[ marris @ 26.12.2009. 15:08 ] @
| kakva iskustva imate sa ovlascenim servisima.Licno sam se naslusao negativnih prica vezanih za ovu temu pa me zanima kakva su vasa iskustva.Imam Skodu oktaviju 2003 god.i servisirao sam je kod koleta dok na nekom forumu nisam procitao dosta komentara o tome kako su ih potkradali i sl.Pa sam sad u nedoumici sta raditi?Naci neki privatni servis koji radi odredjenu marku po preporuci nekoj po mogucstvu ili ici i dalje u ovlasceni servis.Cuo sam i za druge servise i neprijatna iskustva.Imate i primer decka koji radi u autoprometu i u probnoj voznji nakon servisiranja klime vozi u naseljenom mestu 130 km/h!!!Ima snimak na you tube. |
[ Reno4 @ 26.12.2009. 22:13 ] @
stvari nikad ne treba generalizovati. Ima raznih ovlašćenih i raznih neovlašćenih servisa i servisera. Ukoliko želiš originalne delove i garanciju, onda ideš u ovlašćeni, ako hoćeš jeftiniju varijantu ideš u neovlašćeni. Najbolje je ići po preporuci, tj. ako nekog hvali više ljudi kojima možeš da veruješ, eto kuda treba da odeš...
[ bufalo bil @ 27.12.2009. 08:45 ] @
Ja sam se iz ovlascenog servisa uvek vracao kao popisana ovca iz akademije nauka.
[ Kempesh @ 27.12.2009. 08:57 ] @
Kao što je rekao reno4 stvari nikada ne treba generalizovati. Sigurno je da i u ovlašćenim servisima ima svega i svačega,ali u ozbiljnijim auto kućama radi se po standardima proizvodjača i ne bi trebalo da ima problema.
[ Ka2 @ 27.12.2009. 11:17 ] @
Ja sam u Hyundai NBGD bio odusevljen profesionalnoscu i ljubaznoscu na servisu na 7,5k km. Pre toga sam imao jednu reklamaciju na neki fabricki kvar na limariji i tu sam imao losije iskustvo ali ajde, kapiram da svako ima los dan. Sad' sam bio i na njihovoj novogodisnjoj zurci, puno su poklona podelili, sve u svemu, utisak i vise nego pozitivan.
[ MilanceV @ 27.12.2009. 14:24 ] @
Ja sam u Renoovom servisu na Dorćolu pre dva meseca radio veliki servis, a oni kao pali sa marsa. Kad sam pitao i dogovarao bilo je jedno od delova za zamenu i jedna cena, kad su poceli da rade u pola posla treba menjati i ovo i ono. Na moje pitanje dali sve to inače spada u redovan servis, odgovor je da, a zašto to nisu rekli na početku "pa izvinite, naša greška". Na kraju je cena servisa bila znatno veća. Inače mislim da je sam servis koretno odrađen, kao i neki manji servisi pre njega.
[ Ka2 @ 27.12.2009. 18:29 ] @
Da, Reno je zaista neverovatan sto se toga tice... kada sam kupovao auto, novi Megan je bio jedna od mogucnosti medjutim oni kao da nisu zeleli da mi prodaju auto... umesto oni mene da jure, zovu, morao sam ja njim da cimam svaki dan a sef salona me nesto zavlacio... onda sam otisao u Hyundai i zavrsio stvar za 10 dana (sve komplet do preuzimanja auta).
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.