok, ali to sada nema veze sa temom)...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.