[ milankami @ 26.12.2009. 22:12 ] @
Zdravo svm članovima

Imam problem što moj ljubimać (Astra G 2001) troši vodu, ali najčudnije je što vodu troši kada se ne vozi i kada motor ne radi. Potrošnja je oko 1l na sedam dana. Da li je moguće da isparava negde ili je ... ?

Prvo sam išao kod majstora da proveri mali(kabina) hladanjak i bio je problem jer su dihtunzi (gumice) na malom hladnjaku otišli i to je rešeno, ali i daje troši vodu.
Sad kada je bio minus više je trošio nego ranije. 4 dana 1 litar.
Takođe se podigao i nivo ulje u motoru. Bio je između min | max, a sada je na oko 7mm preko max.

Moram priznati da sam još novu u auto svetu i da se plašim da me majstr ne prevari, tj. da radi posao koji nije potreban.

Ako neko ima neku ideju, svaki savet je dobrodošao.

Poz Milan
[ Zarko Silic @ 26.12.2009. 23:08 ] @
Moras otici u servis da ti to rese.

Sto pre to bolje jer ti se mesa voda i ulje. Probio je dihtung na jednom mestu, ili je izmenjivac toplote (jos jedan mali "hladnjak" unutar bloka, postao porozan.

Skoro redovan problem kod ove Astre.
[ mjux @ 27.12.2009. 01:22 ] @
imao sam isti problem, samo sto je meni pored sto je trosio rashladnu tecnost i stvarao pritisak u rashladnom sistemu pa mi je od toga probio hladnjak na jednom mestu..
bio sam kod majstora pre nedelju dana i ispostavilo se da mi je pukla glava motora pa je to i stvaralo pritisak u sistemu i zato je probio hladnjak..
necu da te plasim ali nova, tj. polovna ispravna glava motora sa obradom i promenom dihtunga na usisnoj i izduvnoj grani kao i na glavi motora + krpljenje hladnjaka tecnim metalom me izaslo bezmalo 200e
[ ivica122 @ 27.12.2009. 08:41 ] @
Pozdrav svima, ja bih samo jos dodao da krpljenje hladnjaka nije dobra ideja, treba ga zameniti, dovoljno je stete vec na vozilu.

[ tdusko @ 27.12.2009. 12:06 ] @
Citat:
mjux: imao sam isti problem, samo sto je meni pored sto je trosio rashladnu tecnost i stvarao pritisak u rashladnom sistemu pa mi je od toga probio hladnjak na jednom mestu..
bio sam kod majstora pre nedelju dana i ispostavilo se da mi je pukla glava motora pa je to i stvaralo pritisak u sistemu i zato je probio hladnjak..
necu da te plasim ali nova, tj. polovna ispravna glava motora sa obradom i promenom dihtunga na usisnoj i izduvnoj grani kao i na glavi motora + krpljenje hladnjaka tecnim metalom me izaslo bezmalo 200e


Onaj koji placa, njemu je uvek mnogo ali ne mogu se oteti utisku da si prosao ekstra jeftino.
[ milankami @ 27.12.2009. 14:08 ] @
Evo kako izgleda poklopac na motoru gde se sipa ulje.
Slike slikane sa blicem, tako da ima malog odsjaja.

http://www.postimage.org/image.php?v=aVzaizi

http://www.postimage.org/image.php?v=Ts1s1w1r

http://www.postimage.org/image.php?v=Ts1s1m2S

[ Goran Mijailovic @ 27.12.2009. 14:41 ] @
Nemoj da nam slikas nego teraj kod majstora da ti zameni dihtung glave motora jer je to najverovatniji uzrok, verovatno ce ti predloziti i masinsku obradu glave.
Moguce je i da je do tog izmenjivaca toplote, mi mozemo samo da priblizno kazemo o cemu je rec a na majstoru je da pronadje kvar i da ga popravi.
[ milankami @ 27.12.2009. 16:18 ] @
Hvala svima!

Izvestiću vas posle posete majstora!
[ milankami @ 03.01.2010. 23:36 ] @
Zdravo svima, prvo želim svima koji prate ovu temu da poželin srećnu novu godinu i puno uspešnih kilometara.

Majstora sam posetio i on uopšte ne sumnja na dihtung glave, već na čaure ili na još neku plastičnu posudu na motoru, naduvao je sistem da vidi gde curi i nije uspeo da nađe gde je to, na jednom delu se vide beli ostaci antifriza, i to će ispitati posle ovih praznika. Isipao mi je višak ulja i misli da to ulje nije razvodnjeno.
Što se tiče ulja tu je sad enigma. Nikako ne možemo da ustanovimo kako ima viška. Ja se samo plašim da nije neko dosipao ulje u morot bez mog znanja - pošto sam auto ostavljao majstorima dok je bio na opravci.

izveštavaću vas u sledećim koracima

pozz svima
[ ivica122 @ 04.01.2010. 08:28 ] @
Srecna Nova i tebe, naravno i ostalima!

Malo je cudno da ti je majstor "podvalio" i sipao ti vise ulja, to jos nisam cuo, ali cuo sam, da kad u motoru poraste nivo ulja, da je negde probila voda iz rashladnog sistema, to se cesto desava, kao sto su ti rekli u prethodnim postovima. Sto ti ne bi lepo otisao kod nekog drugog majstora, cisto da proveris sta ce neko drugi da kaze. Nemoj da te ovaj voza da bi te posle odrao. Proveri to dok jos nije kasno. Zamena dihtunga nije skupa, a generalna jeste.
[ pavlebo @ 09.01.2010. 21:34 ] @
Ima li u kabini vode. Meni se na Astri voda gubila na hladnjaku za grijanje kabine i kupila ispod patosnica!
[ milankami @ 20.01.2010. 23:46 ] @
da ima vode u kabini ali nisam siguran da li je to zato što sam imao problema sa gumicama na hladnjaku.

Posetio sam majstora i nikako ne mogu da utvrde kvar što ćuri voda, ipak nije digtung jer je majstor utvrdio da ne diže nivo ulja ...